| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 459 .. 916 917 918 919 920 .. 959 .. 997
19.05.14 15:48
nala05 

Re: Bräute 2014

@pfingsti: gääääl es isch sooo ruhig! und es isch mändig nomi, do hani immer so e langwilig vorläsig das mir fast s gsich i schloft

was händr den für es lied für e tanz? schön klappts bi euch
mir hän d ring scho dehei sit chli meh as en monet.. abr weisch was, ha mi au scho gfrogt was isch wen ibroche würd wärde.. i dänk eifach positiv und si sin scho chli vrsteckt und nid grad imene offesichtliche schächteli. abr du, bi euch gohts jo in zwei wuche de au nüm lang… wen würdsch se de welle hole?

jep i mues mol in e do-it go luege wäg schächteli usw...

19.05.14 15:55
lil.lian 

Es isch extrem ruhig da..

Nala
Woow gseht sehr schön us dini Schächteli!! Cha mi nur de Pfingsti aschlüsse, mach es!! :) Mier gfallds s'erste mega guet!
Han jeze sogar scho zwei mal probiert am ZSA aglüte, abr s'chunt immer nur das doofe Tonband..
Joah ich han dänkt ich bstell e Ringschale. Han mal e uu schöni gfunde, abr irgendwie nöd abgspeichered :( Muen mich dänn nomol uf d'Suechi mache..

Pfingsti
Achsoo.. Hamers ebe au scho überleit zum mache, abr bin irgendwie nöd gad uf d'Idee cho, dass mers mit "normalem" Papier chönti mache.. hihi
Ich finds ebe no e kuuhli Sach de Lüt öbis z'trinke mitzgeh :)
Das mit de Ring hämer eus au überleit, mier händs diheime.. Mier gönd jeze eh nüm id Ferie, dänn hani weniger Angst wegem ibreche.. Und susch simer (hoffendli) gnueg guet versichered
Und susch chasch en ja dete lah bis zur Hochziit..

Zuletzt bearbeitet am 19.05.14 15:56

19.05.14 16:12
Pfingstrose 

Lillian: Mir hend eifach chli es sterchers Papier gno nöd gad das Recycling wo mir im Gschäft händ sonder bizleli dicker, dass chli riisfester isch. Vo de Farb her hämmer nachher Evian usgsuecht will die vom Deckel her am unuffeligste sind zu de Farb vo de Etikette. Das passt wunderbar...

Nala: Ich würds ca. 1 Wuche vor em Hochziit abhole. Den hämmers nachher würklich ah... Und i de letschte Wuche bini eh meh oder weniger diheime. Vo dem her... Scho guet! Aber ich chan au vestah wenn ihrs deheime hend. Hm, also wenns nöd speziell i de Versicherig ufgno isch den hetisch kein Rappe wod überchömtisch. Das würdi imfall unbedingt no ageh und fötele au s Zertifikat wener eis hend und Quittig.

19.05.14 16:32
nala05 

@lil.lian: die beamte ufem zsa mache sich wohl en schöne dag und sünnele oder si hän hüt trauuige, den nähme si halt au nid grad immer ab..
die ringschale vo dr daenu gfallt mir au mega guet, und es dunngt mi no eifach zum sälber mache

@pfingsti: bi uns isch de juwelier au nid grad um e ecke (übr e stund mitem auto), dorum machts au sinn das mirs nid erst e wuche vorhär hole und ich ha se halt unbedingt welle aluege, den fahri au nid 3mol hin und här.
hmm dämfall muesi wohl no luege wäg dr vrsicherig.

@me: ich bi grad am übrlege wie mir d tischnummere wän gstalte, ha jetzt folgendes gseh: so fotirähme us dr ikea:
http://www.ikea.com/ch/de/catalog/products/10075405/
die würde mir den am rahme entlang chli abschlife dases so e shabby-chic look kriegt..
wie findet ihr das?

19.05.14 17:19
Taeboyana 

Huhu Brütlis!

Phu mi erste Tag as Mrs. GG im Büro isch chli chaotisch gsi Irgendwie hani dr Chopf gloub no nid so da woner sötti si und bi nid so zu viu cho hüt Es si aber aui sehr härzig und ds ganze Team het mir gratuliert und e 200.-Guetschin für sone Spa Lodge in Melchsee Frutt gschänkt plus e Fläsche Wy, so lieb!
Am Morge bini gad as allerersts ufem Passbüro gsi ga mini neue Dokumänt bsteue (inkl. supertollem 8i am Morge-Gangsterfoto hahaha - i gseh ächt jedesmau so scheisse us weni nid darf lache!!). Und de bini no bi üs im HR gsi, dert wirds ou einigi Apassige gäh wägem neue Name... huiuiui die Büetz wo ig verursache aber es isch mer so glich hihi... I bi scho soooooo gspannt uf üsi Föteli, wird natürlech de es paar poste sobaud mer die offiizielle hei.

Am Samsti si no die Armchetteli cho woni für mini TZ ha bsteut, soooo schön si sie!! Ha ächt Fröid. Und ha gmerkt dassi e richtige Totsch bi dassi nid für mi säuber o no eis ha bsteut, tsssss

De hani mau die nächste Pöste uf üsere To Do-Lischte markiert:

- Ringe la graviere (i wett üsi ou max. 2 Wuche vorem HZ dähei ha)
- Datum abmache füre Privat-Tanzkurs im Juli
- Besprächig mitem Hotel für Menu und Details am 4. Juni
- Besprächig mit dr Sigristin wäge Details Chile am 6. Juni
- Träffe Pfarrer am 4. Juli
- Probefrisur und -makeup am 4. Juli
- Tischdekosache sueche (Väseli, Schale etc.) und entscheide was genau

Das wär gloub so ds Wichtigste. Im Juni wetti würklech mit de Bastusache afa, damit de nid aus ufe letscht Momänt chunnt...

Jetz no 1.5 Wuche schaffe u när chli Ferie!! am 30. Mai simer anes Hochzit im Piemont iglade juhui...

E Frag id Rundi: Het öper scho Erfahrig mit Spray tanning? I wett das gärn mau usprobiere (säubstverständlech Einiges vorem HZ!) da ig sehr häuhütig bi unds u lang brucht, bis ig brun wirde ir Sunne. Und Solarium wetti mire Hut nid unbedingt atue, wüus o sicher o einigi Mau brüchti.

@Nala: Wär doch no e cooli Idee wenn die Rähme chli abschliffsch? Hui i gloub i mues gli wieder mau id IKEA ga Inspiratione sammle

Sorry gani nid uf meh i, isch gad e sehr egoistische Post worde...

19.05.14 17:58
Pfingstrose 

Taeboyana: Du hesch doch alles Rächt vo de Welt nöd bi de Sach zsie! So schöni Sache hebder no übercho!

Hm, mit dem Tanning hani garkei Erfahrig. Aber gahns doch mal go usprobiere. Ich würd eifach bimene aständige Abüter. Isch glaub kei Sach und lieber e Stuffe zhell als zdunkel. Die berated eim glaub sehr guet. Ich bin hald jetzt fliessig i de Badi bi jedem Sunnestrahl... Und gester hani scho en Abdruck vo de Badhose anebracht! Daher kenni das Problem garnöd.

Nala: Hm, ich würd evt. fast eher Rähme neh wo meh is Holzige inegönd... Aber die chöntisch ja au miteme Schliefpapier bearbeite.

Sodeli... Ich wünsche eu... Muss jetzt no e Stund in Endspurt und den ENDLICH hei!!!

19.05.14 20:20
squishy-fishy

nicht registriert

Liiäbi Brütlis

Ich bin wohl unter diie stille Mitleserinne gangä Tuät mir seeehr leiid!! Dä PH Abschluss naht und irgendwiä gspürt meh da halt eiifach. Aber ii freu mii so. Innere Wuche bin iich en freie Mensch

Taeboyana: Danke viiiel mol für dii wunderschönä Bricht vom zivile! Es tönt meega romantisch und het miich sehr berührt. Ich wünsche eu alles Glück vo dä Welt für eui gmeinsam Zuäkunft! So schön, darfsch du jetzt Mrs GG sii! Dini Frisur find iich dä hammer! So en Wasserfallzopf han ii miir au überleiit fürs Zivile.

Nala: Meega herzigi Idee mit dä Rähme! Mir würd das sehr gfalle! Ich hoffe nur, dass würkli Holz drunder isch, siinds keii Plastik-Rähme?
Mir hend d'Ring au bii uns dehaii. Und ha mir no niiä Gedanke zumene Diebstahl gmacht. Aber theoretisch müässts doch gliich sii wiä mit em Laptop, Fernseh, etc. Ned?
Super schöni Ringchästli! Gfallet mir meega guät!

Lilian: Konstanz isch meega toll. Ich gang uuuh gern Ha scho mit miiner TZ für dä 28. Juni abgmacht, dass mir gönd. Ja gnuäg früäh, damit mir au es Datum hend wo passt
Suächsch Deko-Material in Konstanz? Denn isch dä nanunana, butler und depot meega kuul! Diie erste beiide sind im Lago (gad nebet em Bahnhof) und dä ander ii dä Altstadt.
Aber ii nimm aah, dass siind sowieso diiä bekannte?

Sue: Giits Foti vo euem Bänkli? Scho in dä "ursprüngliche" Farb hets toll usgseh, jetzt nimmts mich in Wiis gad au no wunder!

Sasileu: Ojeeeh, tuät mir leiid wiirds jetzt no so kompliziert. I gseh gad au chlii mii GG. Nu nixx z'früäh machä und denn gliich no in Stress cho, will öpis nöd planmässig lauft.
Wiiä hend iihrs jetzt greglet mitem Taufschiin? Hend iihr en Plan usghäkt?

Malinchen: Finds guät hend iihr ned no d'Location gwechslet. Cha miir aber gad vorstelle wiiä diich fühlsch, ha ja au fest es hiin und her gha zwische zweii Location. Aber ii glaub mir dörfet uns siicher sii, dass d'Location ned entscheiidend isch über s'Glinge vom Fest. Ihr werdet am jetztige Ort es wunderschöns und einzigartigs Hochziit ha!

Me: Unseri Vorbereiitige laufet immer meh. Wer FB het, het ja au scho chlii mitbechoh. Exgüsi, es isch eiifacher dert gschnell es Foti ufezlade, wiiä do en Bricht schriibä. FB got nämli mitem Handy I freu mii so das vorwärts got. Au unseri TZ sind voll im Schwung I merke aber, dass ii gar nöd guät bin im Vertraue ha. Am liiebste würd ii wisse was planet, denn weiss ii was no brüchti oder ebe das alles guät isch
Am allermeiiste Froiid han ii aber, dass ich scho abem Juni ä Jöbli han. I darf imene Kindsgi ä Stellvertretig machä (19 Lektione) und da isch eiifach meeega toll! Vorem Hochziit wär ii ja sowieso im Zoo go schaffe, dert wärets aber Wuchenend gsii, so hend mii GG und iich d'Wuchenend frei und chönt bastlä und organisiiere was das Zeug hält. Usserdem bin ii froh, muän ii denn ned mit miner Klass "experimentiere", sondern ha Klasseverantwortig mit Versuächskanichen
I möcht miine TZ gern es Armchetti als Dank schenke. Es söll so es Charms sii, wo en rosa/pinkige Ahänger drane isch. I ha vor allem jetzt im Rhomberg Usschau ghalte. Aber irgendwiä giits dert ned diiä "normale" silbrige Armchetti, sondern alli so mit Perle etc. Wisset iihr, wo meh das überchunt? (am liiäbste ned online ) Mersii beaucoup für d'Hilf <3

Alles liiebi für eu <3

19.05.14 21:55
kleinefeder 

Meinst Du vielleicht sowas ähnliches?

eifach pink? Oder nume ein Ahänger?

Zuletzt bearbeitet am 19.05.14 21:57

Datei-Anhänge
726418324_4_Big.jpg 726418324_4_Big.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 20 kB

20.05.14 08:22
lil.lian 

Nala05
Hihi ja wär schön gsi zum sünnele gester . Has den nomol probiert gester und erreicht. Han ganz e netti am Telefon gha. Abr mier wärded s'Gspräch nöd bi ihre ha und Trauig isch den eh ime andere Zivilstandesamt..
Weiss nöd öb ich sie sälber mache, glaub eher nöd :-/ Mal luege..

Taeboyana
Isch doch glich wenns chli chaotisch isch am Afang.. So wierds eus glaub allne dänn gah :) so schöön mit em Guetschi und em Wii :). Han gad müese lache mit dim Morge-Gansterfoto, haha. Alli die Föteli für Amerika gsehnd nöd würkli toll us..
Nei Spray tanning kenni nöd. Ich muen vor em Hochziit no chli go sünnele :) Han extra es Sportabo bstellt, sind alli Badis i de Stadt Züri inbegriffe .

Squishy
Ja de Nanunana und Depot hani uf minere Liste :). Hihi was duesch den du mit de Chind experimentiere? :) Dänn häsch ja bereits chli Erfahrig wenn den mit dinere eigene Klass afangsch im August.. Findi guet, mit de freie Wuchenend..

Me
Han gester no de Termin fürs Ehevorbereitigsverfahre abgmacht (Mitti Juli), den gahni inere Wuche zu de Coiffeuse mal go Frisur üebe :) am Samstig gömer no uf Konstanz und am Sunntig gömer go Turte degustiere plus Tanzkurs au no am Sunntigabig.. Han gad froid, slaufed gad es paar Sache..

20.05.14 08:29
_janedoe 

Hoi Mädel!

Ich klinke mich wieder bi eu i, hoffe ich darf au nach de Hochziit no mit eu schriibe :D. Bin immerno völlig k.o. und bi eus deheime gsehts us, als hett e Bombe igschlage oder als wäremer en Blueme/Gschenklilade :D

1 .. 459 .. 916 917 918 919 920 .. 959 .. 997
Taeboyana   Pfingstrose   Problem   bstellt   schaffe   Littlefoot   gspannt   würklich   richtig   Iladige   Zuletzt   würklech   Janedoe   irgendwie   malinchen   Location   Hochzyt   Hochziit   bearbeitet   squishy