| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 468 .. 934 935 936 937 938 .. 968 .. 997
27.05.14 10:54
Sue87 

Re: Bräute 2014

Littlefoot
pro bilderrahme hani 2 Franke zahlt

Tagesplan
het öper vo öich ou mängisch chli müeh bim tagesplan erstelle? findes mega schwirig öppe z wüsse wie lang das würkli geit und hoffe dasi nüt wichtigs vergesse ha etc....

27.05.14 11:02
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@mädels: sorry, chan grad nöd uf di einzelne sache igah. bin de letscht tag für 3 1/2 woche im büro und s händ all sgfühl sie müssed hüt no cho...

das mit de chartebox hät sich übrigens erledigt, mini tz hät frei und luegt hüt wäg einere. aber danke vielmal für di viele agebot. uf eui chamer sich eifach verlah

mir gahts sowiit eigetli guet, han aber sit hüt morge s chribble im buuch wo nüme ufhört. morn isch ja s zivile, das isch einigermasse easy. chan nöd vill schief laufe.
aber de samstig macht mer aso schochli buchweh...zum eine halt würkli das wo mir scho immer angst gmacht hät: ielaufe und s gelübde. zum andere das irgendöpis grusig id hose gaht...sich irgendöper denäbe benimmt, strit überchunnt oder sowas...aber ich glaub irgendwie glich das alles guet chunnt. mal luege

27.05.14 11:08
littlefoot 

Re: Bräute 2014

sue: wow günschtig :)
ich han imfall en superige tagesplan erstellt :) ich tuene denn au teile für de verastalter und fürs mami usw :) wenn wetsch schick derne

weddingbee: jöö nei das wird scho guet ga, heb ke angscht. freu dich :)))

27.05.14 11:14
malinchen 

Re: Bräute 2014

@fara: oh schön dasses dir guet geit! I dänkä ou ganz fescht a di! *knuddel*

@weddingbee: öies Fest wird sicher super!!! Muesch luege es chunnt alles guet und es wird bestimmt wunderschön!

@nala: oh cool... mir hei ou am fritig polterabä! Aber mir heis ja säuber organisiert, nume d Outfits vo dä Gäst wird no ä überraschig. Bi scho gspannt was sie für di planet hei!!!

@sue: Mir hei dr Tagesplan gad aktualisiert am Weekend. Söui dir ne schicke? Mir hei nä rächt kliinlech gmacht, also z.B. bir Trouig hei mir würklech jedä einzeln Punkt dri tah...

@me: jaa, mir chunnts ou chli sehr bequem vor mit derä Usred. Aber äbä, das mit de Garette chani jetz guet no säuber organisiere u GG's Mami het gad agfange Iis mache am Samstig und gits ir Chäserei näbä dra zum lagerä. De chöi mirs när det ga hole und würklech churz voranä ifülle. Mir hei ja es Zält und de stöh die Garette nid ar pralle Sunne, i bi sicher das Iis häbt es zytli, isch ja de glich ä rächti Mängi.
I ha sie nid würklech konfrontiert. Bi i däm Moment irgendwie z perplex gsi drzue... Ha när eifach gseit i machi das i däm Fau säuber. Mini TZ und ig hei ja no beschlosse, dass mir säuber ä Torte wei mache (numä ganz ä eifachi) und de het sie när ou gad vorgschlage dass sie das chönn organisiere, e Bekannti vo ihre sig Konditorin u so. När hani nume gseit i machis lieber säuber, de wüssi immerhin obs klappt oder nid.
Sie hüratet nächst Jahr und seit die ganz Zyt wie locker das sies de wöu näh und sie sig de nid so kompliziert wie anderi (*räusper*) etc. Aber sie isch ä meeega perfektionistin und i bi mir sicher dass sie am schluss de no viu komplizierter isch aus mir jetz. Sie seit sogar sie sig jetz scho nervös für üses Hochzyt. Wie isch de das wenns ihres eignä isch? De chani de voll relaxed si und sägä: "was? du bisch im stress wägä öiem Hochzyt? Ha gmeint dir machet das so easy..."

27.05.14 11:22
nala05 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: fallt mir grad i, du schuldishc uns no di polteri bricht

@sue: phhuuu tagesplan.. i ha noni mol agfange e detailierte z mache.. i finds au meeega schwer!

@weddingbee: schön het sich dis mini-debakel wäg de kartebox erledigt! muesch doch kei angscht ha, es kunnt scho guet. es wid sich doch sicher jede z benäh wüsse a dr hochzyt und in d hose goht sicher au nüd.. und weisch au wenn nid jedes detail so vrlauft wie plant, hauptsach de gsamtidag isch wunderschön! kopf hoch und paar mol dureschnuufe!

@malinchen: haha so guet mit dim kommentar wäg dr torte, hoff si hets chli gschnalt! lohnt sich jo au nid wäg däm jetzt no e drama go mache, lieber sälbr id hand näh und guet isch! isch jo super het dini schwigermuettr scho ahfoh iis mache, de lauft das au ohni "hilf" vo dr tz. du hesch alwä rächt, an ihrem hichzyt seht den alles andersch us.. du dörfsch dir den insgeheim chli is füschtli lache
stiiiimmt ihr händ am fritig polterparty! do bini au seeehr gspannt druf! wird sicher mega!

@me: ich nimm au tagesplän, bi genau so vrlore wie d sue merciii

27.05.14 11:58
littlefoot 

Re: Bräute 2014

nala: jaa ich weiss isch eh nid so spektakulär
versueches mal ime ruhige moment z mache. bi ebe eigetli am schaffe ei tag die wuche wegem firtig.
cha ders am abig oder morn morge maile ok ?

malinchen: du häsch no feedback weg de frisur ge...danke :) ich tendiere ebe au zu so einere. eigetli scho vo afang a. aber sit ichs chleid agha han mit de offne haar findis ebe eifach so märlihaft. ich lah sie glaub eifach beides la mache und denn entscheidi mi am morge, je nach hitze / wetter und luunä :)
haha so cool weg de turte. hesch perfekt gmacht ahahaha das wird für dich sicher lustig. bisch denn du a ihrem HZ au TZ oder involviert ?
hach das is schmilzt doch nid so schnell...wenn e ganzi wanne volle isch.

me: mir hend gester scho wieder 3 std am kompi verbracht weg dem cheibe hotel in istanbul. meine güte, mir gänd echt zwenig id ferie, mir hend u müeh. aber hend abgmacht dass mers hüt bueched. eigetli isch mi GG amigs chli de gsi wo entscheidigsproblem gha het, und mich hät er denn au agsteckt. ich wett ja dass es ihm au gfallt

27.05.14 12:04
StellaBlack 
Re: Bräute 2014

@weddingbee: ach du, ech fühle met der... goht mer genau gliich... mer händ jo au morn szivile ond am samschtig de s'cherchleche... ond nocher tätsch i d'fliiterwoche
ond weisch wa esch au no loschtig? mer macht genau sgliiche am meischte angscht... de iizug ond s'eheverspräche.... ond bes jetzt beni sehr relaxed gsi aber jetzt chond s'chribble aso au ond ech studier öbi ned doch öpis vergässe ha... zom glöck hämer jo de friitig no dezwösche... för notfall sache

27.05.14 13:25
malinchen 

Re: Bräute 2014

@nala: chasch mir dini Mailadresse per pn schicke? De chani dir üse Plan maile, excel chani drum hie nid ahänke...

@littlefoot: Hihi, guetä Plan wägä dr Frisur!!! Was isch de so schwierig zum Entscheide bi denä Hotel? Haha, i bi da aubes ou eher churz entschlosse...

GG isch TZ a ihrem Hochzyt. Sie isch sini besti Fründin und sie hei lang zämä inere WG gwohnt. Bi de scho gspannt wie das wird bi ihne... Chani ändlech mal Gast si amnä HZ!

@Stalla: oh nei, das chunnt sicher guet bi öich!!! Chli Nervosität ghört drzue... Gniess die letschtä Täg und morn s Zivile! Wird sicher toll...

27.05.14 13:31
littlefoot 

Re: Bräute 2014

stella: das chunt sicher guet. wünsch der zwei wunderschöni täg s wetter sett ja am samstig super si :)

malinchen: ja ich weiss nid, wege de zimmer, ussicht (lohnt sich scho in istanbul), ustattig, pris haha eifach alles wie du merksch :) aber GG luegt etz nomal und schlat mer es paar vor.
ahaaaa so. ja wenn GG TZ isch wirsch sicher au es paar sache mithelfe :)

27.05.14 13:44
malinchen 

Re: Bräute 2014

Ach so... ja genau, düet mal d Uswahl igränze und när us denä uswähle und nümme witeri aluege. Das hilft sicher!

Ja i dänkes ou... Wahrschinlech wirdi ihres Chleid näihe... Mal luege ob das klappt. Weis no nid so genau was sie sich vorstellt.

 1 .. 468 .. 934 935 936 937 938 .. 968 .. 997
Hochziit   würklech   irgendwie   bstellt   squishy   gspannt   Iladige   Location   Zuletzt   Littlefoot   richtig   würklich   Hochzyt   Pfingstrose   bearbeitet   Janedoe   malinchen   schaffe   Problem   Taeboyana