Bräute 2014 |
|
1 .. 459 .. 915 916 917 918 919 .. 958 .. 997
|
|
|
19.05.14 09:43
nala05
|
Re: Bräute 2014
Guete Morge zämme! Wow was für es wucheänd! die erste Hochzyte scho vrbi
@janedoe: härzligi gratuation zur hochzyt! ha di bricht scho gläse! es tönt nacheme wunderschöne dag und het mir seeehr freud gmacht di bricht dörfe z läse euri deko isch wirkli perfekt gsi! meeeega schön! und dis foti uf fb vo euch beidne *schwelg* soooo schön!
@taeboyana: au dir härzligi gratulation MRS! es tönt witkli as hättet ihr de perfekti dag vrbrocht! mega schööööön! und ihr zwei händ so toll usgseh, es perfekts ehepaar!
@sue: mir wäre den rund 2h am apero :)
@prinicpessa: mir hän jo scho chli gschriebe no wäg de latärne.. bruchsch jo nid zwingend 20stück.. kasch jo au nur bi jedere 2te reihe ane due, das seht den glaubi immrno toll us i glaub i eurem fall würdi d föteli au scho vorhär mache, wil kasch jo sälber rächne wen jede wot ko gratuliere wieviil zyt übrig bliebe duet. wäg dr tischordnig, hesch au pinterest? wen dört seatingplan iigisch kömme allli die variante wo do postet worde sin :D kuoni: mir hän eigetli dört zerst welle bueche hän uns jetzt aber umentschiide wil mir e bessers agebot gfunde hän. aso bi mir sin si voll nätt gsi, aber priismässig halt nid das wo ich mir vorgstellt ha. mir hän jo z.B. e s budget ahgäh und das häns eifach um 1000.- übrzoge p.P! aber gang doch mol vrbi, so züg ka meh ame schlächt vrallgemeinere…
@lil.lian: ah du hesch no niemer wo dich stylt für hochzyt? i dämfall sötsch du au mol die mails useloh ;) ich ha ez am wucheänd wenigstens 2 gschriebe vo gfühlte 10000
@broncos: wie isc eure hz-vorbereitigsdag gsi?
@malinchen: und händr paris gnosse?
@pfingsti: uhh toll wäg de ring, und sin si wie ihrs euch vorgstellt hän? tanzkurs guet gsi? händrs druf? ;-) hey mega toll mitem DJ, das het sich jo mega super ergäh
@littlefoot: bi scho gspannt uf di poterobig-bricht
@me: ha am fritig no e schleier uf etsy bstellt und glichzitig bi dr weddingbee hoorblueme (danke!) ka mi eifach nid entscheide was i den schlussändlig in d hoor due wot. e hoorkamm häti au no in ussicht, aber das losi jetzt glaub si ha den am fritig no mit mim cousin sinere frau gschriebe, si macht bi mi s ganze styling, und si isch eifach super! ha ihre paar bilder gschickt den isch so au grad no chli go luege und het gfunde si het das scho alles im kopf und mir mache den eifach so lang bis ich mich wunderschön fühl hihihi voll härzig. und ihri tochter isch no blueme meitli, si het für si au grad e kleid gfunde. voll härzig mit somene tüll röckli.. i like! ah am wucheänd sin gg und ich no gsi go babysitte bi dr kollegin, e 5jährig und 9mönet altli buebe… phuuu isch das asträngend gsi. ich ha mi ums baby kümmeret und de klei het eifach nid welle ischlofe, het glaub au chli gfremdelet, är het mega kämpft zum jooo nid ischlofe drbi isch är tot mied gsi. am schluss het är nur no ghüllt irgendwen ischs den ändlig gange mit schoppe näh und buuum grad ipennt. mi gg het mitem grösser gspielt gschichtli vorgläse und ihn is bett do, är hets voll easy ka. ich bi nochär doch rächt kaputt gsi. bi ehrliggseit grad chli froh warte mir no 2/3jöörli mit de kinder
|
|
|
|
|
|
19.05.14 12:54
Helleborus
|
Re: Bräute 2014
Hallo zäme Do isch es jo Mega ruhig und ich ha leider Au nume Churz zit....
Taeboyana: ui schön das Ers so guet gha händ!!! Wünsche euch vo ganzem herze alles Gueti!
Janedoe ui Au DIN bricht isch de Hammer es tönt so schön.. Freu mi Mega für eu!!! Gratuliere du ganz herzlich.... Und dini Bilder sin Au Mega!!! Bis is letzschte Detail! Mega!!!
Me ich Han das Wuchenend d iladige fürs zivile gemacht...
So ich Mues leider weder....
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 459 .. 915 916 917 918 919 .. 958 .. 997
|