| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 47 .. 91 92 93 94 95 .. 546 .. 997
11.02.13 11:15
nisliker 

Re: Bräute 2014

also du meisch er de und ich nur de wissgold? ich het ebe scho gern de glich ring... susch bruchemer ja kein ehering. evtl laufts aber glich druf use... mal lueg..

11.02.13 11:43
novia_mayo 

miggi: s datum hend mier scho (16.5. zivil und 24.5. i de chile)
d chile hemer au scho gwählt und reserviert (st. verena kapelle z zug)
restaurant hemer noni, simer aber am umeluege. evt. im kaiser franz, wär vo de grössi her super und mier gfallt au de ruum mega guet. mer chönnt det au grad de apero mache, wär natürlich schön grad am see.
wie gsehts bi euch us?

nisliker: ooh die bicolor ring gfalled mier au überhaupt ned... isch das jetzt eigentli voll trend? ich ha s gfühl ich gseh nur no settig, i de heftli usw.... isch natürlich schwirig, vorallem ebe mer wott ja glichi ring ha

11.02.13 11:48
nisliker 

@novia_mayo ja du seisches... es isch würkli schwirig aber er möcht de unbedingt... mer müend vilicht nochli go ume luege und vilicht hemmer glück und findet no eine wo eus beidne gfallt (hoff)...

11.02.13 11:54
FringillaVigo 

@ring: Mir gfallt bicolor oh nid, wobi rot und wissgold geit no grad so, aber alles mit gälbgold isch eifach nid mis. Ig würd emu endr verschidni Ring näh, als dass eine vo euch nid glücklich isch drmit. Immerhin hesch dä när ds Läbe lang a! Sitr de scho zäme go luege, odr hetr dä eifach im Internet gfunge? Wil vilich isches im Gschäft, wenn me berote wird und zäme ussuecht, de oh widr öpis anders, nid?

11.02.13 12:07
Miggi77

nicht registriert

Nisliker: ohje... Eifach nomol go berote loh und aprobiere! Hoffe ier findet öppis woner beidi glücklich sind!

Novio_mayo: oh schöön!! Dr kaiser franz segi recht tüür und hegi sehr chlini portione het min GG gseit?! ;o) aber wür mr sus au no gfalle... Hend no nüt würklichs... ;op hesch denn no mehreri restis agluegt?

11.02.13 12:10
Miggi77

nicht registriert

Nisliker: ohje... Eifach nomol go berote loh und aprobiere! Hoffe ier findet öppis woner beidi glücklich sind!

Novio_mayo: oh schöön!! Dr kaiser franz segi recht tüür und hegi sehr chlini portione het min GG gseit?! ;o) aber wür mr sus au no gfalle... Hend no nüt würklichs... ;op hesch denn no mehreri restis agluegt?

11.02.13 12:47
nisliker 

@FringillaVigo mir sind i 2 gschäft gsie und mer hend de ring au scho i de händ gha. aber mir hed der immernoni gfalle...

ja mer gönd eifach nomal chli go ume luege..

11.02.13 12:55
FringillaVigo 

Nachtrag nomau wäge Ring: Ha mau no Ringe gseh, wo dr Herrering bicolor isch gsi und dr Damering eifarbig, wilr dert wo dr Ma Wissgold het, si bir Frau eifach Diamante. Weisch wie ig meine? Vilich wär sowas jo oh ne Kompromiss, wo dim GG chönnt gfalle? Oder so Sache wie inne e anderi Farb als usse. Hani mau vo Niessing gseh, die gfalle mr eigentlich no, wes de eifach nid gälbgold wär:

Datei-Anhänge
niessing16.jpg niessing16.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 87 kB

11.02.13 13:01
nisliker 

@FringillaVigo ja das wer für mich ok. aber min GG möcht unbedingt sonen dofe ring um de ring.... :S

11.02.13 13:44
novia_mayo 

miggi: ja das stimmt, es isch scho rächt tüür. d portione findi ok und ich has eifach mega gern... (für männer sind d portione evt. scho z chli!!?? :))de chef det hed gsäit wenn mer min. für 7'000.- konsumiered chönd mer s ganze resti für de abig ha das fändi no cool. und ich dänke bi dene priise chömed mer scho uf die summe :)
nei noni, aber mier gönd no is haferestaurant und denn no id villette. det bini ebe no nie gsi am abig, det würds mier au mega guet gfalle, isch aber au ned ganz günschtig...

hend ier scho es datum?

nisliker: evt. müend ier doch verschideni ring ha, sie müend euch ja gfalle!
wenn er würd en bicolor neh und du en eifarbige mitmene diamant oder so, das fänd ich no en guete kompromiss?!
die niessing ring find ich au no schön, viel schöner als die andere bicolor

Zuletzt bearbeitet am 11.02.13 13:49

1 .. 47 .. 91 92 93 94 95 .. 546 .. 997
Janedoe   würklich   Problem   Taeboyana   Iladige   schaffe   würklech   Hochziit   gspannt   bearbeitet   irgendwie   squishy   malinchen   Pfingstrose   richtig   Location   bstellt   Hochzyt   Littlefoot   Zuletzt