| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 447 .. 892 893 894 895 896 .. 947 .. 997
07.05.14 15:28
Lula 

Re: Bräute 2014

Jep, u vorauem findis eifach üsne Gäscht gägeüber nit fair

07.05.14 15:34
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Lula: was isch gnau vorgfalle mit dene fotis?

Jane: lsurastar isch sicher top

Ring: nei er hätti ihn mir kauft aber ich wetten nid
Mir lueged etz de no witer, ich nimme a findet scho öpis. Aber meistens isch de fraue ring nid so toll, wänn am GG de manne ring gfallt. Eigetli hämmer ja scho die schwarz silbrige verlobigsring.

07.05.14 15:46
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@jane: oje nei, aso dini schwöster hät scho chli nöd so fiingfühl, he? tuet mer uh leid für dich das di ganz überraschig dahin isch...und natürli au für dini tz wo sich wahrschinli über woche müeh geh hät sich nöd zverplappere...

@littlefoot: chum nöd drus mit dim diamäntliring. hät din gg ihn jetz für dich kauft oder nöd? wänn ja, isch es din ehering oder würdsch en dänn eifach so alegge? sorry, stah voll uf de leitig...

@bruutshooting-update: es isch immerno de 25.10. allerdings holt de 26.10. uf und isch nur no ein platz entfernt...

@me: bi euis isch glaub alles wo spannend isch fertig...bin nur no am umenand telefoniere wänn was isch und öb alli dienstleister ihre ziitplan im griff händ...

@all: was mached ihr mit eune fotografe, dj's, band etc. bezüglich ässe? chömed die s hochzytsmenu über oder öpis "eifachers"? bin da chli überforderet. wett ja nöd gitzig überecho und spaghetti napoli vorsetze. uf de andere siite choschted beidi gnueg...

07.05.14 15:47
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: Jöh härzig vo dim GG, und da chasch du eifach widerstah...?

@Jane: Hm, git e Stuehlhusse würklech soviu meh zum glette as es Hemmli? Het ja kein Ärmu Hm ja, vielech findi ja de ou no es "Opfer" wo würd häufe, i bi ou gar nid dr Glettiprofi

@Lula: Mir wei de scho gli nachem Hochzit loslege. Am liebste gard sofort. Aber äbe, ca. 1.5 Monet wärde mir üs de scho no müesse gedulde wäg de Flittis u dr Malariaprohylaxe. No schad, i hätt ou gärn ide Flittis afa üebe . I ha aber beschlosse, dass ig d Piue itz glich scho absetze . Mir düe haut itz eifach mit Kondom verhüete. I ha die Hormon eifach langsam satt u ir Letschti vergissi d Piue immer wieder mau. Zudäm hani o rächt Näbewirkige u nime se scho 10 Jahr. I ha vor dr Piue nie gross Mensbeschwärde gha und o ke unreini Hut (im Gägeteil sogar besseri as mit dr Piue) und drum hani o nid so Angscht, dass d Umstellig sehr schlimm wird. So het mi Körper zersch chli Zit, sich wieder izpändle und dr natürlech Zyklus zfinde, bevors de losgeit.
Wie gsehts de bi euch us? Scho am bastle ?

07.05.14 16:09
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Littlefoot
Dönt nöd schlecht mit de Blueme!! Häsch en super Priis usegholt!! :) Gratuliere!
Mier händ au öbe das Verhältnis mit em Priis vo de Ring .
Jez hanis glaub gschnallt, er hät en wölle poste und du nöd, drum händers lah.. Abr wieso?

Janedoe
Findi guet duet de GG d'Hussene glette :) Abr han au s'Gfühl, dass er dänn eeewigs drah isch..
Oooh ja das het sie ja scho nöd sölle verate.. Vorallem wenn sie no seit, TZ wett dich überasche.. hmpff..

Me
Gester und vorgester hät mer extra de TZ no aglüte, will öber vo de Gäscht möchti Fotene zeige am Hochziit.. Abr da mer eigendli ken Beamer händ und ichs nöd würkli lässig finde, wenn Bilder i de Endlosschlaufi chömed (hämer scho erlebt anere Hochziit) hät er gmeint, den lömer das mit em Beamer. Da ich ja eh no en Rahme möcht mache mit Bilder (de isch eigendli au scho halbe hergstellt, mer müend en nuno zämä liime, amale und den no die Dräht anebastle) und zum Rahme au no vilicht es paar Fotene dezuelegege möchti, seit er jeze mal dere Person (wür scho gern wüsse, wers isch ) dass er die Fotene au chan dezue legge. Finds u herzig, dass de TZ extra nahgfrägt hät (bin halt au no recht heikel, bis mier es Föteli vo mier würklich gfallt..)

07.05.14 16:15
Lula 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: I warte sit am Hochzyt druf... U das si jtzt de 2 Mönet!! Ha ihre vor 2 Wuche gschribe u nach gfragt, u de het si gmeint, no 2 Wuche, u jtzt warti no dr Fritig ab - Postweg - u de schribi ihre nomau
Ah so, jtzt isch 20gi abe

@weedingbee: Di hei bi üs eifach normal mitgässe, hätti das süsch chli komisch gfunde. ggf isch aber ou eifach Houptgang & Dessert e Müglechkeit, de chunnts die viellech ou chli billiger

@Taeboyana: So cool! Wie heit Dir öich uf ne Zytpunkt geiniget?
Das mit am vergässe kenni, bi sit ca 2-3 Mönet ou so schlimm, nit regumässig, aber immer mau wieder, spätischtens ufe Herbst setzise aso ab, has eifach satt. Git äuä de so nes Computerli
Nee, so gar nit, mini Idee wäri mau so gsi, das mirs ab am Summer haut eifach löh la druf ab cho, i weiss haut eifach nit, wie optimal das es de wäri, wenn GG geit ga dHand operiere u 2 Mönet stillgleit isch. I ha zGfüehl, es wäri bau besser, ersch nach dr OPs azfah. Aber GG isch im Moment so gar nit bereit drüber zrede. vor am Hochzyt isch er eigentli ähnlich dinne gsi wie ig mit plane, u jtzt mit am Huus u am ganze Stress wo mir im Moment hei, wott er nit mau meh drüber rede...
Durm hani dänkt, viellech het mir ja öber vo öich e Idee, wie ihr das mit öichne Manne heit agugget, etc
Da i das voram 3te Monet eigentli de ou niemerem wetti säge, chani ou schlächt bi üs im Imfeld drüber rede. Zumaus da sicher de ou Lüüt gäbti wo üs ständig würde frage, wüu di kritische Blicke gits scho jtzt

07.05.14 16:17
Lula 

Re: Bräute 2014

@lil: Ou das kenni mit am "wüsse wers isch". Säge si nüt? Isch aber super vo Dire TZ

07.05.14 16:27
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Janedoe: Auso würklech, dini Schwo! Aber he, vielech het sie ja öpis erfunde und es stimmt gar nid? Hoffe fescht für di, dass glich no chli öpis e Überraschig bliebt.

@Lula: Hm das het sech irgendwie so ergäh... mir wüsse beidi scho lang, dass mir Ching wei. Vo GG us hätt das o vorem Hürate chönne si, aber das ha ig nid wöue. Drum und o wüu mir beidi über 30i si, isches när klar gsi, dass womer üs hei entschiede zum hürate, mir de ou gli mau Ching wei. Usser dassmer no meh chönnte spare, gits drum eigentlech ke grosse Grund meh für üs, no lang zwarte. U wemer nachem Hochzit schön witerspare, sött das scho guet cho. Wüu bi mir isch dr Chinderwunsch scho extrem gross und i wett ou nid es auzu auts Mami wärde...
Hm vielech muesch würklech no chli e angere Zitpunkt abwarte, unger Stress rede gloub Manne nid gärn über serigs. Was mues de di GG ar Hand operiere? Hm aber wenn du denn schwanger bisch we är stiugleit isch, wärs ja nid sones Problem, eher när?
H sones Compüterli möchti eher nid im Momänt. I wetts gloub eifach mau gniesse, nüt z'näh und ds luege, wie mi Körper reagiert. Im Juni weissi meh
Ja gäu die Blicke gits haut viu nachem Hochzit, da muesi o drmit rächne.

07.05.14 16:39
Lula 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Das mir Kind wei, wüsse mir ou scho lang, aber ebe, wenn... Wäge miner morn, u das weiss mi GG.
Bi üs gloubs ou nit, oder i wüssti ne ämu nit, oder ämu kenne woni akzeptiere...
Das verstahni, i ha immer gseit, i wetti mit 25gi mis erschte ha, u das isch düre
Warte jtzt mau no bis Uffahrt u Pfingste düre si, hoffe es wird närne chli ruhiger. u viellech chunnt er de ja plötzli vo säuber.
I gloub i stah mir gad säuber uf dr Leitig, inwiefern eher när?
Nimmsch ja nüt, missisch eifach nume Tempi, aber i verstah di scho mit nüt näh.
Findes gad mega müehsam, u i gloube ou, es würdi mi nit so stresse, wenn i nit wetti Mami wärde

07.05.14 16:52
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Lula: I meine es wär eher es Problem wenn scho es Baby da wär und är wäg dr Hand usser Gfächt gsetzt wär. We du no schwanger wärsch, wärs ja no nid sones Problem.
Das weissi scho, aber äbe gad das Tempi näh wär mir eifach z'asträngend und ehrlech gseit, wetti ou nid so aus im Detail verfouge, i bi happy we mi Zyklus sech natürlech ipändlet, viu meh wott i da no nid ga Protokoll füehre... gard am Afang wett igs drum scho eifach mau locker agah. Wes de när lenger nid würd klappe, chani immer no luege ob mes eso chli wett stüre.
Da verstahni di guet, grad jetz wos Hochzit verbi isch wärsch du parat. Aber du hesch würklech rächt, vielech chunnter plötzlech vo säuber? Hesches de scho mehrmaus erfouglos agsproche?

 1 .. 447 .. 892 893 894 895 896 .. 947 .. 997
Iladige   bearbeitet   gspannt   schaffe   Taeboyana   würklich   Problem   richtig   Janedoe   bstellt   malinchen   Location   Zuletzt   Littlefoot   Pfingstrose   squishy   würklech   Hochzyt   Hochziit   irgendwie