| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 456 .. 910 911 912 913 914 .. 956 .. 997
14.05.14 21:03
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Malinchen: Haha das wer ja de HAMMER wenner ernsthaft wechsle würdet... Hände weg vom MAIL! Hihi! Ich han imfall das genau au gha. Aber bizerli länger her. Vor 2 Mönet... Ich wott die immer no aber de Ufwand isch so gross dass mers garnöd mache chönted. Hihi! Darum NEI!

Nala: Ja liese amigs im Zug paar Posts da ine. Chume leider garnüme dezue. Es isch würklich sträng. Naja... Am Wuchenend mümmer jewils chli vorwerts mache mit Hochziitszeugs. Ich bin würklich forh wenn ich eifach wieder es "Langwiligs" Läbe han. Haha!

Me: Ebe viel am schaffe... Mage nöd mal würklich da schriebe. Lahn aber allne ganz en liebe Gruess da!

Janedoe: WO BISCH, WIE GAHTS, WAS MACHSCH?!

14.05.14 21:32
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@sasileu: ui nei du professionell überhoupt nid, i ha nur afa einisch eini gmacht woni e tubelisicheri Aleitig ha gha drfür, mit Öpfu-Caramelfüllig, e doppustöckigi. Morn wotti o wieder die mache, isch würklech eifach gsi und ou fein. Mache eifach e angeri Deko. Mau luege wemese einigermasse cha aluege und sie nid totau id Hose geit, posti de es Föteli uf FB. I mache süsch meh Cupcakes und ha drum sehr viu so Dekozügs (äbe vo Kitschcakes, die macht o Kürs, oder back-art.ch het schints e Lade in Züri...). Bakeria muesi dämfau o mau usprobiere! Ha äbe scho e ganzi Schublade plus e Teil vomne Regal im Chäuer vou mit so Sache Ds Fondant und das Blueme-Ustächerli hani itz im Globus gfunge, die hei no ds einte oder angere aber sicher nid am günstigste...

@malinchen: Ah super chöisi das mit dire KK wieder regle. Ui nei du itz chasch doch nümm aues ändere... ha vo däm Guet o scho ghört, wo isch das? Nenei, eui Location isch ganz sicher die besti Wau!! hoffe du chasch dä Gedanke zwächsle gli wieder vergässe

@Nala: Hm wäg dr Spirale würdi vielech würklech fasch warte bis nach de Flittis? I ha ja itz mini Piue abgsetzt und es sött schön ufga dassi se de am Hochzit nid ha. Aber mau luege ob sech mi Körper dra hautet

@Pfingsti: Schön wieder vo dir zghöre! Ui nei würklech dir isches o so gange mit dr Location?

@Janedoe: Wie geits im Ändspurt! Mir dänke aui adi u drücke d Düüme!!

@me: Schaffe no morn Morge u när heissts Torte mache, dähei ufrume u chli putze, Pedicure I freue mi!

14.05.14 21:33
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Heeeey pfingsti
HÜT i 1 Monet
Vermissed dich scho chli du

Nala: du häsch no weg briefchaste schildlu gfragt. Ha ebe grad die neue bstellt
Fam. Xx so cool. Ich würds susch für die paar mönet bevor ihr zügled mit eme chläbi aschribe. Sind cheibe tür die plättli

Soo ich melde mi morn im FB falls es zur katastrophe chunt me ime rote chleid oder so
Nei seich. Freu mi uuu nach 6 lange mönet wieder richtig fridä mit mim chleid chöne z schlüssä.

Good evening

14.05.14 21:51
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Hoi Fraue!

Aso leider hani gaaar kei Ziit zum nahläse, han aber gschnell welle es Lebenszeiche hinterlah. Ich hoffe eu gaht allne guuuet??

Ich bin soooo froh, dass mier die ganz Wuche Ziit hend zum vorbereite. Eusi To Do Lischte isch no soooo lang gsi.
Mier sind sitem Mäntig voll drah, bis hüt hemmer folgendes gmacht:
Wasserfläschli basteln
Wimpel Candy Buffet basteln
Wimpel Photobooth basteln
Notfallset einkaufen
Körbe organisieren
Beleuchtung Photobooth organisieren
Hussen waschen und bügeln (daaaaaaanke liebe GG :D)
Fernuslöser bestellt
Kirchenhefte basteln
Gürtel GG
Kontaktlinsen GG
Coiffeur Färben/schneiden
Ablauf Kirche besprechen
Lesung/Fürbitten auswählen, Kärtchen drucken
Menükarten entwerfen/drucken
Rechnungen/Anzahlungen
DJ kontaktieren/Hochzeitstanz durchgeben
Kühlung organisieren
Tagesablauf TZ
Wunderkerzen kaufen

No vor eus:
Tischordnung zusammennähen
Ballons/Helium
Frühstück/Znacht organisieren Übernachtungshaus
Gruppenfotoliste erstellen
Nägel
TANZEN lernen!!!!!!!¨

Die letschte Täg sind heavy gsi, GG und ich sind eus grad nume am azicke... Aber jetzt freui mi riiiiiiichtig fescht uf de Tag. De DJ hed hüt no aglüte und eini vo sine Lieblingsbands isch eusi absolut Lieblingsband (Biffy Clyro) und denn heder eus grad verzellt, daser wird Lieder singe vo Guns n Roses, Oasis, Van Halen, usw. Soooooo cool, ha denkt er singt nume so jazzigi Sache :)

Sorry dasi gar nöd uf eu igah. Aber ich denke oft a eu... Wenner no viel vor hend, en Wuche Ferie vor de Hochziit lohnt sich uf jeeede Fall und chani nume empfehle!

So und ez sölled sich d Wolke nochli entleere damit sie ufs Wucheend erschöpft sind

Zuletzt bearbeitet am 14.05.14 21:53

15.05.14 08:14
Fanny87 
Re: Bräute 2014

Guetä Morge liebi Brüütli

Ich bin so frech und wörf eifach emol ä Frog id Rundi und zwor - vo wo hend ihr euen Schmuck?

Möcht ebe eigentli min Schmuck denn weni go sKleid abstecke goh debii ha damit ich cha luege obs au würkli passt..nur find ichs chli schwierig zum vorstelle.

Hend ihr euen Schmuck grad bim Bruutkleiderlade postet?

Danke etz scho für eui Rückmeldige :-).

Fanny

15.05.14 08:20
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Littlefoot
Viel Spass in Lörrach hüt :)
Ah isch doch super mit dine Mass. So schön!
Wegem Pudel hani müese lache. Hihi Abr lustig ischs eigendli nöd, du blätterisch so vill Geld ane und dänn nützt de ganzi Gspass nüt? Voll doof!!

Malinchen
Dänn hoffi, dass es jez dänn klapped mit de KK.. Immerhin hät sie sich entschudligd..
Ah super mit em Job!! Gratuliere :)
Oooh nei Malinchen! Da chani mich nur de andere aschlüsse, ja nöd telefoniere oder maile.. Eifach entspanne und das wieder gaaanz schnell vergesse mit dere Location .

Janedoe
Phuaaaaa da händer ja e riese todo-Liste no gha!! Krass!
Da händer aber scho einiges chöne erledige, jez staht ja nüm so vill a.. Und wänn sinder dänn no go tanze?
Joah sölls no chli go regne cho, dass es am Samstig schön wierd. *Dumme-druck*

Fanny87
Ich han no kei Schmuck postet. Wet eigendli so es fiins Halschetteli ha.. Weiss abr au nonig wo ich das söll poste.. Wasi abr no mach, ich gahn nächst Wuche schnell bim Lade verbi und chan no schnell is Chleid hüpfe und dänn luegi grad no was sie dete für Schmuck händ..

15.05.14 09:01
sasileu 

Re: Bräute 2014

Lil-lian:
Ich find ebe die Gläser au u cool. Ha scho bastelsache gseh, verschiedenes und ebe für so smoothie oder schichtmüesli mitneh hanis ebe au scho welä.Und die Variante mitem Deckel und Röhrli findi ebe au cool.Het mi wahrschinli grad bi dinerä Bstellig agschlossä.
Danke für die links, bstell mir sicher au grad. Und den mal luegä wemer z’Amerika sind.
Wegem Huus, nei mir hend no nix unterschriebä will sisch no ganz gheim, also so halbe.sie hend Baulandbewilligung aber die Wuche wird na Projekt ige. Und den wenn Projektbewilligung duse isch, erst den chamer Vertrag mache.

Nala:
Ich ha mir jetzt über de link wo du vode lil-lian becho hesch, mal Musterroseblätter bstellt. Wird glaubs au richtig neh, ha nid gwüsst dases echti gfroreni Roseblätter git wo nid färbet. Am Liebste heti ebe so es Banner am Gangbode und nebetra Roseblätter, aber weiss nid so recht obs nid too much isch für eus schwizer.
Wegem Huus, mir hend no nix unterschriebä, will projektbewilligung nonig dure isch.
Mini To-Do Liste isch viel viel länger weni all details wür ufschriebä. Mir hüratet am 12.&13.September und ich wird imenä Monet 25J und min GG im Nov 30J.

Weg dim FA, ich wür glaubs a dinerä Stell erst nach de Hochziit spirale mache lah, wens so isch wie du seisch mitem Zyklus. Ussertdem ischs jo no e neui Verhütig und weisch au nonig wie das mit dem z’gang chunsch.

Malinchen:
Freuit mi für dich, dass sich die Bankfrau entschuldigt het. Isch au fällig gsi und dini HZ Motivation steigert sich sicher wieder wenn KK wieder gaht.

Janedou:
Macht doch nünt, dass grda nid dezue chunsch!
Gaht mir amigs glich und ich bi nid kurz vorem HZ.
Wünsch dir no viel kraft, spass und nervä!

Fanny:
Ich hanen nid direkt im Brutgschäft kauft, ha mir was vo etsy bstellt, aber weissi nid obs das blibt.mir ghats glich wie dir, wegem vorstellä hani echi mühe.
Find das im Brutgschäft eh z’viel zahlsch.

Lil-Lian:
Du hüpf au na oft i dis Kleid, hihihi. Und den triffsch jedesmal uf die „russischi kampfverkäuferin“ hahahah

15.05.14 09:04
Sue87 

Re: Bräute 2014

Guete Morge dir liebe

Claudilein
Nei mir hei kei Orgele am Hochzit…! Aber heimer eh nid planet gha…

Malinchen
Ou nei so ärgerlich??!!! I hoffe dini Karte geit hüt wider??
I würdi äuä mau de Brüetsch afrage ober di chönti cho hole nachem Coiffure

Lula
Ou nei dir heit ize es züg mit der fotografin? Siter aber mitde föteli (dene woder gseh heit) z fride??

Littlefoot
Ohje de würdi aber gad bi dem coiffure wider verbi go zeige?? viel Spass hüt!!

Taeboyana
Mega härzig vo dire Arbeitskollegin! Wünsche dir viel Spass bim Backe und ganz viel Vorfreude!
dänke de morn a öich!!

Janedoe
uff dir heit ja meeeeeeeeeega viu erlediget und gmacht!! I bi soooo gspannt uf di Bricht und de uf Föteli und sowieso…i wünsche euch de e wunderwunderschöne Tag

Me
I sött ize de mal Bscheid becho vo mire Schwägerin betreffend singe ide Kirche, ner sötti no Ant-wort becho vo mire Fründin wo die Kirche singt, ob si eis lied singt oder mehreri vorhet. No gad e Frag a alli wo kirchlich hürate – wie machet dir das bim ineloufe? Loufe GG und Pfarrer zersch ine bevord Musik afaht oder stönt die scho vore??

15.05.14 09:11
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Wo siter aui?

@littlefoot: Viu Spass bim Chleid aprobiere und isch ja super wäg dr Chleidergrössi, gratuliere! Ui nei aber so doof wäg de Haar! Isch ja vou e Verarschig... da versteit me de när aube wieso settigi Agebot uf deindeal müesse ga d Lüt hole I gibe im Fau no schnäu soviu Gäud us bim Coiffi, aber mache o geng Farb und mängisch no Mèches drzue, das het haut si Priis.

@Janedoe: Wow wow wow , dir heit ja meeeeeega Gas gäh! Phu das macht mir aber chli Angscht, i wett eigentlech nid e ganzi Wuche freinäh vorem Hochzit und sone Monsterliste müesse abarbeite... aber bi euch chunnt ja aus u schön! I weiss nid obi das ufe letscht Drücker no so schön würd härebringe.

@Nala: I würd itz wäge dere churze Zit nid no neui Schiudli bsteue, chöit ja würklech no vo Hand öpis achläbe. I wirde äuä no chli warte mit de neue, bisi überau o würklech ha chönne dr Name ändere. Oder haut e Zit lang beidi achläbe

@Fanny: Ig ha mini Ohrepänk (=Ohrhänger ) online bsteut, ds Halschetteli vom Brutchleidergschäft und ds Armchetteli darfi vore guete Kollegin uslehne. Bi zwar no nid sicher, obi das alege, wüus fasch chli gross isch unds Perle si, ig aber süsch meh Strass ha... im Brutchleiderlade hanis haut no guet gfunge, dassi grad ha chönne mitem Chleid luege, was passt. Mis Chetteli isch ou nid mega tüür gsi, aber ou nid weiss was Hochwärtigs.

@me: So no guet 2 Std. im Büro när geits hei id Backstube

15.05.14 09:22
malinchen 

Re: Bräute 2014

Guetä morge dir liebe...

I ha mir gester dr Duume verstuucht im Training (sälber tschuld hani sone scheiss Technik )... Jetz chani nid so guet schribe, drum dueni mi chli churz fasse.

@jane: wow, dir heit würklech no mega viu gmacht! Gniesset die letschtä Täg no und löht öich nid lah stressä! Es wird wunderwunderschön!!!

@littlefoot: viel Spass hüt!!!

@sue: Mir hei ä mega churze Gang... Drum hei mir dänkt, dass mir d Musig scho chönnte lah loufe wenn dr Pfarrer und GG ine geit. De chöi mir ds ganze Lied abspiele... Süsch wärs äuä när fasch chli längwilig fürd Gäst, wenn ig nach 10 Sekunde dinne bi und ds Lied no über 2 Minute geit. U i findes nid so cool we mes när eifach so duet "usblände"... (langsam liisliger mache bevors fertig isch - wie seit me däm???)

@me: I ha immer no chli krise. Aber schribe kes Mail...

 1 .. 456 .. 910 911 912 913 914 .. 956 .. 997
squishy   schaffe   würklech   richtig   würklich   bstellt   Hochziit   Zuletzt   Hochzyt   Iladige   Problem   Taeboyana   Pfingstrose   gspannt   malinchen   Littlefoot   Location   irgendwie   Janedoe   bearbeitet