| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 466 .. 930 931 932 933 934 .. 966 .. 997
26.05.14 11:42
Broncos 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose: Das würi also au so mache... ui nei, stell der vor es wür e DJ uflege, wo no nie mit ihm gredt hesch. Das chan doch au ned i sim intresse si, ich meine, er muess doch wüsse was s Brutpaar so wet.

Janedoe: Neinei, sorry, hans villicht chli verwirrend gschriebe. Also ich han en Masterabschluss in Wirtschaft. Ich han jetzt eifach no es Nachdiplomstudium agfange, damiti nachher het chönne Wirtschaft und Recht am Gimi oder WG ade Bruefsschuel unterrichte. Das hani jetzt wieder abbroche. Anstatt Lehrerin gits jetzt eifach öppis anders us mir. Ich hoff jetzt mal, dasi mit mim Studieabschluss und eis Jahr erfahrig in Projektmanagement öppis gfinde. So muetig isch jetzt de Schritt also au ned grad gsi und da ich erst 1 Semester studiert han, hani au ned würklich viel zit "vergüded".
Das isch ja blöd weg de Bänder. Hesch den anderi gha für s HZ? Was machsch jetzt demit?

Taeboyana: Isch mer glich gange mit em Name... Ich finds eifach amigs no schad, weni neui Lüt kennelerne oder so und den frageds dich, bisch mit dem und dem verwandt? Den sägi amigs, nei ich heiss eigentlich andersch Wow, du hesch grad chli e schöggelerwuche viel spass mit dim Mami und den nachher in Italie

lil.lian: Genau, also bin jetzt scho biz dra.. Halt eifach immer chli am umeluge. Dis Dekozüg tönt super, bin den scho uf Föteli gspannt. Und mmmh turte, ich liebe Waldbeeri, die nächst wo mich quält i mim Süessigkeitefreie monet

26.05.14 12:01
littlefoot 

Re: Bräute 2014

etz hani ufem handy gschribe wo die chli dusse am spile gsi isch und de plötzlich ke akku me gha ...grrr

malinchen: ou nei so schad weg de badwanne-zumal das ja shco u lang bekannt gsi isch oder ?
cool weg de location - tönt echt mega. frue mi scho uf bilder :)
chamer scho vorstelle warum ihr für atletico gsi sind haha mir fanged etz kei diskussion a über das, susch chiflemer no aber mir sind scho real fans gsi wo noni de ronaldo & co det gsi sind, sondern mega cooli spieler, wie de Raul, Zizou usw.. :)

broncos: hey isch mega cool gsi, all vier mitem tricot (aso die chli isch ipfuused). gits es foti vom chleid ? haha mir hend au immer so szene gha womer i de brutläde gsi sind. vor allem bim erste, nei die het eis agha, gaht ja gar nid.
wow recht en entscheidig mitem studium. was häsch scho wieder gnau studiert ?
aber au schön wenn jetzt me zit häsch...villicht sogar für es baby ?
oh happy findi grundsätzlich es cools lied, aber momentan gahts mer echt uf de kecks

pfingsti: ui nei das gaht ja wieder mal gar nöd s hört ja nie uf. aber dini istellig dezu isch top ! gits eigetli nomal es foti vo dir im chleid ? :)

lilian: hmmm die turte tönt ja fein...eue konstanz trip tönt au lässig. häsch jetzt no väseli oder gläser kauft ?
ich gang am samstig zu de coiffeuse...

taeboyana: cool mitem neue name id ferie .) ich wird das nid mache, het mi agurkt no ID bstelle ufs zivile, dunkt mi chli stressig und da mer am tag danach eh flüged..au egal jetzt chunts nüm druf a haha :)
ui cool es hochzit in italie, das wird sicher toll ! ach so, isch das öper anders gsi mit de törtli

jane: haha suuuper mit de bänder. chasch sie ja da ine verchaufe :) bi eh scho gspannt uf d aktualisierig uf din verchaufs bazar und nei, das isch ke ufforderig gsi haha :)

me: ebe d frisure...ha soo vill uf pinterest. aber denke säg ihre etz mal, ei sitlich hochgsteckti, eini woni uf de site han aber lang und eini offe...de luegemer mal. aber bi de sitlich hochgsteckte mit de blueme weissi eifach nid obi chli durenand will, oder voll elegant...glati haar oder locke..hach :)

Datei-Anhänge
seitlich.jpg seitlich.jpg (27x)

Mime-Type: image/jpeg, 60 kB

seitlich2.jpg seitlich2.jpg (20x)

Mime-Type: image/jpeg, 34 kB

seitlich3.jpg seitlich3.jpg (12x)

Mime-Type: image/jpeg, 43 kB

seitlich4.jpg seitlich4.jpg (15x)

Mime-Type: image/jpeg, 48 kB

seitlich lang.jpg seitlich lang.jpg (30x)

Mime-Type: image/jpeg, 37 kB

26.05.14 12:05
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

liebi ladies

mier hend am samschtig en wunderschöne tag gha
en bricht gits noni, die wo intresse hend chönd im mai-bräute thread uf s. 134/135 es par föteli go aluege
ich wünsch eu no en ganz schöni vorbereitigszit!

26.05.14 12:22
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hoi mitenand
Meld mi au wiedermal, ha zerst einigi Site welä nahlesä

Lula:
Du hesch mi mal gfrögt, wieso mir de Taufschi unbedingt bruchet. Ich weiss nid wies bide ref. isch aber wemer katholisch hüratet brucht ma de, will deht druf itreit isch obmer schomal ghüratet het, tauft worde isch, kommunion etc. und das wends ha, also de pfarrer sust stellt er dokument nid us
Den weg de Französische Bulldogge simer druf cho, will eus die 1.sehr guet gfallet, 2. d'eigeschafte vo dem Hund super sind und genau zu eus wür passe. Mir wend en Kinderliebe hund wo au fähig isch zum grösseri spaziergäng z'mache aber nid jetzt enorm viel sport brucht wie en labrador. Joo eigentli sind das scho die hauptsache wo eus zude franz.Bulldogge triebet

laprincipessa:
Weg de photo-booth artikel, also mir hend keini und weissi nid obi na söll bsorge. Will mir ebe "leider" nid irgendwie sone fotibox hend oder en egge mitere poloroid sondern eifach en normale Fotograf und drum weissi nid so recht, wo und für was ich den so artikel söll neh. Aber lässig findis.
Wie isches bi eui?
Dini Beschriebig vode Unterwösch tönt interessant, hesch nid es foti oder en link? Ha i mim kopf irgendwie es chaos mit dem schlüpfer wo glich fascht wiene korsage isch und na sexy söt si?

Broncos:
Hoff hesch mis sms feedback weg de Roseblätter becho
Ob 1 liter gnueg isch weissi nid, bi enorm schlecht mit denä mass. am beste frögsch die vode homepage grad selber, ich denk die sind profis und gend scho e ehrlichi antwort.

Taeboyana:
Gratuliere zu dim ZSA
Föteli bim Fb gsehnd also herzig us!!!!
Weg dem Tanning, ich ha au scho devo ghört und has eigentli welä mal usprobierä, au weni selber eigentli schnell und guet farb anüm. Sofern ich cha sunne tanke
Aber irgendwie hani in letster ziit nid so positivs devo ghört, vowege ma wird fleckig oder ma gsehts und drum weissi nid obis würkli mal na wot probierä.
Wie isch bi dir de stand?

Nala:
Mega mega schöni und vorallem herzigi Ringböxli hesch postet, ich wür au segä, leg los mit bastlä, das schaffsch du scho!

Lil-Lian:
Hihi ich ha fascht die gliche Farbe vo dem Roseblätterversand bstellt.
Find die Konservierte au viel schöner, vorallem farb und qualität gfallt ma besser, die andere sind wie papier. Aber e Frag, weli Farb sind bi dir die 2.te? Die mit wiis und pink?
Ha au sotigi welä aber irgendwie findis nid so toll.Lil-lian, wend wilsch chömer eus ab mitte Juni mol treffä mit de Manne.

@ME:
Nid viel, muen nuna hüt schaffe vo 14-23.15uhr und den FERIÄÄÄÄ
Und Mittwuchnacht gahts ab uf Italie....Sonne, Sommer, Strand ich komme
Sorry Ladys, aber ich freui mi so uf Ferie. Ich bruch Sunne und eifach relaxe. Ha vorcha mit mim GG es paar Bastelsache mitneh und de Laptop, dasmer amigs gmüetlich au echi HZ chönd mache. Will sust hemer fascht nie ziit mitenand und ich machs jo gern vorallem bastle oder so, isch eigentli entspannig für mich.
Falls mir also irgendöberd no sini Chileheftli wot zeige oder en Link weiss wos tipp dezue git bezüglich sprüchli/gstaltig....bitte nur mitteile, sind herzlich willkomme!
Aja, und Feriedetails wemer nochli plane....
Sust hani nid viel zum verzähle, ussert dasis fall momentan sehr guet ha mit minerä TZ
Defür bini voll erfolglos gsi bim Unterwösch shoppe letst wuche, ich will ebe gern e Korsage aber ha na nix gschids gfunde wo mir gfallt,hoff dasi in Italie was finde.
Aja, und e Frage, ich han en schuhe gseh bi Pinterest wo mir u guet wür gfalle....
er isch vo Alexander McQueen...jo i weiss bestimmt meh als 100.- aber weiss öberd wo dases in Züri ümenand sonen lade git oder sust en tipp? Konstanz wer au e variante.
Will ebe ungern eifach bstelle ohni probierä.

http://de.pinterest.com/pin/251497960411092273/

26.05.14 13:47
Sue87 

Re: Bräute 2014

Nala
Hesch föteli vode Rähme wott gfunde hesch?? Mir gfallt ds erschte Bild vode Tischdeko mee-ega…..weisch du übrigens scho ob du d Kerzeständer nachem Hochzit bhaltisch oder würdisch witerverchoufe??;O)

Lil.lian
Findes ganz e schöni Frisur wott es Bildli aghänkt hesch!!

Taeboyana
Die cookies si suuuper cho!! Was isch das fürne masse wome druftuet ufd güetzli wome so cha verziere?? Ou das fägt es hochzit in Italie…bi de gspannt was du ds brichte hesch;O)

Malinchen
Ou schön bisch wider vo nöiem id Location verliebt! Und das alte buffet tönt spannend bi ja scho gspannt de uf Föteli vo öiem hochzit;O) das würdi imfau ou mache…gisch dim Brüetsch eifach gad direkt chli ufgabe de heter sicher Fröid!!

Janedoe
Wo hesch du de Stuehlbänder bstellt wosi so lang lieferfrist hei??;O) wieviel und was fürne farb?;O)

Broncos
Schön heiter so viu chönne erledige! Hesch es Föteli vo dir im Kleid vom abstecke??;O) ou ja de hesch e grossi Entscheidig troffe! Schön hesch ize meh Zit…i welem Bereich suechsch de ize e stell?

Pfingstrose
Was, di vater wott sich mitem DJ treffe ohni euch??

Littlefoot
Di zwöiti und di letschti Frisur findi meeega schön…! bide letschte isch eifach d Frag obsder wohl isch mit chli offe oder lieber alli gsteckt wetsch…

Novia-mayo
Ui i gratuliere vo ganzem Herze!!! Gah grad go föteli luege;O)

Sasileu
So schön hesch gli ferie! Und chli sache mitneh zum bespreche findi e super Idee! Wirde Ends Juni o uno e Wuche ferie ha in Südfrankreich mitem GG und mir werde denn ou so sache wie Sitzordnig etc aluege i aller Rueh;O) guete Endspurt!!

Me
I ha das Weekend mega viel los gha und bi tätschmüed und froh isches e kurzi Arbeitswu-che….über Uffahrt machi Brugg und ha öppe jede Tag öpis vor fürs Hochzit;O) Mittwuch besprichi d Lieder mit mire Schwägerin wo si wird singe ide Kirche. Am Donnerstag gömer id Abiglocation go Wein degustieren und details bespreche vom Fescht. Am Fritig chöme d Schwiegereltere cho esse das het nid viel mitem Hochzit z tue;);O) am Samschtig gömer zum Pfarrer und hei Trauungsbesprechung.

26.05.14 13:51
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Sasileu: Hoooi!!! Ah schön hesch du scho bald Ferie... ICH WOTT AU! Finds e gueti Idee näbedbii chli HZ Sache erledige. Isch doch entspannend und immer nur so viel wie ihr Lust hend. Wie lang gönd ihr? 1 Wuche? Wohie gönder genau? D Schueh sind würklich schön und werdet wahrschiendlich nöd mal unter 200 CHF sie... Haha! Aber kei Ahnig wo die findsch. Wen googlisch findsch nix schlaus?

Me: So bin retour vom Chleid probiere! Isch scho cool wenns endlich apasst isch wie mit de Ring... Den chan mers sich eifach am beste vorstelle! Bzw. den isches REALITÄT... Sie hend mer umsverrecke no en Schleier welle adrähe uf e ganz geili Tur... SIE WERDETS S LÄBE LANG BEREUE WENN SIE KEIN SCHLEICHER NÄMMED. Ja genau hetsch gad chöne säge ich stirb mit 50 anstatt mit 60 weni keine nimme. Und de hät so was vo nöd passt wo die mir aneghebed hät. Würklich chli unaghnem gsi. Jetzt gahni am DI vor de Hochziit go abhole! JUPPPI!

Den bini uf em Retourweg no schnell in Jumbo go Buechstabe und & go chaufe für uf de Gschänkstisch...

Janedoe: Hesch du nöd au no en Jutetischläufer wo du mir gad mit em Vogelchefig verkaufe chöntisch?! Ich bruche nur eine. Er müssti ca. 180 cm siie... Also chan au 1.60... De Tisch isch 140 lang.

26.05.14 13:56
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Sue: NIE IM LÄBE MIN VATER... Sine denk wieder... Er wott mit ihm das alleige bestimme. Weiss aber nöd mal wenn mir Musig bruched und angeblich chan de sogar no singe... Ja genau das wotti aber zerst no ghöre. Gaht würklich garnöd...

26.05.14 14:12
nala05 

Re: Bräute 2014

gugus!

@littlefoot: i bi am sa im ikea gsi, und ha dänkt wens eifach vrkehrt ufstelllsch söts trotzdäm go.. weiss eh noni.. haaachh..
jööö härzig wägem match.. i bi zwar au chli meh für atletico gsi, wil ich gfunde ha s wär mol e gaaanz anderi mannschaft ;-) aber real isch au guet! tuuusig mol besser as bayern oder chelsea
frisur: i könnt mir an die die siitlich langi guet vorstelle, glaub au dases zum kleid sehr guet würd passe, es umschmeichlet dich und glichzytig de ussschnitt perfekt :) weisch wie ich mein?

@malinchen: hmm rächt doof wäg de badwanne und de atrappe.. aber garette ansatt badwanne findi au sehr cool. das jetzt aber die atrappe fehle isch doof! aber susch isch jo mega toll wäg de location das de zue isch mit gschlossener gsellschaft aber im allgemeine hesch du scho rächt, mir sin kontrollfreaks wil mir sicher go wän das die sache wo uns wichtig sin au laufe… i glaub i würd ihre scho no öbis sage wäg däm, wär glaub au rächt gnärvt gsi.

@pfingstrose: hahaha dim gg si vatr isch ächt de hammer! het är s gfühl ihr engagieret en DJ wo ihr no nie gseh händ, däm ihr euri musikwünsch und richtige nid gseit hän usw? find dini istellig au guet, wen sich di gg ufregt längt das scho und wen är au grad luegt isch jo au guet.
viil spass bim kleid aprobiere, isch dänki die letscht aprob vorem grosse dag oder? has grad gläse.. schön hets dir so gfalle, i k amir guet vorstelle dases nomol ganz andrsch isch wens wirkli DI kleid isch… manno typisch für so brutläse.. imer no öbis meh welle adreie! und nei du wirsches nid s läbelang bereue, du hesch dini entscheidig troffe und weisch sicher besser as die trullene was zu dir und eurem hz passt

@bronos: d buechstabe hani vom jumbo, ha si aber au scho im coop do-it gseh. sin eifach kartonbuechstabe..
nei mis kleid isch n id gschnürrt, s het knöpfli und riisverschluss oder so öbis.. haha has no gar nie gnau agluegt wie mehs gnau zue macht.
hahaha mir hän dä momänt au scho ka, das mir usegloffe sin und gseit hän "wähh die ander eht de e hässlichgs kleid ah ka" hihi, isch scho fies aber jo gschmäcker sin vrschiede

@jandoe: mir gfalle d väseli glaub au besser. haaach.. i schribere nochär mol no.. die glegte blueme sin in so mini-reagänzgläsli din, dorum bliebe si scho früsch. :)
au vo mannheim findis mega welle am morge abfahre.. aber wen meh sich für das entscheidet, den goht meh sicher nid am obe vorhär go party bis zum abwinke mache, so en mongo sorry!
haha sooo lustig mit de stuehlbänder

@taeboyana: mega toll, jetzt bisch ganz offiziell in allne dokumänt frau gg! cool!
jooo ich bi jetzt scho 2 mol im taebo gsi, morn gangi widr :) hesch mi infiziert ;-)
ich bi momentan wirkli grad chli dra, wot bevor den d priefigsvorbereitig kunnt de gröscht teil ha, das heisst ha no 2 wuche für alles..

@lil.lian: mmhmm euri torte dönt mega fein! yummy! händr jo grad chli öbis gmacht am samstig.. cool!

@sasileu: ha das ringböxli jetzt scho halbe gmacht, siehe facebook
schön heschs du mit dr tz widr besser! was het si den ka dases so komisch zwüsche euch gsi isch?
ahhh ferie… wot au! viiiiil spass! hmm i kenn kei lade wo alexander mcqueen vrkauft, aber die sin sicher viiiiil türer as nur 100.-, und wens wirkli d schueh gsi sin wo d kate ah ka het sins worschinli eh scho lang usvrkauft und gar nüm i dr kollektion aber si wäre wirklig meeeega!

@sue: i due kerzeständer wiitrvrkaufe an e bruut wo im 16i erst hürotet.. bi sicher i ka si susch au dir zerst gäh, frog si doch mol.. si heisst delfinchen.
huui do kunnt es hz-lastigs weekend uf euch zue :D

@me: danke für eurer feedback zur tischdeko, i glaub i mach wirkil lieber das mit de väseli as die glegte blueme, s het mi vo afang ah nid in rueh gloh das thema, eso ischs mir viiil wöhler :D

26.05.14 14:19
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Broncos
Hihi ja mier dönt dich alliii quäle mit de Süessigkeite :) hihi isch ja eigendli nöd so gmeint gsi

Littlefoot
Joah das mit de Väseli hani eigendli au no wölle schriebe. Die lange dünne wo ich han wölle, häts dete leider nöd gha.. Drum hämer vorerst mal kei Väseli kauft.. Evt. gömer nomol go luege oder dänn postemers ide Schwiiz.
Bi de Frisure gfallemer uu guet das siitlich lang und serste siitlich. Häsch mis Föteli no gseh gha? Isch au ähndlich: http://frisurideen.net/wp-content/upload...-fotos-2013.jpg

Sasileu
Ich has anegschriebe was es für Farbe sind, muen schnell luege… s'zweite isch antikpink, das isch aber gfrürtröchnet. Ja das wegem abmache isch guet, dömer eus doch susch mal no schriebe..
So schöön mit de Ferie, soo kuuhl :) Gnüsseds! Und ja wierd chli bruun in Italie.. :) Und au vill Spass bim bastle! Findi guet, wenn iher grad no was erledige chönd..

Pfingsti
Ja genau, hihi, die händ eifach no chli Umsatz wölle mache.. Häsch dämfall ken Schleier?

26.05.14 14:21
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Taeboyana
Viel Spass hüt Nami mit dim Mami! Hoffe iher wärded fündig!

Lil.lian
Konstanz isch eifach super für Hochziitsichäuf :D
Was sind Love Buechstabeschale? Ohhh chume grad Luscht über uf Torte. Tönt mega fein :) Wie söll sie usse usgseh?
Stimmt, ha dene gschribe, wenns bis am 10. Mai nöd chömed, wellis nümme. Die sind no so frech gsi und hend mier denn gschribe, sie tüend mer s Geld zruggüberwiese aber wenn ich denn d Bänder bechum, denn söll ichs bitte wieder überwiese oder s Pack zruggschicke. Haha so Idiote. Mache da rein gar nüt.

Pfingstrose
Ja chönnt ja a jede Stuehl es paar so Bänder mache. HAHA
Leider hani kei Juteläufer. Die sind ja vo de Dekoratuerin gsi.. :(


Broncos
Achso okay, ja denn hoffi fescht, du findsch eifach schnell was wo zu dier passt!
D’Dekorateurin hed eus notfallmässig Satinbänder anegmacht. Isch halt chli tüürer de worde aber janu. Jez verkaufi die neue Bänder falls sie irgendöpper möcht.

Littlefoot
Voila, han min Verkaufsthread aktualisiert :D Chunnt de vielleicht nochli was dezue. Mal luege. Du d Tortespitze hani nöd chönne bruche, die müesst irgendwo no sii. Möchtsch sie gern zrugg?
Nr 1 gfallt mier am beschte. Ich bi mega fan vo so siitlich gsteckte Frisure wo ganz locker sitzed.

Novia
Alles alles Liebi und Gueti Hani vooooooooll vrpasst, sorry! Bi mega gspannt uf din Bricht und eui Föteli sind echt super! Iher gsend so happy us

Sasi
Ich ha mis Chileheft paar mal postet, chas dier aber suscht mal maile wenn wettsch

Sue
Has bi ebay bstellt. Weiss grad ned wie de Lieferant heisst aber die hed garantiert, dass sie i 35 Täg sötted da si. Sind vo China irgendwo. Z Shanghai hebs de en Brand geh ime Flugi, drum seged alli Päckli verspötet. Chume ned drus :D Es sind 50 Stk in peach

Nala
Ahhh okay. Aso ebe, umändere chönders ganz sicher no.

me
So voila, min Bazar isch up to date:
http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...0_633_3.html#23

 1 .. 466 .. 930 931 932 933 934 .. 966 .. 997
richtig   würklich   malinchen   Taeboyana   Hochziit   Iladige   Janedoe   bstellt   würklech   gspannt   Hochzyt   irgendwie   Problem   Littlefoot   Zuletzt   schaffe   Location   squishy   bearbeitet   Pfingstrose