| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 450 .. 898 899 900 901 902 .. 950 .. 997
08.05.14 13:42
nala05 

Re: Bräute 2014

@weddingbee: mir sin am 1.8. dra ich vrgiss doch sicher ganz viil

@littlefoot: ich kas ebe gar nid glaube das mir nur das no mache mien.. hmmmm…

@janedoe: wie wärs mit zuckebunt, die wo d pfingsti de blog drübr gschriebe het? i würds laub wooge ei anderi offärte izhole

08.05.14 13:51
_janedoe 

zuckerbunt isch bi mier immer uf de Wunschliste gstande. Mal offerier lah chame sichs ja :)

08.05.14 13:56
nala05 

das dänki au janedoe
ahh wasi no ha welle sage vorhär: gratulation zum shooting gwünn! mir hätte au es after-wedding shooting gwünscht, jetzt het si mir drfür grad e offärte drfür gmacht, das passt au

08.05.14 14:17
lil.lian 

Weddingbee85
Für was gnau, dassi d'Gläser wet bruche weissi nonig. Irgend e Deko entweder bim Apero oder am Abig.. Und susch chöntis ebe eh au guet bruche, drum hanis kauft.. Und han no öbis kuuhls gfunde wo ich au no weti bastle mit eim Glas: http://www.ohsopretty.de/diy-ball-mason-...am-grossen-tag/
hihi lustig dis Mami..

Littlefoot
Duesch de Link vo dim untere Band poste? Es isch nämli uu schön :)

Janedoe
Uiii blöd wege dere Turtegschicht. Findi au chli fräch eifach jeze zsäge, sie brächis für de Priis nöd hi :-/ Aso s' Miyuko chönt ich dier au empfehle.. Macht au uu gueti Turte, abr ich wür jeze säge, sie gsehnd nöd so mega klassisch us halt.. Mier wärded sie dänn vo dete ha .

Zuletzt bearbeitet am 08.05.14 14:20

08.05.14 14:24
littlefoot 

lilian: klarooo

https://www.etsy.com/de/transaction/1819...f=fb2_tnx_title

shop :

https://www.etsy.com/de/shop/HouseofBurl...-shop-info-name

08.05.14 14:52
MiMa27 

@ Janedoe: Han grad gester no anothercake.com entdeckt. Mir gfallt dene ihri Art vo Turtene guet. Stückpriis ca 11-14 CHF.

@ all:Wie luutet dä Pfingstrose ihre Blog? *Gwunder* Mues au mal go güxle ;-)

08.05.14 15:07
_janedoe 

Taeboyana
Ou han ich dich ez eifach übergange? Du hesch gfragt wege de Impfige... Ich bi hüt sooo müed. Aber suscht gahts mer super guet.

nala
Und, möcheder s After Wedding Shooting bi ihre?

lil.lian
stimmt, das isch au no e gueti Adresse, danke villmal!

MiMa
Luegi nachher grad mal a. Danke villmal! :-* (hüt sägi dier oft danke) de Pfingstrose ihre Blog isch www.stylehäppchen.ch (ä=ae) IMMER DIE ZENSUR, pfff

Zuletzt bearbeitet am 08.05.14 15:12

08.05.14 15:20
Claudilein 

Mason Jars / Gläser: Ig ha imfau o so Mason Gläser kouft. Abr direkt us de USA. Natürli isch z Porto bitz tüürer, abr defür si d Gläser insgesamt vieu günstiger gsi und es isch mega schnäu gange (2-3 Wuche) Ig ha die hie i 3 verschiedene Grössine bsteut:
http://www.amazon.com/gp/product/B008586UFS/ref=oh_details_o00_s00_i00?ie=UTF8&psc=1
Mir schänke no Konfi (für d Froue) i de mittlere u die chliine brucheni für so Grillgwürz (für d Manne) us Gastgschänk. U die grosse bruchemer für z Apèro. Finde das gseht no lässig us. Die si ouno nach em Hochziit guet z bruche  Odr ig cha se o uslehne, faus öpert gärn wett (ha auerdings nume 24 Stück).

Janedoe: ui nei so doof wäge de Turte. Hesch scho mau e chli umetelefoniert resp. gschriebe öb öpert nächscht Wuche no Kapazität het? Sweet-Treat macht ouno schöni Turte u Cupcakes! Dert löh mir d Tischkärtli mache (so mini Hochziitstürtli).

PhotoBooth: Irgend öpert het mau no so PhotoBooth Artikel gsuecht. Mir hei üsi vom Depot. Ha se für 14.99 EURO z Dütschland kouft.

Taeboyana: Apropos Impfige u Familieplanig: Windpocke-Impfig sött mer no mache, faus mer no kei het odr no kei Windpocke gha het. Wieu das i de Schwangerschaft rächt gfährlich sig (das het ämu mini Froueärztin gmeint, womer über d Familieplanig gredt hei). U nach de Impfig sött mer 3 Monet warte mit schwanger wärde.

Familieplanig: Mir wette eigentli o sehr gärn rasch emau Chinder. Mau luege wie lang dasses geit bis es ischlaht. Mir mache abr nüt meh zum das z vrhindere ;-)

08.05.14 15:45
Taeboyana 

@Janedoe: Kes Problem

@Claudilein: Windpocke si Spitze Blattere gäu? Bini scho as Baby gimpft worde (as Versuchskaninchen) u has nie gha, vo dämhär het das anschinend guet gnützt. Aber i ha gmeint Rötele sig ir Schwangerschaft schlimm? Mues de mau no mini TZ frage wo 2 Chind het, die weiss da sicher guet Bscheid
Aso heisst das dir verhüetet o vorem Hochzit nümm?

08.05.14 16:00
Claudilein 

Taeboyana: Ja gloub das isch spitzi Blattere. Es cha o si, dass das Rötele isch womer sött gimpft si. Ja frag mau dini TZ odr äbe d Froueärztin. Ja auso bi üs geits jetz no chli meh aus 30 Tag bis zum Hochziit u das isch 1 Zyklus u öbs de grad ischlaht wüsse mer o nid. Abr ja, mir vrhüete nümm

1 .. 450 .. 898 899 900 901 902 .. 950 .. 997
irgendwie   Iladige   Littlefoot   bstellt   Hochziit   bearbeitet   Zuletzt   Pfingstrose   Janedoe   malinchen   würklich   würklech   squishy   Location   Hochzyt   richtig   schaffe   gspannt   Taeboyana   Problem