Bräute 2014 |
|
1 .. 457 .. 912 913 914 915 916 .. 957 .. 997
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16.05.14 08:29
littlefoot
|
Re: Bräute 2014
sue: has id FB gruppe ta :)
sasi: ou nei so doof weg der egschicht. und etz was macheder?
lilian: finde LOVE au cool. han au buechstabe fürd candy bar, kartonigi. enjoy heissts bi mir :)
malinchen: was, ou nei und du setsch no bastle ? gueti besserig am duume. immerno krise weg de Location ?
taeboyana: ganz en tolle tag wünschi eu turte isch super worde!
jane: woooow läck händ ihr gschaffed die wuche. moooorn isch es sowit
me: soooodeli. also ich muss zerst säge, hend ja immer gwitzled dass ich es rots chleid bechume usw..amo morge im auto sägi no minere schwöschter, ich gsehn eus die ganz zit nomal vor dene ständer am chleider usepicke...kei ahnig warum aber es isch komisch. uf all fäll chumi id Kabine zum umzieh, mini sis isch no ufs wc. de hangt det s chleid. im erste Moment hani denkt sig schön. aber bim nöcher luege, gsehni dass jewils i de mitti vo dene blueme stickereie alles so rosa isch !! de chunt grad mini sis, ich säg ihre das isch nid mis chleid! de chunt d Beraterin, holt d Chefin. die seit doch das sig mis. de isch sie nomal go luege. d grössi isch 38 also def. nid mis. und etz ?? sincerity heb uu lieferverzögerig und mis sig no nid mal im lade ! nei s letscht. de hani mal gseit, aso da luegt mer doch nache bevor öper usefahri. ich heb x lüt mobilisiert, heb zwei chind, und heb bim beste wille ke zit um nomal usez fahre. de het sie gseit also de lueged sie weg eme andere. und tätsch simmer nomal vor dene ständer gstande. has nüm gse. ICH HAS DOCH GSEIT ! und natürlich nur grössi 40 und 42 wils hät ja müse da si. nach 10 chleider hani zwei gha, eis woni schomal Agha han und womer mega gfalle het, aber mir gar nid gstande isch wegem buch und mis jetzige. s erst isch eifach recht schlicht und isch mer aber besser gstande als im Dezember. au billiger. nur hani gseit ich würd ewig bereue weni kes prinzessine chleid aleg, nur so es abigchleid (fast)...aber s andere isch 1999 euro gsi, aso 800 euro türer ! d Beraterin isch u en herzigi jungi gsi und het dennd Chefin gfragt. zerst hend sie gar nüt welle ge ! am afang isch sie chli arrogant gsi. ha denn aber nomal gseit, ich well nid blöd tue ( d Beraterin het mir gseit ich sig ja no easy, si würd tobe), aber sie müssed mir doch chli entgege cho. de het sie mir 10% und d 'accesoires wele schenke. mir sind denn nomal use mit de sis und hend grechnet. wär immer no z vill gsi mit de änderig und de isch mini sis nomal zu de Chefin. ob sie nid d änderig chend au no schenke. isch eh wenig gsi zum apasse, chli chliner mache um Taille nur. de het sie denn iglänkt. d Beraterin isch u herzig gsi, de het sie no e slip bracht für 50 euro, zu de corsage wo 130 euro gsi isch, und de Reifrock isch ja au 130 euro. obi no en schleier bruchi so lustig, hett da chöne Accessoires ichaufe wie doof und d Beraterin het mi no unterstützt. aber ich bin ja nid so und da ich ke schleier und ke schueh me brucht han, hanis bi dem bela. uf allfäll hani am schlus snur ca 150-200 franke me zahlt und s chleid isch edler, besser vo de Qualität und eifach schöner bi nomal i dises gstige, zum luege ob ich nid glich usefahre nomal (aso chli vorher) und es het mer null gfalle. isch wohl au a de rosa blüemli gläge. echt nid schön. ich han ja pronovias chleider gar nie Agha will vom Budget her die gar nie inepasst hend. bi echt happy aber wie unprofessionel de lade isch gaht gar nid. sie hends zwar gretted aber isch ja wohl s mindeschte gsi! ha de Chefin denn au nomal müesse erchläre dass sie bi mim chleid scho de 3. (!) fehler gmacht hebed, wo sie cho isch mit fehler siged ja menschlich. vo wege, eifach voll doof, nachdem die im Februar scho mal de falsch Vorname verwütscht hend, hends es bi mim mail woni letscht wuche gschribe han nomal anebracht falsch z luege. ha de Chefin denn ganz ruhig aber bestimmt erchlärt dass ich aso so nid chönt schaffe, het ich ke chunde me. und s hät brucht aber am schluss isch alles guet cho. lustig isch gsi, d Beraterin het mer ales gueti gwünscht und sie het sich ehrlich gfreut, sie isch so herzig gsi, sell denn es foti schicke. ha denn gseit sie bechäm es chärtli...und denn het d Chefin so gseit: oder uf FB...ha denn gseit mög nid so fotis uf FB öffentlich pooste und de het sie gsseit aber en churze satz oder so...hallo ?? denn wett sie no werbig oder was ich find s ganze eifach unglaublich, dass ich das wie vorusgseh han. s het wohl müsse so cho ha ja immer ghaderet mit mim chleid und mitem jetzige gar nid. chume sogar zu mim gurt .)
so langi Story gsi
|
|
|
|
|
|
1 .. 457 .. 912 913 914 915 916 .. 957 .. 997
|