Bräute 2014 |
|
1 .. 451 .. 899 900 901 902 903 .. 950 .. 997
|
|
|
08.05.14 16:54
Broncos
|
Re: Bräute 2014
Ach Ladiiis, bi mir isch im Moment, mit Schaffe und Uni eifach viil z viel los zum mitschriebe (Ich schrieb glaub fäng jedes mal s gliche am Afang vo mim Bitrag)
Hüt hani zum Glück chönne mitlese, aber es langed mer ned zum druf iga
littlefoot: Komisch bi de Plöischi isch mer grad ufgfalle, dass sie üch seit, aber bi dir irgendwie ned
Weddingbee: Ah jöö... Danke viel mal. Isch letscht Jahr am 14. Juni gsi und s chirchliche isch den das Jahr am 14. Juni ... Han mich a dem Tag echt super wohl gfühlt und bin echt z friede mit de Bilder (suscht hani immer öppis uszsetzte)... De Fotograf isch de Ma vo mim GG sinere Cousine und hets echt super gmacht, ich han meistens gar ned gmerkt, das er am Fötele isch... Bin den scho gspannt uf üchi Föteli, gaht ja nüm so lang
Janedoe: Au dir Merci und no viiiel Energie für de Endspurt, gaht ja würklich nüme lang... Und freu mi den natürlich au scho uf Föteli... und u lässig weg em Shooting bi de Andrea, den gits ja nachher no meh Föteli
So und jetzt darfi nach em ganze Tag schaffe no 2 Stund as KV go e W&G Lektion hospitiere, freude herrscht
Immerhin hani am Mäntig gaaanz viil Hochzytsschnäppli gmacht, meh dezue den, weni wieder mal richtig zum schriebe chume
Zuletzt bearbeitet am 08.05.14 16:55
|
|
|
09.05.14 08:32
malinchen
|
Guetä Morgä und TGIF!!!
I ha gester ändlech mau Zyt gha zum aues nacheläse was dir heit gschribe, aber när hani kei Zyt meh gha zum schribe und jetz hani gloub d hälfti wieder vergässe woni ha wöuä sägä...
@Lula: Eh drfür heit dir när die nächschtä Jahr rueh wenn dir jetz gad alles renovieret und chöit d Zyt im Huus gniesse. I verstah di guet, mi würds äuä ou mögä wenn GG so würd abblocke. Mir hei bis jetz zum Glück sehr ähnlechi Vorstellige vor Familieplanig. Redä immer wieder chli drüber wies bim angere usgseht u so. Aber da's bi üs idä nächschtä 2 Jahr sicher no nid konkret wird, ischs ou nid immer so ernst... I dänkä zersch warte bis am Huus aus fertig isch, isch sicher vernünftig. Aber mit dr Hand-OP gseh igs eigetlech wied Taeboyana, wär ja de besser wenn er das düre het bevor ds Chind da isch. Aber schwanger si chasch ja trotzdäm scho... I würd ds Thema villecht mal chli lah ruhe bis äbä die Fiirtäg düre si, när duesch mau öpis Leckers choche und e Fläsche Wy uf und de düet dirs no mal i Rueh bespräche.
@jane: mega cool wägem Shooting! Gratulierä! Aber wägä dr Torte isch ja würklech chli doof, das würd mi also ou närve. V.a. wenns gad so viel tüürer wird. Cha ja immer si, dass es de chli meh choschtet als sie offeriert hei, aber so viel... Würd also ou no mal chli umeluege, villecht findet dir ja no öpis anders.
@pfingsti: Hahaha... Dini Kommentär si eifach hammer!
@me: Bi mir gits nid viu nöis... Mir hei d Offerte fürd Blueme becho, 600.- ohni d Lieferig, findeni top! (MERCI sue füre Tipp!!!! ) Aber langsam füehli mi glich chli gstresst, het scho no paar dringendi Sache wo mir sötte erledige. Und es geit nur no 43 Täg!!!
|
|
|
09.05.14 08:58
Lula
|
Guete Morge zämä
@Sue: I ha kei Ahnig! Aber wenn würkli was isch, hätti sie üs ja ou chönne informiere, aber so, bini eifach froh, wenn mir üseri Fotis hei. Bi aso gspannt uf di hüetigi Post Was hesch de no aues wo de muesch mache?
@littefoot: und wenn gsehsch es znächste mau - aso zKleid?
@jane: I würdi ihre schribe, u säge, dass es so nit geit, u das es öich nit müglech segi meh wie di Fr. 500.- zahle wo ihr mündlech veribart heit! Aueri höchstens Fr. 550.- u Du ou nit verstöchisch wie si jtzt uf söfu meh chämi! Chas ja nit si! Süsch gugg mau mit ihre http://traumtorte.ch/ si isch super!! Härzelche Glückwunsch zum Shootig Gwinn, da würdi aso ou nit nei säge
@Taeboyana: Vor dr Veränderig, dr Verantwortig? I weiss es nit?! I warte jtzt eifach no chli. no 99 Täg
@lil: Uhh i kenne das, bi aube ou no gwunderig I weiss es nit, warte jtzt mau chlei ab, er wott mit sim Chef gugge, ob er nächst Fritig chönnti frei brcho, u i ha de gseit, er söui luege, ob er am Mänti druf nit ou gad chönni frei näh, de chäme mir hie eifach ou mau chli fürschi. Nee, nit würkli umoboue, dr Vormieter het üs zHuus mega dräckig u renavtionsbedürftig überlah! U das kostet haut Närve, wüu Du chunnsch haut de eifach nit so fürschi.
@weddingbee: U mit welere Begründig? Isch ja mega blöd, i mein, Du planisch ja ou mit däm Budget, u de närne ga säge, es göchi jtzt glich nit, geit ja gar nit
@claudilein: Oh jöö, drück dr Düme, dass es rasch gaht! Nimsch de Du jtzt eifach afe scho Folsäuri?
@Pfingstrose: Inwiefern härzig? Aber so heit Dir ämu glich es Datum, oder ämu e Zytrahme. Me cha däm durchus ou so säge (I gloub dä Satz muss i ihm mau vorlese) Wieso bisch de Du so im Stress im Moment?
@Malinchen: Drüber gredet hei mir ou immer mau wieder, u denn isch dIdee gsi, dass mir im Herbst i dFlittis göh, oder zmingst i ne Kurzurlaub, u das mir de quasi denn aföh, u i ab Summer Pille absetzte. Drum, hani ebe zGfüehl er heigi viellech ou Angst, oder Schiss, jtzt wos quasi uf dZielgerade zuegeit... Nächst Jahr wott er dFassade u evtl dFensterläde striche, u dr Garte isch ja de glich ou. Iwie hani nit Angst, dass üs i däm Huus längwilig wird. U je nach däm wie chaut dass es im Winter wird si, müesse mir evtl dUssewänd ufisoliere. Aber ja, i warte jtzt eifach mau ab.
@all: Ihr so so super u härzig!!! DANKE VIU MAU
|
|
|
|
|
09.05.14 09:20
MiMa27
|
Photo Booth Props:
Evtl. bestelle ich am Wochenende bei folgendem Etsy Shop Photobooth Props:
https://www.etsy.com/de/shop/PartyGoodie...shopheader-name
Hätte jemand auch Interesse dabei? Dann könnten wir uns das Porto teilen. (Ich würds dann in einem A-4 Kuvert für 2 CHF euch per Post weiterleite)
Falls Interesse da ist, bitte Link mit gewünschtem Set per PN an mich.
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 451 .. 899 900 901 902 903 .. 950 .. 997
|