| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 45 .. 87 88 89 90 91 .. 544 .. 997
07.02.13 17:59
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

Meinte auch nicht das unsere Blumendeko genau so aussehen soll!!! Aber das Frabkonzept fanden wir toll!!!
Ich mag Sonnenblumen, aber sie ist schon eher eine dominante Blume!! Uns würden etwas kleinere Blumen in gelb , z.B: Ranunkele, Rosen oder ähnliches ( Habe leider von Botanik sehr wenig Ahnung und weis nicht was es da alles noch gibt ) auch besser gefallen!!!

Aber das mit den Zitronen fanden wir beide mega genial, vor allem weil wir gerne mit Zitronen kochen und Drinks mixen, sie sehr gerne riechen und wir auf unseren Reisen auch schon mehrfach welche selbst gepflückt haben!Es erinnert uns an Sonne, Meer und Ferien!!
Und uns gefällt das kräftige Gelb ausserordentlich gut, ich finde es macht gleich gute Laune!!
Aber das ist eben unser Geschmack !

Bin auf eure Ideen und Farbkonzepte schon mega gespannt....!

07.02.13 18:14
malinchen 

so, i hoffä i vergissä niemert! isch ja scho wieder mega viel gangä da... =D

@squishi-fishy: die Chillä isch ou troumhaft... Das wird sicher mega schön det!

@Delfinchen: Mir gfallt d Härzli-Turtä!!! =D oder die dritti isch ou witzig... D Sunnäbluemä fingi ou nid so schlächt. V.a. im Hochsummer si die halt mega passend zur Jahreszyt und wenns ids Konzept passt, findi die schön. Z.B. für ir Chillä adä Bänk chönntisch sicher guet öpis mit denä machä, da störts ja nid, wenn sie gross si.
Wägä de Ideeä: I ha am Afang ou nid so gwüsst wo afah, när hani agfangä Hochzytsblogs aluegä und da hani mega viel inspirierendi Bilder gfungä. Mi Favorit im moment isch http://ruffledblog.com/. Die bringä mega viel DIY-Hochzytä...

07.02.13 18:27
malinchen 

U grad no nä Inspirationsbombä :
http://www.miriamroethlisberger.ch/

(d Windliechtli mit de Wygleser fingi super!!!)

07.02.13 22:36
kleinefeder 

Also die Idee mit dä Zitrone find i au mega... Me chönt jo au en Öpfel oder sus öppis neh, wenn das besser wür passe. Sunneblume sind an sich mega schön, halt eifach Johreszitabhängig und vor allem nöd so tüür...
Aber chasch jo guet au e anderi blume ne...

08.02.13 09:52
Sue87 

wow delfinchen mir gfaue dini Torte mega...am beschte die 2ti mitde herzli wo so usestöh;O)
finde d idee mitde Zitrone aus Namenstäfeli super....hamer das bildli gad mau abgspicheret;O)
und mit sunneblueme chame würkli u viu mache findes ou u schön aber bi leider allergisch....
und ner aues extra "unallergischi" z choufe wäri de gad chli umständlich...

und nisliker, dini turte gfalltmer ou sehr guet...

betreffend Papa Papillon...ufder Homepage gsehtme nüt daser nüm würdi mache aber lüte ihm hüt nami mau a;O)

i wett gern e etagere mit verschidnige cupcakes druffe....öppe so wie im ahang...
oder de e turte mit schmetterlinge...

Datei-Anhänge
Mitgliedsname qrs-events  ebay.jpg Mitgliedsname qrs-events ebay.jpg (14x)

Mime-Type: image/jpeg, 79 kB

cupcakes-hochzeitstorte-270.jpg cupcakes-hochzeitstorte-270.jpg (15x)

Mime-Type: image/jpeg, 87 kB

08.02.13 10:57
nisliker 

hi ladys

ich möcht uu gern e fotobox mache nachher. evtl machi mehreri und verschenk sie denn a mini schwiegereltere und eltere wenn sie gern fotene wend. fals ihr das au kuul fändet chamer die no recht günstig bi weddix.de chaufe!

http://www.weddix.de/shop/hochzeitsalben...x-colorido.html

weiss allerdings nöd wie qualität isch. aber das testi no. het det au susch no uu viel idee und au iladige. ha mal muster bstellt. isch nach 3 tag im briefchaste gsie! super site.

grüessli nisliker

08.02.13 11:32
nisliker 

da chönder eu no mega schöni idee für blueme hole! ich finde sie machts sooooo guet!!!! aber leider chund sie vo berlin...

http://www.botanic-art.de

nöd nur hochzeit sonder au blumenversand bilder sind hammer!!

08.02.13 12:25
Miggi77

nicht registriert

Hallo liebi fraue!

Jetz bini glaub scho a wuche jede Tag do dine am "umespioniere" Jetz hani denkt i melde mi au mol zu Wort... Hihi...
Als 1. Mol danke allne für die super Inspiratione! As macht mega freud Ideea sammle obwohl me jo eigentlich scho sini Vorstellige het!
Han am 1. Dezember en mega romantische Atrag vorem Eiffelturm becho... As Datum hemmer leider no nid, wüssend drum no nid, ob mr scho das Johr oder nächscht johr wettend hürote... (dörfi glich do bliibe? Hihi)

Mier möchtend gern im chlinere Rahme hürote... Das heisst würkli nur die engste Fründe und Familie... Wie machend iers? I chan mer vorstelle, dasses denn leider so wird sii, dass einige werdend enttüscht sii, dass mer sie nid werdend ilade... Gohts eu au eso?

Liabs Grüessli Miggi

08.02.13 12:56
FringillaVigo 

@nisliker: Die Boxe si no cool! Ig chläbe zwar liebr i, aber finges glich oh e härzigi Idee!

@miggi: hallo! Klar, machs dir bi üs gmüetlich Vo was hangets de bi euch ab, ob das odr nächscht Johr? Wäg de Gäschte-Zahl isch natürlich ging schwierig, wenn döu Lüt drmit rächne as si eh iglade wärde us de glich nid si. Würd vilich i euchem Fall vo afang a allne kommuniziere, as dir im ganz chline Rahme hürotet, de macht sich niemert scho mau falschi Hoffnige uf ne Iladig.

08.02.13 12:56
Delfinchen 

Herzlich Willkommen Miggi77

Klar darfst du hier bleiben !!

Ich weis das wir im 2014 heiraten, dass Datum haben wir allerdings auch noch nicht!!

Magst du uns etwas von Dir und deinem Heiratsantrag und vielleicht wie du deinen Schatz kennen gelernt hast, erzählen?? Neugierig schau !

Liebes Grüssle aus dem tief verschneiten Zäziwil

Delfinchen

1 .. 45 .. 87 88 89 90 91 .. 544 .. 997
schaffe   Hochzyt   Hochziit   würklech   squishy   würklich   bearbeitet   Taeboyana   Iladige   gspannt   malinchen   Pfingstrose   richtig   Zuletzt   Littlefoot   bstellt   Location   Janedoe   Problem   irgendwie