| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 446 .. 890 891 892 893 894 .. 946 .. 997
07.05.14 11:22
ploeischii 

Re: Bräute 2014

janedoe

ich hans mim onkel us dütschland gseit. er het überal sini kontäkt und er het denn irgend en koleg wo en koleg het und de het e sägerei... irgendwie eso....und er het den gmeint das siged abschnitt die chöngeds nid bruche... defür hanem 5 euro is kafikässeli geh

07.05.14 11:43
littlefoot 

huhu :)

finds au super dass mer gsichter händ zu de nicknames :) wobi ich scho recht vill scho kennt ha vom ugseh :)

taeboyana: 2235.- nur getränk ? ah etz hanis gseh, das findi en super pris imfall !
hey wow cool weg de florisitin, bisch zfride demfall ? .) de haarkamm findi aso echt schön und zu dim chleid chasch ruhig chli öpis uffallends alegge so herzig die chetteli .) hani zerst au welle, vo etsy, aber ha au gfunde gsend chli billig us. ha etz so tote bags (riese täschene) für all bstellt :) mit de initiale druf. freu mi au ihne das z überge
was 5500.- für blueme, gahts no ? haha ich zahle 400.- (meh dezue une)

squishy: cool häsch dini traumschueh gfunde .)

pfingsti: schön sind d ballön cho. muss au no bstelle mint isch eh immer schwierig de richtig farbton z finde
nei tatsächlich, zundhölzli i de perfekte farb ? so schön !

lula: was weiss ich scho ? sorry weiss gar nüm uf was du mir antwort ge häsch
mir hend müsse es formular für d ehe, denn mit de chind, denn das namensformular, und jewils die verfüegige wo nomal alles wiederholt gsi isch..puhh .)

sue: was hend sie nomal gschickt http://www.heiraten.ch/forum/styles/defa...ilies/rock.gif? foti vo was ? stah chli ufem schluch
haha depot, i love it :)
aso wegem ablauf, ich han ja au en beauty spezialistin wo zu mir chunt. ha denkt so am 11:30 afange, sie het gmeint bruche 3 stund aber ich wirde luege bi de prob dass sies i 2.5 anebringt. länger magi echt nid. und denn am 14:00 chleid alegge, es viertelstündli anehöckle und en prosecco trinke oder es wasser haha. denn abfahrt spötistens am 14:40, am 15:0o treffemer GG uf de Kappelbrugg mit de Fotografin und am 15:30 mömmer all dobe si vorem rathussaal :) mal luege ob das so klapped, ha erst am 31.5 de probetermin ha recht en straffe zitplan aber ich wett nid scho 2 stund vorher gschminkt und frisiert si, mit de kids wo denn chömed go umarme usw...ich denke mit 2 stund pause isch es scho recht lang. weiss aber nid wieviel für de weg bi dir musch rechne. ich bi ja grad dihei

ploischi: haha, 3 jahr ohni handy ? wie häsch denn das usghalte
hey super pris für d rondelle !

jane: uu das isch viel...sind denn die hussene etz unbügled ? wie wärs mit ere bügelparty ?
uh das impf züg immer, isch halt wemmer wit verreist. has no gar nie gmacht, drum...aber irgendwenn wetti das au mal ! unbedingt.

me: bi also bi de floristin gsi hüt. d bushaltestellene sind beid recht wit, aso de bluemegarte isch grad i de mitti. het so grägnet, aber de buschauffeur isch sone schatz gsi, het eus gnau vorem lade usegla. very nice. bis mer denn hend chöne in ruhe rede isch es chli gange, d lehrtochter hät sich denn minere tochter agno und mit ihre es blüemli für mich ipackt, zum glück. d frau het glaub nid so freud gha und au gseit, sie hebed denn scho no z tue...aber devor het sie gseit es laufi hüt nid so vill..hä ?
denn hani ihre vo pinterest es paar bilder versuecht z zeige und mi testtisch aber sie hät denn irgendwie nur s erste immer als vorlag gno. ha denn scho chli müsse kämpfe bis sie begrife hät wasi will. ha sie denn eifach gfröged was endi juni so a blueme da sig und sie het immer gseit, rose, rose rose...denn gerberea, hani ja nid welle und mit ihrem königschrut da...sie het denn gmeint ich sell doch väseli bringe um mir e prototyp z mache, mir chömed nid witer..aso het sie sich da nid allzu viel zit gno. tonne büecher ufem tisch aber mir het sie kes einzigs zeigt januse, gäll wenn so wenig zahlsch musch au nid meh erwarte. aber denn het sie agfange ufzähle wieviel pro vase (6-7.-) wenns rose, 1 hortensie, schleierchrut und ebe das königsdings wäred. bi 40 vase wärs mer eifach z tür gsi. ha denn eifach gseit sie sölled rose ne und schleierchut und d hortensie, das königsdins wegla. de simmer uf 5.- für 37 väseli cho, und no 3 grösseri à 8.- für candybar und de koffer. mit lieferig und em struss undem astecker isch es 390.-. ich weiss ihr zahled alli meh aber ich han halt eifach nid meh welle usge und wenn ichs selber zämekauft het wäri au öpe uf das cho. sie hät ja am tel gseit gha es choschti nüt zum die väseli z befülle. has chli schad gfunde hät sie mir nid ganz gnau chäne oder welle säge, wie tür gnau alles wär, usenand gno uf schleierchrut, rose etc.. aber e durchschnittspris für all väseli isch scho ok
eigetli bin mer denn fast doof vorcho dass ich so druckt han wegem pris aber die königsdinger wo ich ebe gar nid unbedingt han welle hend de pris halt scho ufedruckt. ich bi zfride
sie tuet mer au no spitzeband rund um de struss, das chani bringe. ganz cool.

was ich etz eifach nüm bruche sind die jutespitzebänder, das wird denn z vill irgendwie. da ich candybargläser scho verziert ha, chanis det au nid bruche. aber isch nid so schlimm. selber schuld wenn me 10x de deko änderet, pinterest sei dank haha.

07.05.14 11:52
littlefoot 

ah und vo de ring hani eu gar nid verzellt gester. sind no schnell i das goldhus z luzern und hend eifach mal gluegt. denn hani doch tätsch en ring gse, rundume mit alles viereggige diamäntli und ussedra gold. schwierig z erchläre aber gnau mis ding. denn no abegsetzt vo 1200.- uf 600.- ! GG hät denn unbedingt welle das mer en chaufed, er findi denn scho no en passende. het denn eine gse wo 80.- gsi wär. aso das isch ja gar nid gange, mine so tür und sine so billig. sie het denn au mega druckt aber ich han gseit nei. all andere hend mer aber leider nüm gfalle schöne seich. aber ich wett würkli nid so vill für de ring zahle au wenns es meeega agebot wär. Gg het mi immer sparfuchs gnennt im lade, ha so müsse schmunzle. recht hät er ebe scho. er het en mir kauft.

07.05.14 12:05
ploeischii 

littlefoot

du hesch min respekt... vo so lüt schaff ich afach nie öpis anezbringe ich find den ammel grad sofort lmaa (lä*k mer am ar**) und gang... ich han jetzt miteme puur us de region abgmacht.. sie hend ja extra für eus no meh suneblueme ahpflanzt zum sälber schnidde.. das kostet mi fasch nüt ich gang den aifach go schniide =)

07.05.14 12:34
littlefoot 

Plöischii: weisch sie sind ja susch scho günstig und mached fast alles gratis
Und am schluss isch es ja gange. Sie hät denn dankt für de uftrag und ebe mir no gseit ich sell doch musterbänder vo de läufer bringe, dass au de farbton passt. Lustig isch, dass ich bim brutstruss gar nid so recht weiss was usechunt. Hanere es paar aforderige ge und bildli zeigt. Bi gspannt 😄 ah und beeri dörf sie uf ke fall dritue, das gfallt mer gar nid

Cool wegem buur! Sunneblueme sind mal mini lieblings gsi
Ich han zerst au alles wele selber machä aber da mir erst am morge id location chönd (er zeigt WMmätch) wärs en umäre stress gsi mit no väseli befüllä und dekoriere und schminke und und und aber hett ich öpis müsse drufzahlä hettis au selber gmacht
Weiss gar nid, wie gseht üches budget us? (Haha ich säg au üch, gsesch broncos)
Mit chind isch amig nid so eifach gäll? Weiss nid ob das weisch, ich ha zwei

07.05.14 13:55
Taeboyana 

@lil.lian: Aso ds Foto bzw. dWebsite isch äbe nid mini Floristin sondern die woni viu ztüür finde... mini macht äber grad so schöni Sache

@Janedoe: Phu das chunnt ja würklech no tüür? Isch das inkl. wäsche oder nur bügle? Wüu wäsche müessti se eigentlech nümm... i ha mau are Reinigung bi üs ir Nechi gschriebe, aber ni e Antwort becho. Mues äuä mau alütte (i telefoniere nid so gärn...). Ha aso o no ke Lösig!
Super wäg de Impfige. I hami gester no chli schlau gmacht wäge Malariaprophylaxe und Familieplanig. Me sött aso scho warte bisme zrügg isch (schwanger ines Malariagebiet wär ja eh e sehr schlächti Idee), aber ca. 2 Wuche nach dr letschte Tablette dörft me loslege Das isch ja ok. Hätt mi nur chli agschiesse wemer när nomau 3 Monet oder so hätte müesse warte.

@littlefoot: I bewundere di ausi o für di Durchhautewiue. Das hätt mir gloub chli abglöscht bi dere Floristin Aber Houptsach, du hesch am Ändi was hesch wöue?
Wägem Ring isch ja o Hammer! Aso het dir di GG dä jetz kouft? So härzig!

@ploeischii: Ou schön mit de Sunneblueme. Passt de sicher ou guet bi euch.

@Deko für am Abe: ja i möcht so verschiedeni Schalene u Vasene, öpe 3 uf jede Tisch und nid zhöchi Sache, wüu mir de no die höche Cherzeständer hei. Hoffe i finde da öpis Schlaus? Mir würde äbe so wissi shabby chic Sache no gfaue...
Dr Link zu de Armchetteli woni ha bsteut chani leider nid inetue, isch bi Fashionfriends u dert brucht me es Login...

07.05.14 14:03
_janedoe 

plöischii
Büüh, Vitamin B!

littlefoot
D Husse sind komplett unbüglet ime grosse Sack. GG hed gmeint denn täg ers halt büglä :D Ich bin voll froh dass ich die ganze Impfige vor zwei Jahr scho gmacht ha. Ez chumi wiitgehend drumume. Ha ez aber scho voll Grippesymptom vo dere doofe Impfig am Morge -.- Haha, hed de Buschauffeur eu kennt oder hesch en eifach gfragt ober dett würd halte?
Was machsch de ez mit de Jutespitzedinger? hesch die scho? De Priis findi super. Ich hett wahrschinli scho bim erste zuegseit, haha. Aber gell mängisch hett mer sone gnaui Vorstellig im Chopf und s Gegenüber cha eifach nöd folge...
Checks nid wegem Ring? Das wird di Ehering? Foto?? :D

Taeboyana
Es wär nume fürs bügle. Sie hed eus denn vorgrechnet, dass es Hemd bügle 4.50 choschtet und d Husse seg ja viel ufwändiger, aber dadurch dass so viel seged, chieng sie en Priis vo 4./Stk mache. Naja, GG wills selber mache ez.
Mier hend ja de Traum gha, es Honeymoonbaby zmache. Da's bi eus ez aber en finanzielle Isturz git dur das, dass GG abegstuft wird und ebe wege de Malariaprophylaxe isches gar ned möglich. Janu.
Ich hett ebe es Login bi fashionfriends, gfinde die Chetteli aber niene, grrr

07.05.14 14:49
Lula 

@Taeboyana: Merci viu mau! Findes e super idee!

@lil: Scho passiert Merci viu mau!

@Sue: Für das si mir ja im Forum
Wow, mega schön di Glocke!

@jane: Nee, si het jtzt Zyt füre Postweg bis am Fritig, u de gits nüme ganz so nes liebs Mail
Wenn i öbis nit ha isch es Geduld, u die isch afe jtzt scho arg strapaziert
Finde 200.- ou no happig! U säuber mache vor am TV oder chli quatschend? I ha vori 2,5 Stund mit mire TZ telet, u si het ömu ou glettet drzue

@littlefoot: Vo was hei mirs gha? I bi so schlimm! Ha im Moment so viu im Kopf...
Oh jöö, mega härzig serigi Buschauffeure!
Isch aber scho gad chli komisch vo ihre, aber umso herziger vor Lehrtochter!
Aber immerhin heit dir jtzt e gmeinsame Nenner gfunde, u dFloristin verstaht Di! U dr Priis isch ou top, mir hei ou nit es Vermöge zahlt!
Gratuliere zum Ringkouf! Hesch es Foti?

@babyblanig: Heit ihr da aui scho ne feste Zytpunkt, oder eifach me wetti de mau afah?!

07.05.14 14:55
_janedoe 

Fraue wo sinder? Allli im fb?

Lula
Ja, und da isch Geduld ja nicht gleich Geduld. Ich wär glaub am duredreihe! :D Drucke de Duume, dass d Bilder no achömed bis am Fr.
Ich glette ebe nie. Nüt! Wo GG ez Polteri gha hed hanem es Hemmli müesse glette, bis ich das mal richtig drapiert ha! Aber ebe, GG hed ez gmeint er übernimmt das :D

07.05.14 14:59
Lula 

@jane: Das chunnt de no drzue! I bi kurz drvor. Bi gad froh hüet, morn u am Fritig no chli zschaffe, u näbe bi no zHuus zha, wird mir nit längwillig u ablänke chani mi ou no gad. Merci viu mau, hoffes ou!
I bis jtzt ou nit würkli, ha mittlerwile immerhin es Gletise, zGletibrett fählt aber no, ha zGfüehl gha es isch Zyt worde, zum einte wäg dr Nähmaschine, zum andere wüu i ändli säuber eis wetti ha, u nit gäng zur SchwieMu wetti müesse gah

1 .. 446 .. 890 891 892 893 894 .. 946 .. 997
Zuletzt   Location   Taeboyana   Iladige   Hochzyt   squishy   irgendwie   würklich   Hochziit   richtig   gspannt   würklech   Pfingstrose   Problem   bstellt   bearbeitet   schaffe   malinchen   Janedoe   Littlefoot