| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 450 .. 897 898 899 900 901 .. 949 .. 997
08.05.14 11:34
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Janedoe: Und di GG? Manne chöi das mängisch viu besser... weisch i säge das itz ou eifach so wüus mi vo usse eifach nid fair dünkt, aber wenns mi säuber würd beträffe und ig die Person würd kenne, chani de aube ou nid so tough si Aber probiere würdis scho. Bi mir hets bim DJ uf jede Fau gnützt. Hihi und itz schriebi de mau no däm blöde Reisebüro, dass ig mir die Reis säuber heig zämegsteut und buechet wüus mi gad e chli effizienter het dünkt (itz brüchti hie ds Hoseabelah-Füdlizeigi-Männdli vo skype )

08.05.14 11:38
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Taeboyana
Sie isch halt sone herzlichi. Min GG würd es Mail schribe, woni mi wahrschinli würd schäme. Aso er würds de wieder übertriibe i die herti Richtig. Hanere ez eifach mal gschribe, wieso d Torte de plötzlich soviel tüürer seg, sie söll mier mal en genaui Uflischtig mache. Vlt chanis de nachvollzieh und au eher druf igah was ned ok isch
Haha suuuuper Idee wegem Reisebüro!! Sölleds ruhig wüsse..

08.05.14 11:38
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@jane: nei, spontanentscheiderin bini scho. fang ja hundert hobbies glichzitig a und han genau glich schnäll kei luscht meh druf
nei, mini muetter überleit sich sache und buecht und plant, seit aber niemertem öpis devo und irgendwänn findt sie wänn mer sie drufaspricht: isch doch logisch gsi nöd?
nei mami, muesch eus dini plän mitteile, nöd eifach mache. min vater isch scho mal amene fritigabig heicho vom schaffe und mini muetter isch mit de packte köffer und mir det gstande: mir fahred jetz ab, han z spanie es huus gmietet

08.05.14 12:42
_janedoe 

Re: Bräute 2014

hehe dini Muetter isch aber e cooli

08.05.14 12:43
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@jane: jaja, aber huere asträngend zum teil wobii, sit ich uszoge bin isch besser (chumms nur no stellewis mitüber)

08.05.14 12:56
nala05 

Re: Bräute 2014

Hallo liebi Mitbrütlis!

@taeboyana: gratuliere zum 100 dägige! wuhuuu nur no 99mol schlofe den ischs sowiit

@janedoe: aso ich finds au chli fräch 10dag vorhär go sage "ah sorry es wird ez doch türer" goht doch niiiiid!

@weddingbee: hihihi dis mami isch aso e sehr lustigi!

@lil.lian: oh so toll die mason ball gläser! gfalle mir au sehr guet, wüsst aber grad au nid wo bruche bi gspannt was du de machsch :)

@me: i ha au grad chli s gfühl das mir guet din ligge! vilicht sötti mol unseri to-do liste update und nomol guet übrlege was alles druf kunnt vrgissi ächtsch öbis?

Einladungen Zivil verschicken
Kleid abstecken
Tanzkurs? anmelden?
Candybar oranisieren, wer backt was? Süssigkeiten kaufen
Gastgeschenke Fläschli bestellen
Ehevorbereitungsverfahren machen
neuer Pass und ID bestellen
Besprechung Trauungsablauf
Deko definitiv entscheiden
Gastgeschenke machen
Ringschächteli basteln (mit Mr.&Mrs)
mit Fotograf wegen Fotos besprechen
Candybar Gläser kaufen
Sitzplankärtli erstellen
Menükarten drucken

08.05.14 13:16
_janedoe 

Re: Bräute 2014

weddingbee
Ich chas mer irgendwie vorstelle :D

nala
hui, iher hend ja fast nüt meh ztue :))

Torte
Ez hed sie mier zrugggschribe, dass sie mit mim Budget vo 500.- die Torte ned anebringt und s'für sie keis Problem seg, wenni d Torte woandersch mache lah. Ansuscht chönnt sie mier en Lösig mit eme Cupcaketurm für 500.- abiete. Wenni ez aber drah denke dass d Taeboyana für 500.- soooo viel bechunnt und sie eus will 20 Cupcakes adreihe. Kei Ahnig. Uf mini Frag isch sie gar ned igange. und vorallem chömmer ez sicher ned e Wuche vorem Hochziit nachere neue Torte luege. Tz

08.05.14 13:21
littlefoot 

Re: Bräute 2014

weddingbee: ha so cools mami wie die mutter so die tochte roder ?

nala: nid schlecht, sooo vill gits ja nüm z tue haha

jane: aso du chasch sicher e turte no sueche jetzt. uf de checklistene staht immer zwei wuche devor muss me turte bstelle min beck isch ja in zug und lieferts mir nach LU für 70.- aber du wetsch ja cupcakes gell.

08.05.14 13:26
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@jane: die macht dir e supertorte, 100% http://www.miyuko.ch/ und choschtet glaub 12-14 chf pro person. deko macht sie eifach so wie du wetsch...und sie hät glaubs e bstellfrist wo sött gah...

das isch ja fräch. das isch genau glich wie bi dere wo ich mich han wele schminke/frisiere lah. "sie finded sicher no e anderi", sorry, wo isch d motivation? die wännd doch gäld verdiene mit eus, nöd? aso ich würd wele...

@nala: wänn sind ihr dra? händ ja au fasch nüt meh ztue

@littlefoot: ja so gsehts us sind beidi nöd ganz normal.

08.05.14 13:27
_janedoe 

Re: Bräute 2014

littlefoot
Nei ich wett en Torte und Cupcakes. Aso das jetzt wär en 3 Stöckigi Torte plus 20 Cupcakes.

GG hed ez gmeint mier sölleds eifach so lah und bstelle. Er heb ez kei Luscht da 100 Mal hin und her zdiskutiere. Ez weissi gar nümme wasi söll mache :D

 1 .. 450 .. 897 898 899 900 901 .. 949 .. 997
Hochziit   Littlefoot   Location   würklech   squishy   schaffe   Janedoe   gspannt   Taeboyana   würklich   Pfingstrose   Hochzyt   Problem   Zuletzt   Iladige   irgendwie   bearbeitet   malinchen   bstellt   richtig