Bräute 2014 |
|
1 .. 462 .. 922 923 924 925 926 .. 962 .. 997
|
|
|
|
|
22.05.14 08:01
Fanny87
|
Re: Bräute 2014
Guete Moorge ihr liebä
han ime andere Thread scho gschribä wäge dem und möchts aber etz glich do au no platziere ;-)!
het öppert vo eu so Körbli für Bluemechind wo mer chönnt uslehne oder abkaufe?
liebs Grüessli Fanny
|
|
|
22.05.14 09:57
littlefoot
|
HELLO :)
eigetli wäri am schaffe aber min sohn hät starchi buchschmerze. öpe z vill zucker a de gestrige geburriparty vom fründ ich sött denn au no chli öpis fürs büro mache...spöter :)
sue: ja ha au müeh. vor allem wil er immer seit, sie schenki de eh nid vill am hochzit usw...chasch denke burscht .)
malinchen: ja säg nüt, sogar GG isch motivierter haha .) gester het er gseit, was no 37 täg ui mir hend no ke azug, ke ring, gastgschänk...u herzig jetzt hemmer abgmacht dass mer doch kes 5 stern in istanbul nehmed, es 4 stern tuts aso au, für 4 täg. susch wär die reis nur scho 1500.- ohni esse, shoppe usw..scho chli vill. und defür luegemr no für ring. er wett sie graviere la. hani au no denkt, chunsch mega früeh momoll finds u en schöne nagellack! sirup häsch ja scho vill rückmeldige becho aber ich würd imfall au öpis mit minze mache, und denn so blätter id gfäss, das gseht scho mal cool us, und denn himbeer isch immer guet. und öpis exotischs würd mir halt au gfalle. holdere findi au meeega.
weddingbee: jöö so herzig wie du dich freusch ! da simmer gspannt uf fotis :) ui nei so herzig, sogar selber gnäht die girlande. hammer :) ich muss das tanning au mache glaubs. haha bridewars isch lustig, ha aber glaub nie de ganz film gseh hach liebi, das wetter immer, gäll....ich nimms langsam locker. wenns de schiffed de halt. wenns chunt go gwittree heeppi über s ganz areal: kaaamerraaaaaaaaaaaaaa inehole :)) für candybar nehmed mir eifach en blache unter de tisch, falls es chunt. und wenns denn alles halt i de zelt stattfindet, egal, wird glich cool.
nala: ja ebe s usenand ne gaht viel länger. s falte häsch u schnell
lilian: ja de bling bling gurt passt eifach grad. zum andere hets überhaupt nid passt. und mir gfallt das ja scho han jetzt de teil ufes mintfarbnigs band gnäht, isch glich breit. hoffe me gsehts nid allzu fest dass es DIY isch haha :) isch e schöni chetti ! chasch sicher mal ame alass alegge, find etz die nid unbedingt so hochzitig :) isch ja etz mode so monster teils ume hals danke für d motivation zit häsch au no chli ? haha :)
jane: oh so herzig vo dinere chefin ! bechume ja eh no waar vo dir, und de chönti ja de grad öper schicke. .) ja, ich schaff das eh. ha so liebi helfer. und wenn GG ebe so motiviert isch hilfts mer au wieder mit de motivation :) und vo de lilian hani ja au no chli gschickt becho haha die doof trucke echt. hät sie eigetli müesse schaffe am sa ?
me: d lilian und ich hend hüt im FB gschribe weg candybar sache. de hemmer festgstellt dass mer unterenand e mega dealerei händ findes aber echt toll wiemir eus all unterstützed und helfed, zums nomal gseit ha sötted mal nomal das sharing thread uffrische, dass all chönd ineschribe was und wo. machi nacher grad.
|
|
|
|
|
22.05.14 10:50
lil.lian
|
Janedoe So schöön mit em Gschäft mit de Blueme und de Gratulatione vo de Chunde!! Voll härzig! Und d'Esotherik-Tante isch de brüller, haha. Sie isch ja nüm lang bi eu? Uiii nai was für e Gschicht wegem ex-TZ. Unglaublich!! Wie hät sich eigendli de neu-TZ gamcht? Hmm.. das wüssti nöd mal wie das bi eus isch wegem Resti..
Nala Haha meinsch am Nachber wäred gad d'Auge usegheit, wenn BH's agluegd hetisch? Wür mi abr glich no intressiere, was für eine das kauft häsch.. Schicksch mer glich mal de Link?
Sue Joah Mandarinli-Siurp wär au nöd schlecht.. Odr Blaubeeri, hihi.. Ich überlegmers no :)
Malinchen Ja ich han de Sirup au mit em Getränkespänder zämä dänkt. Mier trinked eigendli praktisch au kei Süessgetränk, nur Wasser.. Hamer eigendli nonig gross Gedanke gmacht, was ich für Sorte chönti mache. Uf jede Fall au Holunder, hani scho letzt Jahr gmacht.. Bin gad gester per Zuefall a eim verbi gfahre, müsst mer dänk gli mache. Himbeer, Mandarindli oder Blaubeeri wäred no kuuhl.. Abr ich glaub zvill Sorte machi nöd, 2 oder 3.. Das stimmt Himbeer isch eigendli nöd so spzeiell.. Wetsch die andere au sälber mache? Machsch jeze eigendli die Wanne mit Iis?
Littlefoot Haha nei Ziit chan der nöd schicke, brüchti sälber no chli meh..
|
|
|
|
|
|
1 .. 462 .. 922 923 924 925 926 .. 962 .. 997
|