| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 465 .. 927 928 929 930 931 .. 964 .. 997
23.05.14 10:44
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Jaaaa dr blau Himu chunnt Hätt me niemaus dänkt hüt Morge.

@lil.lian: Haha ig o, vou plotschnassi Füess hani gha bisi im Büro bi gsi und ha gad as ersts müesse id Garderobe ga d'Schueh föhne

@Sue: Vo däm Flohmi hani no gar nie ghört. Aber kenne mi da haut o nid us . Geisch viu a Flohmis dämfau?

@Rosebletter: Me bechunnt die zum Teil bi Floriste gloub sogar gratis, die si ja meistens vo Rose wo sie nümm chöi bruche. Heimer denn bi mire TZ wo sie hei ghürate so gmacht. De chame zwar evtl. nid so uswähle was d Farbe betrifft, aber gmischt findi aube o no schön u drfür muesme nid no Gäud usgäh zum bsteue, je nachdäm wärs e Überlegig.

@malinchen:
O Gott di Troum, hilfe!! Weisch wie...Bisch sicher froh gsi wod bisch ufgwachet... I finde ou dass euchi To-do-Lischte absolut machbar isch! Eis ums angere de chunnt das guet.

I weiss ou nid was üses Büssi het, vielech irgendöpis verschlückt. Sie duet scho sit über ere Wuche zwüschine chli hueschte/niese (weiss me ja bire Chatz aube nid so gnau wases isch ) und itz het sie gester u hüt kotzt. Süsch wirkt sie aber eigentlech fit... aber GG het itz vo sich us gfunge, mir söue alütte u wenn är das seit... isch sicher gschider wüu mir näxt Wuche ja id Ferie gö. Bi so Sache dänki aube, wie chunnt das use wemer mau Chind hei, i mache mer scho bire Chatz Sorge... Schlimm. GG geit de am Abe zum Tierarzt.

@Pfingsti: Hihi du hesch ja scho rächt, mir hei no Zit u si guet dinne. Die meiste Termine/Besprächige wo no usstöh, si zmindst scho abgmacht, nur dere vom Tanzkurs müessti mau alütte. Aber i wett haut eifach soviu wie möglech scho mache. O wenn me wahrschinlech e chli Stress i de letzte Täg fasch nid cha verhindere?

23.05.14 10:47
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Malinchen: Perfekt! So schnell isch ein Punkt weg... Das schaffed Ihr also mit LINKS! Ich bin mer sicher.

Wetter: Ich weitere mich so oder so ab mitti April (jedes Jahr) no dunkels Züg allege, gschlosseni Schueh, Dicki Jagge... Wird alles gad verstaut... Bin hüt au mit Sandalle gange... :)

Hihi, genau anstatt Meteo Schweiz sind mir Meteo Braut... Chöntemer mal lanciere! Wer sicher de Renner und wenns nöd stimmt wird eus nachher d Auge uskratzt! Haha!

23.05.14 10:54
malinchen 

Re: Bräute 2014

hahahaha... pfingsti!!!

Es het ä Zytlang sone Studi-Zytig gäh die hei aube es Horrorskop gmacht. Das chönnte mir ja ou no gad abiete i däm Zämähang.

23.05.14 11:14
Sue87 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Hüt Nami machi gloubs Zitronemelisse Sirup, mis Mami hets vorbereitet – ig mache ds erschte Mal sirup;O)

Lil.lian
I bi drum z Rümlang gebore und vo det her kenni de Flohmärit no de isch scho denn aube gsi;O)

Malinchen
Super, ei punkt erlediget;O) ja säg nüt bi ou regemässig agleit hüt;O);O)

23.05.14 11:32
malinchen 

Re: Bräute 2014

Ha gad es cools Tool entdeckt zum mini To-do-List verwalte: Wunderlist, kennet dir das? Bi gad begeisteret... Zwinge de morn gad alli TZ sich das ou abezlade de chöi mir gad alles drinne ufnäh und de hani schön d kontrolle (haha, Brautzilla i mir wird immer stärker) wer was erledigt het oder äbä no nid.

23.05.14 12:25
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ich cha grad uf nüt igah, holi aber no naaah.

Ha es paar Bilder is FB tah, für eu Gwundernase. Da wettis nöd inetue, söll für d Gäst de au e Überraschig sii :))

23.05.14 13:18
Broncos 

Re: Bräute 2014

Gugus ihr Hübsche

Pfingsti: Ich han jetzt gfunde, ich bruch au de Name ... Ou du bisch sooo fies, ich liebe Rhabarbere... Ich hoff jetzt aber glich für dich, das er fein gsi isch. S Make-up gfallt mer super, scho ehner starch, aber mit de Änderig wo d gschriebe hesch wirds sicher perfekt. Mir hend nüt speziell agschriebe, aber bi üs isch de Treffpunkt ebe vorem Chloster und den gönd nachher all zäme id Kapelle. Suscht verirred sich die arme Lüt sicher i dene vile Chlostergäng.

Littlefoot: Oh wow, weisch wie cool, wenn dini TZ singt. Bi üs singt ebe e guete Fründ vo üs ide Chile (und wird vo sim Mami uf de Gitarre und sim Papi uf em Saxophon begleitet) ... Han ich dir no keis Föteli vom abstecke gschickt mit mir im Chleid?

Taeboyana: Viel Spass am Cookie-Kurs und gueti Besserig am Rugge.

Malinchen: Soo lang isch jetzt dini Liste au nüm, das schaffeder also scho no. Also ohni Begleitig vo mim Daddy würi sicher ned singe, den würi glaub duredreie... Mal luege, öbis den mit mache

Sue: Viel Spass am Flohmi. Lieber du als ich, Flohmis sind überhaupt ned mis Ding. Ich find das irgendwie gruusig. Ich weiss, dases eigentlich ned so isch und ich eifach es biz spinn (aber jede het ja biz en Egge ab). Ich han scho als Chind Flomis ghasst und mach e riiise Boge drum...

Janedoe: Ich hans zwar uf FB scho gschriebe, aber das chamer ja ned gnueg säge:: Wow., d Föteli sind echt de HAMMER. Du bisch sone hübschi Brut gsi und mer gseht üchi Liebi also uf jedem Föteli und d Deko isch au schön gsi... ich chum gar nüm zum Schwärme us

23.05.14 14:03
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Broncos: Hihi ja er isch fein gsi! Seeehr sogar... Nechstmal chunsch hald eifach verbie! Haha, wer ja no lustig wenn sich alli verirre würded. Ja glaub au dass das guet chund wensi d Stärchi chli reduziert.

Janedoe: Ah SCHMACHT! Die Fotis sind eifach wuuuunderschön und sooo en schöne Stil es passt so guet. Die Deko wo ihr gha hend und alles anderi au gseht eifach perfekt us! Würklich! Mega... Ich find speziell die Turtespitze mega schön... Woher häsch du die gha? Das wer öpis für eus an Pavillion... Du chasch mer s Foti vom Chefig nomal schnell per Mail schicke den kläri das gad schnell mit em GG. Sorry... Ich bin chli en Chaot gad...

Sue: ICH LIEBE ZITRONE MELISSE... Ah Mist, jetzt hani so lust uf Sirup und im Gschäft häts das wiit und breit nirgends. FRUST, FRUST, FRUST!

Malinchen: Nei das känni nöd... Super wenns dir passt. Ich möcht das jetzt garnüme unbedingt ha... :)

23.05.14 14:43
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Janedoe: So schöni Fotos!!! Wow! Und scho u schnäu!! Dir heit würklech e Hochzit gha wie imne Blog... bi sicher euchi isch no viu schöner gsi as diesi wo 80'000.- het koschtet!

@Pfingsti und Broncos: I liebe Rhabarbere o!!! Mmh und zäme mit Ärbeeri... wett scho lang Confi mache aber chume nid drzue u när gits dänk wieder keni Rhabarbere meh...

@Pfingsti: Chönntsch bi mir dähei verbicho, ha e riiiiese Struch Zitronemelisse u mache aube früsche Tee drus... dä wachst so schnäu, me het aube zGfüu dä sig explodiert...

@malinchen: Nei das kenni itz ou nid. Ischs es App oder e Website? Aber i gloub mi würds evtl. chli stresse weni gseh dass die angere ihri Sache nid erledige Obwou üsi Lüt eigentlech mega Gas gäbe. I ha mir ganz pragmatisch e Notiz gmacht im Iphone mit de näxte Pünkt u drnäbe heimer ja no die usfüehrlechi Excel-Liste ufem PC.

@me: Ma nümm u wott Weekend... ga när no id Stadt ganes Chleidli choufe - weses de no het i mire Grössi. Hihi, soviu zum Thema "nei i bruche nid no äxtra es Chleidli füre Tag danach...!"

23.05.14 14:52
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Es isch es App. Me cha när verschiedeni To-Do-Liste mache und mit anderne Nutzer teile. Haha, i bi äbä chli süchtig nach to-do-Liste. Ghöre zu denä wo zersch mau eeeeewig lang Zyt verbrate drmit ä schön farbigi To-Do-Liste z erstellä womä när alles schön cha abhägle anstatt eifach azfah mit däm womä eigetlech sött.

ou cool... was hesch de für nes Chleid im oug?

 1 .. 465 .. 927 928 929 930 931 .. 964 .. 997
bearbeitet   Location   Hochzyt   Hochziit   Taeboyana   Pfingstrose   Janedoe   squishy   gspannt   malinchen   richtig   schaffe   Littlefoot   würklich   bstellt   würklech   Problem   Zuletzt   Iladige   irgendwie