| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 446 .. 889 890 891 892 893 .. 945 .. 997
06.05.14 21:23
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Lula: Dir müesst auso scho extrem lang uf eui Fotos warte... Was meinsch wettsch o, Flittis? Machet dir nöime keni, oder ersch speter?

@Pfingsti: Jep, das isch scho aus unger Dach und Fach mitem Apéro, die mache das würklech super.

@me: Mir si auso vori bir Floristin gsi und i gloub es chunnt super . Ig ha hüt im Louf vom Tag no es super Biud vo mim Troumstruss gfunde, woni ha mitgnoh (bitte die pinkige Blueme i rot umdänke - Squishy du darfsches für di eifach so lasi ): http://www.tabeamarialisa.ch/#!bridal-bouquet/zoom/c22j5/imageb4o
Sie het gfunge das sig genau dr Stil vo ihrem Bluemelade und die meiste Blüemli gits sogar de im Ougust. Fröie mi extrem druf! Hei de süsch no chli besproche wasmer gnau wei. Ir Chile gits a jedem 2. Bank jewils es chlis Strüssli, mitme Band zämebunde. U für am Abe müesse mir itz de mau e Brocki stürme zum chli Gfäss, so verschiedeni Schalene u Vase ufztriebe... Ha eigentlech zGfüu gha, dä Stil pass gar nid zu mir, aber wo sie mir es Biud het zeigt, hani gfunge es wär eigentlech no ganz schön. Fausmer ide Brockis nid fündig wärde, chönnt me ou bi ihne öpis uslehne, chäm aber je nachdäm nid günstiger. D Strüssli vo de Chilebänk chöimer de für am Abe id Location mitnäh und dert az Stägegländer vo üsem Saal binde, gseht de sicher o schön us.

De hani am Firabe no e Termin mit üsem Hotel abgmacht zums Menu ga bespräche und süsch no Details, am 4. Juni. Hei denn no gad Ferie, de passt das super.

Und vori hani bi Fashionfriends 2 schöni Infinity-Armchetteli für mini TZ bsteut, hänke no es Biudli a. Ha genau seregi uf etsy gseh gha, aber die si dert so biuigi Qualität gsi und nid ächt siuber, die itz si gloub scho viu schöner. Finde das no es schöns Symbol mitem Ewigkeitszeiche für e ewigi Fründschaft und ou, dass ig ihne ewig wirde dankbar si für das, wo sie für üs mache für üse Tag. Wes längt, wetti se ihne scho ufs Zivile schänke, de chönnte sie's we sie wei am Hochzitstag de alege. Oder süsch de haut am Morge vom Hochzit bim frisiere Für d Manne TZ heimer no nüt, aber evtl. wär sone spezielli Tascheuhr wie ig füre GG ha bsteut ou öpis? E Flachmann fändi o cool, aber sie si beidi so nid d Alkohol-Trinker (Wy scho, aber nid herts Züg ). Oder e Wyfläsche mitere personalisierte Etikette? Chli unspektakulär oder?

Mi Haarkamm vo etsy isch ou no cho hüt. Chli sehr bling-bling : https://www.etsy.com/transaction/197726755?ref=fb2_tnx_image
Aber i finde ne rächt hochwärtig und i de dunkle Haar chunnter mega zur Gäutig. Passt ou zum Chleid hani zGfüu. Wenni süsch nid weiss nid was ide Haar ha und da mis Chleid ja nid sehr pompös isch, sötts gloub scho ga...? Würd ne de so uf dr einte Site vor Hochsteckfrisur inetue. Probieres de uf jede Fau bim probefrisiere us.

So, jetz no chli gmüetlech näh u när isch dä Tag o scho wieder verbi...

Datei-Anhänge
Ketteli TZ roségold.jpg Ketteli TZ roségold.jpg (23x)

Mime-Type: image/pjpeg, 17 kB

Ketteli TZ silber.jpg Ketteli TZ silber.jpg (14x)

Mime-Type: image/pjpeg, 16 kB

07.05.14 08:16
Sue87 

Re: Bräute 2014

Lula
Ou das findi e härzigi Idee mit es Foto mitschicke vode Abiggescht wenns es guets het, das wetti de ou so mache;O)

Littlefoot
Ou super hei sis nomal gschickt;O) hesch fotis????;O);O)

Taeboyana
Wow e schöne Struss hesch usgläse! Hihi witzig, d Tabea käser kenni die wo ds d Homepage ta-beamarialisa het;O) was suecheter i Brokis für Gfäss und Vase?;O) ganz schöni Armketteli für TZ hesch bstellt, findes une härzigi idee mitem unendlichkeits-zeiche…

Me
Iiiiih bi Gestern i Depot wüll d Janedoe mir gseit het dete hets Baumstammschnitte und ha gad alles mögliche kouft…..;O);O) Astschnitte, Dekosand, 6 Teeliechtgleser, 3 Teeliechtgleser zum ufhänke und no eeeeeeeeendlich d Glasglocke woni scho lang ha wöue;O)

Ner het sich gestern no e fründ vo mim GG agmeldet er chöni ize glich as hochzit cho und ize isch di GANZI sitzordnig wider durenand;O);O)

Ha mau no e Frag betreffend Zeitplan. I sött mire Coiffeuse melde, wenn dass TZ und ig öppe chöme am Hochzitstag. Mir hei Trauung am 13.30. wie fändeter weni 09.30 bis 11.00 Coiffeur und Schminke hätti (geit öppe 1.5 stund het si gmeint) ner fahri mitder TZ hei und dete esse mer no öpis chlis und stosse a und ner legi ds Kleid a und öppe 13.15 müesstemer deheime abfahre für zur Kirche. Das heisst es wäri ner
9.30 – 11.00 Coiffure
11.15 – 13.15 mit TZ und Bridesmaids bei mir zu Hause Brötli essen, anstossen, Kleid anziehen
13.15 Abfahrt Richtung Kirche
Isch das öppe guet so echt?!

07.05.14 09:10
ploeischii 

Re: Bräute 2014

Guete Morge

Min chlii turnet da so ufem sofa ume das ich nöd cha läse was da alles gschribe worde isch- ich lise nochene dure und gib min senf dezue :)

und zu mir
ich han gester vo mim mami s neue iphone becho... ich han jetzt 3 jahr kes natel gha *lach* fühl mi jetzt uuuh wichtig

07.05.14 09:18
ploeischii 

Re: Bräute 2014

weg de rondelle us holz

ich han au sotig als apero platte... ich han inere sägerei ahgfrägt und han 10 rondelle für 5 euro becho! ich has den selber glattgschliffe obe und unne =)

07.05.14 09:19
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Guuätä Moorge Ladies

Facebook: I finds meeega kuul zum jetzt au äs Bild zu dä Persone z'ha! Voll lässig!
I finds au no meega gäbig, wenn mir mal wiider es Foti hend, wo mir ned da poste möchtet, chönts mir in Gruppe tuä. Dert gsehtns denn würkli nur miir. Wär siicher eiifacher als an alli denke müässä und es Bild x-mol ufälade, oder?

Pfingstrose: Woow, iihr hend gad än huufe überchooh. Giits es Foti vo dä Zündholzschächteli? I find das ä meega kuuli Idee. I ha mal bii etsy gluägät, giits ja wahnsinnig viiel Agebot. Welles hend ihr gwählt?
Schaad sind mint-Ballön nöd so, wiiä du's diir gwünscht hesch. Leiider nöd ä üblichi Ballon-Farb, wo in dä Mirgros über dä Weg laufsch.
Cha dii verstoh, hesch es gnosse ned usglastet sii. Werum muä denn bloss au de Wechsel so kurz vorem Hochziit sii..? Viiel Kraft wünschchi diir, dass du diich au glii im neue Team darfsch wohlfühle!

Lula: Was isch denn en Embrossing Puzzle Stempel?

Taeboyana: Diich hani uf FB erkennt, wegem Tae Bo-Bild. Ha denkt, da chasch nu du sii
Meeega herzigi Ketteli! Find au Bedütig uuh schön! Da hends siicher fest Freud! I ha au welle es Ketteli für mini TZ kaufe. I ha denkt, s'Gschenkli liit scho ufem Tisch bereiit wenn's chömet zum mir helfe alegge und denn giib iich's ihne.
Bling-Bling isch doch ned schlecht! Finds ä meega hübsche Haarkamm und chas mir bii diine Haar suuper vorstelle (jetzt weiss ii jo, wiiä dini Hoor usgsehnt )
Suuper isch s'Treffe mit dä Floristin guät gangä! Schön hend iihr eu gfunde und passet eui Gschmäcker so zämä! Demfall empfehlsch es, Föteli mit an d'Besprechig z'näh?

Sue: Also ii ha mit miner Coifeusin am 7ii am Morge abgmacht
07:00-08:30 Frisur
08:30-10:00 Make Up
10:00-11:00 Kleid anziehen
11:30 Shooting

Mir hends globs übertriibe
Woow, gest hesch en richtig erfolgriiche Tag gha! Gratuliiärä zu diim Shopping-Erfolg!

Plöischli: Yeaaah, es noiis Natel! Es meega liiebs Mami!

Me: Bii uns wär am 30. April d'Ameldefrist gsii. Hend denn siich ca. 10 nonig agmolde gha. Hend's denn gfragt und bittet sich na z'amelde am MÄNTIG! Und bis jetzt het siich vo dänä iimmer noniig agmeldet über d'Homepage. Wenn meh doch druf ufmerksam gmacht wiird, dass meh z'spot isch mit dä Ameldig, denn hobblahü macht meh da gad… Nerv mii scho chlii, jetzt müänd miir denn zweiimal drum bitte.

Hebet all en guätä Tag <3

07.05.14 09:43
Lula 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Jep, i dFlittis. Mir göh de nächst Jahr, hei das Jahr gnue mit Hochzyt, Huus u Handops vom GG gäge Spätsummer-Herbst
Schöne Struss wo dr usgsuecht hesch!
Was suechsch de für Väseli, etc?
Härzig Diner Armbändeli! Mir sette ou mau no nes Dankesässe mit de TZ mache, u ändli wüsse was mir ihne wei schänke.

@Sue: Vo de Obegäscht sicher, bi de Aperogäscht "nume" wenns de würkli gueti het. Ha eifach aube zGfüehl, di mache sech ja ou schön, u hätte ggf was für ihres Album
Was für ne Glasglocke?
Halleluja, das isch aube dr Hammer! I bi so froh gsi, hei mir nit no spontan Abmeldige dür Krankheit gha bi de Obegäscht.
Hesch Du zur Coiffeuse nume 15 Minute? I würdi eifach überall no chli Zytpuffer iplane, mir hei das ou gha, u süsch wäris zum Teil chli stressig worde, u so hei mir mega gäbig Zyt gha, u eifach ou mau chönne härehocke u si.
Aber süsch gsehts super us!

@Squishy: Di gstempelte Puzzles woni scho bir Iladigskarte ha gha, u zEmbossing isch dTechnik vom Stemple; tuesch normal Stemple (mit Farb wo langsam trochnet) u de tuesch ebe das Embossingpulver drüber, u de tuesch ds überschüssige Pulver abschütte u des Stempelmotiv no "föhne"
I würdi denne eifach mau alüte, u säge das es muesch wüsse, u wenn würkli was speziells isch, chöi sis ja eifach säge!

@Facebook: Dörfti äch ou zu dere Gruppe cho?

07.05.14 09:56
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Sue: Hehe so cool kennsch du sie. I ha eifach mau ihri Site gseh und sie macht würklech oberhammerschöni Bluemedeko - leider eifach nid ganz bezahlbar... Kollegin vo mir het sie buechet und zaut im Ärnscht 5'500.- für Blueme und Deko
I finde eues Timing ou ok, we dir kes Shooting machet vor dr Trouig längt das ja bestens. I mues scho am 07.15 bim Coiffeur si Drfür bini de scho vor mine TZ fertig und cha de no chli Cüpli trinke oder süsch irgendöpis

@Lula: Klar darfsch i üses Grüppli cho, aber i mues zersch mit dir befründet si, damit i di cha ilade Weiss auerdings nur di Vorname! Oder vielech fingsch du mi? Süsch chaschmer ja e PN mache.

@Squishy: danke fürs liebe Feedback wäg de Chetteli undem Haarkamm. De meinsch dä wär nid over the top wüuer so glitzrig isch? A mim Chleid hets ja süsch nid auzu viu Bling...
Ach blöd wäg de Amäudige, verstahni dasses di närvt.

@Pfingsti: lustig, geit mir im Fau gad ähnlech, bi itz gad no agfragt worde, imne angere Team z'ungerstütze womi äuä zuesätzlech wird usefordere. Aber i freue mi no, bi zum Teil no nid so usglaschtet gsi und i ha eigentlech lieber viu ztüe. hoffe, das chunnt de guet. Es sig ämu o e Chance für mi wüu ig mir so no chli es Standbei imne angere Bereich cha ufboue.

07.05.14 09:57
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Taeboyana
Woow dini Floristin hät ja mega schöni Fotene :) Gfallemer uu guet.. Bin abr leider nöd direkt mit dim Link uf de Bluemestruss cho.. Wege de Tischdeko bini au no chli am überlege, öb mer lieber ei grossi Vase mit Blueme sölled neh, odr lieber villi chlini Gläser.. Was hät sie dier für es Bild zeigt?
Joah sind härzig dini Chetteli.. :)

Sue87
Ah super din Ichauf, häsch gad zuegschlage . Ich find din Tagesablauf dönt guet, vorallem wenn jeze de Coiffeur chli länger het, hetisch ja no gnueg Ziit nachher.. Den chönder eifach nöd so lang bi dier diheime sii..

Squishy-fishy
Joah das wür mi au nerve, mit de Ameldige :-/. Susch muesch fascht dänä Lüt mal alüte?

Lula
Finds au voll e härzigi Idee, gad de Gäscht no es Föteli vo ihne mitzschicke..
Wege de FB-Gruppe meld di doch bi de Taeboyana.. Mit dim Name chan sie dich hinzuefüege..

07.05.14 10:34
Sue87 

Re: Bräute 2014

Squishy
Mir hei ebe ds Fotoshooting ersch nachde Kirche meg dem simer ou nid so früeh am morge din-ne;O)wenn heit dir ner zitlich d Trauig?

Lula
Ja d Coiffeuse isch öppe 300Meter vo mir deheime und d Kirche ou;O) merci megem Tipp fürd Puffer das isch sicher guet z ha!! Die Glasglocke im Ahang hani kouft

Taeboyana
Ja i weiss si macht Deko und Blueme im obere Preissegmänt;O) mir wäris viiiu z tür ou wenn si wunderschöni Sache macht…;O) mir gfallt di Haarkamm mega…und da du ja nid am kleid no 1000 gltizerli hesch findi würdi das super passe??

Datei-Anhänge
Glasglocke.jpg Glasglocke.jpg (20x)

Mime-Type: image/jpeg, 104 kB

07.05.14 11:00
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Guete Morge Mädels.

squishy
Ich bin meeega froh dass mis Mami und min GG sones super Verhältnis hed und mier bedüteds unheimlich viel, das er au eifach ab und zue mal allei bi mine Eltere verbiiluegt obwohl sie ned grad um de Ecke wohned :)
Yaaaaaay, s erste HZ Päckli isch speziell gell
Ui das mit de Ameldige würd mi au nerve…. Grrr

Pfingstrose
Phuu, danke für d Erinnerig wege de Ballön, hetti vergesse. Wie hesches ez gmacht wegem Helium?

Lula
Sind d Fotis immerno nöd cho??

Taeboyana
Ohhh, ufem Handy gester Abig hani de Link mit em Struss irgendwie chönne ufmache, aber jetzt plötzli nümme :( So wieni ne in Erinnerig ha heder mier uuuu gfalle :)
Schöööns Chetteli, hesch mer vlt de Link?
De Haarkamm gfallt mer au super guet. Gseht au ufem Bild ufwendig und hochwertig us!

Sue
Hesch gad chli Gas geh im Depot. Gut so :) Würd sege din Ziitplan tönt guet so

Plöischii
I welere Sägerei hesch agfragt weg de Rondelle? Bi eus wends ja für EINI 12.-

Me
Bin grad mit em GG bim Dokter gsi und hend eus wege de Impfige schlau gmacht für d Flittis. Ich ha zum Glück nur no Hepatitis A müesse uffrische, GG muesch mega viel mache. Ich has grad hinter mich bracht und muess ez nur na ufs Malarone warte. Hend eus denn grad no mit Schmerzmittel, Antibiotika, Schlafmittel füre Flug und Durfallmittel ideckt, eifach für den Fall der Fälle.
Denn hed eus de Dok druf ufmerksam gmacht, das am Kilimanjaro Airport meistens Gelbfieber Impfig verlangt wird obwohl sie ned obligatorisch isch. Das lömmer ez eifach drufacho, für die müesstme nämli is Tropfeinstitut.

Mier hend grad agfragt wege de Stuehlhusse zum bügle inere Reinigung. Die wend 4.- pro Stück Findi grad chli happig, 200.- zum bügle aber ja, selber mache isch halt au müehsam. Ez weissi nöd. Was meined ihr? Taeboyana, hesch scho e Lösig? :D

 1 .. 446 .. 889 890 891 892 893 .. 945 .. 997
Location   Zuletzt   würklech   Janedoe   irgendwie   bstellt   Problem   bearbeitet   richtig   Pfingstrose   squishy   Hochzyt   würklich   malinchen   Hochziit   gspannt   Littlefoot   Taeboyana   Iladige   schaffe