| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 471 .. 939 940 941 942 943 .. 970 .. 997
30.05.14 12:13
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Hahaha... De isch de Brüller Janedoe!!! Het das bitte öpert gfötteled!!! :D Zum Glück sind Brütlis a dem Tag so super pflägt suscht chöntis no peindlich werde!!! Puahahaha!

30.05.14 12:15
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Das hed leider niemer gfötelet will ich mich uf mim Stuehl nämli kaputtglachet ha und mis Mami isch en Technikbanause

30.05.14 12:29
nala05 

Re: Bräute 2014

hello ladies!

@principessa: danke viiiiil mol das i mi gescht bi dir übr fb chli ha dörfe ushüle *umarm*
das mit de latärne het jo au no chli zyt, mir pressierts noni so ;-) hm das mit de roseblättr.. jetzt bini grad vrunsicheret… aso bi uns hätt das mini sis gmacht. meinsch au die konservierte roseblätter wärde schnäll "unschön" idr sunne?
dini tz's sin super :D aber das mit de hermitage findi au chli drnäbe.. und das mitem mietvrtrag isch halt au blöd. lüt doch mol ah.. vilicht loht sich öbis deichsle!
hihi widr mol typisch, ich ha so ähnlichi thomassabo chetteli uf dr liste für mini tz's mir liebe ebe alli 3 thomassabo und dorum hani de einte das mit de schwarze und dr andere das mit de rose "perle-kugele-dingsbums" welle schänke. aber ohni ahänger halt (vo uns het scho jedi sicher öpe 15 ahänger..)

@weddingbee: e wunderschöne bricht zu eurer zivil trauuig! es tönt eifach wunderbar, alles het gstumme und so schön dases scho do übraschige gäh het
hey und jetzt hesch dr das hammer (aber doch au türe??) kleid no gleistet?!! es isch wuuuunderschön und stoht dir super! die 6 andere kleider hän miesse si, so das du das kleid hesch könne finde
bi jetzt aso au scho meh as gspannt uf morn! wünsch euch e super schöne dag! und s wättr für morn seht jo picobello us! es wird super, bini sooo sicher! alles liebi wünschi euch

@schagge: welcome bi uns! vrzell doch chli vo dir und dim gg, vo wo kenned ihr euch, atrag, locations usw.. mir sin do seeehr gwundrig, aber wen mir euri hochzyt kenne, könne mr au besser hälfe ;-) was händr den gnau scho alles gmacht und was isch no to do?

@girlande: ich ha so girlande buechstabe, aber si sin so silber/grau.. weiss nid ob das euch gallt ka i sichr uslehne!
http://www.talkingtables.co.uk/ranges/so...nting-kit/?c=60

@malinchen: zerst mol wünschi euch hüt zobe e cooli polterparty, sis autfit isch ächt cool, i mues aber sage wen jetzt wie s d littlefoot scho gseit hesch, no öbis neon-igs dezue nimmsch, schissisch de vogel ab so e neonpink stirnband drzue odr so, haha!
cool händ ihr jetzt doch no atrappe, so schwer isch jetzt das aso doch nid gsi so öbis ufztriebe he..

@janedoe: hey nomol danke viil mol für d kerzeständr und d props! isch schön gsi dich mol no live zgseh!
d kärtli findi mega schön, isch richtig stimmig und i find d farbe passe super zämme und kreiire es gueti luune feeling!
hmpf so schad wäg dim gg und em job! aber är findet sicher gli widr öbis, ischer scho uf dr suechi?
ui hoff das die neue MA's gli sälbständig schaffe könne und du widr weniger stress hesch

@malinchen &pfingsti: ihr sind lustigi.. unseri forums-fotografinne! wil öper a unseri hochzyt ko test-fötele??? ^^
aso mini babys könned ihr au grad uf d liste näh :)
phuuu das geburtsshooting, ha zesrt dänkt.. wähhh wär wot das gseh-nid mol ich vo mir sälber. aber die fotene sin jo hammer schön. aber gäl es zeigt au nur die schöne site, i glaub nid das e geburt immer so schön isch, au nid zum fötele. hm aber wenni die fotis seh dänki grad.. haaa das woti au aber bi sicher das gg do sis veto würd iireiche

@janedoe: soooo geil mitem antischürf stick!!

@me: unseri tz's hän geschter e geheimträffe ka und si hän jetzt anschiinend de ganz obig dureplant! ich wot wüsse waaaaaas!?! *bridezilla-alarm*
mini schwöstr isch mega beiidruckt vom gg sim tz, är heig s ganze internet durchforstet was meh alles mache ka.. so geil! bi so froh kunnt das guet! und i ha angst ka das vorallem de tz vom gg vilicht nid so lust het.. aber so ka meh sich tüsche! zum glück!
den simer gescht jo bi de zeremonieleiterin gsi, das kunnt glub guet! si isch ganz e liebi.. aber isch scho komisch öperem wo meh nid wirkli kennt die ganz läbensgschicht z vrzelle ;-) aber isch alles guet gange. mir hän uns jetzt au für es ehevrspräche entschide, aber si het uns empfohle das abzläse.. wil uswändig wen scho emotional "voll im seich" bisch sig schwirig. but i'm happy!
bi dr janedoe simer au gsi go de kerzeständr hole und photobooth props- nomal danke! und zobe hämir uns nochl übrs montana (obiglocation) und ihri unkooperative art gärgeret.. tja.. aber s goht shco irgendwie.. unser budget isch jetzt eifach voll gsprängt, isch jetzt au z spot!
uiiiii...ich bi soooo nervös! i ha irgendwie s gfühl das mi polteri scho hüt losgoht.. weiss au nid! und jetzt jedesmol weni öbis ufem gang hör, hani s gfühl die stöhn vor de tür! und mini schwöster het mi vorhär am tel au wägdruckt "si ka jetzt nid rede" das macht si susch niiiiiiiie! hmmm, das isch e komischs gfühl! ha jetzt hani grad widr öbis ufem gang vor de tür ghört! haha!

30.05.14 13:17
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Pfingsti&malinchen: aso bi mir chönder au go probefötele am hz
Geburtsshooting fallt wohl us, zum glück wil da hetti jetzt echt nid au no eini brucht im saal, nö du, und usgseh hani au jedesmal schrecklich
Aber es familie shooting wemmer eh scho lang mal machä

Jane: haha so guet, das foti hetti welle gse
Oh nei wegem GG sim job... ha gmeint sig wieder ok gsi. Mi GG isch susch personalberater in zug, falls er schnell öpis temporärs ufem bau oder so brücht
Ganz tolli chärtli !

Nala: jö warum häsch di müsse uschotze - what happened? Hihi ha au mit de principessa gwhatsapped gester ui meinsch di polteri fahr hüt scho a? Was isch mit GG, heter nüt la durchlauchte?
Tönt guet di gesteig tag usser s montana aber was isch det?
Ich glaub am 5.7 & 1.8 machi mal e spaziergang bim hermitage & montana haha weisch wie, salüü mitenand.. Bi e cousine, jäjä, ganz en entfernti
Nei seich. Aber gseh di ja vermuetli eh bim abhole vo de sache mal. Was isch eigetli mit de truhe?

Malinchen: das outfit isch klasse. Aber würd würkli no neonfarbnigs dribringe, so armreif oder so

Pfingsti: alles bene mit de vorbereitige?

Me: ha nomal frisure checkt.
Dankbar um feedbacks :)

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (33x)

Mime-Type: image/jpeg, 135 kB

image.jpg image.jpg (25x)

Mime-Type: image/jpeg, 131 kB

image.jpg image.jpg (23x)

Mime-Type: image/jpeg, 121 kB

image.jpg image.jpg (25x)

Mime-Type: image/jpeg, 152 kB

30.05.14 13:46
nala05 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: ha dr e fb-pn gmacht wäg wiso i mi gnärvt ha ;-) so schlächti luune isch nid guet fürs forum.. haha.. sag nur s montana isch minere meinig noch chli z fest gäld-geil und z wenig kooperativ.. aber jänu drfür isch sehr schön dörte!

frisure: mir gfallt die 2ti am beste! i find es isch am edelste und au wenn 1&3 mir au sehr guet gfallt dänki brucht dis kleid e edli und nid so e lockeri frisur.. weisch was ich sage wot

@me: s isch mi no niemer ko hole ^^ aber mini schwöstr lütet au nüm zrugg.. vrdäääächtig! haha ich ha polteri-paranoia!

30.05.14 13:50
_janedoe 

Re: Bräute 2014

nala
Has au super schön gfunde, dich mal ztreffe. Leider hemmer ja voll wenig Ziit gha :( Nächstmal chlmeder ufne Kafi :)
Er hed vorgester und gester afange sueche... Nächst Wuche wird er wohl freigstellt und denn heder sicher die ganz Wuche Ziit für d Suechi.
Ohhh wie schön wegem Geheimtreffe. Nei nei, du willsch gar nüt wüsse. Du wirsch dich soooo fescht freue ab de Überraschige und es isch super wenn du ez no nüt weisch :)
Was isch mitem Montana gsi? Hani glaubs verpasst..
Hahaha so geil. Hoffemer es gaht hüt los ud denn viiiiiiiiill Spass!!!

littlefoot
Er hed au denkt das alles okay seg und dChefin im neue Gschäft hed im letscht Wuche au gseit, das sie nöd begrifft, wieso er ned söll qualifiziert sii für die Stell und denn hed sie is alte Gschäft aglüte und sit denn isch sie zu ihm 180° andersch. Und Zwüschemenschlich stimmts eifach sooo nümme. Aso min Schatz isch glaub nöd gmacht für ufen Bau :D Eher ines Büro, vermittlet das din GG au? Es isch ebe voll doof: GG hed in DE en Usbildig zum Fachmann für Systemgastronomie gmacht. Das isch en kaufmännischi Usbildig ide Gastronomie und die gits i de Schwiiz erst sit dem Jahr und isch hie aber voll ned kaufmännisch, daher wüssed dSchwiizer gar ned, was er alles chönnt. Das was er glernt hed, isch eigentlich es Resti zfüehre. Schwierig. Er isch voll de Theretiker und im Büro mega s Ass, aber es stellt en eifach niemer i :(
Frisure: 1& 2 findi meeeeeeega schön verspielt die dritt und die viert sind au super schön aber chömed ned a die andere zwei ane findi, es passiert irgendwie wie zwenig. Aber wieso gahsch ned mal mit all dene Bilder zum Coiffeur und sie söll mal chli dureprobiere?

Chärtli
Danke für eui Rückmeldige! Bi mega gspannt ufs Muster, wies vo de Farbe wirkt

30.05.14 14:02
littlefoot 

Re: Bräute 2014

nala: ja ich weiss was meinsch .) gsehni scho au chli so...
haha polter paranoia hiiii :)

jane: ou nei sone seich..doch sie mached au büro, au festastellige aber wenig. was hend die echt dere gseit dass sie so anders isch ? ich meine sie het sich ja au selber es bild chöne mache vo dim GG..hmmm komischi sach.
isch es echt die anti dütschländer (haha seit min sohn) haltig ?
het er denn nid sone art stellebeschrieb gha vo de usbildig ? ich würd das im internet usdrucke irgendwo findsch das sicher au und zu de unterlage bilegge...oder so .)
danke fürs feedback. ich ha morn probetermin aber die cha mir doch nid 10 frisure mache oder ? :) schminke isch au no...drum wetti eifach mal es paar frisure bringe. aber da ich mich nur schwer cha entscheide was ich will und s chleid ja denn au nid aha ...hach :) ke ahnig echt. ich weiss eifach dass schlcht A) nid zu mir passt B) wie du seisch z wenig passiert, z langwilig wird...hach...

30.05.14 14:07
_janedoe 

Re: Bräute 2014

littlefoot
Ich ha keiiii Ahnig was die verzellt hed. Ha am GG eifach gseit, er söll bitte um en ehrlichi Antwort bitte was de Chündigungsgrund agaht, und ned um ne vorgschobni Usred wege de Probeziit. Ich glaube Anti Dütschländer Haltig (HAHAHA) isches nöd, d Chefin isch au Dütschi.Das isch e Super Idee mit dem Stellebeschrieb, danke! :-*
Sie cha dier die Frisure ja alli 'adüte'... es gönd ja alli chli i die glich Richtig und mini Coiffeusin hed z.B. mal gschnell i 3 sekunde en zopf adüted dass ichs mier ha chönne vorstelle und wenn er denn wüssed i weli Richtig dases gaht, cha sie die ja mal schön mache... oder so. Die söll sich ruhig Ziit neh für dich! :)

30.05.14 14:24
littlefoot 

Re: Bräute 2014

jane: ja das sell er ruhig verlange, aso bitte. echt schräg das ganze findi...
ich han ja no anderi frisure in petto. sitlich hochgsteckti...drum wird sie scho müsse zit ha. :) aso mit adüte hani ebe chli müeh. bi eher visuell als vorstelligschräftig (haha die neue wörter hüt)

me: han d lampions dekoriert. und jetzt musi nur no pompoms mache. gli hani de nüt me z tue haha :)
nei gastgschänk ja no. aber de bini fertig mit bastle-fast trurig wett no meee .))

30.05.14 14:27
nala05 

Re: Bräute 2014

@janedoe: jep nägst mol uf e kaffi
aber du, das tönt ganz komisch wäg däre chefin! was het die däre ächtsch gseit?? mues jo öbis rächt schlimmes si wen mi frogsch das die ihri meinig übr ihn dorum änderet! das isch jo scho fast mobbing und ruefmord! do würdi aso au nochehocke was genau de kündigungsgrund isch!
het ärs mol au as eventmanager imene resti/hotel probiert odr isch das nüd für ihn? das isch jo eigetli voll büro mässig und bruchsch trotzdäm gastro kenntniss.. isch mir nur grad so igfalle..
hm jo s montana isch eigetli scho toll und so, aber für wirkli jedi kliinigkeit vrlange die hoooorändi priise! für e liter o-saft z.b. 24.-! und i ha doch mol agfrogt ka obi friener is zimmer ka das mir uns dört vorbereite könne, das goht nur geg e ufpriis vo 70.- (und s zimmer kostet scho 500.-/nacht). jo alles so züg halt und das närvt eifach, finds mega unkooperativ, vorallem do die vo dr aperolocation so voll s gegteil sin, und die mache weniger gäld mit uns!

@littlefoot: nimm doch eifach alli bildli mit uns besprichs zerst mit ihre! find au das du dir die zyt dörfsch näh, es goht jo schliesslig um DIE frisur ^^

 1 .. 471 .. 939 940 941 942 943 .. 970 .. 997
Pfingstrose   squishy   würklich   Location   bstellt   Zuletzt   Taeboyana   schaffe   Janedoe   Hochziit   irgendwie   Littlefoot   würklech   bearbeitet   Hochzyt   gspannt   malinchen   Iladige   Problem   richtig