Bräute 2014 |
|
1 .. 47 .. 91 92 93 94 95 .. 546 .. 997
|
|
|
|
|
|
11.02.13 12:07
Miggi77nicht registriert
|
Re: Bräute 2014
Nisliker: ohje... Eifach nomol go berote loh und aprobiere! Hoffe ier findet öppis woner beidi glücklich sind!
Novio_mayo: oh schöön!! Dr kaiser franz segi recht tüür und hegi sehr chlini portione het min GG gseit?! ;o) aber wür mr sus au no gfalle... Hend no nüt würklichs... ;op hesch denn no mehreri restis agluegt?
|
|
|
11.02.13 12:10
Miggi77nicht registriert
|
Nisliker: ohje... Eifach nomol go berote loh und aprobiere! Hoffe ier findet öppis woner beidi glücklich sind!
Novio_mayo: oh schöön!! Dr kaiser franz segi recht tüür und hegi sehr chlini portione het min GG gseit?! ;o) aber wür mr sus au no gfalle... Hend no nüt würklichs... ;op hesch denn no mehreri restis agluegt?
|
|
|
|
|
|
11.02.13 13:44
novia_mayo
|
miggi: ja das stimmt, es isch scho rächt tüür. d portione findi ok und ich has eifach mega gern... (für männer sind d portione evt. scho z chli!!?? :))de chef det hed gsäit wenn mer min. für 7'000.- konsumiered chönd mer s ganze resti für de abig ha das fändi no cool. und ich dänke bi dene priise chömed mer scho uf die summe :) nei noni, aber mier gönd no is haferestaurant und denn no id villette. det bini ebe no nie gsi am abig, det würds mier au mega guet gfalle, isch aber au ned ganz günschtig...
hend ier scho es datum?
nisliker: evt. müend ier doch verschideni ring ha, sie müend euch ja gfalle! wenn er würd en bicolor neh und du en eifarbige mitmene diamant oder so, das fänd ich no en guete kompromiss?! die niessing ring find ich au no schön, viel schöner als die andere bicolor
Zuletzt bearbeitet am 11.02.13 13:49
|
|
|
|
1 .. 47 .. 91 92 93 94 95 .. 546 .. 997
|