| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 448 .. 893 894 895 896 897 .. 947 .. 997
07.05.14 21:56
ploeischii 

Re: Bräute 2014

Natel und Facebook
Ich weiss au nöd ich han aifach s gfühl gha ich mues dere neuziit mal zeige das es au ohni gaht.. und es isch prima gangge... all um mich hend es natel mer het nur tagsüber mim mami und am abig mim ma müse schribe und ich bin a de strippe gsi ;)

Littlefoot
Ich has mal irgendwo ufgschnappt mit de chind! es isch nöd eifach das isch rächt, sproblem isch daser gad s laufe entdeckt het und i jedem gspräch bin ich die wo denn eifach ständig am umeseckle isch well ich de chlii mues ihfange :D

euses Budget
mier hend keis fixes budget. mer hend gseit für die wichtige sache zahle mer max das und das und de rescht woni wott luegemer eifach obs drinn liit... kein überblick.. null :D aber fürs fleisch für 20 persone zahlet mer knapp 200 chf... und ztrinke gsehmer denn no :D

07.05.14 22:41
Lula 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Ah ok so, ja das chönnti ou si! Wobi düre Tag wäri ja de glich mehrheitlech älleini. Aber i weiss was de meinsch.
I wetti eifach für mi chli dr Überblick ha, aber Protokoll füehre tueni nit, aber i findes haut eifach no gäbig so zverhüete.
Mir heis immer mau öbe drüber, aber wenns de ärnscht wird, de wicht er us, u laht sech nüme drug ii. U das obwou i weiss, dass er ou wetti. I ha eifach mängisch ou zGfüehl er heigi Angst?!

08.05.14 07:54
Sue87 

Re: Bräute 2014

Guete Morge ihr liebe!

Littlefoot
Was hesch de für Jutespitzebänder förig??;O) wow da hesch ja es SUPER priis usghandlet mitde Blueme!

Lil.lian
Das isch ja härzig dass dini TZ no nachefragt…! Wie hesch de Rahme de dänkt z mache? E Fensterrahme?

Lula
Ou nei das würdi mi ou mega nerve….was isch de los dass die so lang het?! was machsch wend bis morn nüt ghörsch?

Janedoe
Ohje sone plappertäsche;O) du hesch scho gli Polterabig!!!! Bisch nervös???;O)

Me
i tue hüt mau chli d To-Do Liste überarbeite wo mir no hei...mängisch dünkts mi es isch nüme soooo viel und ner wider isches mega viel so chlises zügs....

08.05.14 08:07
littlefoot 

Re: Bräute 2014

guete morge mitenand

sue: ich han sie aghänkt. aber isch leider nid so vill meter.

me: TADA, ha es mail becho vom Domino. mis chleid isch itroffe "whatsapp männli schwitz* :)
gli gli :)
GG hät gester no öpis wegem polteri gseit. ha ebe gseit am 17 heb en arbetskollegin geburriparty und ich heb gseit chän noni säge obi cha cho. ebe wegem polteri woni ja nid weiss...sig nid denn. und villicht sigs ja ganz vill spöter...hmmm..erst im juni..

es schöns tägli no allne

08.05.14 08:13
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Guete Morge Mädels

Hui bin ich müed. Ez gahts de nur no e Wuche und mier hend echt no einigi Pünkt abzarbeite uf de To Do Lischte. Ha sie ned mal me bi mier, schiebe alles vor mir her
Eusi Tortefrau hed mier geschter gschribe, dass d Torte und d Cupcakes ez glich uf 760.- mitem Transport chömed. Mängisch nerved mi die Dienstleischter halt scho. Mier sind ja bi ihre gsi und hend gseit, dass sich euses Budget chli veränderet hed und mier eigentli nur 500.- chönd/wend usgeh und sie hed gseit, das wird scho irgendwie gah. E halb Stund nachem Termin chunnt es Mail, dases öppe 600.- - 650.- im Total wird. Und ez plötzli sinds 760?! Im persönliche Gspräch hani amigs sGfühl das eifach ALLES möglich isch und wenns de chönd maile isches immer eifacher, eifach en Zahl znenne. Wüsseder wieni meine?

Sue
Ich bin überhaupt ned nervös wegem Polterabig :D Söttmer das sii? Irgendwie bini wege nütem so riiichtig nervös :P

08.05.14 08:16
_janedoe 

Re: Bräute 2014

littlefoot
Yaaay, schön wegem Chleid!
GANZ VILL später? Hmm naja, d Hauptsach isch doch, das eine hesch :))

08.05.14 08:24
Sue87 

Re: Bräute 2014

Janedoe
ohje ja du das kenni ou....de heissts aube das isch sicher ner ou no müglich etc etc und plötzlich wirds türer.....das isch bi üs ou so und nervt mi aube recht.... was hesch de no so ufder to do? hesch ou sache wott chöntisch striche oder abgeh?

Littlefoot
du hesch äuä der Ahang vergesse ah super megem chleid!

08.05.14 08:40
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Janedoe: Hm so blöd wäg dr Torte, findi nid fair! I würd fründlech zrüggschriebe, dass sie euch ja e günstigere Priis het zuegsproche und dass die Erhöhig jetz nid drinneliegt. Darfi frage wie gross bzw. wie viu Cupcakes dir wärdet ha für dä Priis?
Ischdoch guet bisch nid närvös, nur witer ruhig bliebe Was müesster de no so erledige?

@Sue: Hihi, bi mir isch o so, ha zGfüu i häggle immer mau wieder öpis uf dr Liste ab aber glichzitig setzi öpis neus druf womer i Sinn chunnt

@Lula: Wieso meinsch de er het Angscht? I würd gloub itz eifach no chli zuewarte, bises bi euch mit Hus etc. chli ruhiget. I weiss, Geduud isch o nid mis Ding, aber mit so viu Angerem ringsum ischer vielech würklech gad chli überforderet mit dere Entscheidig? Zit hesch uf au Fäu no gnue, mach dr ke Stress!

@Littlefoot: Cool wäg dim Chleid!

@me: Hüt sis bi üs no die magische 100 Tag

08.05.14 08:45
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Sue
Vorallem hend mier a eusem ursprüngliche Wunsch nüt gänderet, dette änderet eifach d Priise dauernd. Grrr
Hmm im Prinzip chönnti uf de To Do Lischte alles striiche, es isch nüt wo unbedingt MUESS si.
es fehlet no
- Chilebüechli
- Nastüechli besticke lah
- Jäggli finde fürs Chleid
- Tanzkurs (!!!)
- Lied für Hochziitstanz uswähle
- Notfallset zämästelle
- Termin Nägel
- Ballön & Helium organisiere
- Transportbus miete
- Husse bügle
- CDs brenne und Hülle baschtle
- Probeschminke 2. Meinung
- Lischtene für d Fotografin erstelle
- DJ kontaktiere, Wunschlischte duregeh
- Entscheidig Torte
- Holzrondelle bastle
- Candybar Gläser 'verziere'
- Chörb, Schale verziere
- Mineralwasserfläschlietikette baschtle

Das isch grad das, wo mier spontan in Sinn chunnt. Wahrschinlich isches no meh. Und es sind glich es paar MUST drunter :D

08.05.14 08:51
Sue87 

Re: Bräute 2014

Taeboyana
jaaa bi mir genau glich!!! eis abhäckle und defür öpis neus druf
gratuliere zum 100 tägige!!! bi mir sis no 93

Janedoe
de würdi äuä mau luege was si ebe die MUST für di und di andere sache entweder luege obds öperem chöntisch abgeh zum helfe oder striche...?
wooow i bi scho soooo gspannt uf öii Föteli

 1 .. 448 .. 893 894 895 896 897 .. 947 .. 997
schaffe   richtig   gspannt   squishy   Hochzyt   Problem   bearbeitet   Pfingstrose   bstellt   Taeboyana   würklich   Zuletzt   Janedoe   Littlefoot   würklech   malinchen   Location   Hochziit   Iladige   irgendwie