Bräute 2014 |
|
1 .. 461 .. 919 920 921 922 923 .. 960 .. 997
|
|
|
|
|
|
|
20.05.14 16:12
_janedoe    

|
Re: Bräute 2014
lil.lian Wenni mi getraue und das Video bechume, denn zeigis eu de mal :D Genau wegem Zuckerfondant söttmers nöd igfrühre und wege de Joghurtfüllig, die verlürt de Gschmack. sGlas isch eifach versprunge, wahrschinli hed sie chli fescht druckt. Viiiiel Spass i dim Chleid  Föteli wäred no cool, so ganz nebebii, haha :D
nala Haha geili Idee. Söllis ihre schicke? :D Nei, YB magi nüt gönne, am Forte erst recht nid.
littlefoot Ich frag sie morn mal, hüt isch sie chli im Stress, aber müesstisch sie wahrschinli eifach da go hole :/
Sue Neiii ha null Ideeä fürs Dankeschärtli. Hed irgendöpper Hilf für mich? :D Das stimmt. Vor de Freud chunnt d Vorfreud :) Dini To Do Lischte isch doch super, iher schaffed das aaaaalles
Photobooth Mier hend e wunderschöni Holzwand im Hintergrund gha, a die hemmer denn Wimpel anegmacht (Leider zhöch und ned wirkli schön ufghänkt, janu) Denn hemmer drüü Stüehl anegstellt und ich Gläser die ganze Props ufen Tisch. D Kamera isch miteme Fernuslöser stüürbar gsi, dette hemmer eifach s Display so dreiht, dass d Gäst sich hend chönne aluege und am Bode hemmer ebe so zwei Schiinwerfer gha wo je uf einere Siite a Decki gstrahlt hend. Isch tiptop gange! :)
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 461 .. 919 920 921 922 923 .. 960 .. 997
|