| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 472 .. 941 942 943 944 945 .. 971 .. 997
02.06.14 09:12
Sue87 

Re: Bräute 2014

Hallo dir Liebe!

Malinchen
Hihihi das tönt ja nachemne super Polterabig!! Bi ja scho gspannt ufd Fotis!!;O) findes guet dass dini Beschti si isch go zrechtwiise….isch echt ungloublich dass teil lüt nid vo allei merke dass öpis gad SEHR unangebracht isch?! Wie gross si de die Väseli? Sis nöime Sanbitter?

Broncos
hmmm das würdi mi ou nerve mege dene 1000.- franke.....i finde das müesstme gad scho vo afang a säge und isch ja ou nid gad wenig für dases e Fründ vo öich isch....aber du hesch recht-gar nid z fescht nachedänke wüll super wirds ja eh aber wäri also ou gad vore kopf gstosse gsi...

Weddingbee
I gratuliere vo Herze zu öiem Tag und wünsche euch suuuupertolli Flitterwuche!!! Bi scho wahnsin-nig gspannt ufe Bricht!!

Tauben
Malinchen, nei sueche Porzellan-Tube oder eifach nid lebigi;O) öpis so wie im Ahang…finde eifach NIX…..!!!

Me
Mir hei es mega Hochzits-Intensivs Weekend gha…bi mega k.o. gad und scho wider froh wenn fyrabig isch;O) auso und zwar hei mir d Lieder festgleit wo gsunge werde ide Kirche. Und zwar gits gad e Block vo 3 Lieder:
-Your love is amazing
-Mighty to save
-Necher zu dir
Ner chunnt Predigt ner singt mini Schwägerin folgendes Lied woni uuuuu schön finde:
http://www.youtube.com/watch?v=1m_sWJQm2fs
ner chunnt Trauung und nachder Trauung singt mini Fründin mir no es Lied wo e Überraschig isch was für eis woni ou nid weiss;O) am Donnschtig simer de näre i Froschkönig womer ja am Abe werde Esse/Fyre und mir gfallts meeeeeeeeeega. Si hei ersch im Mai ds erschte Hochzit dete gfy-ret und ize hei mir ds erschte mal gseh wie de ganz Umbau isch usecho…ha es paar Föteli i ahang ta. Ner simer am SA bim Pfarrer gsi und hei der Ablouf vor Trouig besproche und Gestern het mi GG no d Hochzitsbier abgfüllt;O)

Datei-Anhänge
1618247_10203369369022765_1593767195_o.jpg 1618247_10203369369022765_1593767195_o.jpg (30x)

Mime-Type: image/jpeg, 211 kB

Aperowagen.JPG Aperowagen.JPG (28x)

Mime-Type: image/jpeg, 138 kB

Zelt.JPG Zelt.JPG (28x)

Mime-Type: image/jpeg, 102 kB

Aussenbereich.JPG Aussenbereich.JPG (28x)

Mime-Type: image/jpeg, 100 kB

Spycher.JPG Spycher.JPG (28x)

Mime-Type: image/jpeg, 157 kB

02.06.14 09:59
Pfingstrose 

Weddingbee: Gaanz herzlichi Gratulation!!! Und gnüssed eui Flitterwuche... Wo hie gahts scho wieder? Ah de Tag es tönt immer so schön wenn öpert devo schriebt. Bi eus sinds jetzt nöd mal meh zwei Wuche... Huch!

Malinchen: Hey bin sooo gspanne uf die Fotis wenn du so lässig schriebsch. Isch ja mega wenn ihrs so cool gha händ. Und super dass mit de Vermittlering klapped hät... Haha!

Broncos: Wow eues Wuchenend und die Usflüg töned so lässig. Wot au scho lang wieder mal go wandere und zelte. Richtig romantisch! Wohie sinder genau? Wie gahts der eigenlitch jetzt so wod Uni ufghört häsch? Isch besser für dich? Hm, ich hett au gad chli es komischs Gfühl wegem Sänger. Wüsst nöd obi das eifach gad zahlt hetti. Am Schluss isches ja vo ihm her au nöd so gnau besproche worde. Hetti also chli en sure Nachgschmack bi mir. Irgendwie chli schad...

Me: Jaja, bi eus sind no 11 Täg!!! Lago mio... Zahl macht mich nervös! Aber suscht bini eigentlich total ruhig. Fröge mich eher wieso ich nonig nervös bin! Haha! Am SA simmer nomal bim Resti gsi jetzt hämmer de Hauptgang und de Wii... Zum Glück en günstigere wie de ersti! Hihi... Den simmer sicher no ei Stund an See go laufe zum cooli Foti Möglichkeite abzcheckeche... Hend no es Hüsli i de Rebberge gfunde. Dete wemmer unbedingt go fötele gah. Und s First Look mached mir gad am See bim Hotel, dass min Schatz den au gad mit em London Taxi mitfahre dörf! :) Ich freu mich so... Was mer no erledige münd:

- Finger Print Motiv sueche. Euses wo mer händ isch doch nöd DAS!
- Chleid abhole
- Portwiefläsche bechläbe mit de Etikette
- Girlande für Pavillion bastle
- Vogelchefig bi de Janedoe abhole! SORRY dass so lang gaht... Häsch du au de Schirm? De us Spize... De hetti ja au gern welle.

Gester bini no bi mim Papi ufs Boot und in ZH see go bade und Wakeboarde isch soooo cool gsi. Jetzt mussi nöd mal meh is Solarium. Hani eh nöd welle und jetzt würklich viel Farb agno am Decolte und a de Ärm und im Gsicht.

Min Lippestift wo Cosmetikerin gseit hät hani den per Zuefall uf em Heiweg i de Drogerie am HB gfunde. Puah, 49 CHF. So en türe hani no nie gha! De muss ja super sie... Oder isches nur wede de vier Buechstabe... DIOR! Flick ab...

Jetzt chund mer gad nomal öpis in Sinn. D Ring bini au no go hole am SA... Sooooo coool! Ich han mega Freud und mir hends diheime jetzt guet versteckt! Ich dunn den bi Glägeheit am Namittag mal no es Foti mache und im FB poste! Ich han ebe FREI! D Karin vo ***ZENSURIERT*** chund bi mir verbie... Den dümmer alles chli bespreche und sie zeiged mir chli wie wo was... Plus mir ässed - RHABARBERECHUECHE... Wer wott suscht no cho?

So fertig Ego-Post! Ich wünsche eu en schöne Tag!

02.06.14 10:22
_janedoe 

Pfingstrose
Ich han de Schirm und de Vogelchäfig. Beides isch gester nomal zum Isatz cho. Hend s Shooting mit de Andrea gha. Mein Gott isch sie en Goldschatz s'isch sooooo cool gsi!! Und im Agebot hetti ez no gaaaaaaaaanz viel Hochziitstorte, Ergänzig zu dim Rhabarberechueche

02.06.14 10:27
malinchen 

@broncos: Ah cooooool... I möcht ou ga wanderä! Has no NIE gschafft das Jahr. Würklech deprimierend. U mis Bike het o no nie richtig i Dräck dörfe das arme... Aber es geit ou nur no 19 Täg bi üs u när hani meeeeega viel Zyt! Ja nimmt mi ou wunder wo dir sit gsi?!
Wäge öiem Kolleg gsehnis glich wie pfingsti. Bi mir würd das definitiv ou ä bittere Nachgschmack hinterlah. Aber ändere chames jetz ou nümme und da blibt öich nid viel anders übrig als eifach z zahle... Scho chli doof dass er das nid früener kommuniziert het. De hättet dir ja je nach däm no chönne säge, er söll doch luege dass ihn nur ei Person begleitet oder so, de wärs sicher günstiger gsi.

@pfingsti: Uf di bini ou gad chli niidisch... Mega cool hesch chönne ufe See gah! Isch dä nid no mega chalt? Üsi schöni grüeni Aare het fang 12C - brrrr... Öii Föteli wärde ja sicher ou mega schöön, bi scho so gspannt!!! I hoffe üsi Ringe chöme ou gli, ha letscht Wuche ds Mail becho dass sie si itroffe und när no dr Räst vom Gäld überwiese. Jetz sötte sie verschickt si. WEHE d Post verschlampet die... Iiiiiig nime gärn es Stück Chueche!

@me: Ha ds Outfit när nümme apasst... Ha am Metro nid no meh Gäld wöue i Rache schmeisse. Haha, ds beste isch ja gsi wo üse best Kolleg isch zu üs cho und ig d Tür ufgmacht ha seit er eifach: "He nei, das gseht huere heiss us! Das isch ömu nid bad taste!" Haha, wenn er de mal wieder ä Fründin het schänki ihre mis outfit.

02.06.14 10:50
_janedoe 

Hey ich Löli

Ha nume de Pfingti ihre Post gläse. Pfff - shame on me :D

nala
24.- für en Liter Osaft?! Was hed de dinne - Goldpartikel?? GSPUNNE! Da würdis also au mache wie d Pfingsti seit. eifach knallhert verhandle. Die spinnned ja echt

Principessa
Aso wenn nüt findsch in Englisch, die Danke Girlande liit bi mier :) Die wo du postet hesch sich aber uh schön!
Ich ha de Wimpel ebe enere Bruut im Forum abkauft, drum weissi nöd wo sie ne bstellt hed. Wege de Husse. Schwierig… Wenn dis Mami ne chönnt und wett nähe wär das optimal… Ansuschte, hmmm… SIder scho wiiter?

Sue
Merci fürs Kompliment wege de Chärtli
Hui wege de Tuube hani leider gaaaaaar kein Tipp sorry – evtl etsy?
Tönt schön eue ablauf. Meeega schön d Location und alles. Woooow!

Weddingbee
Alles alles Liebi und Gueti uuuuuuuuund wunderschöni Flitterwuche, gnüsseds!

Schagge
Die übrigens es herzlichs Willkomme.

Malinchen
Hey cooool eui Polterparty! Tönt ja de hammer! Usser dini Kollegin. Es git glaub echt i jedem Fründeschreis die eini Person wo en Stimmigskiller isch :/ Aber guet hed dini Beschti so reagiert. Freue mi uf d Bilder

Broncos
Iher mached de cooli Sache! Tönt echt nacheme schöne Weekend
Ui was? 1000.-? Das hend mier für e professionelli Band zahlt. FIndi scho grad chli frech!! Vorallem, 200-300 wär ja no eis gsi, aber 1000?!? Oh oh… Tüender ihn no druf aspreche oder hakiders eifach ab?

me
Aso bim GG gahts drunter und drüber. Irgendwie chöndsem ez ned i de Probeziit chünde will d Regionalleiterin nöd ume isch und ez muesser/darfer glich no en Monet blibe... bzw sie meldet sich hüt betreffs em wiitere Vorgah. Mich nervt das so, nöd zwüsse wies wiitergaht.
De hemmer gester ebe s Shooting mit de Andrea gha. So so so sooooooo cool. Sie isch de Wahnsinn. S isch sone schöne Abig gsi und GG und ich hend s so gnosse nomal i eusi Hochziitsklamotte zstiige :D Mier hend de unterst Stock vo de Hochziitstorte mitgno, Prosecco und ganz viel Deko. und de hemmer alli mitenand im Feld usse Picknickt

02.06.14 11:05
Pfingstrose 

Janedoe... Den isch ja gad guet, han ich de nöd abholt! No besser wer gsi, wenn du Ihre gad beides geh hettisch!!! :) Hihi! Den hetemer das au scho abghacked. Wobie ich freu mich dich gseh und de Vogelchefig vorher mal chöne alugege. :)

Ah sooo schön! Ich han das Shooting au welle gwünne! Wo händers gmacht? Bin scho mega gspanne...

Malinchen: Ja de See isch ca. 18 Grad gsi. Schono chuel aber ich hans no gern... Hihi! Bin früähner als Teenie immer scho im April mal go bade... Isch so en chline Bewiss gsi zwüsched minere dazumalige Beste und mir. Haha! Aber das machi jetzt nüme... Wird es Weichei im Alter - 24gi... Haha!

Ah sooo schön! Oh ich chönti imfall nüme schlaffe wüssti das die per Post chömed. Isch doch extrem heikel nöd?! Isch so de Hammer de apassti Ring alege zchöne. Händ ir d Gravur scho gmacht?

Hey will mer in letschter Ziit so über s Fotografiere gredet händ, bini jetzt ständig am umehirne und mache... Muss das ächt apacke!

02.06.14 11:10
_janedoe 

Pfingstrose
Drsch stiiiiiiiiiimmt. Ach so blöd, das wär mer nie in Sinn cho! Mier hend s Shooting z Wohle bi Bern gmacht. Zerscht ufeme Hüehnerhof und denn am See. Uuuuh schön Ich bin au meeeega fescht gspannt uf d Bilder, grrr hasse warte :D

02.06.14 11:19
Pfingstrose 

Janedoe... Also bitteschön... Du bisch ja extrem verwöhnt worde mit em Warte uf d Hochziitfotis... Eui Fotografin isch extrem schnell gsi. Ich glaub vo dem chönd mir alli nume träume! Haha, isch doch glich!!! Macht nix... Chan ich evt. am nächste FR Abig bi dir verbie cho de go abhole? Säg ruhig wenns nöd passt gell. Chan mich richte... :)

Ah wege dim GG hani no öpis welle schriebe... Wenn ich ihn wer den würdi also uf en Entscheid poche. Und dere wo i der Ferie isch chönds ja alüte. D Unterschrift bruchts doch nöd zwingedn vo dere. Den chan er nachher schön uf d Suechi und het das Kapitel abgschlosse... Und du au! Will das belstaed ja beidi.

02.06.14 11:21
lil.lian 

Laprincipessa
Ah guet chönder d’Stüehl no wechsle :) Abr voll doof wege dene Hussene.. Hmmm.. Sinds dänn Holzbänk? Bi de Hussene isch ja eifach s’Problem, dass die dänn au no glette muesch, ischs au wieder en grosse Ufwand..
Gsehnd hübsch us dini Taflene..

Sue
Schön häsch d’Lieder chöne abkläre und alles mit em Pfarrer bespreche.
Händer dänn s’Esse im Zelt, so uf em Föteli? Sisch ja meeega schön :) Aso all Bilder gfallemer mega guet, sgseht echt traumhaft us!!

Weddingbee
Woow gratuliere dier nomol ganz härzlich zu euem Hochziit!!! Und gnüssed eui Flitterwuche!! Wo sinder ane gange?

Malinchen
Dönt ja mega lässig mit euere Party und em Outfit, hihi. Da bini also uf eui Bilder gspanne! Kuuhl händer no en Photobooth gmacht.
Aso eigendli händer öbe pro Person es Väseli? Hmmm, sisch scho no schwierig zum säge, öb das langed.

Broncos
Dönt kuuhl mit euem Weekend. Schön, händers no voll chöne gnüsse :)
Ja das mit de Sänger i de Chile wür mi au nerve.. Hmmm.. Abr es bringt würkli nüt, jez no gross drüber nahzdänke..

Pfingsti
Wow dönt mega schön mit de Örtli zum fötele. Richtig romantisch :)
Hihi en guete bim Rhabarberchueche Muesch doch eus nöd alli hungrig mache .

Janedoe
Ah kuuhl häsch scho dis Shooting gha. Bin ja gspanne uf eui Föteli :) s’dönt emel mega lässig, was iher gmacht händ!

Me
Bi eus isch nöd so vill gloffe.. Mier sötet mal es paar Sache in Agriff neh und chli fürschi mache.. Bin au chli schockiert, dass es scho JUNI isch. Mier händ zwar scho no Ziit, abr han s’Gfühl Ziit isch am rasse..
Am Samstig simer no schnell wege Schueh go luege für ihn und mich, händ abr nüt gfunde. Was händ eui GG’s für Schueh am Hochziit? Finds no schwierig.. Mier gfalled die wo so voll spitzig werded nöd so guet.
Und am 31. Mai isch eusi Ameldefrist no abgloffe für d’Abiggäscht. Min Götti, wo sich no gar nöd gmolde hät, hät genau am 31. Mai no es Mail gschriebe, dass er chunt und bi öberem hämer no müese ahfräge, de chan cho. Er hät den abseit, will er den no Ferie hät, wo er susch im ganze Jahr nöd chan neh??? Isch en Kolleg vom GG und er isch scho no entüscht gsi wegem Grund. Abr er isch jez nöd so eng befründet, vo däm här isch es nöd so tragisch..
Und ja hät öber vo e Reiseversicherig? Hät öber en Tipp? Mier sind da no chli am umeluege..

02.06.14 11:37
_janedoe 

Pfingstrose
Haha ja, mier sind wirkli verwöhnt :D Am Friitig Abig bini erst am 9i deheime. Falls denn no möchtsch cho?

Er findet ebe en Monet Lohn ohni RAV sig doch super. Ich gsehs wie du. Es belaschtet mich glaub sogar meh als ihn. Mier sind klari Verhältniss halt scho no wichtig.

lil.lian
Min GG hed uh schöni Schueh agha, die heder im Dosebach kauft und ich has perfekt gfunde. Mier gfalled die spitzige au nöd. die sind vorne eher so 'eckig' gsi. Ich muess suscht mal e Foti mache deheieme :D
Ou ja, du seisches, um e Reiseversicherig mueni mi au no kümmere. Weiss gar nid ob mer scho eini hend. Haha bin da voll de Chaot. Für Südafrika vor zwei Jahr hani sone Last-Minute Reiseversicherig bi de CSS glaubs abgschlosse.

1 .. 472 .. 941 942 943 944 945 .. 971 .. 997
gspannt   Littlefoot   würklech   Pfingstrose   bearbeitet   richtig   Location   würklich   Janedoe   malinchen   Hochzyt   Hochziit   Zuletzt   schaffe   Taeboyana   squishy   Problem   Iladige   bstellt   irgendwie