| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 463 .. 924 925 926 927 928 .. 963 .. 997
22.05.14 14:21
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Weddingbee: Wott ja nöd die einzig sie wo mit gschocktem Gsicht umelauft! Hihi!

22.05.14 14:23
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@pfingsti: ja da häsch au wieder rächt. und ich säg dir eis, die 22 täg sind au nümm lang. han mir ja immer igredet das es no laaaang gaht. aber das stimmt definitiv nöd. schwups, ischs datum da

22.05.14 14:49
_janedoe 

Re: Bräute 2014

weddingbee
Verstah das voll mitem Chleid. Ich han alles glöscht will ichs suscht überall umezeiget hett. das söll ja au nöd si s Modell heschmer gschickt, oooooooooooft sogar, haha... Aber ich hett de scho no gern eis mit dier drin :)

lil.lian
d Torteplatte hani chönne vo de Törtlifee uslehne. Also die wo d Torte drufstaht und die wo d Cakepops drufestönd. Denn hemmer i Gläser
-Vanille-Caramel
-suuri Pilz in peach und rosa
-Fruchtkracher in peach
-Mandle in wiss und rosa
-Caramelkugle in wiss
-roti Gummischlange mit dem wisse Züüg dinne
-Härzli Marshmallows und normali Marshmallows in rosa und wiss
-Härzligummis
-Meringues in rosa und wiss
-Cakepops
-Cupcakes
-Hochziitstorte
-San Bitter
-Pina Colada Shots
und das i de Dose sind Hugos usem Aldi. hend en mega hübschi Verpackig findi, mit mintfarbe :D

Sue
Nei er isch de nöd cho. Er hett vo Dütschland müesse cho und sig erst am Samschtig Abig am 6i verwachet. Naja, ich a sinere Stell hett mi is Auto gsetzt aber janu.

Pfingstrose
Hahaha wüüüüüürmiiii! Nei im ernst, freued eu eifach!!

22.05.14 15:11
malinchen 

Re: Bräute 2014

@lillian: ja die Badwanne mit Iis mache mir. D TZ organisiere das für üs... Det chunnt när Bier, Wiiswii und Moscato dri. Ja genau, dr Holunder isch glii "riif", ha gester gad churz bi mine Eltere nachegfragt. Sie hei gmeint es sige no nid ganz alli Blüete offe, aber am Weekend cha mes wahrschinlech näh. Die andere möchti scho ou sälber mache... Aber mini Mam het scho Bedänke güsseret wenn dass ig das de no wöui mache.

@Jane: Was het de dä typ gmacht, dass er erst am Abä am 6i isch ufgwacht?! Also wenn ig anes Hochzyt iglade bi gani am Abe vorhär nid no id Möst... Hmm, was würdsch de fürne Farb empfähle? So dunkelrot? Oder eher wiiss? I ha jetz so nude-Lack drunter (not just a pretty face vo essie)...

@sue: Ja, mir hei ou sones Getränkespänder-Dings. I stellä mirs so vor, dass mir de eifach ufnä Tisch stellä und die verschiedene Sirup drnäbä. Ha ou dänkt so 3 Sorte zmache, nid z viel... Denn möchti äbä so Trinkhalme wie d Littlefoot und Pfingsti häre stellä und Bächer.

@me: i ha e Hochzytsalptroum gha... Aber i weis nümme um was es isch gange! Has öich doch de umbedingt wöue verzellä.

22.05.14 15:40
_janedoe 

Re: Bräute 2014

malinchen
Nude isch doch super. Aber er sött vielleicht nochli meh decke? Ich ha ez mega freud a de Farb vo mine Nägel... isch so peachrosa, mer gsehts nid so guet, haha, hani geschter gschnell gmacht. Das würd aber wahrschinli nöd zum glitzer passe bi dier wegem rot:
Oder wie wärs suscht mit some cappucchino oder so?

Datei-Anhänge
10356280_10203901663447061_6607767310071377697_n.jpg 10356280_10203901663447061_6607767310071377697_n.jpg (48x)

Mime-Type: image/jpeg, 67 kB

22.05.14 15:48
_janedoe 

Re: Bräute 2014

malinchen
so z.b.?
http://www.ineedsunshine.de/2013/06/manh...-nagellack.html
oder so, da chani mier dini grad super vorstelle
http://giuliaswords.blogspot.ch/2013/03/...nbowflakes.html

:))

22.05.14 15:56
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@jane: ui, dini nägeli sind aber schöööön

22.05.14 15:58
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Gell wennmer sich d Wurstfinger wegdenkt :D hed perfekt zu mine Ohreringli passt am Samschtig :)

22.05.14 16:06
Broncos 

Re: Bräute 2014

Ladiies, sorry ich mag grad ned uf die ganze 10 Site woni verpasst han iga

Malinchen: Ich schick der s Rezept hüt Abig... Bin gspannt wiene findsch... Und das weg Paris findi u lässig, wär doch würklich cool, wenn das klapp wür

lilian: Die Idee mit em Reisefüehrer isch brilliant, dasi da selber noni druf cho bin Merci viil mal

Pfingstrose: Danke du Stresschopf aber ich han mir vorgnah, dass ich mich dur nix meh stresse lah, da mir all grosse Pünkt hend und dases jetzt nur no Chlinigkeite sind, falls was fehlt... So what!... Hahah, mal luege wie lang mit Vorsatz hebt

Me: Es isch super gsi am Samstig. Bin also grad chli nervös worde, woni mit GG, Pfarrer, TM/TZ und Fotograf ide Kapelle gstande bin und mir de Ablauf besproche hend. Es isch den irgendwie so real worde ... Aber irgendwie bini jetzt voll beruhigt, dass alles guet chunt. Mir hend so viel Sache chönne bespreche au no bide Abiglocation. Da mir suscht recht en frei Trauuig (für das, dass si katholisch isch) hend, also zb kei Trauspruch, kei Lieder wo alli mitsinged, TZ wo üs öppis mit uf de Weg gend etc het de Pfarrer gfunde er würdi s Ehegelübde traditionel eifach mit JA halte und ohni Eheverspreche. Mir hend den beid gfunde, dass das für üs passt. Ev. sägemer den am Abig no öppis zunenand. Und ich bin ehrlich gseit froh, dasi keis mache muess, ich het neb mim wortgwandte GG e schlechti falle gmacht. Leider passed d Husse vode Teaboyana ned über d Stüehl ide Kapelle, aber mir dörfed d Kapelle scho am Abig vorher dekoriere. Denn nimi eifach Stüehl vo mine Eltere dihei mit für de GG und mich. Aber zum Glück hemer s testet, suscht heti den scho die ersti Krise gha am Fritig Abig De Pfarrer het den au no gfunde, das er kei Chilebüechli mache wür, das bringi nur Unrueh bide Lüt, wills es den ide Hand hend und wenig Lüt dägeds während de Trauuig lese. Hemer den es guets Argument gfunde und somit isch en Punkt uf de to do list schnell erledigt gsi
Da no zwei Hiwis wo vilicht für suscht öpper no chönt nützlich si:
-Mir hend gmerkt, dass mer bide Aperolocation unbedingt de Weg zude WCs aschriebe müend, die gfindet d Lüt sucht i dene viele Chlostergäng ned. Villicht isch das ja au no bi öpperem vo üch so
- Bi üs lised mini Cousine und Cousin d Fürbitte vor und ich han vom Pfarrer u passendi becho. Also falls suscht no öpper Fürbitte brucht, chani sie gern schicke.

Was jetzt no uf de To do Liste isch:
- TANZ endlich üebe
- chlineri Dekosache (Charteherzli, Ständer für d Tisch"nummere", vereinzelti Sache für d Tischdeko)
- Roseblätter bstelle
- Chleid abhole (am Samstig)
- ev. Gastgschenk
- Schmuck bstelle (hani scho usgwählt)
- überraschig für min GG am Abig überlege (han mi immer noni entschiede, öbi singe söll oder ned und kei Ahnig wasi suscht chönt mache)
- ev. d Bluemechörbli no biz schmücke

Han grad echt es guets gfühl, es isch ja würklich nüm so viel und mir hend immerhin no 23 Täg

Sorry, isch wieder mal e riise egopost worde, aber vilicht schaffis ja ide nächste Täg mal mit üch mitzhalte

22.05.14 16:46
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Broncos: Das machsch DU GENAU RICHTIG!!! Das hani mir nemlich au gseit... Was nützt uf de Bilder und vom Gfühl her gstressti Bruut wenn de Rest perfekt isch den lieber relaxed... Hihi!!! Nervös werdemer so oder so!!!

Was wend ihr für en Tanz mache? Wender no in Kurs oder eifach zäme üäbe?

Gseh das sind Sache wo guet und schnell erledigt sind wenn mer sich eifach mal drah macht. Das hani gester Abig au müsse merke... Bin eifach immer zfuhl gsi und han e Usred gha aber gester hani gfunde, jetzt MACHSCH DU DAS, PFINGSTROSE! LOS!!! Und zäg i 2-3 Stund chunsch super vorah...

Aber Broncos... Wieso nöd singe... Ich würd mich super blamiere chans garnöd... Min GG chönti immerhin nüme devo renne! Haha!

ME: Hüt am 7ni chumi mini Probefrisur und Make-Up verpasst über! Jepi bin u gspanne... Han extra no en Chueche bache gester will mis Mami mit mine chline Gschwüsterte no verbie chund und die liebi Frau sicher au Freud hät... Ich natürlich sowiso... :)

TO DO: Hm...
- Favorite als Musikliste erstelle zum am DJ abgeh
- Hauptgang uswähle und WII! Mir hend eine gwählt wo 90 CHF isch pro Fläsche und es MUSS günstiger gah... Das wird suscht ächt übermässig viel!
- Rägeschirm bsorge (wemmern hät den bruchtmeren bekanntlich nöd)
- Girlande für de Pavillion vom Apero und für s Chäsbuffet!!!
- A3 Druck mit em Fingerprint Gästebuech
- Beidi Haare schniide

Thats it!!! Nüme mega viel oder... Guet den de Ziitplan no allne schicke und so chrims chrams...

 1 .. 463 .. 924 925 926 927 928 .. 963 .. 997
Iladige   Pfingstrose   würklich   Problem   malinchen   Zuletzt   Littlefoot   gspannt   würklech   Janedoe   Location   bearbeitet   bstellt   Hochziit   Hochzyt   irgendwie   squishy   schaffe   richtig   Taeboyana