| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 453 .. 904 905 906 907 908 .. 953 .. 997
12.05.14 08:40
littlefoot 

Re: Bräute 2014

guete morge :)

jane: tönt ja supi din polteri ich weiss abe rnid obi chent ernst blibe binere sonere vertreteri
cupcakes gsend super us, bin froh häsch sie chöne bueche mini wäred nie so schön worde und ich weiss nid vo wo ich die zit gno hetti
schöni Etikette fürs wasser :)

laprincipessa: aaalso zu dinere deko :)
fächer in mint chasch nüm bstelle? finde die täfeli au no herzig. chunt druf ah für was es bruchsch aber die erste fändi am schönschte :)
wo isch denn die freii trauig scho wieder ? en aisle runner wär schön aber wenns rase hät und susch no recht dekoriert isch, findi bruchts nid unbedingt eine roseblätter streue oder a de stüehl entlang i de mitti so töpfli mit blueme oder laternli würded s au ganz schön mache. rase isch ja an sich scho öpis schöns :)
weg de schleife, ich weiss nid so ob die farb zu dene stüehl passt ich würd d stüehl glaub so la.
was suechsch den für roseblätter ?

me: aaah bin ja go keratin mache am samstig. meega ! aso mini haar hend usgseh wie neu all schäde woni gha han vom streckise, und färbe und sowieso..weg. ha uuuh langi haar jetzt wils halt grad sind. darf sie nid wäsche bis am mittwuch morge im Moment sinds minim fettig und gsend chli lustig us wegem schlafe. darf sie ebe au nid zämebinde. isch u herzig gsi, isch e dominilkaneri gsi wo glich heisst wie mini tochter :) und de isch no en älteri Dame cho und eifach det blube. mini sis isch ja au det gsi. die älter Dame hät denn u vill tipps ge usw. sie werded schöner nachem erste wäsche und welle chani au wieder ha. freu mi druf
leider hani vergesse es foti z mache wo sie troche sind, ha sie am morge gar nid gwäsche und das het aso usgseh, voll verworre und ebe halt frizz drin und mega kaputt a de spitze. aber ha eis wo sie nass sind, wobi das nid s gliche isch, denn gsends eh immer schöner us.
uf allfäll chani das bi ihre jederzit wiederhole für en guete pris. 240. -was echt günstig isch. da sie über groupon gmacht hät (für neui chunde), het sie a dene 3.5 stund a mir knapp 100.- verdient. ha no Produkt kauft ohni salz für 70.- hilft dass es länger blibt. ha denkt 3-6 mönet aber sie hät gmeint öpe 2 de hoffi dass es bis zum hochzit blibt. sind ja nur no 1.5 mönet

12.05.14 08:44
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Vorher :)

Nacher:

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 131 kB

image.jpg image.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 120 kB

image.jpg image.jpg (40x)

Mime-Type: image/jpeg, 193 kB

12.05.14 09:35
malinchen 

Re: Bräute 2014

Guetä morgä dir liebä!

@jane: wow, das tönt nachemnä coolä Polterabä! Schön hei sie dini Wünsch respektiert und hesch di nid müessä verchleide oder so... Und wägä dr Torte isch ja perfekt. Villecht hets würklech so müessä cho!

@principessa: Mir geits gad chli glich... i merkä langsam dasi unmüglech aues schaffe woni no ha wöuä mache! Aber i ha mir jetz eifach dänkt, mir hei eigetlech scho viel, ds wichtigste steit und ob da öpis fählt oder nid merkt eh niemer ussert ig. I mache jetz eifach so viel wie no geit und dr räst isch halt de Päch gsi.
I finde ou ds erstä vo denä Teils in mint am coolstä! Mit denä chamä ja ou so chli fächerlä wenns mega heiss isch... 2 in 1 sozägä. Und wägem Runner weisi nid rächt, für mi würds das jetz nid bruche... I findes mega schön wenn ufm Rase eifach so Blüetebläter gstreut si und äbä d Stüehl no chli verziert si oder so. Süsch dünkts mi mängisch fasch chli viel, wenn jetz ä Runner und no Blüeteblätter hesch... Du chasch ja d Blätter ou so imnä Muster streue, finde das amigs no cool! Und wenn du när drüber gloufe bisch mitem Chleid sie si när verwüscht... Weisch ächt wieni meine? villecht findi no gad es Bildli, schnäll suechä.

@littlefoot: Ah cool isch das guet usecho mit derä Keratin-Kur! Duesch de mal es Bildli schicke wenn se hesch dörfe wäsche? Bi mega gspannt wies när isch...

@me: GG und ig hei es mega cools Weekend gha. Am Fritig bini dehei blibe statt is Training z gah, ha so zwöi sch... Täg hinter mir gha im Bügu und ha nur no wöuä dehei ufm Sofa liegä. Das hei mir när gmacht und chli Serie kukkt, fein gässe - voll gemütlich eifach. Het gad guet tah. Am Samstig si mir de ga Chleider für GG choufe für üse Polterabä. Mir mache ja so bad-taste-Party... Haha, er gseht sooooo schrecklech us!!! Würklech schlimm!!! Isch mega witzig gsi. Am Nami hani när no fürd Schuel müessä schaffe und am Abä hei mir üs mit Fründe trofffe und isch ä mega easy Abä worde.
Gester si mir in Züri gsi, GGs Brüetsch und sini Fründin ga bsueche mit GG's Elterä zämä. Hei eigentlech is Landesmuesum wöuä, aber när ischs ja glich no rächt schön gsi am Nami u drum si mir när eifach chli ad Limmat ga spaziere. Am Abä si mir när no is Sonnenberg ga ässe (GG's Brüetsch het gseit er düeg de irgendwo reserviere - i ha dänkt jaaa, eifach irgend so es normals Resti halt, bi voll underdressed gsi! ). Aber isch mega cool gsi! Meeeega leckers Ässe... Aber fürs Hochzyt hani wieder genau gar nüt chönne mache, schlimm! I sött unbedingt dr Wy und Bier bstellä, das muesi hüt Abä erledige und Pompoms ou no gad, süsch längts de öppe nümme...

12.05.14 09:47
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Hey mitenand :)

Laprincipiesse
Dönt guet was alles bstellt häsch..
Aso wegem Runner, ich find mer brucht nöd unbedingt eine. De vo etsy mit de Jute und de Spitze findi uuuu schön. Abr ja je nach dem wie vill Meter das würsch bruche, chunts tüür.
D'Schleife wo gfunde häsch gfallemer sehr guet, abr uf em Bild sind doch bruuni Stüehl? Aso ich find es passd nöd so zämä :-/ Ich wür glaub eher uf d'Schleife verzichte..
De Fächer gfallt mer de in mint mega guet. Find en uu schön.

Janedoe
Uii super hät sich dis Turteproblem glöst!! Ufff… Ich wür glaub bi de andere no Schadeersatz ifordere.. D'Cupcakes gsehnd ja super us!! U schöööön..
Ja ich finds schön dini Wasserfläsche, sind hübsch worde.
Und din Polterabig dönt würkli ganz toll. So lässig :) Schön, händs dini Wünsch berücksichtigt :)

Littlefoot
Gsehnd super us dini Haar :) Blibeds dänn jeze grad?

Me
Jo mier händ praktisch nüt gmacht für d'Hochziit. Gester hämer nomol e Tanzstund gha :) hihi es hät scho besser klappt wie serste Mal..

12.05.14 10:42
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Guete Morge Bürtlis, siter guet i die neui Wuche gstartet?

Ig ha o es super Weekend gha, aber erhousam isches nid gsi Am Friti Abe hani no Training gä, am Samsti Husputz gmacht und am Nami a GP zBärn, am Abe Bsuech vo üsne einte TZ, gester mit müede muskukatrige Bei no ane Tae Bo Event mit 4.5 Std. Training und de no GGs Mami & Fründ und sini Schwoscht uf Bsuech... i bi k.o.! Und itz hocki im Büro mit Ganzkörper-Muskukater...Aber zum Glück nur e churzi Wuche, ha am Do Nami scho frei. Mues nur luege dassi mi bis denn no chli cha erhole, damit i de am Friti fit bi . Hochzitstechnisch isch bi üs ou gar nüt gloffe, aber hüt Abe müesse mer üs unbedingt am Trouversrpäche widme.

@Janedoe: So cool klappets mit dr Torte und d Cupcakes si uuuu härzig!! Di Pouteri tönt o cool. Mega cooli Etikette! Si das so printables gsi oder hesch die ganz säuber gmacht? Findi eh e cooli Idee mit dene Trinkfläschli, aber wüu me bi üs vor Chile zum Apéro nur einisch mues umgheie machts irgendwie ke Sinn

@Principessa: Ruhig düreschnuufe . Du bisch doch vou dranne so wie's tönt, das chunnt guet! Bi de Fächer findi ou die mintige am schönste und findes e u cooli Idee mitem Programm! Dr Aisle runner fänd ig itz ou nid nötig und i steue mirs ufem Rase irgendwie no schwierig vor, dä liegt ja de nid ganz flach uf... nid dasses de no gfährlech wird wägem stoupere... ? Rosebletter fändi ou sehr schön. Bi de Schleife vo de Stüu muesi de angere zuestimme, zu dene bruune Stüu gsehni das irgendwie gar nid... findes o nid so schön sone Schleife amne blutte Stu, das findi passender mitere wisse Husse zäme...

@littlefoot: Cool mit dine grade Haar! Wie heisi de die Behandlig eigentlech gmacht? Ke Ahnig wie das geit mitem Keratin... isch lang gange?

@malinchen: Oh wow das tönt de nachme schöne Wuchenänd! Wenn isch neume euchi Polterparty? I wott de unbedingt Föteli gseh!!

Zuletzt bearbeitet am 12.05.14 10:45

12.05.14 10:56
Sue87 

Re: Bräute 2014

guete Morge zäme

Malinchen
Ah suuuper mir mache üsi Bluemedeko ja ou bide Frou Christe;O)bi mega fan

Claudilein
Ig ha scho mau selber Glückskekse gmacht und ha denn i 2 Stund öppe knapp 10 Stück gmacht und mir 3 mal de finger verbrönnt;O) es isch wie du seisch recht eifach zum mache aber zit ufwän-dig aber isch uuuune schöni Idee findi….!! Wetsch de für alli gescht?

Janedoe
Ou suuuper hesch e nöii Tortebäckerin gfunde und das tönt de ersch no viel besser…isch ja e mega frechheit vode andere….zum Glück het sich das ize greglet mit dere Tortegschicht;O)
Mir gfalle d etikette für ad mineralfläsche mega….döfet dir selber mineral is Restaurant brin-ge?super hesch sone schöne Polterabig gha…isch ja würkli e super Idee mit dere Therapeutin, hani also no nie ghört;O)

Lula
Accessoires hani Ohrepänk vom GG becho woni alegge und süsch als Schmuck hani de Glitzer-Orchidee-Haarkamm. Hätti eigentlich planet gha e fiini Perlekette azlege ume Hals aber das passt ize nid zum Strass-Haarkamm und d Ohrepänk si ou mit Strass. Ize suechi eifach no e Halskette mit fiinem Strass…ner muesi o no luege obi es Bolero wott oder e Jacke oder Blazer oder…. Öpis für wenns kühl isch;o)
I ha vor Goldmelissensirup mit Minze z mache für die Gescht wo kei Alkohol trinke. Di andere bechöme ja Limoncello/Bier;O)

Laprincipessa
Wow du hesch emu gad viel erlediget und bstellt;O) mir gfalle di erschte oder die zweite Fächer sehr guet! Di dritte findi chli weniger speziell wüll si eifach so eckig si und kei schnörkle;O)
Megem Teppich würdi de nid bstelle, es steit scho gad ide Produktebeschreibung „nicht geeignet auf Rasen“… mir gfallt de Burlap Aisle runner vo etsy wo du der link hesch postet?? Oder süsch hani ou scho gseh dasme so wie rechts und links e linie rosebletter streut und de bruchts dusse gar kei Teppich findi?

Littlefoot
Wooow du hesch mega schöni Haar…..!!

ME
i ha gad chlines stress-weekend gha...am Fritig si no der Pfarrer und sini Frou bi üs verbicho und mir si ner d Stadtkirche Burgdorf go aluege und hei no Sache besproche und der Pfarrer wett gern dasmer vore i dem Sinn nebe ihm ds Bänkli hätte und zude Lüt luege. mir wette ds Bänkli eigentlich vorem Altar so dassmer wie "d Gmeind" hocke und zum Pfarrer luege ou betreffend Nervosität und so. Mi hets ner dünkt er het das wie nid chönne la stah und isch immer wider demit cho es wäri besser wemer id Lüüt luege und d Lüt wöue ja ds Bruutpaar gseh etc und das het mi gad gstresst. ner heimer gmerkt dasmer äuä glich fasch sötte Lieder zum Singe ha und ner hani Gestern spontan no mini Schwägerin gfragt ob si chönti begleite und si hätti u fröid und ner het mi Brüetsch aber so brümelet ja und er söu de ufd chind luege oder was - das het mi gad uu möge.....isch gad chli der wurm drinne bi üsne vorbereitige.....

12.05.14 11:07
Broncos 

Re: Bräute 2014

Guete morge mini Liebe

Jandedoe:Han mich grad riisig doppled für dich gfreut, weg dim Polteri und weg de Turte So guet mit de Turte, ich liebs wenn sich Sache wo z erst nachere riise Krise und alles Scheisse, im nachhinein als guet usestelled. So chömeder sich zunere viiil bessere Turte... Und die ander... Nei, wuuusaaa, ich fang mich jetzt ned a ufrege

Principessa: Wuuuusaaaa! Hey Mädel, du hesch scho soo viel lässigs für üchi Hochzyt, lah di ned dur die ganze Detail z fest z stresse. Ich weiss es isch schwirig als Perfektionistin, aber ich hans mir selber au gaaanz fest forgna und es klapped meistens Also ich find de Teppich au ned zwingend notwendig...

Littlefoot: Wow, uu lässig dini Haarr Muesch den nomal es Föteli schicke, wenns gwäsche hesch. Han mer s ebe au scho überleit, wenis den würkli wür mache, meldi mi den bi dir

Malinchen: Üche Polteri wird echt de Hammer, würdi also au grad cho

Taeboyana: Huch, da isch ja echt einiges gloffe bi dir am weekend. Isch guet gange am GP? Wie lang hesch gha? Han also am Samstig a dich denkt, mis Mami isch ebe au gloffe

Sue: Wie wärs den miteme Kompromis? Bi üs stöhnd üsi Stüehl so biz schräg, so das mer halbe d Lüt und halbe richtig pfarrer lueged. Den muesch ned direkt id Lüt luege, aber si gsehnd üch doch guet. Und din Brüeder söll sich ned so astelle, es isch schliesslich üche grossi Tag und den chaner jetzt wohl während de Chile uf d Chind luege. Uii, wenn das min Brüeder wär, heti ihm also scho biz wüescht gseit

Me: Am Samstig sind d Mädels zu mir hei cho go bastle und mir sind echt wit cho. Han zwar es riise schlechts Gwüsse gha, will mer so viel Freudetränetüechli hend müesse mache, aber sie hends voll easy gna. Mir hend dezue Hugo trunke und den isch das Ruck zuck gange ... Ich han leider voll vergesse z fötele, aber holi hüt no nache und postes den.
Ah und de Caketopper isch au grad no cho, föteli den au grad no. Und den hani no Schleife vonere 13er Brut chönne abchaufe, wo super passed
Den hani im Moment grad voll d Frisure Krise Ich han ja d Probefrisur scho gha und sie het mer eigentlich meega gfalle, aber ich han im Moment grad z Gfühl si sig viiel z schlicht und ned so hochzytlich Ich han ja zwar no de Schleier, aber irgendwie, hach ich weiss au ned

12.05.14 11:16
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Lillian: Ah cool wägä dr Tanzstund... omg, das sötte mir ou no mache! Wie viel Stunde nähmet dir?

@Taeboyana: Wow, da hesch würklech es aktivs Weekend gha!!! Isch dr GP guet gange? Düet dir ds Trouverspräche mitenang absprächä? I weis äbä no nid genau wie mir das wei mache... Dr Pfarrer het gmeint es wär besser we mes enang vorhär scho mau zeigt, dass es chli weniger emotional isch und d Chance grösser isch, dass me no cha redä.

Mir hei üsi Party am 30.5., due de sicher Föteli zeige...

@Sue: Ja, sie isch würklech top! Oh je, das verstahni dass di das stresst wenn er öie Wunsch nid so cha akzeptiere... Mir wärdes ou so ha wie d Broncos. Aber i ha mir das ou so vorgstellt gha, i möcht nid dr Rücke zu de Lüt ha, de füehli mi när so "agstarrt". Aber i finde wenn dir öich das anders wünschet, sött er das akzeptiere! Spielt ja eigetlech kei Rolle und es geit um öich und öii Wünsch, nid was jetz de Lüt besser gfallt... I würd da no mal mit ihm drüber redä.
Und dä Kommentar vo dim Brüetsch isch würklech nid so fiinfüehlig... Aber vo däm darfsch di nid lah abezieh! Viel Lüt si sich eifach nid bewusst, was sie mit so Sprüch bi üs uslöse... Drum ischs am bestä wedä gar nid zviel druf gisch!!!

@broncos: oh nei?! Frisure-Krise isch doof... Also mir het ds Foto mega gfalle wo du postet hesch... Aber es isch halt eher klassisch und nid so verspielt. Aber festlech findis imfall scho! Und mitem Schleier när ersch rächt! Hesch de no anderi Ideeä? Süsch würdi halt no mal verbi gah und no öpis anders usprobiere... Isch halt chli doof wöus nid gad ume Eggä isch bi dir, aber wär när ou nid so toll wedä di nid wohl füehlsch drmit.

12.05.14 11:35
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@janedoe: wow, bin ich froh häsch e torte gfunde. die wo ich agschriebe han hät bis hüt kei antwort geh...und d cupcakes gsend aso fantastisch us!!

@littlefoot: schöni haar

@brutshooting: aso: de termin staht, es isch de samstig, 11.10.2014. det chönnd 11 mädels sicher und 3 händ "wenns sein muss" akrüzlet. hoff das die au chönnd cho. nur öper hät abgseit...
d frag isch wie mir wiiter vorgönd? wett öper mit de andrea als erschts mal kontakt ufneh wägem termin? oder kännt suscht öper e gueti fotografin? freu mi sehr uf das!!

@me: sorry, bin im gschäft wieder voll im seich, chan nöd allne zruggschriebe...

12.05.14 11:39
Sue87 

Re: Bräute 2014

Broncos
wenn igs ghört hätti hätii mim brüetsch ou wüescht gseit das chaschmer gloube
leider hets mi GG ghört und i bi i dere Zit im Gang gstande und ha ebe mit mire Schwägerin übers Singe ide Kirche gha...und mi GG het sich nid defür gha öpis z säge isch ja ou nid si Brüetsch.....
und wennd würdisch no öpis für id Haar choufe? (blueme, Haarkamm...)

Kirche und Bänkli
auso wie schreg steits de bi öich? i hänke mau es föteli a vo eire woni kenne wo ou in Burgdorf ir Kirche het ghürate und so wie sis hei wette mirs eigentlich öppe ou....

Malinchen
ou i fröie mi ou scho uf Polterabig-Föteli vo öich
ja i weiss scho...cha ou dra lige dasi gad d Mens ha oder Brautzilla bi und mi schneuer öpis mag mege mim Brüetsch...mi hets eifach gad u möge...ou mi GG und ig ihrem meiteli gestern s Bluememeitlikleid gschenkt hei und no es passends Ketteli dezue und es Haarband und er het ou nid merci gseit oder so und ner woni das gfragt ha megem singe (und es gieng um 2 lieder oder so und ha gseit oder ob si mer süsch öpper wüssti wos würdi mache) heter no umegmötzlet...eh ja isch haut äuä mängisch so dassme schneuer betüpft isch wenns ums eigete Hochzit geit...?

Datei-Anhänge
1965586_10203369369422775_552821481_o.jpg 1965586_10203369369422775_552821481_o.jpg (30x)

Mime-Type: image/jpeg, 264 kB

 1 .. 453 .. 904 905 906 907 908 .. 953 .. 997
würklech   schaffe   irgendwie   gspannt   Iladige   richtig   Janedoe   bearbeitet   Zuletzt   würklich   bstellt   Location   Taeboyana   squishy   Littlefoot   Problem   Hochzyt   Hochziit   malinchen   Pfingstrose