| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 464 .. 926 927 928 929 930 .. 964 .. 997
23.05.14 09:13
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Guete Mooorge liebi Brütlis und TGIF!! Juhuii :)

Sue
Du chasch ja au eifach Wasserfläsche dezue stelle? Oder Karaffe mit Wasser?

Janedoe
Sind würkli hübsch dini Nägel. :)

Broncos
Finde din Vorsatz guet!! Es bring nämli würkli nüt dich no extrem z'stresse lah.. Und d'Liste isch würkli nüme lang.. Schön, händer mit allne all die Sache chöne bespreche und de Ablauf für d'Trauig dönt würkli au super. :)
Han gad gmerkt gha, dassi au am 14. Juni a e Hochziit iglade hihi

Pfingsti
Mier gfalled dini Holzchistli also au mega guet. Voll lässig, was alles bastlet häsch!! Und dini Probefrisur und Make up gfallt mer au! Und de Chueche isch guet gsi?
Über e allfälligi Beschilderig han ich mier no kei Gedanke gmacht..

Taeboyana
Nei eui Hochziit wierd sicher nöd langwilig!! De Banner wär sicher uu härzig! Ich möcht au no so Wimpelchettene sälber mache.. Söt abr mal das ganze Material bstelle, bzw. chaufe.
De Getränkespender wär bi eus bim Apero debi.
Oh so lässig mit em Cookies-Kurs! Vill Spass morn!!

Roseblätter
Ich han au no die kosteloser Muster bstellt bi http://www.rosenblaettershop.de/



Die erste beide sind gfrürtröchnet, rosa und antikpink und dänn zwei konservierti rosa und lachs.
Ich find die gfrürtröchnete sind zum alange wie Papier, defür sinds eifach no schöner i de Form, sind abr au liecht zerbrechlich. Die konservierte sind chli agnehmer zum alange, abr nüm so schön i de Form.

Me
Aso bi eus isch au immer no schei**-Wetter und mier händ hüt no de Personalalass, wo en Teil au no verusse isch. Toll...
Und am Weekend hämer au no einiges vor. Morn uf Konstanz und am Sunntig go Turte esse und tanze..

Datei-Anhänge
rosen.JPG rosen.JPG (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 121 kB

23.05.14 09:14
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Malinchen: DAS SCHAFFSCH DU... Erledigtsch das Wuchenend chli Sache? Ich maches amigs so, dassi zerst mal dass Zügs mache wo am gliche Ort isch und den möglichst die Sache wo schnell erledigt sind. Den chumi erstens mal chli in Fahrt und zweitens bini den plötzlich überrascht wie schnell die Pünkt erledigt sind... CD Bränne (wenner de Lieder scho händ) isch doch e Sach vo 5 Minute (den chasches eifach laufe lah), Kerze vo de Ikea (je nach dem wie wiiit d Ikea isch) häsch au i 30 Minute erledigt... Und hey s Kleidabhole isch doch quasi kein PUNKT! Haha... Das würdisch eh ma liebste jede Tag mache oder?!

23.05.14 09:23
malinchen 

Re: Bräute 2014

@pfingsti: hihi... MERCI! Mir hei morn Besprächig mit de TZ im Resti. Da chöi mir sicher paar Pünkt kläre und när chani gad die Mails mache... De si scho paar Pünkt weniger. Und das mit dr CD isch öpis wo GG mal cha mache. Und jaaaa, i fröie mi scho mega uf mis Chleid! hihi...

@lillian: Hmm, du hesch rächt die gfrüürtrochnete hei ä schöneri Form. Aber wenn sie när alli mega schnäll verbräche, nützt das ou nüt meh. I finde vo däm här die andere fasch schöner, sie würke "natürlecher" ou gad wöu sie äbä so chli zämägröllelet si. De gsehts würklech us als wäre sie ersch gad vor dr Blueme abgheit (haha, das tönt ja mega bescheuert, weisch wie ni meine?)...

23.05.14 09:26
Sue87 

Re: Bräute 2014

Malinchen
Hahahah was fürne horror –troum;O);O) zum Glück nume e Troum;O)
Das gseht doch nachere guete to do liste us..und wennd am GG no öpis chasch abdrücke isch ja no besser;O) hesch das weekend chli zit zum öpis erledige?

Lil.lian
Ja stimmt…Karaffe wäri o no guet…muess mau im Internet chli es guets Bild sueche vo sore Si-rupbar und ner am GG zeige und schmackhaft mache;O)

Rosenblätter
Für was bruchet dir die Rosenblätter? Für zum streue? Ha drum bis ize dänkt dasi de eifach d Floristin frage ob si üs Rosenblätter fürd Bluememeitli het?

me
i mache hüt Nami de Sirup fürd non-alkohol-Gastgschenkli und Morn gangi scho am Morge früeh los z Züri am Flughafe a Swissair-Flohmarktfreue mi scho mega und hoffe finde öpis dekomässigs fürs Hochzit ou no gad am Abig gömer ner zur einte Fründin go Znacht esse und am Sunntig hani vor chli z bastle fürs hochzit

23.05.14 09:55
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Roseblätter: Ich bin da glicher Meinig wie d Malinchen find die zweite Zwei die schönste. Sie gsehnd eifach natürlich us und finds finner zum Chleid als die starch rosanige.

Wetter: In Züri wirds jetzt also au BLAUE HIMMEL! D Berner Brüüt sind d Wettervorhersäger... Perfekt! Guetz zwüsse fürs Hochziit. Chönder den e Sturm, Räge, Sunne Warnig usegeh. Den chani de Ziitplan gad usrichte! Haha... Wers glaubt!

Sue: Ich liebe Sirup!!! Ich möchti probiere... Hihi... Was machsch du für eine? Minze?

23.05.14 10:01
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Roseblätter
Joah mier gfalled die zwei letzte au vill besser wie die gfrürtröchnete. Die wärded eigendli dänn so wie mers normal tröchne wür lah.. Und die andere sind vill natürlicher.

Malinchen
Hehe so bescheuert dönts nöd findi. Ich gsehs au so :)

Sue
Joah ich wierd den scho au no bi de Floristin nahfräge, abr die Roseblätter wered susch e sehr gueti Alternative. Und ich ha dänkt, ich bstells jeze eifach mal :)
Uiiii den fahrsch abr au no wiit für en Märt. De wär bi eus ja grad um de Egge..

Pfingsti
Joah häsch recht es wierd schöner.. Abr blau isch de Himmel also nonig, no sehr wulchig..

23.05.14 10:06
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Haha Lillian... Ich bin Optimistin! Im Gegesatz zu vorher gsehni immerhin e grossi Flächi blau und kei Rege! Plus chli Sunnestrahle! Es chund guet!

23.05.14 10:20
malinchen 

Re: Bräute 2014

@sue: ah cool... Da findsch sicher öpis, dä Flohmi isch ja aubes riesig! Chönntisch natürlech guet ou Karaffe häre stelle zur Sirupbar! Das würd sicher ou cool usgseh...

@wätter: haha, gueti Idee! Mir mache ä Hochzyts-meteo-service!

23.05.14 10:22
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Pfingsti
Yeah jez schiint d'Sunne *Daumen-hoch-whats-app-smiley* :) und blaue Himmel isch au erkennbar!! :))
Han hüt morge dänkt wos so abeglehrt hät, toll han wiedr mal die richtige Schueh agleiht, Ballarinas, haha
Apropo Optimist, also am Hochziit wierds schön sii. D'Sunne wierd schiine und regne wierds nöd..

Zuletzt bearbeitet am 23.05.14 10:31

23.05.14 10:40
malinchen 

Re: Bräute 2014

Hihi, i ha mi gester im Outfit vergriffe (Summerchleid, Ballerinas, Jeans-Jäggli - mitem Velo unterwägs ohni Rägäschutz und nix) und drum hüt extra es Rägä-Outfit agleit. Jetz närvi mi scho wieder...

@me: ha gad ds Mail a Pfarrer gschickt. Chani das scho mal abhägle...

 1 .. 464 .. 926 927 928 929 930 .. 964 .. 997
Janedoe   bearbeitet   Hochzyt   bstellt   malinchen   squishy   Location   Zuletzt   richtig   Littlefoot   schaffe   würklich   würklech   irgendwie   gspannt   Problem   Hochziit   Pfingstrose   Taeboyana   Iladige