| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 468 .. 933 934 935 936 937 .. 967 .. 997
27.05.14 09:13
malinchen 

Re: Bräute 2014

@lillian: mmmm, öii Torte tönt würklech mega lecker!!!

@broncos: Also i verstah dini Entscheidig guet! Irgendwenn mag me ou eifach nümme adr Uni hocke. I fröie mi scho jetz uf mi letscht Tag det... Was fürne Stell suechsch de jetz?

@littlefoot: Finde die 4. Frisur dr HAMMER!!! So sitlech gseht sicher schön us zu dim Chleid!

@Sasi: phuuu, bi also ou gad chli niidisch! Chönnt ou Feriä verträge... Gniessets!!!

@sue: findi ä mega gueti Idee mitem Globus!!! Das gseht sicher super us... I ha mir ou scho überleit wie dasi üsi Feriäplän det chönnt integriere! I gloub i mache eifach ä Charte woni när mit Nädeli und Schnuer due dr Reisewäg markiere und villicht bi jedem no chli Infos drzue was mir det wei mache oder so. Ä Tafelä würd sicher ou cool usgseh!

@pfingsti: oh je... di schwiegerpapi übertrumpft sich ja die ganz zyt sälber mit hochzyts-närverei! Geit ja gar nid! V.a. das tönt scho fasch chli komisch wenn dä no wott singe, auso i wär skeptisch... gseh da scho sone gschiteretä Möchte-gärn-Musiker vor mir.
Haha, aber das hani imfall ou scho gha wägem Brutchleid... Woni denn mis ha kouft hets ou eini gha mitemnä Chleid wo zwar a andernä schön ma usgseh - aber bi ihre ischs gar nid gange! U ihri Fründinne hei no gseit es gsehng super us. Ha ou dänkt: tolli Fründinne! Da bruchsch keini Feindä meh...

@Taeboyana: ou cool heit dir öpis gfunge für dis Mami!!! Isch würklech es mega schöns Chleid!!! Steit ihre super!

@nala: ou das tönt nachemnä super Abä!

@me: jaa, bi würklech chli enttüscht vo dr TZ. Verstah ds Problem ou nid... Wäge dr Badwanne het sie immer gseit sie heig eini u me müess nume no ds Iis organisiere. Das isch jetz schiins ein Ding der unmöglichkeit... v.a. hei sie es mega züg gmacht wöu das ja de schmilzt mit dr zyt. Aber das isch ja de egal, es isch ja de immer no Chalt. Me leit ds Bier ja ou i Brunne oder i See oder so. Und d Attrappe het sie gloub eifach chli versifft... Das närvt mi no fasch meh, wöu i ha die ja scho lang wöuä und hätt sicher mau zyt gha da öpis z bastle. Aber das schaffi jetz nümme. Drum mache mir halt ä normale Photobooth, das wird sicher ou super...

Aaaber no öpis positivs: Dä vor Band het gester gad reagiert uf üses Mail und mim GG aglüte. Isch alles klärt und klappet. Denn si GG und ig gester no schnäll chli ga shoppe. GG het nöii Hemmli und Hose wöue choufe (däm si Schrankteil isch fang schlimmer als mine! Er isch mega aspruchsvoll u het x verschiedeni Jackets und Hemmli-Kombinatione). När het er gfunge we er so viu Gäld für sich usgäbi, chönn er für mi ou no öpis choufe u het mir im Nafnaf es meeeeeega schöns Chleid füre Tag danach gschänkt! I has äbä no nid chönne fötele... Machi de süsch hüt abä no!

27.05.14 09:20
littlefoot 

Re: Bräute 2014

nume churz :

ha grad mit de fara gschribe, weg mine schüfeli und sie het wieder chemo hüt *denkemerallfeschtasie* aber es gaht ihre recht guet !

27.05.14 09:29
nala05 

Re: Bräute 2014

@janedoe: oh jöö het di s hochzyt so gschafft, das mo schlof nochehole muesch? i hät rein theoretsisch au nur am donstig frei, aber praktisch den au am fritig

@lil.lian: jep mir hän chli wyy pösterlet! :)

@taeboyana:hmm ganz ehrlig.. i würd au lieber ferie vorbereite as plane könnt wäg-goh ferie mol widr bruche! jänu bis zu de flittis ischs jo au nüm lang
aso i find dim mami stoht das kleid wirkli super und si seht wirkli us as fühli si sich sehr wohl drin! das isch doch super bi gspannt was vom tanning z brichte hesch :)

@malinchen: i vrstoh di voll das du entdüscht vo dr tz bisch.. wäri au! i mein wens wirkli so e ding der unmöglichkeit isch, hät si euch das wirkli friener könne mitteile und ihr hättet sälber gluegt. und das mitem schmelze isch jo au chli en witz, s iis kiehlt jo sowiso besser wens scho chli flüssig isch erstens und zweitens hesch jo scho gseit, es goht echli bises den so warm isch bis mrs nüm bruche ka… hmm! und das mit de atrappe isch ächt biz drnäbe, würd mi aso au seeehr närve. meh het merkt jetzt eifach wirkli das die sache wo eim wichtig sin, meh am beste sälbr organisiert.. isch irgendwie eifach au schad…

@fara: mir dänke an di! *umarm*

@me: i ha euch jo gar noni vrzellt.. i ha das wucheänd polterobe! bi scho seeeehr gspannt!
mini schwöster het anschiinend fast alles ellei organisiert und dorum isch si zimli hässig uf die 2ti tz (ha glaub scho mol vrzellt, si het niiiie zyt für mi und scho gar nid für d hz) mini sis het ihre glaub d meinig gseit, das si nid die einzig uf dr wält isch wo viil ztue het (hihi) jetzt bini erst rächt gspannt, hoff das kunnt guet mit däne zwei

27.05.14 09:38
Fara 
Re: Bräute 2014

Hey fraue

ha grad gläse, dass ihr eu fröged wies mir gaht. So lieb, danke! Und sorry, dassi soooo lang nüm gschribe han. S gat mer tatsächlich rächt guet. Am suntig simmer zum bispil in zirkus. :-))

Stimmt genau! I ha chemo hüt. Warte grad i de onkologie uf de arzt und nacher setts los gah mit therapie, wänn alles guet isch, wovo ich usgang.

negst wuche wird dänn es bild gmacht zum luege, öb und wie d chemo würkt. Ich hoffe de tag, wo sie nüme würkt, chunt nonig so bald.

Ich mäld mi negst wuche wieder, wäni wieder besser zwäg bin. Wett dänn au en verchaufsthread ufmache. d sue isch schomal intressiert a paar sache. *händereib*

Haha, nei scherz. Ich wird nöd horrendi priise verlange. :-D

liebs grüessli,

fara

27.05.14 09:56
Sue87 

Re: Bräute 2014

Lil.lian&Taeboyana
Hihi ja und wasi o no gfunde ha am Flohmärit sind es paar Krimibüecher und ner 2 ganz schöni schnörkligli silberni Fotorähme. Mir bruche insgesamt 12 damit mir vo allne glande Gescht ihres Hochzitföteli chöi dritue und wiene Galerie mache;O)

Nala
Jaaa das isch e super idee mitem Güfeli und em Flugweg, muess deheime de gad mau luege ob ds holz z hert isch oder ob das geit;O)merci füre Tipp! Weisch scho wenn dass Polterabig hesch oder süsch details??;O)

Malinchen
Wooow di GG het dir es Kleid kouft?? Gfalltsder??? Mega härzig….!!

Fara
Fröit mi dases dir recht guet geit. Dänke viu a di und bi natürlich ou scho gspannt uf die Sache vo dim Troumhochzit;O);O)

27.05.14 10:02
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Taeboyana
Han grad im Resti aglüte und sie hend sie eifach furtgrüehrt :( Aber ich cha dier suscht s Printable schicke? Isch zimli simpel. Ich han d Buechstabe druckt und hinne en anderi Farb Papier chli grösser usgschnitte, zämäkläbt und mit Schnuer verbunde. Eeeeeaaasy :)
s Chleid staht dim Mami würkli usgezeichnet und selbscht ich han nur vo de Bilder her denkt, dasmer extrem guet gseht, dass sie dis Mami isch :)
Hehe ich ha d Änderige imfall überall scho ohni die neue Dokument gmacht. Eifach mitem Trauschiin. Hesch di scho chli umgwöhnt bim Telefon abneh usw?

malinchen
So doof wege de Badwanne. Das verstahni wirkli nöd. Isch ja scho alles klärt gsi. Und wege de Pappufsteller isch ez au chli spat. Aber hey mega cool wege de Band, dass das ez so klappet! Chasch din Notfallplan wieder wegtue :D

nala
Hihi du Schöggeler :) Imfall ernsthaft, ich han chli sGfühl dasmi mier im letschte Jahr kei Rueh gönnt ha und jetzt klafft das Loch uf, woni voll Platz ha zum müed si und gammle. Geschter hani fast bis am Mittag gschlafe, das hetti letscht Jahr nie chönne :D
Ohhh coooool, hesch scho en Ahnig was passiert??

Fara
schön das dich meldisch und no schöner, dases dier einigermasse guet gaht! Freut mich :) Demfall wünschi dier, dass i de Chemo alles guet lauft und du mit de Therapie chasch afange. Drück dich!

27.05.14 10:03
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Fara
So schööön wieder vo dier z’ghöre und dass es es bitz besser gaht!! Wünsche dier witerhin alles Gueti!! Bin au gspanne uf din Verchauf :)

Malinchen
Ja es isch würkli schad vo de TZ :( Häschs ihre gseit, dass dier die zwei Sache no viel bedüted hetet?
Und das wege de Badwanne isch ja e billigi Usred, isch ja logisch, dass es irgendwenn schmelzd..
Guet hät sich das mit de Band klärt! Jöööö voll härzig mit em Chleid wo vom GG becho häsch :)

Nala
Uii ja da wäri au gspanne uf de Polterabig :)

Zuletzt bearbeitet am 27.05.14 10:04

27.05.14 10:16
nala05 

Re: Bräute 2014

@fara: schön vo dir z läse und vorallem schön z ghöre dases dir guet goht! i hoff ganz fescht das dä dag wo d chemo nüm wirkt gar nie kunnt! alles gueti wiitrhin und i freu mi uf di vrkaufsthread!

@janedoe: das glaubi dir sofort das jetzt so chli d zyt kunnt zum die ganz vorbereitig au mol z vrdaue.. isch jo au schön das du jetzt chli entspanne kasch und no im hz-hoch schwelge du hesches vrdient!
i bi doch kei schöggeler ;) hmm vilicht doch.. aber am fritig hätti nur am morge vorläsig und das isch bimene grüsel dozänt, dört gangi sowiso nur sehr sälte.. und do ich jo no polteri ha muesi mi de psychisch druf vorbereite

@mi polteri: ich weiss eigetli nur dases am samstig si söll. aber i ha irgendwie s gfühl mir übrnachte noimeds… wil mi vatr het sich mol vrschnurrt und öbis vonere zugsfahrt gseit es gilt wohl "wait and see" bi aber sooo neugierig, hihi

27.05.14 10:32
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Fara: Sooo schön vo dir zghöre! Mir drücke aui d Düüme und schicke dir die beste Gedanke und e feschti Umarmig für dini Chemo hüt. Freu mi ou uf di Verchouf. Mues eh mau unbedingt uf dä Thread ga luege nid dassi aus verpasse...

@Janedoe: Och isch de schad heisi die eifach furtgschmisse... aber d Printables wäre ou lieb. Sött ou mitme schwarz-wiss-Drucker ga weni farbigs Papier nime, oder? Hei drum dähei ke Farbdrucker...
Ja du hesch doch verdient itz chli abezfahre und di z'erhole!
Bi mir heisi drum ade meiste Orte e Kopie vor neue ID wöue, gar nid dr Eheschiin... Und bim Arbeitgäber grad beides. Aber Kreditcharte und Bankkontene machi ersch nach de Ferie, süsch gits mer de no ds gliche Gstürm wie bi angerne Brütlis scho ! Es geit, bim Telefon abnäh muesi mi aube rächt konzentriere und irgendwie wirkts no nid so real, so chli ufgsetzt Mues mi schono dragwöhne...
So witzig dass dir aui findet i gliche mim Mami Aber säuber gseht me das haut nid so.

@Nala: Juhu cool Pouteri! Bi ja mega gspannt zghöre was dr de gmacht heit.

@Sue: Cooli Sache hesch ersteigeret, bisch ja richti erfougrich gsi.

@weddingbee: Wie tuets bi dir? Aus im Grüene und no töife-entspannt ?

27.05.14 10:37
littlefoot 

Re: Bräute 2014

malinchen: ou aso neeei was söll das. findi chli gemein mit dene sache...tönt chli nach kompliziert uf eifach verschiebe...
nei jö di GG, ganz herzig. bi gspannt ufs foti :)

taeboyana: ehrlich, ID ? uuups, ke ahnig wenn ich die cha go mache

fara: ui ja din verchauf wird sicher lässig :) haha genau horrendi prise, wirsch no rich :)

nala: uiiii polteri. wie cool, wett au nomal

sue: ned schlecht :) häsch vill zahlt für d rähme ?

weddingbee: ja, wie häsch es ? :)

 1 .. 468 .. 933 934 935 936 937 .. 967 .. 997
Zuletzt   Littlefoot   würklech   bearbeitet   squishy   bstellt   richtig   Hochzyt   würklich   malinchen   Problem   Pfingstrose   schaffe   Hochziit   Location   gspannt   Janedoe   irgendwie   Taeboyana   Iladige