| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 462 .. 921 922 923 924 925 .. 961 .. 997
21.05.14 10:13
nala05 

Re: Bräute 2014

guete morge allersiits!

@sue: hm het den das platz ka vom volume här, die schalenen nähme jo doch rächt platz ii und s wasser vo no drzue kunnt?
du armi, ich wär au k.o. nach 12h schaffe vorallem no bi däm wättr

@littlefoot: i ha au no kei ahnig wie/wo mir das mitem photobooth mache. mini tz meint besser am apero und ich und gg tendiere zum obig, wobi mir ihri argumänt für e apero teilet.. hmmm..

@squishy: hihi jo für wiisi kleider isch mi "teint" super, übrhaupt für kleider, es git eigelti kuum e fabr wo mir nid stoht aber drfür susch isches vorallem idr schwiiz nid immer eifach nid wiis zsi, aber das isch e anderi gschicht
jo i find s ZSA wirkli mega tüür und mir maches i unserem bezirk, aso kömme nid no spezielli koste drzue. gg het gescht schön auge gmacht wo är d rächnig gseh het.
cool hesch en ahänger gfunde haha lerne.. ich hogg grad idr uni-bib, und bi nuuur am forümle sit ii do bi

@taeboyana: coool wägem tanning! nimmt mi scho wunder ob das klappt :D ich seh immer nur die szene vo bridewars vor mir wo si dunkelornage us dr kabine kunnt abr das isch jo zum glück nur hollywood

@pfingsti: für was bruchsch die gläsli den? as windliechtli odr für öbis anders?

@prinicpessa: mi vrputzt jetzt den wirkli fascht: i ha au gluegt für de hz-tanz im i-dance z brugg mache (mir studiere jo beidi dört) aber do mirs nid so choreo mässig wän, ischs den nid in frog ko.. aber tönt super bi euch!
wäg de latärne, i ha gescht im migros latärne in mint gseh, ha si extra gfötelet, schicks dr nochär per pn!
isch aber wirkli mega viil gange das wucheänd bi dir! sehsch kunnt scho guet, hoff hesch di widr chli könne beruhige :) gratulier dim gg au no zur beförderig!

@lil.lian: neiii ha nüd gfunde im do-it bzw im obi. mues glaub in e jumbo oder coop do-it. nur wandtafele farb hani kauft, ez bruchi no e tolle rahme für s chalkboard für s gästebuech und am apero fürs fingerprint.
schön hets dir passt im kleid :) aber du, für was wotsch ez du en bodyshape? bisch doch super vo de figur här! bini froh tendiersch ez eher zur korsage, aber das git den imfall au no chli zuesätzlig warm

@littelfoot: wen so kei lust hesch die pompoms z mache, bstell doch uf etsy, dört wo janedoe (und ich au) bstellt hän. i find vom priis här ischs fair und bi mir hets ez 2 wuche brucht vo bstellig bis akunft. weiss scho isch au widr gäld, aber wen total unmotiviert bisch lohnts sichs evtl.
voll härzig vo dim gg sim grossi!

@me: hüt imene monet bini offiziell vrhürotet isch voll s komische gfühl das ich nur no 30dag lang d frau blabla bi und nochär heissi eifach andersch :( macht mi scho biz truurig, vorallem het gescht mim bredr sini fründin uf fb gschriebe im bezug uf es bild wo MB druf gstande isch, das das ihri initiale sin wen si den vrhürotet sin. de hani grad dänkt bähhhh das isch doch mi name nid ihre
meh merkts i freu mi gar nid druf mi name abzgäh, machs au nur wil ich möcht das mir as familie all glich heisse.
Abr i freu mi total druf mim gg sini frau z wärde.. huiii nur no e monet

21.05.14 11:03
littlefoot 

Re: Bräute 2014

nala: aber d pompoms vo etsy sind ja eifach no zum usenand ne, oder ? s falte findi nid so schlimm eigetli :)

ah das mitem name verstani irgendwie. mir isch es eigetli glich aber komisch findis au. für mich isch es toll de name vo de familie vom GG azne. sie sind echt super.

21.05.14 11:12
Sue87 

Re: Bräute 2014

Taeboyana
Bi scho gspannt wie dini Kerzegläser de werde!!
Ou das isch de härzig die Idee – het di GG de ou etsy entdeckt?? Ohje gad soviu meh?
hoffe fescht dassder mitde blueme e gueti Lösig findet..!

Littlefoot
Wow das isch ja mega grosszügig vor Grossmuetter!!! I chöntis äuä fasch nid für mi bhalte;O)
Mega schön….!!

Nala
I ha zersch nume der Vodka und d Schalene öppe e wuche zäme igleit. Ner tuetme ds Wasser ufkoche mitem Zucker und la abchüele und ner der vodka (wo ner knall-Gelb isch) drisible und mi-sche;O) das geit würkli nüme lang!!! Ha mi ou nid gfröit gha mi Name abzgeh…ha 3 Brüetsche und bi ize so der „outsider“ ;O);O) ha ou der name eifach agno dasmer glich heisse..aber me gwöhnt sich schnell dra sägi dir;O) für wo bruchet dir d Pompons??

21.05.14 11:33
malinchen 

Re: Bräute 2014

Hey zämä!

I mues i paar Minute id Vorläsig, aber wott glich churz chli mi Sänf drzue gäh. Villicht chani när de no meh schribä.

@littefoot: I kennä das Motivationstöif seeeehr guet! Mir geits genau glich im Moment. Aui fröie sich mega ufds Hochzyt, d TZ si hennä engagiert u mega intensiv am Vorbereite und ig finde nid mal d Motivation am Pfarrer es Mail z schribe. Aber i gloub das isch ou chli, wöu mir üs jetz scho so lang mit au däm beschäftige und jetz halt langsam chli usbrönnt si für das Thema. Das chunnt de scho wieder!

@principessa: Ja das git sicher no mega z düe die pompoms när usenand z zupfe. Aber i ha scho Hilf agforderet bi GG's Mami und dr Fründin vo GG's Brüetsch. Allei würdi das gloub de ou nid schaffe! Mir hei eigetlech drum gar keine so gstelltä Föteli wöuä mache. Mir hei üs när vor Andrea lah überzüge, dass es doch no schön wär so paar Bilder am See z mache wenn d Sunne unter geit. Gruppe-Fotos mit de Gäst wei mir überhoupt keini mache. Drum hei mir nur 30 Minute iplant für das... Süsch wärs sicher z churz, da hesch du rächt! Tönt ja mega cool mitem Tanzkurs, haha! Ha gad so voll ds Klische-Bild vomnä Tanzlehrer vor Auge.

@nala: oooh, i verstah di guet wägem Name. Isch scho es mega Dilemma. I ha mi ja drgägä entschiede u mi Name bhalte. Aber weni so dra dänke wies de isch we mir Chind hei dänki mängisch glich i hätt ne söue anäh. I gloub i maches de eifach so, dassi bim Pass dr Alianzname (miName-GGName) dri due.

@me: I möcht no Sirup mache für am Hochzyt da mir de Gäst nur Wasser abiete zum trinke näbä O-Saft und alkoholische Sache. Hättet dir mir Tips? Möcht chli öpis speziells mache. Also Holunder machi sicher, wöu das üse liebst Sirup isch und mini Eltere mega viu im Garte hei. Aber möcht no 2-3 anderi Sorte mache...

21.05.14 11:54
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@ (fascht) alli : merci villmal fürs muet mache! sit geschter weissi zu 100% das mir doch kei nüechterni hochzyt ha werded...sind bide floristin gsi. die hät ja letscht woche gseit sie heig die gläser wosi für eus bstellt hät wieder zrugggeh wills schrecklich usgseched (eus hät sie gar nöd gfragt bzw. mir wüssed gar nöd wie die usgseh hättet). uf jede fall hät sie eifach in eigeregie mit dene blueme und farbe wo mir abgmacht händ es gsteck für ufd tisch zauberet. mir sind grad d träne cho (und ich han nonie wäge blueme brüelet). es isch traumhaft gsi, chas gar nöd beschriebe und vor luuter brüehle und freud ha hani natürli keis föteli gmacht...chan mi immernonig erhole...es isch nur wunderschön. ihr chömed aso föteli über nach de hochzyt damit ihr gsend was ich meine

@tanning: ich bin letscht woche s erschte mal gsi will ich ja normalerwies usgseh wie es gspängst (würkli dursichtig wiss). und es isch perfekt usecho. gseh us wie wänni e woche ide ferie gsi wär. schön bronzig, aber relativ hell, aso sehr natürlich. kei panik, es git aso nöd bluetorange ala bridewars (geschter im tv cho, has zum 6x gluegt)

@tz: mini liebschti tz isch de hammer!! ich find doch die girlandene so schön, han aber nie eini kauft und mini tz hät gar nüt devo gwüsst das mir das gfallt. schickt sie mir es föteli mitere riiise stoffgirlande i genau eusne farbe. hät sie eifach mal gschwind sälber gneit...bin fascht usgflippt. gseht fantastisch us. jetz muess würkli nur no s wätter chli vorwärts mache...isch ja nöd so de hit für de 31.05.2014 agseit...

@pfingsti: so schöni gläsli, hani au gseh! das chunnt sicher super use!

@littlefoot/malinchen: mir gahts au so mitem motivationstüüf wo'd hochzyt abelangt...und s zivile wird glaubs eh easy...han uh lang sgfühl gha ich müess alles ha und dopplet und drüfach absichere und mittlerwile nimmis eifach locker.

21.05.14 12:18
nala05 

Re: Bräute 2014

@sue: merci für e tipp, ich has ebe bim probedurchlauf sträng nach rezäpt gmacht, wär mir so gar nid in sinn ko! danke, machs dämfall glaub au so!
mir bruche d pompos zum dekoriere vo dr candybar. ez hani no dänkt i bstell vilicht no e paar meh für de apero so zwüsche de platte z dekoriere. mol luege.
jo ich bi den au zerstmol en outsider, mini schwöstr wird zimli sicher no lang nid hürote und susch hani männlichi vrwandt plus e cousine wo chi s gen zur alte jungfere het ( i weiss isch bös, abr si isch scho 45 und benimmt sich no wie 16, bis si is hürotfähige alter kunnt isch si öpe 70 )

@malichen: ah jo stimmt du hesch de name bhalte! i machs ganz ehrliggseti nur de eifachheit halbr
findi e cooli idee mitem sirup! ich lieb näb holunder no sälbrgmachte himbeer-sirup. imene bettybossi hani mol no es rezäpt für mango odr maracuja gseh, so öbis exotisch hän d lüt evtl au no gärn..

@weddingbee: jöööh so härzig wie du vo de blueme vrzellsch! gseeehsch s wird alles suuuupi duuupi!
mega cool vo dinere TZ, isch wohl gedankeübrtragig gsi!
und mach dir no keini sorge wägem wättr.. es goht doch no 10dag, das ka sich bis den no 10mol ändere

@littlefoot: jep meh mues si no usenandr näh.. guet wen di s unsenand näh aschisst macht das kei sinn die zbstelle. mich hets ebe chli ahgurkt die z falte
es ka scho si dasi au nid so lust uf dr neu name ha wil ich grad chli mieh ha mit gg's familie.. kei ahnig.. isch eh egal, do muesi jetzt dure

@fara: ha vorhär gseh bisch online gsi! wie gohts dir????

21.05.14 13:06
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Taeboyana
Sie hät den au gfunde, je länger das es ahäsch, häsch s'Gfühl es wierd grösser.. hihi
Vo däm her hani eigendli kei Angst..
Voll härzig mit de Idee wo din GG gha hät!! Und vo däm här passds würkli no guet :)
Hmm da würdi sie abr scho no fräge, wieso dass es jeze so viel türer isch..

Littlefoot
Achsooo.. Isch au e gueti Idee wegem Blingbling-Züg :) Ich finds ebe au no schwierig wege de Farb, ufeme Föteli isch es soo schierig zums richtig z'erchenne.. Abr ja es gid würkli villi Bänder uf Etsy. Ich möcht ebe eigendli nur es Band, ohni Blingblig und Blüemli..
Ja mer chönds evt. scho wiedr alege, abr ich han eigendli eh immer (bis uf de Hochhochsummer) en Schal ah.. hmm..
Han jeze gad mal chli googled.. Suech so öbis i däm Styl, es söt eifach no chli lockerer si und d'Perle nöd so eng anend.
http://de.dawanda.com/product/12492774-Hochzeiten-Halskette-mit-Tuerkis-Satin-Ribbon
Ich duen zersch mal no chli im Internet luege und mich den entscheide. Und in Konstanz weti eigendli no luege öbs dete was händ (Chetteli und Gürtel).
Jööö das mit sim Grosi isch ja würkli voll härzig. Vorallem ischs ja würkli vill Geld und das hät sie sit 4 Jahr abzahlt, krass!! Da wierd er würkli grossi Auge mache..
Ich schick der chli Motivation übere

Nala
Ich nämt also uuu gern de Getränkespänder Han also die offizielle Erlaubnis vom GG becho , schrieb der den no e PN :)
Ich bin eifach mit mim Buch nöd zfriede :-/ Han ebe vor 1 bis 2 Jahr (odr au es bitz länger her) knapp 10kg abgnoh und de Buch stört mi eifach immer no.. Abr meistens störts eim halt sälber am meiste..
Ja das stimmt, d'Korsage gid au heiss.. Ich wierd eifach mal go luege, wenni was gfinde isch guet und susch lahnis si.. (susch heti en BH wo super wür gah und nöd rutsche duet), find ebe amigs nöd so schnell en passende BH..

Malinchen
Ich möchte au no Sirup mache für am Apero.. (Möcheders für de Apero oder am Abig?) Holunder isch e gueti Idee, han au scho Sirup gmacht :) Und Himbeer-Sirup? Hani ebe au scho sälbergmachte gha, de isch sooo fein.. Abr susch? Hmmm..

Weddingbee
Oh so härzig mit de Floristin.. Uii das chani glaube, wenns die eifach so überchunt mit de Träne.. Isch doch tiptop häts der so guet gfalle . Bin gspanne uf dini Föteli :)
Ah kuuhl mit em Tanning. Vilicht machis den glich au no.. Ha abr ja no chli Ziit.

21.05.14 13:40
Broncos 

Re: Bräute 2014

Ladiis ich han wieder mal überhaupt kei Zit, aber wet schnell min Senf zum Sirup gä

Also mis Grosmami macht amigs Münzesirup, de isch soooo fein und ich han letschti probiert de selber z mache und isch also super usecho und u eifach

21.05.14 13:58
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Hoi Fraue

Nala
Mier hend de Photibooth nöd abtrennt, nei. Sind immer uh viel Lüüt drum umegstande und agstande. Isch scho guet gsi, dass de im Ruum gsi isch ;)
Ich ha min Name imfall au nume ungern abgeh, finde GGs Name nöd schön… Aber wie du seisch, han au welle das mer alli glich heissed und inzwüsche hani richtig Freud!

Pfingstrose
D Torte hed eus 480.- kostet. Hammer oder? Mit de Cupcakes, Cakepops und de Lieferig simmer de uf 731.50 cho… Aber ebe au nur, will sie fascht 100km hed müesse fahre und das choschtet halt :/
De Vogelchäfig chasch i mim Thread aluege. Du hesch doch sogar no gfragt ob ich en dier würd verkaufe nachher, nöd? Hmmm :D

Littlefoot
Haha mini Chefin isch nöd sicher wenn de Märt isch, sie gaht a zwei i dem Summer… Aber sie git mer no Bscheid. Grundsätzlich, wenn sie denn nüt hed, chasches uslehne :)
Tüüüf dureschnuufe. Du wirsch das alles schaffe! Ich han ja en Monet vorem Hochziit au voll de Hänger gha. Dasi d Wuche vorem Hochziit so viel ztue gha ha isch perfekt gsi, so hani kei Ziit gha zum nervös werde :D
Mega schön wegem Geld 

Squishy
Hübschi Idee mit de Chetteli! Hesch nochli glernt?

Principessa
Ohhh schön wenni chan en Gänsehuut zaubere :) Danke vielmal!
Mhhhhh chani bi eu go esse?
Das langet schooo mitem Platz. Und suscht müend die junge knackige Lüüt halt chli stah. Alles chunnt guet!
Tönt mega super mit dene ganze Papiersache. Bini uh gspannt. Au de Tanzkurs tönt prima.
Pompoms sind ganz eifach zum mache, don’t worry!

Lil.lian
Soooone schöni bisch du i dem Chleid Finde ez aber au de Gürtel hübsch…

Taeboyana
Cooli Gastgschänkli und no cooler, wills zu eu passed!

Weddingbee
Ohhhhh Jetzt nimmts mi aber schrecklich wunder, wie das usgseh hed. Soooo schöööön!

me
So härzig, ha gester mega viel Blueme ufem Bürotisch gha und als Vase hends 6 Fläschli benutzt woni gmacht ha für vor de Chile, mit eusne Näme druf. Mier gratuliered au so viel Chunde wo mer übere Weg laufed und freued sich mega mit mier... Und mögeder eu erinnere a mini Lieblingsmitarbeiterin? Die Esotherik Tante? Sie ignoriert mich demonstrativ :D Finde das richtig amüsant :D

21.05.14 14:29
nala05 

Re: Bräute 2014

@lil.lian: merci für d pn :)
ah jo i dämfall hesch vilicht wirkli du en persönliche komplex wägem buuch… bruuchsch aber nid, ich ha aso am träff gfunde das du e super figur inkl. super buuch hesch
hach das bh-problem.. i ha au scho de zweit ez kauft für untrs kleid, aber glaub bi däm bliebi ez. vom intimissimi (ka grad kei foti sueche, susch luegt mi bibliotheks-nochber de blöd ^^) är isch us spitze und het untr de cüpli no paar cm meh an stoff as normali bh's vo däm här stützt är no guet. träger könnt meh au ah mache, d.h. i ka en nachem hz no bruche

@janedoe: okeee den diemer das vilicht au nid abtrenne sondern eifach im ecke vom ruum ufstelle. de priis vo de torte isch jo de hammer gsi! klar transport halt, aber dä kasch nid umgo.. das het sich ächt glohnt mit dr törtlifee
jööö mega härzig vom gschäft und de kunde au aber dini tolli mitarbeiterin ka meh wohl ächt rauche! tzzz.. si isch jo nüm lang drbi odr? aber ans hz isch si hoffi aber scho nid ko, das wär jo super fräch!

 1 .. 462 .. 921 922 923 924 925 .. 961 .. 997
richtig   Taeboyana   Iladige   Littlefoot   bearbeitet   malinchen   Zuletzt   irgendwie   Hochziit   würklich   squishy   Location   Pfingstrose   Hochzyt   bstellt   Problem   Janedoe   würklech   schaffe   gspannt