Bräute 2014 |
|
1 .. 466 .. 929 930 931 932 933 .. 965 .. 997
|
26.05.14 09:38
malinchen
|
Re: Bräute 2014
Guetä morgä mini Liebä...
ooch, scho wieder es Weekend düre. Zum Glück isch die Wuche chürzer und bi mir scho wieder die letschti vo däm Semester!
@jane: Mir hei nomal es Mail gschickt und gseit, sie sölle sich bis ändi Wuche bi üs mälde. Wenn nüt chunnt, wüsse mir glaub wora mir si.
@nala: mir gfalle d Strüssli ide Gläsli ou besser... Aber das chasch sicher no ändere, nid? Die Sache wo du uf FB hesch postet si würkli cool! Hesch du super gmacht! Bim Böxli isch no schwierig was du chönntsch obe druf due... Wie wärs mitere Blueme oder so?
@littlefoot: haha, für üs isch das Goal gad dr Stimmigskiller gsi am Samstig. Si när gad alli hei und mir is Bett.
@me: Mir hei am Samstig üses Träffe idr Location gha. I ha mini Krise definitiv wieder überwunde. Es wird garantiert super det... Mir hei ds ganze Resti für üs, sie maches zue am 2 und när isch gschlossni Gsellschaft. Das heisst i cha mi würklech ustobe mit Deko... Am coolste findi, dass es so es alts Buffet het wo mir dörfe fürd Candybar bruche. Das wird toll usgseh und de bruchi ussert d Wimpelchetti det gar nümme viel z bastle. I säge de eifach dr Floristin, sie söll det ou no es paar vo de Väseli härä stellä. Gester hei mir de scho dr Sitzplan gmacht. Mir mache ei Tisch vore wo mir mit üsnä Elterä hocke und när zwei längi Tisch. Es isch eifach jetz so, dass ei Tisch eher die junge si und dr ander die ältere Verwandte. Aber jaa, mir hei dänkt so machts de Lüt am meiste Spass und es durchmischt sich ja scho vorher bim Apéro und ou nachem Ässe wieder.
Denn bini aber chli enttüscht vo dr TZ vo mim GG. Sie het bidr letschtä Besprächige immer mega viel a sich grisse u immer gseit i söll nid alles konrolliere, sie machi das de scho etc. Sie isch würklech es mega Organisationstalent und machts au gärn. Drum hani mi när schweren Herzens würklech zrug ghalte. Aber jetz seit sie mir am Samstig, nid mal ei Monet vor dr Hochzyt: - Das mit dr Badwanne sig z schwirig zum Organisiere. Das göng nid. - Die Brutpaar-Attrappe wo mir hei wöue bim Photobooth wöu mir ja keini Gruppefotos wei mache: sie heig nüt gfunde wo me das chönnt bstellä.
I ha mi irgendwie gad mega gnärvt, das htä sie mir ja früener chönne sägä. Statt dr Badwanne düe mir jetz halt zwei Garette häre wo mir düe farbig aspraye und när mit Iis fülle. Das gseht sicher ou toll us.
Aber fürd Attrappe hei mir jetz no kei Lösig gfunde. Und obi das no schaffe jetz, settigi z bastle weisi nid. Wahrschinlech mache mir halt eifach e normale Photobooth.
Aber was ig öich drmit wott sägä: Sit numä ruhig Kontrollfreaks und gäbet nix ab wo öich würklech wichtig isch. Die andere tscheggä eifach zum Teil nid, wie wichtig dass üs das isch und dass mirs halt würklech eifach so wei ha, wie mir üs das vorstellä. I gloube d TZ hets nid bös gmeint oder so, sie het eifach ächt nid grafft, dass igs so wott und nid anders.
Naja, jetz ischs halt so... Was mi ou no chli het mögä isch, dass ig z Gfüehl becho ha, dass sie mi Brüetsch im OK nid mega integriert hei. Es isch halt mit ihm scho chli kompliziert zum sich träffe oder so. Er schaffet bi Securitas und het halt oft am Abä oder am Weekend Dienst. Aber sie chönnte ihm ja glich ou Ufgabe überträge oder so... Er git sich mega Müeh und macht alles top wo me ihm ufgit. I gloub i due jetz vo mir us halt no paar Sache mit ihm umsetzä.
So jetz muesi no schnäll chli anerä doofe Arbeit schribe woni morn sött abgäh... Häbet alli ä schönä Tag!
|
|
|
|
|
26.05.14 10:37
Broncos
|
Guete morge ihr Hübsche
Min Arbetgeber isch soooo grosszügig und git allne am Fritig au frei, das heisst die Wuche het nur 3 Arbetstäg
Nala: Wow, dis Bastelzüg gseht echt super us. Woher hesch d Buechstabe? Han mer ebe au no überleit sertig uf üse Tisch z tue. Ha und voll lässig mit em Tae bo, was das Forum ned alles bewirkt Isch den dis Chleid ned gschnüert? Den würs ja ned soo druf a cho, wenn no chli würsch abnä. Also mir gfalled d Blüemlii ide Vase au viil besser, als eifach anegleit. Aber das sötsch sicher no chönne ändere. Für das isch es ja schliesslich z erst en Offerte und ned grad en Uftrag. Es isch de Hammer gsi im Chleid, es het eifach perfekt passed. Schrib den under me nochli meh dezue
Littlefoot: Ich darfs ja chum säge, aber ich bin während em Match igschlafe ... Mir isch eifach so glich gsi wer gwünnt und ich bin soo müed gsi... Aber freut mi natürlich, dass für dich die richtige gwunne hend
Malinchen: Wow, das tönt ja echt super vo dinere Location, vor allem d Candybar wird sicher uu schön. Uii, das het mi ehrlich gseit au grad biz gnervt weg de TZ. Was isch den genau z kompliziert a dere Badwanne? Und min Vater het für s Gschäft also au so Atrappene vo de Sportler, sött also ned sooones Problem si, das z organisiere. Aber langsam wirds natürli scho knapp vode zit her. Ich han am a Samstig au schnell müesse leer Schlucke. Bi üs möched ja TZ/TM ja s Programm für die gladne Gäst vo 17-19 Uhr. Han den am Samstig mini Schwöster gfragt, öb sich den d Lüt scho kenned oder öbs sinn macht, das mir no churz alli vorstelled. Sie hed den so gfunde, ah das hemer gar noni gnau agluegt... Ich han den eifach, ah ok gseit. Sie hend ja scho no 3 Wuche zit, aber glich
Me: Ich han am Samstig mis Chleid gholt und es isch en absolute Traum das chleid isch eifach gmacht für mich Min Sis und mini Mum hend müesse lerne, wie sie mir s Chleid müend alegge. Uii, das isch den gar ned so eifach, nur scho s abbügle isch es züg. Aber sie hends u guet anebecho. Mir müend den eifach unbedingt gnueg zit defür iplane. Ich bin den im Lade chli umeglaufe zum luege, wie sich s so afühlt und es isch de Hammer gsi. Es hend all gseit es gseht us wie im Märli... Nebe dra isch en anderi Brut ihres Chleid am abstecke gsi und womer usegloffe sind hemer grad all glichzig gseit: ui nei, hesch die ander Brut gseh? Dere ihres Chleid isch u hässlich und sie gseht us wiene Presswurscht. Ich weiss isch recht gemeint aber mir hends so luschtig gfunde, das mer all 3 s gliche denkt hend. S Chleid isch jetzt bi mine Eltere dihei uf de grossi Tag am warte Denn hemer gester Abig de Tanz güebt. Es isch sooo lusti gsi, mir hend üs es paar mal voll vergröled Mir hend üs jetzt für Happy vom Pharell Williams entschiede und tanzed en Discofox dezue. Isch eifach recht schnell und ich totsch han de Reifrock bi mine Elter gla. Ich hoff jetzt eifach, dasi mit mim riisige Chleid bide dreige nachechum und suscht hani mim GG eifach gseit, muess er sich den chli meh dreie Mir hend jetzt eifach so chli e Choreo wiemer inelaufed und üs es paar Zwüschteil überleit, aber de gross teil möchemer den spontan, chunt eh am beste. So wieder zwei Sache uf de To do list abghaget. Denn hani no en anderi grossi entscheidig troffe am weekend. Ich han no lang mit minere Mum gredt und ich brich mis Studium ab und wird d Prüefig ned schriebe. De ursprünglich plan isch gsi, das ich mit em Studium afange und den im August afange Schuel gä und nebebi s Studium fertig mache (das isch möglich und mir hend vorher einige Lehrer und au en Rektor gseit es sig keis Problem en Stell z gfinde). Es hend jetzt aber anstat wie normalerwis 5-10 das Jahr 30 s Studium agfange. Uf jede Fall han ich mich sit em Februar a uu vielne Ort beworbe und eifach kei Stell becho. Da mir ja gli is Usland wennd, hemer entschiede, dass sich s Lehramt so ned lohnt und ich gschieder e "normali" Stell bimene Unternehme sueche. Den hani immerhin scho bruefserfahrig und wer weiss, vilicht chani sogar intern is Usland wechsle... Und drum hani jetzt au grad wieder chli meh zit für d HZvorbereitige und bin grad wieder voller Elan Sorry, isch chli en lange egopost worde und het teilwis gar nix mit de HZ z tue
|
|
|
|
|
26.05.14 11:26
_janedoe
|
Hui, ez hani eifach gschlafe – bis jetzt! Ischmer vor Jahre zletschte Mal passiert glaub. Guete Morge Fraue :)
Nala Mega schöni Sache hesch du bastlet! Gfalltmer uh guet! Hehe isch doch super wenn jez de Freifahrtschii für es Glace hesch;) Ich finde d Blüemli i de Väseli schöner und irgendwie wirkts verspielter und glich ufgruumter, weisch wieni meine? Wie würded die anegleite überhaupt frisch blibe? Bechämt jedi sones MiniVäseli? Das chasch sicher no ändere. Sie macht dier ja erst e Offerte und du als Chundin chasch so lang schruube, bises dier passt. :) Genau, de Ex TZ wär am Samschtig Morge losgfahre. Guet er wohnt momentan z Mannheim, das wär ned gaaaanz so wiit wie Düsseldorf aber ich has vo Afang a bescheuert gfunde. Min GG regt mi i dere Hisicht total uf, er cha ned eifach mal öperem voll d Meinig sägä :/ Jöhh nala so lieb wege de Föteli. Eusi Fotofragin isch aber au super gsi! D Nägel sind Gelnägel, aber dadurch dass sie ganz lackier sind, findi, gsehnds super us
Littlefoot Haha sogar mir isch en chline Quieks entfalle und ich bi überhaaaaaupt ned Real fan :D Hesch Bilder vo de Probefrisure?? Mier gäbed doch gern euse Senf dezue :)
Malinchen De drücki mal de Duume, dass die sich meldet! Oh wow tönt mega cool mitem Buffet! Waas? Wieso gaht de das ned mit de Badwanne? Wenni mi richtig erinnere, wär ja d Badwanne scho organisiert und es gieng eifach ume Transport? Das mit de Garette isch aber au e super cooli Idee. Das chunnt sicher au mega guet :) Und wege de Brutpaaratrappe. Das chame ja eifach usdrucke uf A4 Blätter und uf Karton chläbe im Notfall. Hmmmm
Pfingstrose Hey neeeei, es schint echli, als müend die eifach alles a sich risse und es riese Fass ufmache bi allem. Müehsam. Telefoniere chönder au ned mit ihm?
Broncos Hihi sogar wie du vom Tanze schriibsch tönt luschtig :) Muetige Schritt, sStudium abzbreche. Da hesch echt au mini Bewunderig. Mängmal muessmer so Schritt wage, wenn mer will wiitercho. Hesch scho öppis in Ussicht oder fangsch ez bi Null a?
Me Haha ich ha hüt Morge es Päckli becho mit de Stüehlbänder woni vor zwei Mönet bstellt ha Bruchi ez nümme :D
|
|
|
26.05.14 11:29
Taeboyana
|
Guete Morge! Juhuuu e churzi Wuche Und ig ha abem Donnschti Feeeeerie!! Freue mi angers.
@Pfingsti: Auso nei ächt, nid scho wieder sones Gstürm! Aber du machsches genau richtig. Ohni Träffe/Besprächig vorhär würdi mi ou nid eifach uf das ilah, das lüchtet doch jedem i...
@Broncos: Wow, das isch würklech e wichtigi und ou sehr entscheidendi Entscheidig! Aber es tönt würklech richtig... umso schöner we'd jetz meh Zit hesch und Motivation fürz HZ. Toll wägem Chleid, so schön!!
@littlefoot: merci für d Komplimänt zu de Cookies. Aber i plane im Fau keni Mini-Törtli, das isch irgendöper angers... finde se zwar ächt uuuuuu härzig, aber wüuis ja säuber mache, gäb mer de das glich zviu Ufwand. Ds Tolle bi de Cookies isch dass die viu lenger hautbar si und ig drum o scho chli im Vorsu cha mache, damit i nid e Tag vorhär no zuesätzleche Stress ha...
@malinchen: Schön wäg dr Location, tönt super! mir hei näxt Wuche abgmacht und i hoffe, bi üs chunnts ou positiv use. Ha no chli Bedänke was ihri Flexibilität i Sache DJ etc. betrifft. Aber chunnt hoffentlech guet. Ou nei so schad wäg dr TZ... das sött doch würklech beides möglech si! Aber Garette tönt eigentlech ou cool!
@Nala: Du hesch würklech super Sache bastlet und bisch mega dran. I sött itz de o mau drhinger... aber mir hei ja gli Ferie! Heeee du bisch ja so guet, itz geisch würklech iz Tae Bo! Freut m auso gad sehr! Bousch de sicher o chli Müskeli uf hehe...
@me: I cha hüt mini neue Dokumänt (Pass und ID) ga abhole juhuiiii!! Das heisst i cha scho mitem neue Name id Ferie Ig ha ehrlech gseit no Fröid a mim neue Nachname, aber i ha irgendwie nie Müeh gha, mi aut abzgäh... finde dr neu o chli schöner (obwou d Heufti isch ja glich bliebe ). Aber ungwohnt isches glich no, wüus eifach no chli brucht, bis i mi drmit cha identifiziere Reini Gwohnheit haut. So hüt Nami hani o no frei, mis Mami het Geburi und mir mache zäme e Lädeli-Käfeli-Namittag und gö nomau ga luege wägme Chleid für sie... sie het zwar eis gfunge gha, aber het chli Angscht dass sie das när nie meh cha alege und es chostet haut glich über 600.-... hoffe mir fände vielech ir Stadt öpis Guets. Und am Donnschti geits ab uf Italie a ds Hochzit vore ehemalige Schukollegin. Bi soooo gspannt und freue mi extrem!!
|
|
|
26.05.14 11:32
lil.lian
|
Nala Bi dier sind au gad es paar Sache gloffe. :) Ah kuuhl fangsch a mit Taebo! So lässig.. und das mit em Glace, hihi Gfallt mer sehr guet din BH.. Isch ja chli e Mischig, nöd ganz e Korsage abr es hät glich meh drah wie en BH. Mier würd das mit de Blueme i de Gläsli au besser gfalle.. Du chasch es ja sicher no ändere!
Littlefoot Mier gahts glich mit de Frisur.. hmm.. Wenn gasch zum Coiffeur? Ich het morn de Termin..
Malinchen Ah guet, häsch dini Krise überwunde.. Schön fühlsch di wohl dete und es gallt der det. Das mit em alte Buffet isch ja voll lässig wod chasch benutze. So kuuhl!! Gseht sicher nacher super us! Ui, da wäri also au gnervt wege de TZ. So schad wege de Badewanne!! Und bi de Bruutpaar-Atrappe händer eu us Karton wölle in echter Grössi ? Scho doof chan sie die zwei Sache nöd organisiere!!
Pfingsti Grrrrr unglaublich dini Gschicht!!! Voll unverschämt! Abr jaa finds guet, dass so locker blibsch! Irgendwenn bringts ja würkli nüt meh, dich wieder und wieder ufzrege. Isch voll verständlich, wenn iher ihn vorher nöd gsehnd, dass iher ihn uf ken Fall engagiere dönt!!
Broncos Dönt ja super mit dim Chleid! Bisch richtig i dis Chleid verliebt, so schööön :) Das mit em Tanz und em Lied findi kuuhl. Wierd sicher mega toll! Mier händ gad gester no es paarne bim Discofox zueglueged, wemers chan ischs de hammer!! Ja da häsch würkli e grossi Entscheidig troffe! Abr so wied schriebsch, ischs ja würkli vernünftig. Und du häsch ja scho es paar Mal gseit, z'Amerika wür der das Studium jeze au nöd vill bringe.. Dänn wiersch nach de Hochziit uf Jobsuechi gah?
Me Mier händ no es paar Sache gmacht am Weekend. Zersch simer in Konstanz si chli pöstele. Mier händ zwar nöd so vill Ziit gha, abr glich no es paar Chlinigkeite für d'Hochziit kauft. Einersiits hämer im Depot no es Chistli kauft, eusi zwei Afangsbuechstabe und es & in MDF und den no chli dicki Schnuer. Und im Nanunana hani no ganz vill Spitzebänder kauft . Im Hochziitshuus hani eigendli no wölle luege wege Halschetteli, händs abr dete nöd, nur Ring. Und mini Päckli simer no go hole, d'LOVE-Buechstabeschale sind voll kuuhl!! Und au no Mason-Ball-Gläser gfallemer uu guet :). Und gester hämer no Turtedegustation gha.. hmmm :) Isch super gsi. Mier händ jeze e drü stöckigi Turte. Une hämer es Vanillebisquit mit Waldbeercreme, den i de Mitti Vanillebisquit mit Schoggimousse und zoberst Schoggibisquit mit Schoggimousse und ere Mango Maracuja - Schicht. Han uu froid :)
|
|
|
|
|
|
1 .. 466 .. 929 930 931 932 933 .. 965 .. 997
|