Bräute 2014 |
|
1 .. 463 .. 923 924 925 926 927 .. 962 .. 997
|
|
|
22.05.14 11:57
_janedoe
|
Re: Bräute 2014
lil.lian Nei die ander isch nur no bis Endi Monet bi eus, zum guete Glück. Euse neu TZ hed zwar alli chli wahnsinnig gmacht. Mini TZ hed öfters gseit, dass sie nach de HZ nüt meh mit ihm will ztue ha... Aber am Hochziitstag selber ischer eifach grossartig gsi. Er isch soooo ufmerksam gsi und hed so guet zu eus und de Gäst gluegt. De hed denn sogar mini TZ gseit, dass sie uh froh isch, das er da isch.
LaSposaForma Hmm mier zahled pro Person für alles inkl. ca 30.- (aso Esse, Getränk, Tischwösch, Personal usw)
weddingbee Gell mier ischs ebe au so gsi. Aber ich han ez eifach nomal aglüte grad und mier zahled nur die wo effektiv dette gsi sind. Mega grosszügig :) Ich bi so hässig gsi wo er denn en Voicemail gschickt hed, daser verschlafe hed. Das macht mi echt sprachlos. Mier hend denkt er hed en Unfall gha will sis Handy us gsi isch und mier en de ganz Samschtig und Sonntig ned erreicht hend. Das isch echt en Idiot! Hmm weisch, bi dere EsoTante isches ebe so, dass sich i mier alles degege sträubt, wenn sie über persönlichi Sache mit mier redet. Vorem Zivile hed sie mich voll umarmt und das isch soooo befremdlich gsi. Drum bini ganz froh wenn sie mich siilaht :D Hesch es Föteli gmaaaacht vo dier im Chleid? Gell isch krass? Ich ha öppe 40 Grad gah unter dene viele Schichte Stoff :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|