| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 455 .. 908 909 910 911 912 .. 955 .. 997
14.05.14 07:37
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Guete Morge mitenand :)

Littlefoot
Häsch dämfall morn de Abstecktermin? Ich han en erst Mitti Juli . Abr wet nomol alüte und den glich jez dänn gli no verbi gah zum die Sach mit dem Gürtel nomol azluege..

Sasileu
Mason Ball Gläser sind Iimachgläser vo Amerika: http://www.ohsopretty.de/das-ball-mason-glas-ein-amerikanisches-einmachglas-kommt-ganz-gross-raus/ Mal luege wie ichs wierd bruche für d'Hochziit :)
Wegem Bilderrahme, eigendli hani Föteli vom Engagement-Shooting wölle dritue und den no näbet ane uf de Tisch. En Gascht hät jeze ja no agfrägt öbs chönd Föteli zeige, evt. dömer vo dene no ine oder eifach au dezue legge..

Sue/Claudilein
Ooh duet mer leid mit em Organist

Nala
Jööö danke villmal für dini Fotosuechi. Finde das mitlerwiile no sehr schön und eigendli no e gueti Idee, miteme dünne schlanke Glas: http://www.pinterest.com/pin/530580399822343466/
Abstecktermin wär erst Mitti Juli. Abr wet vorher no verbi gah zum das mit em Gürtel nomol azluege.. Lüt also hüt nomol a :)

Helleborus
Schrieb doch de Taeboyana wege FB. Sie isch de Chef :)
Dönt guet mit de Chetti und Ohreringli :) Mier möched kei Namestäfeli, finds voll doof. Erstens findis uf de Fotene nöd so lässig, wenn ali agschriebe sind und für Fraue mit Chleidli findis au doof zums amache und meistens ischs dänn grad uf Brust-Höchi.

Malinchen
Oooh nei!! Du häsch doch am Treffe no was gseit wege de Kreditcharte :-/ Und jeze gad sie nüme. Voll doof!! Wür grad Terror mache hüt morge!!

Lula
Oh voll doof wege de Föteli, dänn häsch es, chasch es abr trozdem nöd aluege. Händ gad all chli Problem mit de Bank/Post ohjeee.. Bi de laprincipiessa ischs ebe au nüme gange mit em neue Name.. Häsch s'Problem chöne löse?

14.05.14 08:17
Taeboyana 

Guete Morge Brütlis

Phu i chume chum meh zum mitläse, isch gad viu los im Büro und süsch o... cha drum nid uf aues igah.

@Helleborus: Sorry has verpasst, wettisch zu üsem FB-Grüppli? Am beste mir e PN schicke mit dim richtige Name, i cha drum nur Mitglieder hinzufüege wo mit mir befründet si. Aber es si natürlech aui Brütli wiukomme, schliesse niemer muetwillig us!

@malinchen: Nei sone Seich mit dr KK! geits dene no?! Hesch itz scho öpis chönne mache? Macht mir ja chli Angscht wasi da vo viune ghöre dasses Problem git mitem Konto nachem Namenswächsu, o-oh...

@Lula: Aso die Fotografin macht mir immer e schlechtere Idruck. Das sött die doch wüsse wäg dr Grössi? Macht sie's de no nid lang oder wie sit dir uf sie cho? Dünkt mi aus gad nid so professionell... Hoffe aber dir chömet glich no zu guete Fotos u das möglechst gli, damit dir se de ou chöit bruche.

@me: Bi no ga Fondant und Dekosache für mini Torte ga choufe woni wott mache fürs Zivile. Hoffe das chunnt guet. Ha äxtra dr Do Nami ou no frei gnoh . De hani no e schöni Läder-Clutch (oder so öpis ähnlechs) gfunge für mi und e Kravatte füre GG. Itz simer usgrüschtet! De heimer mau chli ufgsetzt wasmer ufem Standesamt zunang wei säge und heis scho chli güebt . GG hets mega härzig gfunge. Sis isch no nid ganz fertig, aber es chunnt gloub guet... er isch haut nid der Mann der grossen Worte .
Gester het mer die einti Arbeitskollegin eifach so sones Stämpelliset (ha uf FB es Föteli postet) mit Mr.&Mrs., Ja, emne Härzli und emne Brutpaar gschänkt vom Depot. Sie heig das gseh und gad a mi dänkt. Soooo härzig! Isch eh u schön wieni vo aune Site gfragt wirde, obi närvös sig für am Fritig und aui ds Datum wüsse, obwou mir nie es grosses Tamtam ums Zivile hei gmacht. Sogar dr Chef fragt mi jede Tag obi närvös bi . Aber bini eigentlech gar nid. i freue mi eifach, dä Ma dörfe zhürate . Vielech chunnts ja de no, oder de sicher vorem Chirchleche.
Ah u de heimer die Wuche scho die neue Schiudli für ds Lüti und füre Briefchaste becho . GG het die scho bsteut gha.

14.05.14 10:59
lil.lian 

Taeboyana
Huuuuuuiii morn isch es sowiit :) So schööön!! Wänn händer dänn de Termin? Voll schön gschriebe mit em Maa wod wetsch hürate So muens doch sii.
Dänn wünsch ich dier hüt no vill Spass bim bache, dass alles klappt mit de Turte!! Und morn natürli en unvergässliche, wunderschöne, tolle Tag!! <3

Me
Han gad no en Termin am Zistig abgmacht für zum is Chleid iestiige. Juhuui :)
Und nachher gahni no schnell bim Depot verbi zum go Väsli aluege..
und ja WO SINDER ALLI??

14.05.14 11:04
Taeboyana 

@lil.lian: Nenei am Fritig, morn wird ersch bache . Am haubi 3.
Ja gäu voll tote Hose, was isch de los?? Chläbe aui im FB

Ig ha dr ganz Nami es Meeting woni mues Protokoll schriebe und nid cha forümle...

14.05.14 11:51
littlefoot 

Huhu :)

Chli im schuss halt

Taeboyana: fb gaht halt chli schneller
Yeah am fritig zivil? So cool!

Lilian: ha der uf fb gschribe weg de väsli
Jep morn chleid abstecke und grad mithei ne. Möched üs en schönä tag in lörrach
Am morge abstecke & mit de accessoires probiere und de am abig chanis mitne
Ha gseh häsch au en termin, freusch di

14.05.14 12:01
sasileu 

Hoi Ladys

nala:
Ahh schön wie dini Roseblätter isetze wotschHa ebe das gmeint, mit entscheide ob scho weisch wies wotsch mache und ob echti oder künstlichi nümsch.

[color=orange]malinchen:[/color]
He so e doofi, die wo das mit dinerä KK gmacht het. Wahrschinli wür deri ihri tat rechtlich nidmal verhebäUnd jetzt, hets sich scho öbis ergäh?

lil-lian:
Ahh cool, jetzt weissi weli Gläser.Ha nid gwüsst das die sonen bestimmte Name hend Ufjedefall hani scho meeegaa viel Sache gseh woni so Gläser brucht het aber leider nie irgendwo gfunde.Mir isch scho klar gsi, dases was amerikanischs isch. Und du häsch jetzt tatsächlich sotigi bstellt, vowo den? Und wieviel?
Gell, du chasch nid as Bruutshooting cho?

Taeboyana:
Und scho nervös?
Ich ha gseh du bisch scho richtig Profimässig am Tortene mache....Hesch mal en Kurs gmacht?
Und vowo kaufsch du dir eigentli all die Sache? Cake-melts findi au na und dekozüg aber fondant hani bis jetzt nur 1gschäft entdeckt in Züri woni find isch eher tür. Ha mir grad letstlich e mega bstellig gmacht bi bakeria
Machsch dir demfall e eigenti Torte für eues ZSA? Wa kreaiersch?

@ME:
Bi gester glich nüm dezue cho zum schriebe, eigentli hani au nid so viel zum verzähle ussert das mir oft echi ziit fählt zum bastle oder allg. Hochziitskram mache. Ussert hüt und morn....juppiiii....Hüt morge simer scho fliessig gsi, sind hüt Morge kurz nachem 7ni uf Österrich gfahre zum de Taufschi vo mim GG z'bsorge, chunt devo wemer en Österrichische Knöddel het Und jetzt simer dihei, er het na kurz welä Büro mache so 1h und den wemer no uf Züri echi Hochziitskram go luege. Ich will no Schuhe luege obi grad was gseh und den Papier poste zum Chileheftli mache.
Ansonsten isch bi mir Hochziitstechnisch eifach so, dass mal es paar Sache no söt bstelle oder Person kontaktiere(Stuhlhusse,Dekosache Tisch, Autoschmuck, Pinterest & Etsy durchforsche, Apero nomol kläre, Pfarrer es Mail schriebe, Musik ussuechä, Fotograf kontaktiere, Azahlige mache, Menü uswähle, Standesamt-Kleid, Hochziitspulover für Honeymoon bstellä und und und)

Was anders,ich und min GG hend am Sunntigobig e Info becho wo us total happy gmacht het....
Euses Traumhüsli söt Endi 2014 spätistens bis März 2015 Baustart ha.Und jo mir chönd eus das Traumhüsli leiste Das het eus mega gfreuit, will mir hend ebe schomal eis gseh wo jetzt den fertig isch, also Juni wers bezugsbereit. Und das het eus extrem geut gfalle, leider hets en Carporter cha und keis UG und da mir zerst u viel Infos igholt hend und Feedbacks vode Elterä hemer eus schlussentli dägege entschiede will mir denkt hend doch es UG bruchts scho und Carporter isch au doof. Kurz druf abe ischs den verkauft gsi a anderi und jetzt wo de Frühlig chunt bereuamas ziemli, wills UG hetema gar nid brucht und de Carporter het ma chöne usbaue. Mir hend aber gwüsst dases no Bauland het wo s'gliche plant isch het eifach gheisse erst i ca.3-4Johr und jetzt wens glich grad aschlüssend, und das sind den sotigi mit UG und Tüüfgarage
Mängmol chanis gar nid so glaube wasi füres Glück ha. En Schatz wo mi liebt und hürate wot mit allem drum und dra.Dezue lieb ich ihn mega fescht und i weiss dasi mi voll uf ihn cha verlah und ich nix vermisse au weni jetzt nur ihn ha, also eigentli min Traumschatz/Prinz und dezue chunt na, dass ich mit ihm oder durch ihn möglichkeit ha voll mis Märli z'läbe miteme Eigetum i so junge Johre und er wot sogar Chind Und eusi zwei Büsi woter au nüm misse und für Zuekunft isch au scho klar dases en Hund git, e franz.Bulldogge Ach ich schwebä

A alli, erinneret mich a de Bitrag weni mi ide negstä Mönet über min GG ärgere wiener wieder sache verpennt

Ehm jo meh hani au grad nid zum verzähle, sorry für de langwillig ego post

14.05.14 12:32
lil.lian 

Taeboyana
Ääh ja han chli es Tag-Durenand. Ha gmeint es seg scho Dunnstig. Schad eigendlich.

Sasileu
Nei ich chönt leider nöd cho, mier chömed ja erst 1 1/2 Wuche später hei. Han mal de 25.10. als Alternativ-Datum vorgschlage
Hans vo da bstellt: https://www.blueboxtree.com/de/gedeckter...lchen-ball-glas 11 Stuck, 1 zum bastle: http://www.lieschen-heiratet.de/diy/diy-...en-grossen-tag/ däzue hani vo dene Deckel no bstellt: https://www.blueboxtree.com/de/blumen-de...-glaeser,-weiss
Haha s'chostet definitiv gnueg, abr ich chas nachher eh für mini Vorrät bruche (han es riese Ghetto) und ich mach mer au vill Smoothies zum mitneh, dänn chöntis au grad bruche (Han so Bügelifläsche, abr die sind echt doof zum uswäsche).
Fondant isch würkli no tür, abr du chasch en recht lang lagere. Bin mal ime Turtekurs gsi und sie hät gseit glaub guet verschlosse bis es Jahr..
Ooooh so schön mit em Huus!! Vo däm häsch mer ja no verzellt :) Händer de scho Chaufvertrag unterschriebe? Glich guet händer gwarte und jez händer UG und Garage!! So schön :) Froit mit für eu! Hihi en Hund heti au gern, abr das klapped definitiv nöd mit em schaffe zäme..

14.05.14 14:07
nala05 

do isch wirkli nid viil los im momänt! wo stecked ihr??? sin wohl wirkli alli nur no im facebook

@malinchen: hey nei sa goht jo gar nid mit dr KK! aso das isch ächt e mega dummi person gsi! heschs könne kläre hüt? ich würd mi aso beschwere! das goht doch nid, si mache ein soo abhängig vo däne kartene den sölle sis au richtig mache! tz! i vrstand das voll mit em gedanke d bank z wächlse, kunnt halt ächt mega unprofessionell übere!

@lula: gäl 80.- isch nid grad günstig nur für e kleins strüssli plus astecker, i frog glaub no amene andere ort noche..
hmm aso das mit mit eurer fotografin schiint mir au chli komisch z si. find au das si so öbis söt wüsse.. dungt mi rächt unprofessionell.. au das mit de druckte fotene! ich würd glaub wirkli mol mit ihre über e rabatt rede..
hmmpf! jetzt wüsse mir scho was für e gschiss uf uns zue kunnt mit em namens wächsel

@lil.lian: d idee mitem dünne glas a de bänk findi au sehr schön! evtl findsch sogar reagänzgläsi wo au gschlife sin obe..
cool dörfsch nägst wuche is kleid stiege
und hesch väseli gfunde?
was i dir scho länger hät welle sage, i ha den de getränkespänder kauft.. hesch immerno inträssi dra nach unserer hz?

@taeboyana: das stämpelset wo du übrko hesch isch ächt mega härzig!
was wotsch du den für e torte mache fürs zivile? i ha das au zerst dänkt, wird mir aber glaubs z stressig, ha am dag drvor nid so zyt :-/ häts zwar sehr gärn probiert ka! gits fötis vo dr clutch?? :o)
oh je schildi für e briefkaste ganz vrgässe, die bruchts wohl au no.. hmm mir zügle eh im herbst lohnt sich das ächtsch no?

@sasileu: ah nei mir näme uf jedefall ächti, find künstliche nid so toll :) wie wotschs du den mache?
isch de härzig wie du vo dim gg schwärmsch und gratuliere zum huus! wie alt sin d ihr den? isch wirkli es märli wen meh scho jung es huus ka ha und au susch alles stimmt
euri to-do liste tönt nüm so lang, wen hüroted ihr scho widr? (find dich ebe nid uf dr gwundernaseliste )

@me: bi hüt morge bi de FA gsi. ha mi wägere alternative zum nuvaring informiert. jetzt het si mi d spirale jaydess empfohle, das isch so zsage die kleini schwöster vo de mirena. aso au e hormon spirale aber mitere kleinere dosis wo abgäh wird und sisch sälber au kleiner, dorum sehr geeignet für fraue wo no nie es kind biko hän. und meh ka si 3 joor, nid wie d mirean 5 joor din loh. eigetli isch si perfekt für mi, kinder wän mir worschinli so in 3 joor und au susch bini froh weni an nüd mues dänke usw. jetzt isch mir nur in sinn ko das mit dr spirale ichs nid so stüre ka wen ich mini däg bikum.. ha grad grächnet wenise mitem nägste zyklus start würd isetze loh, hätti gnau i de flittis mini däg! hmpf! jetzt weissi nid obi se erst nach dr hz söll isetze loh.. haaach.. die doofi vrhüetig immer!

14.05.14 14:53
lil.lian 

Nala
Ja es sind würkli alli is FB abgwandered. Odr d'Pfingsti und d'Janedoe fehled eifach..
Das mit de Reagenzgläsli hani mer au scho überleit, abr meistens chasch es nöd befestige und han hüt im Depot au gad welchi gseh, sind abr sogar türer wie die andere Väseli. Ja han die gseh wo i gern het, hans ebe nüm im Internet gfunde. Sie hät mer extra nahglueged wie vill no im Hauptlager sind. Es hät no gnueg vo dene.. Ich dänk ich luege dänn in Konstanz im Deopt wenni mis Päckli gah go abhole :)
Joah eigendli heti scho intresse.. Für wie vill würsch en mier überlah? Aso nach de Hochziit brücht en eigendli nüm..
Ja das mit de Spirale wür scho guet töne, abr das wege de Periode i de Flittis isch scho chli kake :-/ Wenn gönder dänn id Flittis? Im August einisch? Hät mer dänn mit de Spirale en regelmässige Zyklus?

14.05.14 15:11
littlefoot 

Huhu bi au no da.

Ja im FB gahts amig chli schneller wenn mir im schuss sind

Nala: hani au ghört mit dere spirale-sig super. Würdi versueche. Ich selber ha aber gar ke mens... Drum weissi nid wie das isch?

Lilian: wegem chleid abstecke, musi dir öpis verzelle. ha grad mini maasse gno um taille & hüft.. Luut ere tabelle het ich jetzt s 40i so toll, s chleid isch ja im 42 bstellt worde und sie hend mer gseit müss abne det um ca 1 cm. Hani grad freud.

Me: ha üch gar noni verzellt! Haar desaster. Ha sie gester abig gwäsche. Ha usgseh nei ich sägs eu: s letscht! Wiene pudel! Schlimmere frizz als vorher & aso löckli wie vorher. Die hät mer doch eifach e kur drufta und gstreckt me merkt e minimi besserig wennme durefahrt aber gseh tusch überhaupt nid. Chamers nid vorstelle dass so vili so tolli ergebnis hend. Glaub mini haar sind eifach so komisch nid afro und nid europäisch. Öpis zwüschdure.. Muss dere es foti schickä glaub

1 .. 455 .. 908 909 910 911 912 .. 955 .. 997
Pfingstrose   schaffe   Hochziit   bstellt   richtig   gspannt   Zuletzt   squishy   Problem   Taeboyana   Janedoe   würklich   würklech   bearbeitet   Littlefoot   irgendwie   Hochzyt   Location   malinchen   Iladige