| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 462 .. 922 923 924 925 926 .. 962 .. 997
21.05.14 14:43
_janedoe 

Re: Bräute 2014

nala
Mier hend ebe en Nische im Saal gha, womer de Phptobooth wunderbar hend chönne drin mache. isch echt mega cool gsi. Und Platz hemmer öppe 3x3 m Brucht würdi sägä.
Mit de Torte isch echt hammer. Ha immerno uh Freud :)
Vom Gschäft sind alli ad Hochziit cho, sogar de neu Mitarbeiter woni vielleicht 3 Mal gseh han. Disi Tante isch aber nöd cho. Wenigstens hed sie gnueg Astand, dass sie dette nid uftaucht isch :P Sie isch nurno bis Endi Mai da, zum Glück!

21.05.14 14:53
Sue87 

Malinchen & Lil.lian
Bi mau gad chli go google mege Sirupsorte;O) wie wäris zB mit Minze, Apfel/Ingwer, Zwetschgen, Lavendel, Kokos, Mandarine? ;O)

Weddingbee85
Das tönt doch peeerfekt megde Blueme….und es Foto vode Girlande hättisch de??
Bi also gspannt;O)

21.05.14 15:59
malinchen 

@Lillian: Also wägem Buuch hani dir ou no wellä sägä dass ig finde du hesch ä top figur!!!!! I gloub da gsehsch du öpis wo anderi nid gseh... Cool machsch ou no sirup? Mir hei äbä ou sone Wasserspänder bim Apéro und i ha när gfunde, es wär cool det no so verschiedeni Sirup drzue azbiete. De bruche mir nid no Süessgetränk z choufe. GG und ig trinke dehei praktisch nur Wasser und ab und zue Sirup dri, de passts ou so no chli zu üs. Was hesch de du so für Sorte plant? Himbeer hani ou scho dänkt, aber das isch halt ou nid so öpis speziells...

@broncos: I hätt mega viel Münze i mim Chrütergärtli... Chönntisch mir ds Rezept schicke?

@sue: Apfel/Ingwer tönt ou super... Das chönnt me sicher ou bruche zum Cocktails mache!

@weddingbee: Jöööh, mega härzig mit dr Girlande und de Blueme! Wird sicher super bi öich... Jetz bini meeeeega gspannt wie das Gsteck usgseht!

@jane: Ja zum Glück isch die anderi nid ads hochzyt cho! Das wär ja würklech untersti gsi... Scho gli bisch se los!

@me: Bi vori no schnäll im Loeb gsi und ha gluegt für Nagellack. Ha mal öpis usprobiert. I findes nid sooo schlächt. Aber so 100%ig überzügt bini nid... Was meinet dir? Me gseht ufem Föteli adr Sunne d Farb nid so guet. Dr Glitter isch so rotgold... ds zwöite Foto isch drfür unscharf. Haha, bi eifach unfähig mit dr Handycam.

Datei-Anhänge
Nägeli_1.jpg Nägeli_1.jpg (52x)

Mime-Type: image/jpeg, 274 kB

Nägeli_2.jpg Nägeli_2.jpg (43x)

Mime-Type: image/jpeg, 286 kB

22.05.14 08:01
Fanny87 

Guete Moorge ihr liebä

han ime andere Thread scho gschribä wäge dem und möchts aber etz glich do au no platziere ;-)!

het öppert vo eu so Körbli für Bluemechind wo mer chönnt uslehne oder abkaufe?

liebs Grüessli
Fanny

22.05.14 09:57
littlefoot 

HELLO :)

eigetli wäri am schaffe aber min sohn hät starchi buchschmerze. öpe z vill zucker a de gestrige geburriparty vom fründ ich sött denn au no chli öpis fürs büro mache...spöter :)

sue: ja ha au müeh. vor allem wil er immer seit, sie schenki de eh nid vill am hochzit usw...chasch denke burscht .)

malinchen: ja säg nüt, sogar GG isch motivierter haha .) gester het er gseit, was no 37 täg ui mir hend no ke azug, ke ring, gastgschänk...u herzig jetzt hemmer abgmacht dass mer doch kes 5 stern in istanbul nehmed, es 4 stern tuts aso au, für 4 täg. susch wär die reis nur scho 1500.- ohni esse, shoppe usw..scho chli vill. und defür luegemr no für ring. er wett sie graviere la. hani au no denkt, chunsch mega früeh momoll
finds u en schöne nagellack!
sirup häsch ja scho vill rückmeldige becho aber ich würd imfall au öpis mit minze mache, und denn so blätter id gfäss, das gseht scho mal cool us, und denn himbeer isch immer guet. und öpis exotischs würd mir halt au gfalle. holdere findi au meeega.

weddingbee: jöö so herzig wie du dich freusch ! da simmer gspannt uf fotis :) ui nei so herzig, sogar selber gnäht die girlande. hammer :) ich muss das tanning au mache glaubs. haha bridewars isch lustig, ha aber glaub nie de ganz film gseh
hach liebi, das wetter immer, gäll....ich nimms langsam locker. wenns de schiffed de halt. wenns chunt go gwittree heeppi über s ganz areal: kaaamerraaaaaaaaaaaaaa inehole :)) für candybar nehmed mir eifach en blache unter de tisch, falls es chunt. und wenns denn alles halt i de zelt stattfindet, egal, wird glich cool.

nala: ja ebe s usenand ne gaht viel länger. s falte häsch u schnell

lilian: ja de bling bling gurt passt eifach grad. zum andere hets überhaupt nid passt. und mir gfallt das ja scho han jetzt de teil ufes mintfarbnigs band gnäht, isch glich breit. hoffe me gsehts nid allzu fest dass es DIY isch haha :)
isch e schöni chetti ! chasch sicher mal ame alass alegge, find etz die nid unbedingt so hochzitig :) isch ja etz mode so monster teils ume hals
danke für d motivation
zit häsch au no chli ? haha :)

jane: oh so herzig vo dinere chefin ! bechume ja eh no waar vo dir, und de chönti ja de grad öper schicke. .) ja, ich schaff das eh. ha so liebi helfer. und wenn GG ebe so motiviert isch hilfts mer au wieder mit de motivation :) und vo de lilian hani ja au no chli gschickt becho
haha die doof trucke echt. hät sie eigetli müesse schaffe am sa ?

me: d lilian und ich hend hüt im FB gschribe weg candybar sache. de hemmer festgstellt dass mer unterenand e mega dealerei händ findes aber echt toll wiemir eus all unterstützed und helfed, zums nomal gseit ha sötted mal nomal das sharing thread uffrische, dass all chönd ineschribe was und wo. machi nacher grad.

22.05.14 09:59
Claudilein 

Guete Morge!

Zerscht Mau: Taeboyana härzlichi Gratulation zum Hochziit! Wie füeuht mer sech vrhüratet? Luschtig, dass am Mäntig es Gnusch gha hesch. Wirde ig sicher de o ha. Säge de no es paar Mau de fauschi Name. Öie Täg tönt sehr schön! Toll wäge de Turte

Janedoe: Dir natürli o härzlichi Gratulation zum Hochziit. De Tag tönt eifach perfekt! Und d Föteli woni uf FB gseh ha, si ja o mega schön! Sehr stimmig u romantisch! Ha müesse abem Foti i däm chliine Outo lache. Wie hesch du überhoupt Platz gha mit em Chleid? D Turte gseht o de Hammer us! Ig fröie mi fescht für öich, dass dr so e schöne Tag heit dörfe vrbringe!

Sorry, uf die andere chani im Moment grad nid igah... Exgüsi

Me: Ig bi vou im Schuss. Bim Schaffe sooo vieu z tüeh u bi üs geits nume no 3 Wuche bis zum Hochziit! U natürli hani 2 riese Pickel am Chinni becho u bi vou vrcheutet! Hoffentli geit das bis i drü Wuche wäg. Auso bi de Vrcheutig dänki scho, abr die blöde Pickel rege mi uf!
Mir hei no tusig Chlinigkeite für z Hochziit z organisiere u z bastle u irgendwie nähme mers no so easy, abr wenni drah dänke, dassi nume no 3 Wucheändi Ziit ha (womer natürli no e huufe abgmacht hei), denn wird mer Haube schlächt

To do:
- Gastgschänkli Manne mache (Bierlikör u Grillgwürz)
- Gastgschänkli vrpacke u dekoriere
- Check Tischdeko genügend Windlichter?
- Banner „Danke“ und „Liebe“ fertig basteln
- LED Ballöne und Hellium organisieren
- Kleider-Farbe TZ Blumen-Mensch sagen
- Glückskekse machen und verpacken
- Tischplan ausdrucken
- Tortenlieferung organisieren, falls nicht durch Zuckeratelier möglich (Kurier)
- Mini-Törtli Abholung organisieren
- Lieder Trauung bestimmen
- Zeitplan mit Fotograf besprechen
- Bilder an Zuckeratelier schicken für Tortenfiguren
- Geld Musiker & Taxi vorbereiten
- Menükarten schreiben & drucken
- Namensliste an Sweet Treat schicken

Am Ziitufwändigschte wärde d Gaschtgschänkli u d Glückskeks si. Abr es chunnt de scho irgendwie guet!

22.05.14 10:45
_janedoe 

Guete Morge zämä

malinchen
De Nagellack findi super aber für mich müesst no en Farb drunter.

littlefoot
Mini Chefin hed en Märt a dim Datum

Claudilein
Danke villmal für d Gratulatione Is Auto hani imfall super guet passt. Ha eifach bim Istige amigs chli Hilf brucht bis s ganze Chleid sicher verstaut gsi isch :D
Iher hend ja grad nochli was ztue :)

Frage @alli
Wüssed iher scho wies bi eu i de Abiglocation isch, zahled iher soviel Menü wie iher reserviert hend au wenn z.B. öpper chrank isch oder zahled iher soviel, wie effektiv gesse hend? Bi eus sind zwei churzfrischtig abgsprunge. En Kollegin vom GG isch "krank" gsi. Die heds doch eifach agschisse. Und euse EX TZ, oh Gott de isch eifach unglaublich : De hed verpennt und sis Handy liggelah. Min GG isch fascht umcho vor Sorg um ihn. Iher chönd eu wahrschinli knapp vorstelle, wie fescht ich froh bin, dasmer ihn als TZ gschtriche hend...

22.05.14 10:50
lil.lian 

Janedoe
So schöön mit em Gschäft mit de Blueme und de Gratulatione vo de Chunde!! Voll härzig! Und d'Esotherik-Tante isch de brüller, haha. Sie isch ja nüm lang bi eu?
Uiii nai was für e Gschicht wegem ex-TZ. Unglaublich!! Wie hät sich eigendli de neu-TZ gamcht? Hmm.. das wüssti nöd mal wie das bi eus isch wegem Resti..

Nala
Haha meinsch am Nachber wäred gad d'Auge usegheit, wenn BH's agluegd hetisch? Wür mi abr glich no intressiere, was für eine das kauft häsch.. Schicksch mer glich mal de Link?

Sue
Joah Mandarinli-Siurp wär au nöd schlecht.. Odr Blaubeeri, hihi.. Ich überlegmers no :)

Malinchen
Ja ich han de Sirup au mit em Getränkespänder zämä dänkt. Mier trinked eigendli praktisch au kei Süessgetränk, nur Wasser.. Hamer eigendli nonig gross Gedanke gmacht, was ich für Sorte chönti mache. Uf jede Fall au Holunder, hani scho letzt Jahr gmacht.. Bin gad gester per Zuefall a eim verbi gfahre, müsst mer dänk gli mache.
Himbeer, Mandarindli oder Blaubeeri wäred no kuuhl.. Abr ich glaub zvill Sorte machi nöd, 2 oder 3.. Das stimmt Himbeer isch eigendli nöd so spzeiell.. Wetsch die andere au sälber mache?
Machsch jeze eigendli die Wanne mit Iis?

Littlefoot
Haha nei Ziit chan der nöd schicke, brüchti sälber no chli meh..

22.05.14 10:52
LaSposaForma 

Hey Ladys

Ich heirate im 2015 und wir sind uns sehr unschlüssig, was das Budget vom Apéro angeht.
Werden 125 Personen sein und in einem Restaurant stattfinden.

Wärt ihr so nett und sagt mit, in welchem Preisrahmen es bei euch so liegt?
So weiss ich was ungefähr im "normal" Rahmen liegt.

Vielen lieben Dank!!!

22.05.14 11:45
weddingbee85 

@malinchen: wunderschön, dini nägeli. aber wie d janedoe seit, ich würd au farb drundermache. dänn chunnts glaub nomeh zur gältig.

@littlefoot: ja dänn müend ihr langsam luege wäg de ring...händ ihr dänn scho e vorstellig? de mit de diamäntli häsch ja nöd wele, oder doch?
und wägem wätter nimmis langsam au locker. uf wetter.com hämmer strahlende sunneschii und uf accuweather seichts de ganz tag...mer nämed was chunnt.
jö din armi bueb! hoffetli isch bald wieder besser...

@jane: mir händ hüt müesse di gnau personeazahl ageh und müend au soviel zahle au wänn öper abseit/chrank isch/etc...han aber au immer das ghört.
und hey nei, de tz gaht gaaaar nöd. chasch aso froh sii häsch en andere gha, wobii de ja es ziitli lang au nöd ganz eifach gsi isch...
und wäg dere eso-tante. ich bin mir jetz nöd sicher öb ich das so locker nämt wie du. wär glaub rächt apisst wänn ich nach minere hochzyt ignoriert werde würd...aber ich känn au nöd di ganz gschicht mit dere...isch ja sehr individuell. darum bini gar nöd unglücklich dasi nur mit manne im büro hocke. mit dene chani zwar nöd usfüehrlich über d hochzytsplanig rede (sind halt MANNE) defür sinds au nöd zickig.

@me: bin geschter mis chleid nomal go bsueche. es isch wunderschön. bin total happy. aber: geschter isch ja so warm gsi. scho wo das chleid dänn zuegange isch hani en rote chopf übercho. irgendwänn hät mini tz öpis wele richte und langt mir so unders chleid. sie isch uh verschrocke wills so warm gsi isch und seit: so fühlt sich en broccoli im steamer...de ganz lade hät glachet
und jedefall holis am nächste fritig dänn ab

@girlande:

Datei-Anhänge
Foto.JPG Foto.JPG (32x)

Mime-Type: image/pjpeg, 74 kB

1 .. 462 .. 922 923 924 925 926 .. 962 .. 997
bstellt   Pfingstrose   Taeboyana   Zuletzt   Hochzyt   Hochziit   irgendwie   würklich   squishy   Problem   Janedoe   Iladige   richtig   Littlefoot   malinchen   würklech   gspannt   Location   schaffe   bearbeitet