| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 460 .. 917 918 919 920 921 .. 959 .. 997
20.05.14 09:06
malinchen 

Re: Bräute 2014

Salut à tous...

@taeboyana: MERCI für dä wunderschön Bricht!!! Es fröit mi, dass dir sone tolle Tag heit gha...

@Ringe: mues me die würklech extra versichere? Das hani ou nid gwüsst... ha z Gfüehl gha die si idr normale Diebstahlversicherig drin?

@squishy: ou cool hesch no ä STV! De chasch när d Summerferiä so richtig gniesse bevors de los geit mit dinere erste Klass! So schööön... hach, i wünscht i wär scho idr letschtä Wuchä adr PH.

@nala: Das findi ä cooli Idee fürd Tischnummere! Würd sicher super usgseh wenns no chli duesch abschliiffe.

@jane: und wie füehlsch di so jetz wo "alles" verbi isch?

@me: ach paris isch super gsi! I liebä die Stadt eifach... GG und ig si gad am Plän schmiedä wie mirs chönnte mache für es paar Jahr det ga z läbä. Für ihn wärs sicher easy, er isch ja ir Informatik und es spielt eh ke Rolle wo er schaffet. Aber i mues zersch mal no mis Studium fertig mache... *grml* Mir heis mega guet gha, ds Wätter isch super gsi und mir hei chli chönne ga sünnele im jardin du luxembourg. Aber i sött scho no chli brüner wärde bis zum Hochzyt.
Hochzytstechnisch hei mir nix gmacht, es het gad guet tah und irgendwie bini de langsam froh wenns ändlech so wit isch. Am Samstig hei mir ja Besprächig mit üsnä TZ ir Location und i hoffe, dass när würklech alles klärt isch und ig nümme viel mues organisiere.

20.05.14 09:13
_janedoe 

malinchen
Ohhhh neid! So schön, Paris Hender denn ernsthafti Plän dette go zlebe oder isches eifach so es was-wäre-wenn Gspräch? :)

Jetzt fühl ich mich würkli verhüratet. Jetzt bini Frau GG. Nachem Zivile han ich immer gseit, fühle mich nöd andersch als vorher, aber jeeeeetzt, wow!
Und mier bechömed soooo viel liebi SMS und Nachrichte, Chärtli ud alli säged danke. Mini Schwöschter cha sich fascht nümme beruhige vor freud, soooo härzig! Ich glaub iher chönd eu vorstelle was für en Erliechterig das für mich isch

20.05.14 09:20
malinchen 

Ah so schööön... hach, mir geits äbä genau glich. Sitem Zivile bini zwar rächtlech verhüratet. Aber i füehlä mi nid anders als vorhär. Fröie mi scho druf...

Das fröit mi, dass dir so vieli schöni Reaktione bechömet!

Es wird jedes Mal wenn mir wieder ds Paris si konkreter mit denä Plän. Also für mi ischs eifach so, dass ig gärn mal no längeri Zyt im Usland möcht läbä, wöu igs chli verpasst ha mal ä Studi-Ustusch oder so z mache. U Paris het üs beidi eifach irgendwie packt. Mir stige det usem Zug und füehlä üs dehei... Aber äbä, i ha no eis Jahr Studium vor mir, vorhär geit da sicher nix. Und när müessti würklech mal luege, obi det ä Job würd finde oder obi no was zuesätzlech mues mache.

20.05.14 09:28
Sue87 

Guete Morge zäme

Wooow das Wetter isch de schön!!! wünsche allne e tolle Start i Tag;O)

Nala
Wow mega schöns Schachteli…ou ja mach doch das;O)
Ha im Ahang es föteli vo üsem Bänkli;O)
Fändi e gueti Idee mitde Rähme vor IKEA! Oder du holsch gad imne Brockehuus verschideni und spraysch se alli wiis a de hesch ou shabby ;O) aber die vor IKE findi ou super!!

Taeboyana
E wunderguete Start als Ehefrau wünschi dir!!!;O)
Was hesch ufder To-Do-Bastelliste für im Juni??

Squishy
Oooh das geit mir genau glich….bi gloubs mängisch chli müehsam wüli immer wider nachefrage bir TZ oder ou wie „erinnere“ heiter de a das dänkt etc…aber bis ize hei si mi glich no gärn;O);O) isch halt no schwirig öpis chönne wie abzgeh?? Ou gratuliere zum Job das isch doch super!

Janedo
Hooooi du liebs Brütli!! Klaaar ghörsch du no dezue!! Du bisch ja ize üsi super-Ratgeberin mit Erfahrung

Me
i ha ize all mi Schmuck zäme für am Hochzit. ize überlegi nume no obi es Jäckli oder Jacke söll bstelle für wenns kühl wäri oder obis söu la drufabcho und halt frürener bini chli am Tages-Zitplan erstelle wasi ou no schwierig finde und Gestern hani no d CARDS-Girlande gmacht womer a üse Koffer hänke und ha mega Fröid dranne...

Datei-Anhänge
bänkli.JPG bänkli.JPG (26x)

Mime-Type: image/jpeg, 252 kB

20.05.14 09:29
littlefoot 

hey ladies.

ha leider au wenig zit

wahnsinn wie die zit vergaht, gli chunt scho die negst dra... (wer isch es überhaupt, tut no öper im mai hürate? weddingbee ?)

jane: ja unbedingt witer mitschribe muss der denn eh no e PN mache weg all dem deko züg usw..

malinchen: ach das isch denn cool mit paris

squishy: mir hend mal mim mami sones bracelet kauft im manor. coool wegen jöbbli :)

nala: ich wett au euses ringchüssi selber nähe mit jute, spitze :) isch doch herzig das truckli :)
wegem polteri musi mal en anders mal schribe aber eis chani scho säge...all hend de ganz abig gmeint mir siged basler haha :) weg ere griäntonne für sachzig frangge

me: aso wenns denn under die 30 täg chunt machi krise. etz hani no 8

20.05.14 09:32
littlefoot 

20 rappä )

sue: zeige d girlande looos :) mega herzigs bänkli
ich würd imfall glich es jäggli chaufe..aso ich muss no. wett nid früre chaufe eifach es mint weni eis gfinde und wenn nid es wisses kuscheligs

20.05.14 09:36
malinchen 

@sue: Ds Bänkli isch würklech super!!! Ja zeig mal d Girlande... I choufe mir ou es Jäggli. Resp. i bi mir äbä glich am Überlegä obi eifach ds Jeansjäggli söll näh wie scho bim Zivile. Möcht eifach uf jedä Fall eis woni när ou no cho träge weni extra eis choufe...

20.05.14 09:41
_janedoe 

malinchen
So cool, wünsche eu also, dass das irgendwenn klappet! Ich hett glaub nie de Muet :)

Sue
Stimmt, ich chan eu jetzt Tipps geh so guet wies gaht :D
Hammer eues Bänkli! Mega mega schön!

littlefoot
Und ich sött das alles de no deheime sortiere. Mal luege was alles kaputt gange isch :D 38 Täg no? Was müender ez no alles?

20.05.14 10:08
_janedoe 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=...e=1&theater

20.05.14 10:36
weddingbee85 

@achtung, da bini wieder....läck, ich han im momänt so kei ziit für nüt. tuet mer uh leid das i mi da nöd so blicke lahn i letschter ziit

@littlefoot: yep, ich han nächst mittwoch s zivile und am samstig s "richtige"... ab und zue chumi aso scho rächt herzchlopfe über mittlerwile. aber bin immerno "easy" underwägs. nimmt mi wunder öb ich dänn so entspannt bin wie eusi janedoe...cool wärs.
ps: dis chleid sich aso würkli traumhaft!! bin entzückt

@jane: dis föteli uf fb mit dim schatz isch aso würkli allerliebst! mer gseht dir s glück soooooo fescht a!! sehr es emotionals bild wie ich find

@sue: wow, cools bänkli

@pfingstrose: ich find übrigens din blog de hammer!! ganz cool!! häsch nöd vorher chöne afange?

@me: mir händ jetz würkli ändgültig alles. han zwar immerno kein plan wasi söll i mini haar tue (en teil verchaufi ja uf mim sale-thread) aber was sölls. git dänn wahrschinli en blitzentscheidig. und dänn hani eifach angst will z.b. d janedoe soviel no bastlet hät und alli irgendwie mega vill detail händ das mir e "nüechterni" atmosphäre händ...glaubi zwar au wieder nöd aber ja...kei ahnig. ich ignoriers jetz eifach

1 .. 460 .. 917 918 919 920 921 .. 959 .. 997
malinchen   würklech   Janedoe   Problem   gspannt   Iladige   squishy   Zuletzt   Location   Taeboyana   würklich   Hochzyt   Pfingstrose   bearbeitet   Hochziit   irgendwie   Littlefoot   schaffe   richtig   bstellt