| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 459 .. 915 916 917 918 919 .. 958 .. 997
18.05.14 23:50
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Liebi Taeboyana
Alles Liebi und Gueti, herzlichi Gratulation zur Hochziit!! Sooooo en tolle Bricht, danke villmal fürs teile!¨

@all
Min Bricht isch au scho online hier: http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...t-15_238_4.html

19.05.14 09:43
nala05 

Re: Bräute 2014

Guete Morge zämme!
Wow was für es wucheänd! die erste Hochzyte scho vrbi

@janedoe: härzligi gratuation zur hochzyt! ha di bricht scho gläse! es tönt nacheme wunderschöne dag und het mir seeehr freud gmacht di bricht dörfe z läse
euri deko isch wirkli perfekt gsi! meeeega schön! und dis foti uf fb vo euch beidne *schwelg* soooo schön!

@taeboyana: au dir härzligi gratulation MRS! es tönt witkli as hättet ihr de perfekti dag vrbrocht! mega schööööön! und ihr zwei händ so toll usgseh, es perfekts ehepaar!

@sue: mir wäre den rund 2h am apero :)

@prinicpessa: mir hän jo scho chli gschriebe no wäg de latärne.. bruchsch jo nid zwingend 20stück.. kasch jo au nur bi jedere 2te reihe ane due, das seht den glaubi immrno toll us
i glaub i eurem fall würdi d föteli au scho vorhär mache, wil kasch jo sälber rächne wen jede wot ko gratuliere wieviil zyt übrig bliebe duet.
wäg dr tischordnig, hesch au pinterest? wen dört seatingplan iigisch kömme allli die variante wo do postet worde sin :D
kuoni: mir hän eigetli dört zerst welle bueche hän uns jetzt aber umentschiide wil mir e bessers agebot gfunde hän. aso bi mir sin si voll nätt gsi, aber priismässig halt nid das wo ich mir vorgstellt ha. mir hän jo z.B. e s budget ahgäh und das häns eifach um 1000.- übrzoge p.P! aber gang doch mol vrbi, so züg ka meh ame schlächt vrallgemeinere…

@lil.lian: ah du hesch no niemer wo dich stylt für hochzyt? i dämfall sötsch du au mol die mails useloh ;) ich ha ez am wucheänd wenigstens 2 gschriebe vo gfühlte 10000

@broncos: wie isc eure hz-vorbereitigsdag gsi?

@malinchen: und händr paris gnosse?

@pfingsti: uhh toll wäg de ring, und sin si wie ihrs euch vorgstellt hän?
tanzkurs guet gsi? händrs druf? ;-)
hey mega toll mitem DJ, das het sich jo mega super ergäh

@littlefoot: bi scho gspannt uf di poterobig-bricht

@me: ha am fritig no e schleier uf etsy bstellt und glichzitig bi dr weddingbee hoorblueme (danke!) ka mi eifach nid entscheide was i den schlussändlig in d hoor due wot. e hoorkamm häti au no in ussicht, aber das losi jetzt glaub si
ha den am fritig no mit mim cousin sinere frau gschriebe, si macht bi mi s ganze styling, und si isch eifach super! ha ihre paar bilder gschickt den isch so au grad no chli go luege und het gfunde si het das scho alles im kopf und mir mache den eifach so lang bis ich mich wunderschön fühl hihihi voll härzig. und ihri tochter isch no blueme meitli, si het für si au grad e kleid gfunde. voll härzig mit somene tüll röckli.. i like!
ah am wucheänd sin gg und ich no gsi go babysitte bi dr kollegin, e 5jährig und 9mönet altli buebe… phuuu isch das asträngend gsi. ich ha mi ums baby kümmeret und de klei het eifach nid welle ischlofe, het glaub au chli gfremdelet, är het mega kämpft zum jooo nid ischlofe drbi isch är tot mied gsi. am schluss het är nur no ghüllt irgendwen ischs den ändlig gange mit schoppe näh und buuum grad ipennt. mi gg het mitem grösser gspielt gschichtli vorgläse und ihn is bett do, är hets voll easy ka. ich bi nochär doch rächt kaputt gsi. bi ehrliggseit grad chli froh warte mir no 2/3jöörli mit de kinder

19.05.14 10:35
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Broncos
Und wie ischs gloffe bi euem Vorbereitigstag?
Mier isch no e Idee cho wegem Dekoriere (bzw. hani mal uf eme Föteli gseh), iher chönted au no noimets en Reisefüehrer dezue legge, falls iher no noimets zwenig Sache hetet..

Malinchen
Und wie isch Paris gsi? Händers guet gha?

Sue87
Ja mier händ mal dänkt mier möched zwei Stund Apéro. Mier chönteds aber au verlängere, dass wär keis Problem.. Mier händ um di 80 Gäscht am Apero.
Meinsch es isch zknapp?

Taeboyana
So schööön :) Dönt mega toll wie ihers gha händ!! Gratuliere eu no gänz härzlich!
D’Blueme sind würkli günstig gsi!! Häsch dänn eifach es chlises Blüemli gha? Häsch di scho chli an Nachname gwöhnt? :)

Pfingstrose
Ah kuuhl hät sie no was gfunde und erst no mit %, so guet!
Händer bi de Fläsche eifach d’Vorlag übercho und händ die Sache sälber müese usdrucke?
Nöööd schlecht mit em DJ!! Gratuliere.

Nala05
Gäll das wegem Getränkespender hani nöd vergesse, chas der hüt Abig säge :) Muen min GG no überzüge devo .
Aso Coiffeur hani (isch au en Gascht wo den mitchunt) abr öber zum schminke.. hmm.. d‘Coiffeuse het mier ebe öber no empfohle und sie duet sie no afräge will sie kei neui meh animmt.. muen glaub mal de Coiffeuse schriebe, dass ich sie sälber chan afräge..
Abr susch hämer eis Mail ääändli mal chöne gschriebe :) hihi Und du häsch au scho was chöne erledige, super!!
Dönt guet mit em Styling :)

Me
Bi eus isch nöd vill gloffe.. Abr froi mi uf de Samstig, den gömer uf Konstanz no chli go pöstele und go Päckli abhole :)
Händer no Tipps für Konstanz?

19.05.14 11:27
nala05 

Re: Bräute 2014

hey wo sinder alli??? es isch so ruhig!!

@lil.lian: ach so aso coifeuse hesch :) stimmt, ez fallts mir ii, gäl ihri kinder sin au bluemekinder?
okeee wen nur öpert zum schminke bruchsch gohts jo no. und d coiffeuse sälber könnt nid au schminke?
los dr nur zyt wägem getränkespänder :)
super hesch d motivation au gfunde zum doch no mails schriebe! mir finde d motivation widr, yeah! mi gg isch hüt morge anschiinend au voller tatedrang gsi, ha grad s mail biko wo är an alli fürs zivile gschickt het mit de infos din i söt mir e bispiil a ihm näh, oder ihm s mail schriebe übrloh hihi.
nänei ha eis au scho vorgschriebe für an d festlocation. was mi grad zunere frog bringt: mir hän jetzt wyy eifach mol ufgrund vo empfählig usgwählt. sindir en no go degustiere? ha nämli gseh dases en im coop au het, vilicht holi hüt zobe eifach no e fläsche zwei.

Zuletzt bearbeitet am 19.05.14 11:34

19.05.14 11:48
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Nala
Ja genau, das wär eini vo zwei mit de Bluemechind :) Han grad vorher nomol de Coiffeuse gschriebe, ich bruch die Telefonnummere :))) Ja sie hät mier au scho gseit, falls ich niemert finde, chönt sies scho au mache.. Abr mis Ziil wär scho no öber zfinde..
Dönt ja au guet mit em GG :) hihi überlah dönt guet
Chunt mer grad in Sinn, ich chönt mal no en Termin mache bim ZSA. Übermorn i drü Mönät isch es sowiit :)
Das wüssemer au nonig so würkli wegem Wii. Ich trink eigendli kei Wii (nur ganz süess und Gsprützte-Wiise und so) und er nur Wiiswii. Mier händ en jeze au mal ufgrund vonere Empfehlig gno, abr werded dänn bim Probeesse scho nomol luege. Evt. gönd sini Eltere mal no dete go Esse und de Wii go probiere. Finde dini Idee mit em Coop no guet.. Dänn chönderen no teste..

Ringchüssi / Ringschale
Hät öber vo eu e Ringschale bstellt?
Daenu: (falls du das lissisch ) du häsch doch mal es Exemplar bastlet, händer dänn das benutzt?

19.05.14 12:54
Helleborus 

Re: Bräute 2014

Hallo zäme
Do isch es jo Mega ruhig und ich ha leider Au nume Churz zit....

Taeboyana: ui schön das Ers so guet gha händ!!! Wünsche euch vo ganzem herze alles Gueti!

Janedoe ui Au DIN bricht isch de Hammer es tönt so schön.. Freu mi Mega für eu!!! Gratuliere du ganz herzlich.... Und dini Bilder sin Au Mega!!! Bis is letzschte Detail! Mega!!!

Me ich Han das Wuchenend d iladige fürs zivile gemacht...

So ich Mues leider weder....

19.05.14 13:46
Sue87 

Re: Bräute 2014

Hallo zäme

Taeboyana
wooow i gratuliere vo ganzem Herze zu öiem superschöne Tag!!
jöööh finde ou d Idee vo dim Mami mitde Föteli vo dir für di GG mega härzig...!

Nala
ihihi das hani aube ou gad ds gfühl weni e Tag mit mine Nichteli und Neffe verbracht ha;O)

Lil.Lian
mir hei ca. 200 Aperogescht und ou 2 stund zit am Apero;O) vo demher dänki längt das eh...d
aperogescht chöi ja de no chli blibe und mir göh eifach go fötele...
mir hei ke Ringschale sondern es Ringküssi...:O)

me
mi gg het das weekend ds Vintage-Bänkli für ide Kirche vore wiss gsprayt ize gfalltsmer echt meeeega...;O)
ner het mini SChwägerin zuegseit zum singe ide Kirche und luegt ize no für öper am Piano
und ar Gitarre! wieviel lieder singet dir öppe ade Trauung??

19.05.14 15:28
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Nala: Ja mir sind meeega zfriede mit de Ring. Hend eusi Gravur abgeh und chönd sie ca. i 2 Wuche definitiv go abhole. Wobie ich nöd weiss, obi die diheime wott umeligge ha… Hend da ine alli die so früh hei gno? Ich möchte nöd das no ibroche wird. Hihi!

Haha, also mir chönds nöd groteschlächt aber super megamässig au nonig gad. Mir üäbed flissig. Das isch scho mal öpis. Und min GG tanzt zum Glück au gern suscht würdis glaub garnöd guet usecho.

Mit em DJ simmer au mega froh, münd eifach dringend es Träffe no organisiere.

Lilian: Gell sie isch au mega erlichtered gsi, dass mers jetzt händ! Mir hend eifach s Design in PDF übercho und den hanis selber 10 mal druck und usgschichnitte und mit Fotichläber ufkläbt. Finito! Isch also e Sach vo 30 Minute gsi nöd meh. Hämmer gester Abig schnell zäme vor em TV gmacht.

All: Suscht lauft ja uuuu wenig daine! Nöd dassi mega mitläse chönti aber bin chli erstuhn! Hoffe allne gahts guet!

19.05.14 15:28
nala05 

Re: Bräute 2014

huhu mädels! someone there?

@lil.lian: ah super wen jetzt die telefonnummere kriegsch kasch jo grad sälbr dehinter. isch amigs eh besser as wen mr sich uf anderi vrloh mues.
ah toll no 3 mönet und paar vrquätschti bis zum zivile! jo de kasch wirkli e termin mache
lustig, mir hän viil lieber rotwyy as wisse. dorum isch mir de roti au viil wichtiger :) aber das tönt jo au guet, wen sini eltere de wyy probiere könne. de händr grad no e zweiti meinig *daumenhoch-whatsapp-smiley*

Ringküssi-/schale: ich würd gärn e schächteli bastle so im Stil vo däne, am beste we mischig drus:



die ringschalene sin aber au meeega! hätsch du de gärn so eini?

@Sue: hihi bini froh gohts nid nur mir so nachem hüette.. isch halt scho nid ohni findi
hey cool wägem bänkli! gits es föteli? super het au d schägerin zuegseit! mir mache 5 lieder während dr trauuig.

Datei-Anhänge
ringbox_1.jpg ringbox_1.jpg (3x)

Mime-Type: image/jpeg, 41 kB

ringbox_2.jpg ringbox_2.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 44 kB

19.05.14 15:30
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Nala: Sehr schön das Ringchüsi... S erste findi Top!!! MACH DAS!

 1 .. 459 .. 915 916 917 918 919 .. 958 .. 997
gspannt   Location   Pfingstrose   richtig   bearbeitet   Littlefoot   Problem   würklech   würklich   Iladige   Hochzyt   Zuletzt   schaffe   malinchen   Janedoe   bstellt   squishy   Hochziit   Taeboyana   irgendwie