| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 45 .. 88 89 90 91 92 .. 545 .. 997
08.02.13 13:52
Miggi77

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Hai, ier sind jo zackig...

fringillavigo: jo, do hesch recht... So werdends vorbereitet sii! Aber trotzdem... Was drvo abhängt? Eigentlich nüt bestimmts... Die ganze Vorbereitige bruchend halt scho recht Ziit! das bini mier bewusst und will drum nid eifach alles "inequetsche"! Aber i han ds glück dasi während em schaffe chli chan go ideea hole... Söttis nur mol wieder minem GG zeige... ;o)


delfinchen: dankeee! ;o) hmmm *träum*... Dä Atrag isch eifach de wahnsinn gsi! i muess säge, i bin sus nid so DIE romantikerin aber DAS het eifach alles topt... Mier sind es verlängerets wuchenend ds paris gsi (machend öppe so städtetrips) Mier hend extra no schöni chleider mitgno, will er gseit het, er welli denn mol no schön go ässe go (als dankeschön für die letschte mönet... Viel duregmacht wäge chrankeit vo sim papi) Denn simmer uf de eiffelturm --> meeeega schön mit dene vielne liechtli!!! Aber au sauchalt gsi... Han jo nur s'chleidli agha kei winterchleidet... ;oD denn simmer ufwärts gloffe, richtig resti wo er im vorhinein scho "agooglet" het... Er het denn gseit, dass mr am einte ort no an halt machend, do ma döt schöni föteli vom eiffelturm chan mache... Guet... Han denn au nüt wiiters drbi denkt... Sind denn a dem wunderschöne ort gsi und i han denkt er nämi sini cam us dr täsche... Plötzlich merki, dass er mini händ nimmt, luegen a und er chnület vor mier!!! ;o) jo, denn sind mr grad scho tränli ufegschosse! Denn het er sich bedankt für die au schlechtere ziite wo mier duregmacht hend und daser mi über alles liebt! Und denn die frog aller froge gstellt!!! ;o) han zerst nid chöne antworte will i so drmit konzentriert gsi bin ds schnuufe!! Haha... Und denn simmer fein go ässe...

Jooo... Und wie isches bi eu so gsi? ;o)

08.02.13 14:15
malinchen 

Re: Bräute 2014

Hey Miggi! Härzlech willkommä bi üs... Klar darfsch do blibä! =D Meeeeega schön di Atrag, hennä romantisch... I liebä Paris, mir göh gad nächscht Wuchä wieder mal.

Wägä dr Azahl Gäscht: Mir wärdä am Apéro ca. 120 Personä si u am Abä ca. 30, also ou nid soooo viel. Mir hei dr "Vorteil", dass mir üs scho sit dr Jugend kennä und daher viel gmeinsami Kollegä hei. Drum si gad schnäll mal weniger Lüt als wenn mä 2 Kollegäkreisä het... Und vo dä Verwandtä ladä mir ou nur dr ängscht Kreis i, sprich: Elterä, Gschwüschteri mit Partner, ds einzigä Grosi wo no umä isch und Gottä und Götti. I möcht am Abä ou nur die liebschtä umä ha. Und die angerä müessä das halt verstah... I sägä immer: Ds Brutpaar cha entscheidä wär drbi söll si und wär nid.

08.02.13 14:37
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@Delfinchen: Ir aktuelle WS isch süsch gad so ne Bluemeübersicht dinne. U dZitronen si ächt cool! Ha letscht Jahr es Zitroneböumli wöue, aber GG isch so drgäge gsi, gugge de das es das Jahr eis git...

@malinchen: Di Wyygläser Windliechter si würk no ne cooli Idee...

@Sue: Und weisch scho öbis?

@nisliker: Weddix isch sehr gfährlich...

@Miggi: Herzläch Willkomme bi üsere gmüetleche Runde! Mir wärde am Obe ou nume ca 35 Lüüt si, u da si ou eifach di ängschte drbi, wärde drfür am Apero ca 100-120 Nasene si. U schlussemänd cha ja niemert erwarte iglade zwärde. U so setti ou niemert enttüscht si. U es isch ja öiches Hochzyt.
Jöö Din Atrag isch ja mega härzig!

08.02.13 14:39
nisliker 

Re: Bräute 2014

@lula warum?

08.02.13 14:46
Lula 

Re: Bräute 2014

@nisliker: Wüu i gäng Angst ha, dass de bi mir plötzlech e Shoppingafall usbricht...

08.02.13 14:52
nisliker 

Re: Bräute 2014

ahaaaa ha gmeint du hesch schlechti erfahrige gmacht mit weddix :) hihihihihi

08.02.13 15:25
Miggi77

nicht registriert

Re: Bräute 2014

malinchen und lula: ier hend jo recht... Mach mier glaub eifach viel ds viel gedanke! ;o) aber das bin i...

nisliker: hani au denkt... Bini aber froh, het uf weddix.de nämlich super sache!! ;o)

Sind ier alli us bern?!

08.02.13 15:37
nisliker 

Re: Bräute 2014

nei züri

08.02.13 15:47
Lula 

Re: Bräute 2014

@nisliker: Nee, überhoupt nit... Gloube viu meh, dass üsi Kreditkarte u dNärve vo mim GG de nit soooo gueti Erfahrige mit Weddix wärde mache...

@Miggi: Ja es si viu us Bärn. Du ou? Wie chunnsch Du eigentli zu Dim Nickname?

08.02.13 15:50
nisliker 

Re: Bräute 2014

@Lula hihi... naja cha passiere

 1 .. 45 .. 88 89 90 91 92 .. 545 .. 997
Hochziit   irgendwie   würklich   richtig   Location   schaffe   Pfingstrose   Hochzyt   bstellt   Zuletzt   würklech   malinchen   squishy   Janedoe   Taeboyana   gspannt   Iladige   bearbeitet   Problem   Littlefoot