| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 463 .. 923 924 925 926 927 .. 962 .. 997
22.05.14 11:56
littlefoot 

Re: Bräute 2014

jane: ohh schade. aber de luegi witer, findet scho öpis. mini sis kennt au no sone caterer. oder villicht hät mini fotoggrafin ja no öpis :=)
omg de ex TZ..aber er isch no cho ?
ich weiss es nid aber ich nime scho a dass mer das zahled was agmeldet isch. obwohl ich mer bi dene no chent vorstelle dass sie dadure kulant sind.

weddingbee: jöö de wimpel :) haha so lustig mitem broccoli :) irgendwie hani dis chleid nid im chopf, häsch es gar nie postet gäll ?
aso ich nämt en scho, dä mit de diamäntli haha, aber isch z tür. basta. etz gsehmer denn am sa ob mer öpis findet. eusi verlobisgring sind ebe schwarz/silber, nid GG's vorstellige glaubs :)

nala: ou de vom intimissi hani imfall au agha. und d corsage im gliche stil und au de bh. isch mer alles nid gange aso d corsage scho aber isch mer vorcho wiene tankini...

me: ha eu gar nid verzellt gha..bi haarscharf ame turte debakel verbi wink zu jane...!
ha gmeint ich heb d bstellig per email abgschickt gha nachdem alles klärt gsi isch..irgendwie isch das mail nid use, ke ahnig wasi gfuschtet ha. de schribt mer doch eini vo dem bstellbüro, was etz sig, aber mega nett. puuuh grad nomal guet gange, zum glück sind DIE so professionel du. de het sie no gfragt obi sone grüene läufer wos uf de site het well oder nid. gfallt mer nid so aso hani grad gseit nei. alles bestens

22.05.14 11:57
_janedoe 

Re: Bräute 2014

lil.lian
Nei die ander isch nur no bis Endi Monet bi eus, zum guete Glück.
Euse neu TZ hed zwar alli chli wahnsinnig gmacht. Mini TZ hed öfters gseit, dass sie nach de HZ nüt meh mit ihm will ztue ha... Aber am Hochziitstag selber ischer eifach grossartig gsi. Er isch soooo ufmerksam gsi und hed so guet zu eus und de Gäst gluegt. De hed denn sogar mini TZ gseit, dass sie uh froh isch, das er da isch.

LaSposaForma
Hmm mier zahled pro Person für alles inkl. ca 30.- (aso Esse, Getränk, Tischwösch, Personal usw)

weddingbee
Gell mier ischs ebe au so gsi. Aber ich han ez eifach nomal aglüte grad und mier zahled nur die wo effektiv dette gsi sind. Mega grosszügig :)
Ich bi so hässig gsi wo er denn en Voicemail gschickt hed, daser verschlafe hed. Das macht mi echt sprachlos. Mier hend denkt er hed en Unfall gha will sis Handy us gsi isch und mier en de ganz Samschtig und Sonntig ned erreicht hend. Das isch echt en Idiot!
Hmm weisch, bi dere EsoTante isches ebe so, dass sich i mier alles degege sträubt, wenn sie über persönlichi Sache mit mier redet. Vorem Zivile hed sie mich voll umarmt und das isch soooo befremdlich gsi. Drum bini ganz froh wenn sie mich siilaht :D
Hesch es Föteli gmaaaacht vo dier im Chleid? Gell isch krass? Ich ha öppe 40 Grad gah unter dene viele Schichte Stoff :D

22.05.14 12:01
_janedoe 

Re: Bräute 2014

20gi!

weddingbee
Übrigens: Mega schöni Girlande!!! :)

littlefoot
Fallsi irgendwo no en Lampe sött finde de meldi mi :)
Nei, de ander isch nümme cho. Er wär ja vo Dütschland cho. Am Mäntig morge heder sich denn gmolde. GG hed de ganz Sunntig voll Angst gha. Drsch
Uiiiiiii DU!!! Grad nomal Glück gha. Weisch wie!!! heieiei

22.05.14 12:06
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@jane: nei, ebe vom chleid hani gar nie es föteli gmacht...gg chan a mis iphone und wett eifach das risiko nöd igah jetz no gschnäll di ganz überraschig zverderbe aber ich schick eui vo mir us no us de flitterwoche es föteli... aber s modäll hani dir bzw. es paarne gschickt, oder?

äh, ja das känni das gfühl wo du mit dinere eso-tante häsch...das gits eifach. aber ja, dänn sträubt di alles wo is privatläbe iegaht. han das mit einere wo imene andere team schafft woni genau weiss dass sie eifach alli usquätsche wott damit sie nacher drüber chan herzieh. isch zwar fies aber wänn sie öpis frögt antworti nur mit ja und nei...gmerkt hät sis nonig dasi nöd interessiert bin...

22.05.14 12:22
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Weddingbee85
Ah so schöön mit dim Chleid :) Hehe dänn müemer eus no chli gedulde mit em Föteli. Gönder gad nach em Hochziit id Flittis?
Und de Broccoli im Steamer isch au nöd schlecht. Ich bins am Zistig go alege, phuuu han au heiss gha..
Girlande isch sehr hübsch..

Littlefoot
Uuuuf nomol Glück gha wege de Turte..

Janedoe
Ah jöö härzig mit em TZ :) So guet..
Häsch du eigendli die Turteplatte alli kauft vo de Candybar?
Und dörfi fräge was alles drufe gha häsch? S'hät ja no Dose uf em Tisch und sandere isch San Bitter? Mach mer ebe gad es paar Gedanke wegem Candybuffet

Candybar
Was stelled iher alles druf, abgseh vo de Candys?

22.05.14 12:39
littlefoot 

Re: Bräute 2014

jane: danke
nei das isch würkli es a...s letscht echt.

weddingbee: unbedingt grad direkt vo de flittis haha :)
ich weiss s modell nüme...? chasch mer gern en PN sende :)

lilian: aso mi entwurf häsch ja gse. bi eus chunt druf:
- raffaellos inere schale
- suuri zunge
- marschmallos in mint&peach
- marschmalllows grüen/rosa/wiss (so twister dinger)
- m&m's, normali mit erdnüssli
- lindor chugle in mint
- pfirsichli oder ringli (musi no organisiere)
- cola-fröschli
- lachgummis nimm2 pastell
- cupcakes
- brigadeiros (so süessi pralinés us brasilie -mega fein) woni ebe die mint/peach stäbli dristecke

ah ich huehn du wetsch ja gar nid wüsse was für candys

ha ebe die zwei holzchischtli, es chischtli für d säckli, wimpel, teeliechtli, karton buechstabe enjoy glitzerig, laternli, väseli mit blueme, büecher zum erhöche...ja s chunt einiges druf

22.05.14 13:01
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@lil.lian: ja mir gönd grad am nächste tag wird e churzi nacht, aber chönnd ja dänn im flüger schlafe aber mir händ eus das immer so vorgstellt und darum hämmer das eifach grad vo afang a so plant.

ja gopf, das wird aso scho mega warum underem chleid. und dänn hani ja no so e ängi corsage wo's ganze au nöd besser macht. aber defür bini superhappy mit minere gsamterschinig
aber ich freu mi mega ufs haar abschniede nach de flittis. han mittlerwile rächt kaputti haar und sie nur no dragla damit i e gschiidi frisur chan mache. nacher chömeds ab bis uf chinhöchi...

@littlefoot: das mit de torte hani erscht jetz gseh...uiuiui, guet hät die aglüte. bide jane wär das wahrschinli rächt id hose so unfähig wie die tortefrau gsi isch...
hoff grad, das ich nüt vergässe han wo sich jetz niemer mäldet

@me: geschter znacht hani nöd chöne ischlafe und dänn weissi das mir zwei sache in sinn cho sind wo ich euch han wele fröge. aber händ ihr s gfühl mir chämed die frage in sinn? NEI. hoff das es entweder nüt wichtigs gsi isch, oder s mir wieder in sinn chunnt...läck, ich bin es huehn.

22.05.14 13:45
Sue87 

Re: Bräute 2014

Claudilein
Nume no 3 wuche!!! So cool!!!!;O) die bibeli verschwinde sicher gaaanz schneu no…und schlimm-schtefaus tuesch se zünftig überschminke;O) mini Kosmetikerin het mir gseit es sigi praktisch nor-mal dass brut pickle bechömi vor ufregig me söu ja nid dranne ume mache sondern schön la si de chönmes besser überschminke;O)

Malinchen
Mir gfallt der Nagellack mega guet wenn du öpis chli natürlichers wetsch…wetsch de gern mit grosse glitterpartikel oder evtl. e schlichte beige/rosa mit so fiinem glitter? Die verteile sich aube super findi…zum bischpil so:
http://www.essence.eu/de/produkte/naegel...ail-polish-103/

Janedoe
Ungloublich….verschlafe…und isch ner de no cho?? I würdi mi ja mega schäme?? Isch würkli e guete Entscheid gsi ds wechsle….

Weddingbee
Woow schöni Girlande!!! bi ja de gspannt uf dis Kleid

Sirup
a alli wo am apero oder abig wei sirup abiete - heit dir de alli sone Getränkestationsdings mit wasser?
und tüet dir die sirup de eifach i fläschene härestelle?? bi langsam ou für sirup

22.05.14 14:08
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Gugus ihr Liebe!

Dörfi eifach gad da istiege ohni nahlese... Ich han gad chli Ziit hüt Namittag!

Bin so nüme up to date was s'Forum betrifft! So en Mist...

Wender wieder mal e Übersicht vo de nächste verhüratete Fraue?

Janedoe musch kei Schiss meh ha, bi dir isches scho dure! Haha, jetzt sind anderi drah mit is Schwitze cho... HERRLICH oder?!

2 - Heart
2 - novia_mayo
2 - Morelia
2 - Cristina89
2 - lilmonkeyme
9 - StellaBlack
9 - weddingbee85
9 - canella
22 - Pfingstrose
22 - Claudilein
23 - samu
23 - Broncos
30 - trixli
30 - munggi87
30 - angyyy19
30 - malinchen
36 - littlefoot
37 - Pricana
44 - laprincipessa
44 - Talu

22.05.14 14:15
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@pfingstrose: hät jetz das müesse sii? verschrick ja scho wenni jede morge i mim kaländer lueg im büro...

 1 .. 463 .. 923 924 925 926 927 .. 962 .. 997
malinchen   Problem   Janedoe   bearbeitet   gspannt   würklech   squishy   Littlefoot   Taeboyana   Location   Iladige   irgendwie   bstellt   Zuletzt   schaffe   Hochzyt   Pfingstrose   richtig   würklich   Hochziit