| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 469 .. 935 936 937 938 939 .. 968 .. 997
27.05.14 14:56
littlefoot 

Re: Bräute 2014

malinchen: was du neisch ihre BRUTchleid ? du chasch das ? WOW :)

27.05.14 15:59
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Hallihallo allersits..

@taeboyana: jo ich weiss kuoni isch ächt ned allzu gönstig :/ gönd am SA jetzt mol no is dütsche go luege.. und jo globetrotter müendmer öis demfall au mol merke! Mir händ das ebe gar ned gseit dassmer das wänd mitem privatchauffeur und so.. aber vom zytrum her wörds glaub för die reis ned anderst goh.. hmm mol luege jetzt… sust dönt d’reis ebe voooll geil wenn do nur de pris ned wär :p oje das dönt ächt ned nach emene guete start :/
Oh cool wägem chleid vo dim mami has jo uff b gseh! =)) oh verzell wie isch de tanning termin gsi?? Ich has mir jo au öberleit aber han uuh schiss fallses fläcke git oder abfärbt..

@pfingstrose: has mega schön gfunde wied parat gmacht worde bisch! =) nimmt mi wunder wie das dänn bi mir wird ;) hmm voll isch mega doof wennmer alles wider muess usenäh und abschminke und so.. weiss imfall nonig obi das mache :p isch jo ned s’chleid oder so woner ned döf gseh :p

@sue: scho isch vil z’vil gäl? Düend sicher no vergliche wänd nedso vil usgäh för 3 woche… s’isch ebe vorallem das luxus resort pimalai wellness & spa oder so heissts und det hettemer d’pool villa wär halt scho sehr chic gsi.. söli dir mol d offerte schicke?? Jo iiiich! Ich han au mega müeh mit dem doofe tagesplan! Sitze jetzt dänn mol extra wäge dem mit de TZ zäme zum das bespreche… :p finds au rächt aspruchsvoll…

@malinchen: ah ok alles klar muess das dänn mol usprobiere mit dene pompoms.. ui nei scheisse krasse traum! Han das es zitli au immer tröimt mit usfallende hoor & zäh! :/ bedütet ebe glaub scho öbis aber weisses au nöme… mir gohts öbe glich mit to do list debi magi eifach gar nöme… :/ oje müehsam wäg de TZ vom GG :/ wörd mi au närve! Gäl wörkli lieber controll freak und deför hämers nacher wiemers wänd… oh härzig vo dim GG! =)

@lil.lian: danke förs zeige vo de roseblätter! Finde die frisur also au sehr schön!  hey cool gohts so vorwärts bi dir! =) ihr redet alli vo konstanz – isch det no cool för deko sache und so? häds det per zuefall es guets reisebüro weiss das öber? :p

@jandore: mega schön wie du vo öichere hochzyt schwärmsch! =) hoffe das isch bi öis dänn au mol so! ;)

@nala: ah hey das hani gar ned mitbecho – cool häsch de abstecktermin scho gha und häd alles guet klappet!  mir gfallt die erst variante bi de blueme besser… hehe gäl heimliche zwilling :p ;))) mir sötet öis eigentli zäme due und weddingplanner werde mit öisne ähnliche idee / gschmäcker :p jo ächti sind scho schöner natürli aber mit de farbe wird’s dänn scho wider schwirigier.. froge jetzt mol morn bim florist no und dänn wenns det ned goht bstelli dänn die roseblätter vo etsy.. hmm jo klar wennds mit de family nedso guet häsch isch ned cool wägem name… :/ jöö merci jo mir gfallt min nöie name au obwohlne vil ned chönd usspräche :p  oh so cool häsch am SA polterobig? =)) bini jo schön gspannt wasd dänn verzellsch! ;)

@littlefoot: yeeaah real häd gwonne hehe min chline brüeder häd au uuu fröid gha er isch en riise real fan ;)) oh alli frisure sind mega schön! =) die erst und die letscht gfallemer fast am beste ;) hey döfi din zytplan ächt au mol gseh? Dänn chani mit mim vergliche ;) öbrigens wägem domino: wie häschs du gmacht mit de MWST? häsch si zrugggholt und verzollt? Ich verzolle ebe glaub ned sonder hole nur d’mwst :p und erst am schluss wennd s’chleid dänn holsch oder scho vorher??

@broncos: ooh so schön wäg dim chleid hihi =) hey händer au s’lied happy vom pahrell williams? =) mi GG häd das liebe ebe au uunbedingt welle und das wird jetzt öise abschluss ;) de tanzlehrer wet au dassmer dezue discoswing tanzed aber machet glaub öbis freis dezue wilmer jo vorher scho discoswing / bachata händ & salsa… aber s’lied isch eh voll de hammer =) ah hey super häsch di chönne entscheide und das bringt sicher au vil erliechterig id das ganze und genau s’blibt meh zyt förs HZ ;)

@novia-mayo: wooow du bisch en wuuunderschöni brut gsi!! =))) gratuliere vo härze!! =))

@sasileu: ich weiss nüt wäg de photo booth mini mädels händ was organisiert ;) do mini eint brutjungfere jo aber fötelet (si wo s’brutshooting mache wörd) machi mir do also kei sorge ;)) chunt sicher super ;) wäg de onterwösch muessi dihäi mol luege obi en link finde.. do im gschäaft isch d’triumph site gsperrt (wiso au immer?! :p) hey vil spass in italie! =))) gnüsses! Und hey det findsch sicher geili onterwösch! ;)
@fara: fröitmi dasses dir besser goht! bewundere dini stärchi! Witer so!! bin in gedanke bi dir!

@weddingbee: -4 – uiuiui s’goht jo sooo nöme lang!! Ich wörd glaub scho duredreie vor nervosität :p wuuuusa!! ;) ah guet häd sich das erlediget mitem chäfig ;) chunt sicher alles guet! ;) aber verstoh di sehr guet! So gedanke hani amigs au…

@stellablack: oh bi dir isches jo au scho so wiit! Heieieiei toitoitoi för alles! Wird sicher en unvergässliche wunderschöne tag! =)

27.05.14 16:00
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@me: puh ich han irgendwie immer no bitz es tüüf ehrlichgseit.. bin völlig öberarbeitet und merke wie mir alles z’vil wird  söt eigentli scho lang wider avo lere aber han so kei energie momentan  han zwar jetzt förs HZ rächt vil chönne erledige aber s’isch glich no so vil wo eifach söt gmacht werde.. wet s’wichtigste wörkli jetzt die woche abschlüsse, damiti mi nacher ufs lere chan konzentriere.. sust was gits för news? GG und ich sind am SO zum 2. Mol im tanzkurs gsi – alles chli chaotisch aber han mega glöck, dass mi GG vil begabter isch als ich (& er!) dänkt häd! Händ de discoswing i knapp 30 min glert wo anderi schins 4 lektione deför brucht händ :p und bachata sitzt au scho guet (ich tanze scho lang) aber för ihn ischs nöiland gsi.. jetzt sötemer eifach jede obig bitz üebe… morn morge hani de termin bim florist (mini TZ chunt mit und mis mami schafft jo det isch also au debi  händer det no irgendwelchi tipps för mi?? han eifach mol paar fotis vo strüss und sache wo mir gfallet und dänn mol luege waser öis chan abiete… muess die sache höt obig no parat mache… froge dänn grad no wäg de roseblätter und sust bstelli dänn die uf etsy will das genau die richtige farbe sind.. meinet ihr das gseht guet us mit könstliche blüete oder ned?? Ehrlichi meinige? uf die 2 hani dänn de termin im domino för de abstecktermin (hoffentli nedso es drama wie bi de littlefoot hey…) aber fröimi gaaaar ned!  han zue statt abgnoh i de letschte 2 woche!  chönt brüele ächt… han eifach so kei energie för sport gha oder mega diät z’halte… schisstmi ächt grad bitz a.. und ned nur das sit öbe 3 woche bloget mi so ganz gemeini wüesti chlini bibeli uf de schultere und am rugge! S’isch so richtig ruuch bim dröbert fahre!! Han das no nie i mim läbe gha! Han immer sehr reini huut! Wieso jetzt?!  muess mol luege obi zum hutarzt chan.. aber schisstmi ächt a…. ev. isches jo stressbedingt wer weiss?! Morn weti mol no id ikea go luege wäge laterne – aber die wo mir gfallet chostet 24.- pro stöck – scho chli vil 240.- för laterne uszgäh ned? Klar vilicht chönti si wider verchaufe för brüt vo negst johr oder so… d’nala wörd jo 6 stück näh aber ned vo dene wo mir gfallet gäl ;) ich lueges morn mol a… und teeliechtlihalter bruchi no wils im montana zwenig händ.. häd öber en tipp womer schöni ned allzu tüüri findet? Sust hani nomol paar sache bstellt aber so richtig vorwärts gohts ned dunkts mi… aber morn gseht d’wält vilicht scho wider bitz anderst us ;) due öich dänn brichte wies im domino gsi isch…

27.05.14 16:14
Broncos 

Re: Bräute 2014

littlefoot: Ouu man, weni die Frisure gseht, chunt doch min Krise wieder ufe Also ich gfind s erste uuu schön, bin mer doch tatsächlich am überlegge, öbi doch nomal söll go probiere. Ach...
Ich han keis neus Föteli gmacht, aber i 2.5 Wuche (!!!) chan der den s richtige schicke
Naja, meh zit gits glaub ned würklich, suech jetzt en 100% Job und mit uswandere und so isch glaub d Zit noni da für es Baby (obwohl ich ja ebe wie scho gseit u gern eis het )
Stimmt, du schudisch üs ja no e Bricht

Novia_mayo: Herzlichi Gratulation! Wow d Föteli sind voll lässig und du bisch also e wunderschöni Brut gsi

Sasi: Merci für s sms. Ich han jetzt d Roseblätter bide Floristin bstellt, isch zwar es bizeli türer, aber defür muesi mi ned no drum kümmere... Ich wünsch üch gaaaanz schöni Ferie, bin also au biz iversüchtig

Sue: Ich han ned nomal es Föteli gmacht, aber i 2.5 Wuche, chan der den s richtige schicke Am liebste öppis im Projektmanagement, wili das momentan mache, aber bin au offe für anders... Wow, das mit em Globus tönt super und mit em Reiseprogramm au (schad hend mir no nix bueched, suscht chöntemer das au mache)
Min Tagesplan hani dir glaub scho mal gschickt, het sich ned so wahnsinnig viel dra gänderet

Nala: Danke für de Tipp, han grad gester au no d Buechstabe im Jumbo kauft (han grad s letschte & ergattered). Üchi Abig tönt super, mues au mal wieder e Wyyabig mit mim GG mache.... Uuuund polteriii, so lässig. Bin also scho uf de Bricht gspannt...

Fara: Schön wieder mal vo dir z ghöre, han also au immer wieder a dich denkt... Guets durestah vode Chemo *daumendrück*

Taeboyana: S Chleid vo dim Mami isch echt super, mer merkt würklich dases ihre wohl drine isch. Ou bin den gspannt was zum Tanning meinsch. Ich han mich jetzt degege entschiede, isch mer eifach z heikel so churz vor de HZ (du hesch ja no biz meh zit, wär also ned so schlimm, wenns id hose wür ga) und ich bin halt eifach e bleichi, naja, git schlimmers...

Malinchen: Am liebste wär mer öppis im Projektmanagement, wili das jetzt scho mache, aber ich bin au offe für anders... Mal luege wos mich ane verschlaht ... WAS du neisch es HZ Kleid?? Wow, ich chönt das NIE

Laprincipessa: euche Tanz tönt also au guet. So lustig mit em Lied Muesch luege, das mit em lerne chunt den scho, wenn de Druck gnueg gross isch, so isch es mir uf jede fall immer gange

Me: Ich han gester Abig e Bastelabig igleit (anstatt is Crossfit z gha), het sich echt glohnt, han jetzt all Tischchärtli fertig (halt ned so schön gschriebe, wie wens d Littlefoot gmacht het, aber mer chas läse) und den hani s einte Chörbli no mit Bänder verziert, s zweite muesi den suscht mal no mache... Aber er gaht vorwärts (ok mueses au, nur no 2.5 Wuche!!!)

27.05.14 17:03
littlefoot 

Re: Bräute 2014

principessa: aso weg de mWST...ha nid traut das dure z schmuggle imfall. ha 150. zahlt. bechume aber denn no d MWST zrugüber vom domino (mini kollegin wohnt in basel und wirds mer mitem velo schnell hole haha) vo 450.- drum..immerhin no 300.- . s mami het gseit ich dörfs bhalte, aso het sie denn au no grad de ufpris zahlt und d MWST vo de CH. wie herzig...deby het sie selber nüt
aso ich finde 240.- für laternli z vill. aber mini sis het mir ganz vill fotis gmacht vome türke lade in regensdorf. det hets imfall u günstigi..aso ev e variante für dich...?
nei jö musch ke angst ha so vill zuegno wirsch ja nid ha. wetsch mer dini email schicke ? ah sett sie zwar no ha, häsch mal d iladige gschickt...
schick der denn de plan.
bi ois aber au, u detailliert....

broncos: coll häsch es fertig gmacht. isch eh besser wenns selber gschribe häsch, eifach wils denn persönlicher isch oder ? :)
warum krise weg de frisure ?
weiss ebe nid obs erscht hebt. da ich ja etz so lustigi haar han, wenns gstreckt sind aalglatt und susch e riese busch halt...weiss nid mal obi sell mit gstreckte haar zum termin. die het ja kei zit für das au no...aber glaub sie brucht mini naturhaar oder ? och menno...
ja das schaffi au no 2.5 wudche z warte :)

nala: übrigens danke weg dim frisure feedback isch super häsch gnau verstande :) mal luege ob sies anebringt. die machi sicher als prob :)

lilian: aso dini frisur isch imfall uf pinterest eini vo mine favorite :) bi dir gseht das sicher guet us hani das scho gschribe ? würdi grad mache mit so haar wies du häsch !

sorry etz isch grad chli alles um d frisur gange aber früener hanis irgendwie nid gschafft uf das thema i zga thanks to you all :)

27.05.14 18:20
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

danke eu villmal!! ich wünsch allne wo ihre gross tag no vor sich hend alles alles gueti, gnüsseds!! de tag gaht soo schnell verbi... freued euch uf euches fäscht

27.05.14 18:36
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

... mier isch grad no öpis in sinn cho, was ier evt. bi euchere planig chönd berücksichtige. bi eus hend par fraue bi de abig gäscht kei flachi schueh debi gha, die hend denn d hotel-pantoffle agleit wo ihne ihri höche schueh unbequem worde sind
evt. chönder paar billigi ballerinas zur verfüegig stelle (zb. im notfall-chörbli ufem wc, was sehr guet acho isch)
http://www.ballerina-for-you.com/webshop/

Zuletzt bearbeitet am 27.05.14 18:39

27.05.14 19:45
malinchen 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: haha, ja sie seit sie wöu öpis eifachs. Und i ha ä Designschuel gmacht z Züri vor dr PH, es Chleid bringi scho häre. Aber wenns z.b. ä Corsage drinne sött ha wirds für mi ou kompliziert. Mal luege was sie sich so vorstellt...

@principessa: oh je... Lueg aber de guet zu dir, nid dass dä ganz Stress no ufd Gsundheit schlaht! Das ischs nid wärt! I ha imfall adä Oberarme so Ribisehut (eifach immer so chlini Pickel) und i due immer mit Desinfektionsalkohol vor Apothek (gloub 70%) desinfiziere nachem dusche. Das hilft besser als alli Sälbeli oder Kosmetik. I dänkä weni das am Hutarzt würd verzellä würdä ihm d Haar z Bärg stah, aber houptsach sie göh wäg... Villecht hilft das ou bi dir? Due eifach aube so chli ufnes Wätteli und nur einisch drüber fahre dass d Hut nid z starch uströchnet.

@broncos: ah ok... Projektmanagement findsch sicher öpis! Drücke dir d Düme!

27.05.14 21:00
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

Sorry, chume gad nit so is Forum, isch gad so viu anders bi üs...

@nala: Mi GG het fasch Vögu brcho, wo ni das mit am Rabatt ha atönt, mau gugge, viellech überleit er sechs ja no mau, u süsch zahle mir de haut eifach aues u erledigt isch.
Nee, leider nit, mini Motivation het mir e Postkarte us de Ferie gschickt...
Mega härzig Dim Cousin sini Frou! So isch toll!
Bi Dine hesch de dr Vorteil das si nit frömdele...
Mir hei dWiine probiert, aso GG, i ha no müesse fahre
Mega schön dRingchüssi, hesch se gmacht?
I bi drfür bim Hochzyt no ziemli bleich gsi, was me jtzt gad so gar nüme cha säge
Wäris de kei Option gsi, das Din GG Di Name hätti agno?
Wie machsch de Du säuber Himbisirup? Sette ab nächst Jahr im Garte ha

@Sue: Woni bi iche cho, isch eifach no GG derte gstande, dr TZ isch äuä abghocket wo dTüre zue isch, oder so
Mir hei 1 Kirchelied u 1 Lied vo üs zum Mitsinge gha, vo üs si aber insgsamt 3 Lieder cho
Das Bänkli gseht super us!!
Apfel u Lavendel tönt aso interesannt, muess gloub mau no chli ga google

@principessa: Ha eifach gad nit so dr Närv für serigs, hei süsch mega viu um dOhre, u de geit es Mail bau ringer.
I würdi dFotis vorher mache, mir hei das sehr gnosse! eifach gniesse u nit uf Zyt gugge...
Wäg am zwäg mache u wie lang, würdi mit Dire Kollegin gugge, bi mir hei 2h glängt, chunnt aber haut eifach ou gäng druf aa, was de wotsch, aso Make-Up u Frisur...
Aber 10ni-haubi elfi länt sicher, de hesch sicher ou no Zyt vor dr Trouuig no Zyt schnäu härezhocke, u eifach chli zsi
Oh so cool, mit öichem Tanz Louft ou süsch gad einiges bi öich, so schön!

@lil: Jep, hei dFotis chönne agugge, aso ämu afe ig, GG isch no nit drzue cho.
Dr Gürtel passt sicher zum Grau, das isch eh eh zum kombiniere eh gäbigi Farb.

@broncos: Isch umi chli besser mit am Stress bi Dir?
Derfti äch das Minzesiruprezept ou? Has vor 2 Jahr mau versucht, aber es isch gründlech schiefgange, drbi hätti dä doch so gärn.
Eifach paar Jahr gah, oder definitiv uswandere? U wohi de?

@Taebyana: Viele Dank für Di wunderschön Bricht vom Zivile! Es tönt so troumhaft schön - härzlechi Gratulation!! Wie geits mit am nöiie Name?
So herzig vo Dim Team, di hei sech aso ächt Müeh gäh.
Mega cooli Idee mit de Sösseli! Wow, Fr. 90.- je Tisch, was heit de dir für Blueme, derte chasch gloub am beschte was spare.

@Pfingstrose: Wie isch dr Tanzkurs gsi?

@jane: Din Bricht isch bi mir i de offene Tabs, setti ne eifach mau no läse... Aber afe härzlechi Gratulation!!
Weisch scho, wenn Dirs Shooting heit?

@squishy: Wiso fahlts de Dir so schwär was abzgäh? isch scho was schiefgange, oder eifach süsch?
Hey, so cool, Gratuliere! Wünsche Dir e mega guete Start faus is vorher nüme is Forum schaffe!

@malinchen: Uswandere u de gad blibe, oder eifach paar Jahr derte läbe? U wieso de gad Paris?
Hättisch Du mir äch Dis Houererezept?
Ou nei, so ne scheiss mit dr TZ! Wieso het si de nit vorher öbis gseit? Geit ja gar nit!

@weedingbee: Wird sicher ou bi öich nit nüchtern, scho nume di ganze Emotione, u es söu ja ou zu öich passe! Es wird sicher troumhaft u wunderschön!
ä Broccoli im Steamer... Mir hets schier eine gäh...

@littlefoot: Wo isch de Dini Motivation? Isch gloub gad so ne Virus, aso mit dr fählende Motivation!
Wow, isch ja ne mega Geschte vo sim Grosi, da gloubi das er wird Ouge mache!

@Claudilein: Bis i 3 Wuche wirsch Du sicher umi topfit u pickelfrei si, u ou wenn nit, Du wirsch kei Zyt ha, Dir drüber Gedanke zmache

@lasposaforma: Mir hei Fr. 14.- fürs Esse zahlt u de eifach no Getränk. Has nie usgrechnet, aber dr Caterer het gmeint, es chämi ca uf Fr. 20.- im Schnitt.

@all: Sorry, bi nit uf aus ii, isch jtzt de gad nüni u i muess los mi GG ga reiche u de no chli dr Obe gniesse.

@Me: Üseri Fotis si ändli cho, u zwar so, dass mir se hei chönne agugge!!
U üser Dankeskärtli hei mir zWucheändi abeglah, resp si si geschter mit dr Post acho... ändli!

28.05.14 07:37
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Weddingbee85
Hey ich wünsch eu alles alles Gueti für hüt bim zivile!! Gnüsseds :)

Malinchen
Ah das isch kuuhl, chönder s'Iis noimets lagere, susch isch no schwierig so e Mengi noimets chöne z'chüele. Ussert de Gfrürer isch leer :)
Wetsch dänn jeze no sälber e Turte bache? Finds guet, häsch ihre gad gseit, du luegsch sälber..
Hihi ja de Kommentar würi mier dänn au nöd verkneiffe, wenn sie dänn voll nervös duet bi ihrere Hochziit.. hihi

Laprincipiessa
S'dönt aber nöd guet bi dier Und wenn häsch den die nächste Prüefige?
Für de Florist han kei Tipps, de Termin staht bi eus au mal no a.. Söttemer au mal in Agriff neh..
Das mit de künstliche Roseblätter isch no schwierig zum säge.. Ich dänk, es söt ja nöd so uffalle, die wärded ja eifach gstreut.. Abr iher händ ja eh Trauig dusse, was spricht dänn gege echti? Den findis scho chli schad, wenn iher dusse uf de Wiise künstlichi würded streue..
Das mit de Laterne findi au es bitz zvill, für das es ja nur Decko isch..
Dänn druck ich dier für hüt ganz fest de Dumme, dass alles klappd :) Kopf hoch!!

Broncos
Ah kuuhl mit em bastle!! Bisch langsam im Endspurt?

Littlefoot
Dänn hani vilicht din Kommentar überlese.. ich han de Coiffeuse die Bildli gschickt und ihre Kommentar isch nur so gsi, weisch au wie die Frisure vo hine usgsehnd? . Mier händ gester mal chli a de Frisur güebt, une meh dezue..

Lula
Schön wege de Föteli :) Gids no es paar für eus zum aluege?

Me
Ich bin geste rno bi de Coiffeuse gsi. Han jeze wieder schön helli Haar :) Und aschlüssend häd sie no chli Frisur güebt. Bi mier isch halt s'Problem, dass d'Haar so dünn sind und kei Volume händ..
Zersch hät sie eigendli glueged wie mer am beste Volume inebrächti und dänn hämer no glueged öb mer no en Zopf chönt integriere. Das lömer jeze, will für das sinds eifach zwenig/zdünni Haar, ich möchts ebe nöd das es so mega eng inezöpfleg dänn isch. Defür hät sie en Wasserfallzopf gmacht zum d'Haar hindere zneh. und dänn wäreds schlussendli so uf de Siite, wie uf de Föteli :)
Abr die "richtigi" Probefrisur möchemer dänn bim nächste Coiffeurbsuech, de wär dänn öbe Mitti Juli..

 1 .. 469 .. 935 936 937 938 939 .. 968 .. 997
irgendwie   Pfingstrose   Taeboyana   Problem   Iladige   schaffe   Littlefoot   würklech   richtig   Hochzyt   malinchen   Zuletzt   gspannt   bearbeitet   Janedoe   würklich   squishy   Location   bstellt   Hochziit