| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 449 .. 895 896 897 898 899 .. 948 .. 997
08.05.14 09:23
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Sue
Hans da bstellt: https://www.blueboxtree.com/de/gedeckter...lchen-ball-glas
Abr uf Dütschland, d'Lieferig id Schwiiz chostet EUR 19.-.

Taeboyana
Ich wär für d'Rechaudcherzli :)

08.05.14 09:26
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@jane: mischt mitem torte-, cupcakes-priis. aber bi eus ischs ja so gsi mit de blueme...und ide location fönds jetz au a für jedes detail no gäld zverlange wos vorher gseit händ "jaja, das gaht scho in ornig"...grmml

aber gratuliere defür ganz herzlich zum wettbewerb! so lässig das ihr es afterwedding-shooting döfed mache.

@littlefoot: juhui, demfall chasch jetz ufschnufe wänns chleid jetz ändli da isch (ich hoff s isch nöd in rot cho)...sorry, spass beiseite. und dini bänder sind uh mega schön. gfalled mer sehr guet.
bin übrigens letscht sonntig fascht bi dir dihei gsi, mini kollegin hät ämel di glich plz wie du

@lilian: mason gläser sind uh schön, für was bruchsch si?

@me: bi eus gahts nur no 20 bzw. 23 täg *bammel*

08.05.14 09:40
littlefoot 

Re: Bräute 2014

jane: yeah so cool gratulierà

bänder: ha sie uf etsy bstellt und ha sie deheime. brücht sie nüm fürs HZ aber ich han nid sooo vill meter bstellt gha. han denkt ich bruchs denn susch für bluemetöpf s dekoriere aber wenn sie öper unbedingt gern wett..bini ja nid so, ihr kenned mich

lilian: schöne rahme :) ou ich liebe die mason jars

weddingbee: nei würkli ? so cool. negst mal chunsch go lütä :)
jaaa in rot oder z chli oder s falsche. nenei ich glaube dass alles ok isch.
ui ja du 20 täg isch ja nüt ! bisch ready ?

taeboyana: jööö :) herzig dass am GG öpis wetsch mache.

Zuletzt bearbeitet am 08.05.14 09:42

08.05.14 09:47
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: ja sägs nöd...aber wo das dini strass isch wüssti nöd würds aber sicher usefinde.

ja sägs nöd, 20 täg/23täg mir händ glaubs alles. und dihei es riiiiiise chaos. im büro hani sache, im chleiderschrank, im estrich und ide stube...nimm sicher nur d hälfti mit müend ja auno d köffere fürd flittis mitneh und so
mich macht eigetli au nur d trauuig nervös wägem inelaufe (stand nöd soooo gern im mittelpunkt) und s gelübde. und das ich easy öpe hundertmal chönnt ufd f.... flüge.
aber ja, chunnt scho guet.

wänn hüratisch du? weiss es nüm.

08.05.14 09:48
_janedoe 

Re: Bräute 2014

lil.lian
Gell, per Mail fall eim immer alles liechter. Grrr

Sue
Ja d Andrea hed en Wettbewerb gmacht uf ihrere Homepage :))

Taeboyana
Ja d Torte isch voll ufwendig. Sie hed gseit Blueme möched halt alles so enorm tüür. Und ez hani gfragt wases denn ohni Blueme würd choschte und sie seit um die 620.-... Findi ez au nid gad günschtig :/
Eues Agenot tönt ja meeeeega mässig! Sooo cool :)
Und e schöni Idee, din GG ufmerksam zmache, dases nur no 100 Täg sind :)

weddingbee
Stimmt, iher kenned das mit de Priise. Findes müehsam
23 Täg! juhuuuu was müender no alles?

me
Ha so fescht freud dasi das Shooting gwunne ha. Ha ihre gschribe gha, dass ich immer chli niidisch uf eui Bilder luege und ez bechömemer eifach sones Shooting gschenkt. Mega toooll

08.05.14 10:11
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@janedoe: ich glaub mir händ alles. nur no bitzli koordiniere und so...und ebe, de ganz grümpel en tag vorher id location bringe und det säge was sie wie müend ufstelle. und eusere floristin (am samtig) no bei mache dass sie würkli die offerte mal ändgültig anebringt und weiss wänn dass sie woane muess...

het au uh freud a somene shooting. aber spötischtens wänn ich mal es büüchli han gits dänn wieder eis. find die schwangerschafts-shootings soooo öpis schöns.

08.05.14 10:14
_janedoe 

Re: Bräute 2014

weddingbee
Super sinder so guet nache. Ich ha gad erfahre, das GG nächst Wuche au die komplett Wuche frei bechunnt, also hemmer beidi Ferie und hend gnueg Ziit, alles fertig zbaschtle :)

Oh ja, Schwangerschaftsshooting findi au meeega mega schön

08.05.14 10:39
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@jane: han ebe grad e fründin wo schwanger isch, darum ischs grad chli s thema gsi...finds so schön wänn mer ufem föteli nur de buuch gseht und drufobe es quitschiändli oder babyschüehli sind.

@broncos: muess dir aso no es komplimänt zude zivilföteli uf fb mache. soooo schöni und lässigi föteli hani aso scho lang nümm gseh!! hammer. gseht alles irgendwie lässig und relaxed us und glichzitig ischs halt uh speziell will ihr so schön agleit und gstylet sind...und dis chleid isch eifach en traum. wänn isch das gsi?

08.05.14 10:46
_janedoe 

Re: Bräute 2014

weddingbee
Oh ja die sind süess :) ach Babys... Bin so gspannt ufs erste Forumsbaby, haha

Broncos
Aso ich möcht mi grad de weddingbee aschliesse. Super schöni Bilder!!

08.05.14 10:49
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@jane: d simi isch doch schwanger? aso mer händ scho eis hoff s git dänn bi öperem bald nummere 2 wobii...han s gfühl s siged all chli am usezögere ussert glaubs d taeboyana...mal luege. min gg und ich händ ja abgmacht das sobald ich parat bin, losgleit wird das chan aber no en momänt dure. würd lieber chli mit anderne babys bäbele...aber bi eus im fründes-, bekanntechreis gits nur 4 chind und dadevo sind 2 i anderne kantön...git aso nöd vill zum bäbele

 1 .. 449 .. 895 896 897 898 899 .. 948 .. 997
gspannt   Problem   Hochziit   würklech   Taeboyana   Littlefoot   Zuletzt   Location   bstellt   schaffe   richtig   malinchen   Hochzyt   Janedoe   irgendwie   Pfingstrose   squishy   bearbeitet   Iladige   würklich