| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 452 .. 901 902 903 904 905 .. 951 .. 997
09.05.14 13:38
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Taeboyana
Nei jez scho . Sisch chli e langi Gschicht.. Pille hani eigendli scho Endi 2012 abgsetzt und dänn hämer los lah, abr mis Problem isch ich han uu langi Zykle.. Aso de ersti nach de Pille isch 70 Täg gange . Und au serste halbe Jahr isch dänn voll strub gsi. Einersiits so langi Zykle und einisch hani zum Bispiel mini Periode grad mal zwei Täg gha.. Und au mit de Schliim (Schliim in Mehrzahl? meh hät ja verschiedeni) er isch mal cho, dänn wiedr gange und wiedr cho.. Und so findsch au nöd würkli use wänn jeze de Eisprung würkli gha häsch. Irgendwänn im Summer bini dänn id Akupunktur gange. Am Afang bini den würkli all Wuche eimal gange (und au jede Morge Temperatur gmesse) und mier händs jeze es bitz anebracht wegem Zyklus (halt immer no zlang). Und au das mit em Schliim hät sich jeze ipendlet, er chunt jewiils, den gids e Pause und den chunt den de "richtigi". Jez isch de Zyklus so zwüsche 34 und 39 Täg. Und ich nimm no chinesischi Chrütli wo das ganze duet unterstütze.. Ich han jeze de Zyklus kei Chrütli gnoh und han defür de Eisprung erst öbe bi Tag 28 gha (das gheisst en Zyklus vo öbe 42 Täg), aso öbe e Wuche länger wie susch.
Und letzt Jahr hämer den irgenwenn ufghört mit üebe, wills voll doof gsi wär mit em Timing vo de Hochziit. Aso grad voll hochschwanger hani dänn au nöd wölle sii. Abr jez wärs eigendli wiedr ok, drum hämer wiedr agfange :). Und siit de Pause, bini jewiils nu no ei Mal id Akupunktur, eifach vor em Eisprung. Sisch halt scho no recht is Geld gange und jez hanis eigendli au chli im Griff mit em Zyklus. Und mier händ au letzt Monät no anebracht, dassi wärend de Periode kei Schmerze gha han. Halt au mit dene Chrütli und kei Tampons meh. (Bi Tampons duet sich s'Bluet staue und drum söt mer Binde neh, dass es abflüsst).
Abr jaaa es isch halt scho no schwierig zum nöd müese drah z'dänke, öbs jeze echt klappt heti odr nöd.. hihi mal luege was sich so ergid i de nächste Mönät :)

Janedoe
Ou dämfall gueti Besserig :-/ Wänn gönder dänn id Flittis? Hans voll nüm im Chopf..

Littlefoot
Wege de Vasene (entweder au villi chlini odr eher was grössers) weissi nonig.. Uf jede Fall für es paar chlineri Verzierige würis eigendli näh..
Super mit de Mietzinsreduktion :)

Zuletzt bearbeitet am 09.05.14 13:41

09.05.14 13:52
Taeboyana 

@lil.lian: Aha aha Tönt auso scho no kompliziert. Hesch de vor dr Piue o scho so längi Zykle gha? Hm, i bi ja o gspannt, wie sech's de so ipändlet... Imne Monet wirdi scho meh wüsse Aber wüu ig di Piue scho 10 Jahr nime, mani mi nümm sooooo gnau dra erinnere, ha aber zGfüu i heig se o natürlech sehr regumässig gha. Aber mir wärdes ja gseh!
Wenn göht dir eigentlech id Flitetrwuche, grad nachem HZ?

09.05.14 13:56
_janedoe 

OMG ez bini aber riiiiichtig richtig sauer!!! Han grad es Mail becho vo de Tortelüüt:

Hallo yy
sorry wir können am Freitag nicht liefern, ich schlage vor Du lässt den Kuchen in Schwyz herstellen
Es tut mir Leid wir können nicht zusammen arbeiten, es ist ein Komplizierter Kuchen wir haben den Preis
Unglaublich tief gesetzt und es passt immer noch nicht da muss ich sagen lassen wir es am besten.
Freundliche Grüsse

Spinned die????????????

09.05.14 14:00
Claudilein 

OMG Janedoe!!!!
Die spinnet doch totau! Die chöi doch nid 1 Wuche vor Lieferig absäge? Heitr e Uftrag ungrschriebe? Denn müesse sie sech dra haute!

09.05.14 14:03
_janedoe 

Mier hend nüt unterschribe. Sie hed eus immer vertröstet, es segi alles keis Problem usw. Tamisiech! Sorry aber die hend vo Afang a gwüsst, wenn die Torte wohii muess und wieviel sie söll choschte!

09.05.14 14:06
Claudilein 

Ja echt. UNVERSTÄNDLICH! So öpis vo denäbe. Wenn e Offerte machsch u e Priis nennsch, de muess mer sech vorher öpis überlegge. U nid 1 Wuche vor de Produktion finde, dass de Priis z töif isch!

Chöi mer dir irgendwie häufe? Umetelefoniere odr so? E Forums-Brüütli-Turte-Task-Force?

09.05.14 14:10
weddingbee85 

@jane: nei sorry, das gaht gar nöd...du häsch vor (zumindest gfühlt) monate da inne gschriebe das du bi ihre gsi bisch und alles abgmacht häsch...das het die sich doch vorher müesse überlegge, nöd? und ich mein, das isch doch jetz ächt nöd eues problem wänn sie jetz no gschwind findt sie müess de pris so massiv ahebe...

ich bin au für das wo s claudilein vorgschlage het. säg was mer chönd für dich mache und mir macheds sofort. mir händ eusi torte vom freytag in züri seefeld. chönnt dere grad alüte und e notfalltorte bstelle. müesst eifach es bild ha. und suscht ebe halt glich d miyoko...call me, sms me, whatever aber ich hilf dir gern.

09.05.14 14:10
lil.lian 

Taeboyana
Joah ich han vorher amigs so 5 bis 6 Wuche gha, aso scho au länger. Mini FA hät abr gmeint, es chönt au si, wenns vorher unregelmässig gha häsch, dass es dänn regelmässig chunt.
Han d'Pille au öbe 8 bis 9 Jahr gnoh.
Druck der de Dumme :)

Janedoe
Oooh nei!! Voll dänäbet und unfair!!! Au wänn nüt unterschriebe häsch, chönds der das nöd eifach so absäge.. Was machsch jeze?

09.05.14 14:25
malinchen 

@Lillian: ah dir sit scho am üebe, das hani gar nid gwüsst gha. Isch ja mega kompliziert mit däm Zyklus! I ha so ke Plan vo all däm Züg, i mues de äuä zersch mau inä Kurs oder so wenn mir aföh... Drücke dir uf all Fäll au d Düüme!

@Jane: ok... mega quer! Würum macht sie das jetz?! Auso i wär gloub so sauer dasi vo derä Person eh kei Torte meh würd wöuä. Aber villecht chöit dir so wie "Schadeersatz" verlange wöu dir jetz so hurti hurti no müesst öpis organisiere?!

@Getränk: Hmm, i findes jetz persönlech ou nid schlimm we nid alles zahlt wird. Ou we me iglade isch rächni nid drmit dass da när "all inclusive" isch. Aber müesses de no mau genau bespräche was das würklech alles dri chunnt und was nid. E Schnaps nachem Ässe fingi eigetlech o nid schlimm, aber wenn das inbegriffe isch, wie wosch de när ä Gränze zieh?

09.05.14 14:34
_janedoe 

Ich bin echt mega fescht gschockt ab so viel Unprofessionalität Mier hend ja immer offe kommuniziert und ich ha halt eifach uf Vertraue baut und bi devo usgange, dass das scho guet chunnt.

Iher sind soooo liebi Schätz Also wenn iher mier chönd hlefe umefrage und Offerte ihole, jetzt sägi bestimmt nöd nei! D Torte muess am 17.05. uf Schwyz glieferet werde. Mini Wunschtorte isch die da:

ALs Alternative würdemer au die da neh :D

Datei-Anhänge
f892a697cc7ec3bb0652f9a222d2ec79.jpg f892a697cc7ec3bb0652f9a222d2ec79.jpg (6x)

Mime-Type: image/jpeg, 112 kB

a03e1a54ffdd817cb5afc3f988aaced3.jpg a03e1a54ffdd817cb5afc3f988aaced3.jpg (4x)

Mime-Type: image/jpeg, 73 kB

1 .. 452 .. 901 902 903 904 905 .. 951 .. 997
Problem   Iladige   schaffe   würklich   Location   bearbeitet   richtig   Hochziit   squishy   Littlefoot   Janedoe   würklech   Taeboyana   malinchen   Pfingstrose   Zuletzt   bstellt   irgendwie   gspannt   Hochzyt