| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 455 .. 907 908 909 910 911 .. 954 .. 997
13.05.14 09:33
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Wo steckeder alli?

Malinchen
Doch ich chamers guet vorstelle.. So Schleife wäred sicher au no schön? Müsstmer schier mal usprobiere.. Ha mer au scho überleit was am Bode zstelle (e Vase) abr dänn wierds halt scho no eng.. Und so zur Gältig würs wahrschindli au nöd cho.

Littlefoot
Haha das mit em üebe hani au scho dänkt, öb alli no dri passed .
Es isch so: am 11.10. händ alli zuegseit und drü händ wenns-si-muen akrüzlet: Squishy, Janedoe und laMariee und am 25.10. chasch du nöd und d'LaMariee hät au nei akrützlet, Janedoe und laprincipiessa wenns-si muen. Drum sinder am 11.10. i de Überzahl..

Pfingstrose
Dönt guet mit dine Evian-Fläschli.. Häsch du dete nur d'Vorlag zum Drucke übercho? S'Chleidli isch würkli no härzig, sehr schlicht..

Me
Han gester en Brief i de Post gha. Mis Chleid isch acho. Juhuui :) Han dänn gester no aglüte, sie hät gseit sie lütet zrug, bis jez isch abr no nix cho. Probiers dänn nachher nomol..

13.05.14 10:35
littlefoot 

Re: Bräute 2014

huhu, jaa wo sinder alli ? :)

lilian: ach soo.. aso du darfsch susch gern vorrang ha
juhuuuu so schön wegem chleid!
freu mi au uuuu uf übermorn

13.05.14 11:25
Claudilein 

Re: Bräute 2014

Salüüüü mitenang
Sue: oh, das mit em Finger vrbrönne hani ouscho nöimets gläse. Mer muess die ja ziemli heiss zäme faute. Ja ig wett die für aui üsi Gäscht (si ja nume 17) für im Hotel uf em Chüssi. U de so miteme schöne romantische Spruch drinne. So us Guet-Nacht-Mümpfeli. Ha jetz so drüeck-Vrpackig baschtlet us Papier u tue die de dert dri.
Wäg em Bänkli, auso ig fänds jetz us Sicht vo de Gäscht o schöner, wenn dr so chli schräg hocket. So dass nech Gäscht no chli gseh. Wieu d Reaktion u d Emotione vo öich isch nämli für d Gäscht ouno schön zum Aluege.
Wägem Begleite: Hesch de öper a de Orgle? Läck, jetz gits mer fascht öpis. Ha wöue luege wägem Organist em Jürg Neuenschwander. Ig weiss dä het aube z Burgdorf i de Chieuche Orgle gspieut. Dä het mi äbe bi mire Maturprüefig uf em Klavier begleitet (ha Querflöte gspieut). Jetz isch är doch tatsächlich im März vrstorbe. So trurig… Dä hät äbe o uf em Klavier chönne begleite, wenn nech Orgle nid eso gfaut. Abr i däm Fau het sech das erledigt… Oje
Abri g finde o, dass sech di Brüeder chli söu zämeriisse. S wird ja nid eso kompliziert si bitzi uf d Ching ufzpasse!

Nala: Die Standesbeamtin geit ja grad gar nid. Da würds mer imfau o vrleide dert z hürate! Gottseidank isch die denn nid ume! Mir isch es bi Ehevorbereitigsvrfahre abr o extrem unromantisch vorcho. Nume am Schluss isch no schräg gsi, da heimer vo de Gmeind sones Chochbuech becho u de seit de Beamti: Früecher het mer das de Frou gäh, damit sie gwüsst het was sie i de Ehe z tüeh het. Hützutags gäb mer das am Maa, s sige schliessli beidi für z Wohl vo de Familie zueständig. Auso er hets vou stoubtroche vrzeut u de am Schluss ab sim eigete Witz mega müesse lache. U mir heinis nume so aglueget u so „ähäää“ gschmunzlet.

13.05.14 11:52
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hoi Ladys!

Boa ich ha jetzt einigi Site wieder müessä nahlesä und die leste 3Site hani ald jetzut echi müessä überflügä, ziit wird eng

Broncos:
Und hesch di scho entschiede was für Gel-Nägeli wotsch mache?
Hesch nid jetzt scho so nägel gmacht?Bisch zfriede? Weg de Farbe, mach doch eifach de french in Farb oder so e linie die Farb bevor frenchspitze chunt.

Nala:
Ich wot bi mim Hochziit glaub au Roseblätter am Bode die Chile, mir derfet sogar echti neh, aber weiss nid obi ev. freiwilligi künstlichi nüm.Denk die weret ebe eifach zum zämä wüschä, und am Bode wers jo glich. Hesch du dich scho entschiede?
Ha grad din Bricht vom ZSA gläse,hesch nid namal welä s’glöggli berühre, so bim usegah paarmal.hahaha.

Taeboyana:
Gel-Lack mit normalem Nagellackentferne bringsch glaubs nid würkli weg, aber i weiss das entferner mit Aceton am Gel schadet aber glaubs super bringschs nid weg. Und wege rot, mach doch eifach so akzent.
Wege euem Apero, also ich find de Pris bi eui okey, mir hend öbe s’gliche.Aber hend ihr de Wii im Pris scho drine?Hender na sekt oder eifach wii?
Ich find die Ketteli miteme Infinity zeiche no herzig, hesches schob echo?
Gratuliere dir zu dine 100Täg und mittlerwile no weniger!

Lil-lian:
De link weg de Roseblätter hani au grad kopiert.
Was sind Mason Ball-Gläser?
Und e Frag, de Rahme mit de Bilder, machsch de für Gäst damit Föteli vo ihne dri chömet oder Föteli vo eui?
Ufjedefall, ischs fall e mega herzigi Idee!
Also hani richtig gläse bi dir, ihr sind eigentli jetzt so echi nach luscht und luune am üebä?Also du chöntisch eus jetzt jede monet mitteile, dass kei mens meh häsch will sich es chlises würmli ibettet.

Squishy-fishy:
Ohh man, dass bi dir/eui mitem amelde isch aber mühsam.findi au weni scho dra erinnert wird, machsches doch au ziemli husch.Wünsch dir das dini gäst bald echi gas gend.

Janedou:
Sorry, aber sinder scho im Tropfeinstitut gsi? Hihihihi
GRATULIERE zum gwunnene Fotoshooting!!
Hoff eui gahts scho wieder besser als am 9. Ufjedefall isch das ziemli sicher vode Impfige!
WAS? Spinnt dini Tortefrau, hender scho e lösig gfunde?

Littlefoot:
Mhmm echi e komischi Floristin...ussert das sich dini Studentin um dini chli kümmeret het findi herzig. Und Pris für Vase jo i denk das isch so mittig vom pris,chunt ma jetzt nid grad günstg vor aber bi au i dem bereich.

Lula:
Ich und min GG het letstlich bimenä mega lange Spaziergang nomol echi vo eusere Zuekunft gredet, natürli au eusi Nachkomme. Min GG isch total ready, würkli tönt komisch. Also ich wills au aber er freut sich mega uf die ziit, mal luege wies den würkli isch. Aber er seit au klar entweder gits e so e richtigi Prinzessin mit rosa und Pony oder en Prinz wo de King wird mit Lederjagge und mini Töff
Wie gsehts den bi eui us?

Weddingbee:
Wotsch das würkli mache, dass am Fotograf/DJ etc was anders gisch zum esse?
Also mir gend eusere s’gliche, seget ihne eifach, dass wens wend chönd sie eifach was uslah damits ihri arbet au chönd mache,aber isch alles tiptop acho, denk au das sie sich scho um ihri ufgabe kümmeret. Was anders abüte, würi mir doof vorcho.
DJ het eifach no es chlises Tischli nebet ihrem Pult für z’Trinke und Salzstängeli oder so.

Pfingstrose:
Was meinsch du bim Thema Manne mit Chnöpf ine tue? Kinder mache oder was?

Facebook:
Super cooli Idee, also ich finds super will deht luegi öfters ine am Tag und am beste findi, dasi Bilder vo eui gseh.
Leider hani s'gfühl i verspür au echi druck, weni all euiri schöne Fotoshootings gsehne und vorallem all euri Dekosache!

@Me:
Ich muen jetzt tschüss säge, hoff aber dasi nacher im Zug via Iphone na husch was cha schriebe.Aber viel hani nid....

13.05.14 11:53
Sue87 

Re: Bräute 2014

Claudilein
ja i weiss megem Herr Neuenschwander...er het üs im Februar no aglüte gha ober bi üs söu spile und ner ischer im März verstorbe....

13.05.14 12:18
Claudilein 

Re: Bräute 2014

Sue: Oh nei! Er isch würkli e tolle Musiker gsi. Sehr härzlich u het sech immer uh vieu Müeh gäh. Heiter jetz suscht öper für a de Orgle?

13.05.14 13:44
nala05 

Re: Bräute 2014

hoi zämme!

@lil.lian: wägem allianzname: in pass dörf mehs ineschriebe, aber offiziell het meh nur ei name. aso de allianzname wär "frau müller-meier" und offiziell hinterlegt isch nur "frau müller" und wil die ufem zsa nur s offizielle interessiert het si so dumm do wil ich wägem allianzname gfrogt ha.
wäg eure kirchebänk, i fänd jetzt au schleife no e gueti lösig.ha schnäll chli uf pinterest glluegt und dir 2 bildi aghängt.. vlicht goht so öbis jo?
yeahhhy dis kleid! dämfall gosch gli go abstecke?

@broncos: dis probemakeup isch seeeeehr schön! falschi wimpere kriegsch au no? den sin dini auge nochär jo mega schön betont

@malinchen: hihi ich glaub au das viili ufem zsa vrbitteret sin.. s ka jo nid zuefall si das die so oft uf vrschiedne ämter so unfründlig sin..

@pfingstrose: aso nach däm mir usem zsa glofe sin hani mi aso au seeehr gfrogt übr die eigetlich positivi stimmig anere hochzyt.
vo wo hesch den s fingerprint? eifach es printable.. um das muesi mi au mol no kümmere wen mir das übrhaupt wän. wen bruchet ihrs am apero oder am obe?
hihi dini oma isch au e lustigi! isch si erst 60? hesch jo e mega jungi grossmuettr cool! haha mis mami isch scho 60 gsi

@claudilein: hans obe scho gschriebe, aber i glaub die beamte sin öpe mol no komisch. bi uns het das gange au übrhaupt nüd mit ehe oder so ztue ka, mir hän nu unterschriebe miesse und übrprüefe das alli date stimme susch nix! mi gg het nochär au gseit, wens scho ehevorbereitigskurs heisst, hätti si uns wenigstens über s'rächtliche könne informiere und was vo uns us rächtlicher sicht vrlangt wird.. tja.. eure isch au guet, dämfall het är e rcihtige schänkelklopfer brocht

@sasileu: wäg de roseblätter, was meinsch wägem entscheide? aso mir wän sicher links und rächts vom mittelgang roseblätter schön vrteile und s bluememeitli dörf de no chli streue
hihihi das mitem glöckli wär ächt hammer gsi, aber ganz vrdärbe wär evtl au nid guet gsi ;o)

@sue: ohhh isch de schad wägem orgle spieler duet mir leid

@me: mir si geschter nachem zsa no schnäll in e blueme lade wo grad 50m näbem zsa isch. ha den grad mis zivil strüssli bstellt. roti rose mit schleierchrut bunde. aber nur e kleins strüssli hani gseit und mi gg het grad no entschlosse en astecker znäh. si het gmeind das kostet öpe 80.-.. isch irgendwie au nid grad wenig.. oder?
den het mi gg geschter au no de apero nachem zivile den organisiert de 21.juni inkl ziviltrauuig ka glaub ko :o) muess nur no wäg schueh luege, aso wen öper roti highheels entdeckt, bitte mälde

Zuletzt bearbeitet am 13.05.14 13:45

Datei-Anhänge
aisle_für_lil.lian.jpg aisle_für_lil.lian.jpg (22x)

Mime-Type: image/jpeg, 19 kB

aisle_für_lil.lian2.jpg aisle_für_lil.lian2.jpg (19x)

Mime-Type: image/jpeg, 33 kB

13.05.14 13:48
Helleborus 

Re: Bräute 2014

Hallo zäme!
Es isch so spannend bi eu, das Forum isch zu minere lieblingskektüre worde. Leider chumi fälscht Ned noche und zum Schriebe scho gar ned.

Lilian. A dene Bänk chönt mehr sicher en Deko/Blume anemache. Florischt Schafes das immer !

Jo das mit em Romberg hani Au geseh de ganz Mai 50% Rabatt. Han grad müsse zueschloh! Ha u Freud. Han en Perlenketti ohrestecker und Armband...

Wie find ich du uf Facebook ? Wär Au gern debi, wenns döf!

Mer sind Au immer chli am organisiere aber wenni geseh was bi du alles lauft.... Mer händ no sRestaurant fürs zivile Reserviert... Freu mi Mega. Eusi Ring sind Au Fertig und mehr händ eus mit Eusne Täschmeister tröffe... Die sind voller Tatedrang ! Undnämed eus viel ab.
Machend ehr Allne es namestäfeli zum alege? Bin ebe ned. So Fan aber üsi täschmeister wördets nö gute finde. Jetzt machis glaub glich...
Ha jetzt glaub en hübschi Idee gha!! Mus nachher Mol probiere...
As shotting chan i leider ned! Drum hani ned usgfüllt, da mehr ersch am 20.9. Hüroted und nachher id flittis gönd....
Wenn öber nö 65 Husse hät ich wär interessiert...
So jetzt muesi witerschaffe..
En schöne Nomitag. Bis bald!

13.05.14 16:01
malinchen 

Re: Bräute 2014

Juhuuu... mädels i ha grad ä KRIIIIISE!!! sorry weni gad nid uf alles cha igah, ha eigetlech gar kei zyt aber i regä mi so uf! I ha Afang Monet ufd Bank müessä wäge mim Depot woni no paar Sache ha wöue ändere und de hani derä gad gseit, dasi wett d Kreditcharte nümme erneuere wo im September uslouft, wöui mini Konte neu organisiert ha wägem Hochzyt und de e anderi wett... Aber has jetz no det gloh und so wöue lah usloufe, die nöii hani ou no nid bstellt logischerwiis. Jetz hani gester wöue Pompoms bstellä, nid gange... Hani dänkt jaaaa, spinnt villicht. Hüt no mal probiert - nid gange... Jetz het die dummi Person (sorry) eifach d Kreditcharte per sofort storniert und ou no gad mis Konto saldiert!!!! Das isch mis Sparkonto gsi und das ganze Gäld (guet so viel ischs nümme im Moment aber gliich) ufs Lohnkonto gschuflet... I weis nid was die gritte het!!! Jetz stahni ohni Kreditcharte dah und cha ja so all die Sache nid bstellä wo mir no bruche und am Weekend gahni uf Paris! Im Usland zahli immer alles mit Kreditcharte... Ds coolste isch ja no, die Person isch jetz äbä scho nümme im Büro und die anderä chöi offebar alli nix mache. Cha ersch morn wieder alüte zum das kläre... Nei also das geit doch wohl gar nid! I überlegä mir gad Bank z wächsle...

13.05.14 16:16
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zömä

@malinchen: Du meinsch mit ir Nacht müesse ufzstah, grösstmöglech im Wäg si oder aus Liebstöter zfungiere? Kei Angst, mir liebe das Tierli glich über aues
Bisch no zu de Bstellige cho? Aber aube eis tuet so so nes freis Wucheändi eifach ou mau guet!
Was?!?! Ha bis am Samschtig aso nit gloubt das so was geit! Di hets doch! Cha Dir doch nit eifach dini KK künde u zKonto, zumau sicher diesbezüglich ou nüt schriftlechs hesch! I würdi mit am Filialleiter luege u süsch haut würkli gad wechsle, geit ja gar nit!!

@lil: Danke viu mau! Has notiert.
Mir hei eifach so Efeurankeringe gha, mit am ne blaue Band. Bi üs hets praktischer wiis a de Kirchebänk uf dr Innesite so ganz chlini Häggli, gugg mau, viellech heit dir das ou

@Claudilein: ha dr e PN gschribe

@jane: Ah so super!! Fröit mi gad mega für Di! Hesch vo diesere Zwätschge no was ghört?
Genial Din Polteribricht, tönt nach am ne mega lässige Obig! So züügs isch aube luschtig, wenns ir Gruppe ine passt
Super schön Diner Wasserfläschene, fasch zschad für närne umi zquetsche

@principessa: Tönt doch guet bi öich! I ha relativ früech aus gha, u daher bini gar nit so i de Deko stress inecho, resp. höchstens wie-was-womit, u de dAngst, dass es zResti nit so anebrchunnt wie mir das wette.

@littlefoot: Und wie geits mit Dine Haar?
Das mit de Kleider am Shooting hani mir im fau ou scho überleit? Oder ou eifach das si de ggf süsch nüme passe?!

@Taeboyana: Wow, liest sech nach am ne stränge Weekend. Wie geits Dim Muskelkater?

@Sue: Hesch bi Rhomberg scho gugget? Di hei doch aube so fiins züggs?
Tönt guet dr Sirup
U wenn dr zBänkli so chli quer dristellet? De gsech nit voll zu de Lüüt, aber si gseh öich. Wieso wott de Di Brüetsch nit zu de Kind gugge?

@broncos: U wenn de mit Dire TZ chli was usprobiersch? Muess ja nit perfekt si, aber eifach so für Di zum chli luege?

@brutshooting: Dörtfti mi ggf eifach de spontan aschliesse? Weiss no nit wies isch, GG muess ja no ga dHand operiere, u je nach je mit am Huus.

@Nala: Geit ja mau gar nit! I würdi derte alüte u mi über di Frou beschwäre! I mein, es geit um öiches Hochzyt, u de chas ja nit si, dass si dermasse blöd tuet!
Finde jtzt di 80.- ou no gnue, vorauem wüus "nume" für nes Strüssli u ne Astecker isch

@Broncos: Jöö, mega schön di Ballön

@Pfingsrose: Cools Grosi wo Du da hesch!!

@sasileu: Oh, ok, bi üs gits drfür sicher kei Prinzessin. Eifach wüu mir scho beidi nit würk uf Rosa u Rottön stöh...
Aber mir Disskutiere über Erziehig, über Näme (hei für beidi gschlächter bereits dr 2 Name ) etc. aber ebe...
I weiss es nit, GG seit er wetti Kind, gsehts aber finanziell nit?! Daher hani kei Ahnig!

@me: Mir hei am Fritig ändli dFotis brcho... Aber dFröid het de nit lang gwährt, dr PC isch immer umi abgstürzt, wüu zviu uf de einzelne CDs isch gsi. Ha ihre jtzt gschribe, si söui doch di Ördner einzeln uf CD brenne, mir chönni das so nit agugge, hoffe es geit chli schnäuer! Usdruckt het si üs ou scho 100, auerdings im ne andere Format u matt dh, fürs mitschicke passts glich nit...!! Isch doch zum drvoloufe
U wäri das nit gnue, hani am Samschtig wöue mit mim Postkärtli wöue ga Gäud reiche für is Portemonnaie, u de isch scho, dass mis Kärtli nüme gültig isch! I ha nach am Hochzyt, mit dr Post gugget, ihne aui UNterlage gschickt, u de iwenn ou es nöiis Kärtli brcho, auerdings ufe aut Name! Ha ne de aglüte, u si het gseit, i söui sAute witerbruche, si schicki ume es nöiis. Toll so Scheiss! Zum GLück bini nit ar Kasse gstande mit de Wucheiköuf. Bi de GGs Kärtli ga reiche, u de ersch e haub Stund vor Schluss am Märit gsi Geit ao nit nume mit dr Bank, sondern ou mit dr Post

 1 .. 455 .. 907 908 909 910 911 .. 954 .. 997
würklich   bearbeitet   malinchen   gspannt   Problem   Zuletzt   würklech   Taeboyana   bstellt   Littlefoot   Pfingstrose   Hochzyt   Iladige   irgendwie   richtig   schaffe   squishy   Location   Janedoe   Hochziit