| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 461 .. 919 920 921 922 923 .. 960 .. 997
20.05.14 12:52
nala05 

Re: Bräute 2014

@janedoe: jo isch vilicht gschieder händr nüd meh drgliche do, kascheere jo no zur gneugtueig es föteli vo eurer hammer-schöne torte schicke! haha
hihi danke, vilicht klappts jo nägst joor bi euch.. obwohl ich würds mol yb no gönne, die hän scho ewigs nüd meh gholt ;)

@littlefoot: ahhhaaaaa! weisch griän tönt für mich ürnerisch, das heisst grien ^^
den sinder jo scho zwei wägem tanning :) könned ihr zämme erfahriige ustusche.
euri to-do list wird au immer chliner, sin jo no viil details, das kuunt super *daumenhoch*
ähhhh ez hani no öbis welle sage, has abr vrgässe vilicht kunnts mir jo widr ;o)
ahhh genau:

@janedoe: vrzell mol wie ihr das gnau gmacht hän mit dr photobooth ihr händs belüchtet odr.. und händrs irgendwie abgschirmt oder so? aso weisch das nid alli hän könne "zueluege"

20.05.14 13:41
littlefoot 

Re: Bräute 2014

jane: jöö nei meinsch sie würd mir die uslehne (oder vermiete) ? wär ja ober mega hammer :)
ui nei das tönt würkli nid guet mit de gläser, zum glück isch nid me gange!

lilian: gell freu mi au mega wegem gurt :)
mir gend uf istanbul. sind etz wie nüm sicher gsi obs det würkli sicher isch, wil ja det momentan chli demos stattfindet wegem erdogan...aber de chef vom GG wo ja türk isch hät gmeint sig nid unsicher. freu mi meeega. wil mir hend nämli no anderi europäischi ziel agluegt nachdem und all isch eus so langiwlig vorcho


nala: ach so, jä, e grientonne :)
ja de photobooth git mer au no zuesätzlich wissi haar :) chas ja nid teste in dunkle, wil mer kamera erst am fritig morge abholed.

20.05.14 14:33
Sue87 

Re: Bräute 2014

Squishy
Ha vomne alte Buech sitene usegrisse und ner so wie „Handorgele“ drusgfaltet. Jewils 2 Site hani die mitti zämebosticht und ner zumne Kreis zoge und d Endine mit Heissliim zämegliimet. Ner hani CARDS uf Papier usruckt und usgschnitte und ou mit Heissliim drufklebt;O)
Was choufsch für Armketteli??

Nala
Und ize hesch frei hüt nami und chasches gniesse??;O) i muess hüt bis am 20.00h schaffe sitem 07.00 am Morge..mir hei no sone Alass am Abig und i mag scho ize nüme…

Janedoe
De muesch no ei monat schaffe und defür ner flitterwoche ahoi und vorfreude isch doch ou schön;O) hesch scho e Idee fürnes Dankeskärtli??

Littlefoot
Das isch echt e gschicht mit dim Kleid – zum GROSSE glück aber mit Happy end;O)

Üsi to do liste isch momentan:
-Lieder ussueche und bespreche für ide Kirche
-Nacher de es Liederblatt mache
-Tagesablauf gnauer mache und Trauungsablauf
-Hochzitsföteli vo allne ghüratene Gescht zämesammle
-Hochzeitsschuhe hätti eigentlich aber muess no luege hilfe bi unsicher?!;O)
-Kleid abstecken
-Sträusse suchen für Bridesmaids
-Playlists erstellen
-Tafelwand weiss streichen für Getränkekarte
-Sirup machen
-Probetisch machen
………………………………………………

iiiischnufe Sue es chunnt guet....

20.05.14 15:49
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Littlefoot
Ja stimmt, das mit Istanbul häsch mal gseit :) so schön!! Abr händer scho was bueched?

Sue
So lässig wie d'Girlande bastlet häsch. Eigendli ganz eifach!! :)

Me
So ich bin uf em Weg zum i mis Chleid zschlüpfe und nachher gani no wege Schueh go luege. Wünsch eu allne en schöne Abig!!

20.05.14 15:59
dandi78 

Re: Bräute 2014

*reinschleich*

lil.lian, ha der grad e pn gschickt wäge brutschueh

*rausschleich*

20.05.14 16:12
_janedoe 

Re: Bräute 2014

lil.lian
Wenni mi getraue und das Video bechume, denn zeigis eu de mal :D
Genau wegem Zuckerfondant söttmers nöd igfrühre und wege de Joghurtfüllig, die verlürt de Gschmack.
sGlas isch eifach versprunge, wahrschinli hed sie chli fescht druckt.
Viiiiel Spass i dim Chleid Föteli wäred no cool, so ganz nebebii, haha :D

nala
Haha geili Idee. Söllis ihre schicke? :D
Nei, YB magi nüt gönne, am Forte erst recht nid.

littlefoot
Ich frag sie morn mal, hüt isch sie chli im Stress, aber müesstisch sie wahrschinli eifach da go hole :/

Sue
Neiii ha null Ideeä fürs Dankeschärtli. Hed irgendöpper Hilf für mich? :D Das stimmt. Vor de Freud chunnt d Vorfreud :)
Dini To Do Lischte isch doch super, iher schaffed das aaaaalles

Photobooth
Mier hend e wunderschöni Holzwand im Hintergrund gha, a die hemmer denn Wimpel anegmacht (Leider zhöch und ned wirkli schön ufghänkt, janu) Denn hemmer drüü Stüehl anegstellt und ich Gläser die ganze Props ufen Tisch. D Kamera isch miteme Fernuslöser stüürbar gsi, dette hemmer eifach s Display so dreiht, dass d Gäst sich hend chönne aluege und am Bode hemmer ebe so zwei Schiinwerfer gha wo je uf einere Siite a Decki gstrahlt hend. Isch tiptop gange! :)

20.05.14 16:38
nala05 

Re: Bräute 2014

@lilian: merci für e link, i suech jedoch e chli egrössers. Ha ez grad in do-it welle
Viil spass i dim kleid! Es foti wär ächt toll, weiss gar nüm obi eis mit dir dine gseh ha

@liitlefoot: voll, de photobooth foht mi a vrunsichere..

@sue: nei ha leidr nid frei ka, nur chli länger mittag as normal ;) ui du armi! Sooo lang schaffe
Euri todo list isch top! Isch nüm so viil. Oh fallt mr grad ii, ha di scho länger welle froge in was füreme gfäss du de limoncello machsch? Aso für während em "zieh" loh?

@janedoe: jooo machs! I würd däre sofort es foti schicke mit kommentar "het au ohni ihri hilf klappt. S git au no gueti tortemensche im land" haha
Ui de forte ka i au nid schmecke, abr mit yb sälbr hani eifach chli mitleid wil si sich immer alles vryoungboyse
Dämfall händr de photobooth nid abtrennt vom rästlige saal, vrstandi das richtig?

@me: phuuu grad hei ko und idr oost isch d rächnig für sZSA, 410.-!!! 150.- ellei für die 10min wo mir vo däre kueh azickt worde sin. Finds irgendswie scho rächt fräch so viil zvrlange!
So ez muesi go pöschterle und wot ebe no in do it bzw obi!
Schöne obe no!

20.05.14 16:54
Sue87 

Re: Bräute 2014

Nala
viel spass im do it
der Limoncello hani gad ide Vodka-Fläsche inne la zieh
eifach d Zitrone-Schale drita und ide Fläsche la iwürke

20.05.14 17:06
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Hoi zeme...

Nur gaaaanz churz!

Weddingbee: Hihi danke dir viel mal fürs Kopliment für de Blog. Es macht mega Spass, sofern ich Ziit han was leider momentan garnöd de Fall isch. So en Mist!

Janedoe: Schön bisch au wieder debie! Du wie tür isch d Turte am Schluss eigentlich gsi? Hihi…

Versicherig für d Ring: Ich glaub das isch so, will das es Luxusguet isch… Glich wie wenn mer e sehr gueti & Türi Fotikammera het wo en gwüsse Wert überstiegt den bruchts e spezial Versicherig. Münder eu mal drum kümmere…

Schöne Abig!

20.05.14 17:08
littlefoot 

Re: Bräute 2014

jane: ja das isch aber lieb. hole wer kes problem, ha paar lütlis det umenand :)

lilian: viel spass mit dim chleid :) wett au es foti :)

nala: säg au...ob alles mit de belüchtig klapped usw...weiss überhaupt nid wo anestellt. hend ganz churz glueged gha aber isch noni definitif gsoi. jetzt hämmers chli me i bäum ine und mir trenned au nüt ab. male gugge
ja ich sägs ja ZSA isch cheibe tür.

 1 .. 461 .. 919 920 921 922 923 .. 960 .. 997
Taeboyana   Problem   würklech   Zuletzt   Pfingstrose   Janedoe   Hochziit   bstellt   richtig   malinchen   Iladige   gspannt   Hochzyt   schaffe   squishy   würklich   Location   Littlefoot   irgendwie   bearbeitet