| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 472 .. 942 943 944 945 946 .. 972 .. 997
02.06.14 11:50
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Lillian: Eusi Fotiörtli duni nachher gad is Facebook... :) Ich bin hald en totale Fan vom Navyboot! Min GG staht au uf nix extravagants. Er het dete extrem schöni gfunde! Ich bin begeistered gsi. Sinder au dete go luege? Und suscht häts in Bade no eine de het so schöni Schue... Heisst de Passito? Bin mer gad nöd sicher.

02.06.14 13:01
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Schöne guete Morge ihr Liebe! =)

@weddingbee: au do nomol: CONGRATULATIONS!! =) oh sooo schön z’ghöre, dass ihr sones mega tolls, schöns Fescht gha händ! =) s’Wätter isch jo perfet gsi!!!! =) bin gspannt uf din bricht & fotis! =) und jetzt gnüsset d’honeymoon in volle Züg! =)))

@sue: han dir d’offerte grad witergleitet! =) hihi jo momentan laufts mit vil erledige bi ächt froh und beruhigt :) jööö danke vilmol förs liebe komplimänt! <3 hey cool wäg de lieder dasser öich entschide händ! &#61514; hmmm porzellantuube das wössti jetzt grad au ned ehrlichgseit :/ im internet bstelle? Findsch doch alles im internet ;) wow de hammer hey mega schöni fotis! =) gsehnd schön us die tuube… und tolli lieder händer gwählt! Mega schön wäg de fröndin vo dir wo singt! =)

@schagge: leider muesch di glaub wörkli nomol vorstelle gsehne nüt.. danke för de tipp mit de husse.. han jetzt im dütsche bstellt för vil gönstiger als miete gsi wär und hoffe dänn natürli dassi si wider chan witerverchaufe ;) entweder do im forum oder sust uf ebay oder so…

@malinchen: oh nei jöö häsch au so en tag gha? Schrecklich gäl? Aber deför gohts eim nacher besser also mir zumindest!! S’häd guet do mol alles usezloh jetzt bini au wider zueversichtlich, dass alles guet chunt! &#61514; danke vilmol! &#61514; ich fändi das ebe au no cool so hetti wie 2 verschideni frisure und dänn am obig bim fest zum tanze nomol öbis ganz anders ;) han husse bsellt för vil gönstiger hihi &#61514; hoffe werde si dänn wider los ;) hey fröitmi mega händers so guet gha a öichere polterparty! =) dönt nach emene mega glongnige fescht wo sich d’nochwehe glohnt händ hehe ;) müehsam wäge dem päärli wo immer stritte muess und sich in mittelpunkt stelle :/ aber schön händer öich d’luune ned loh verderbe!


@broncos: ah soorry du bisches gsi stiiimmt! DANKE FÖR DE TOLLI TIPP! =) <3 jöö du bisch dänn lieb! D’littlefoot isch scho gange am SA: A DERE STELL DANKE NOMOL VIL MOL HAN DAS MEGA GSCHÄTZT!! <3 han jo jetzt ebe glich d’laterne us de ikea glaube hoffe s’chunt guet mit dene ;) merci vilmol &#61514; jo han mega fröid wäg de frisur dass das doch no klappet mini kollegin isch ächt super &#61514; hey dönt mega lässig öiches weekend dusse i de natur! Ich mache so sache viiil z’wenig wöt unbedingt au wider meh so sache unternäh das duet nämli am gmüet sooo guet! Hmm findi also au rächt schreg wägem kolleg.. han jo au sonen situation gha mit minere tante wo so vil gäld häd welle wie en theolog! :/ hmm und för eifach nur i de chile isches scho chli vil 1000.- klar sind si z’vierte aber ihr hettet das jo gar ned unbedingt wele oder? aber jo so sache gits glaub immer dassmer halt wider öberem budget isch – müend das glaub wörkli abhögle und före luege..

@pfingsrose: wow nur no 11 tääg aiaiaiai :p und du bisch nonig nervös? :P ich bin jetzt scho und bi mir gohts no fast 5 woche :p scho krass wiemer teilwis eifach d’marke zahlt wägem lippestift..

@janedore: jo vilicht wörkli bevori mi do wahnsinnig mache :p wievil wördsch dänn no welle deför? Luege mol no obi no es thank you finde wo ned grad us de USA chunt und sust sehr gärn! &#61514; oh schön wägem shooting und picknick und allem ;) oje müehsam wägem GG! Ich wörd mi glaub loh freiselle loh probiere so häder wenigstens de lohn no…

@lil.lian: händ jetzt bstellt hussene.. froge dänn mis mami ob si die no chan ufglette.. gäbi schiiins nedso vil ztue wils guete stoff sig :p gsehnds jo dänn ;) danke jo han fröid &#61514;

@etsy: ich han jo scho paar päckli bstellt.. jetzt isch höt eis acho (GG häd frei höt und häds chönne entgege näh) und de inhalt (so sideroseblätter) häd 100.- kostet und jetzt isch das gegen nachname gsendet worde und händ nomol 30.- müesse zahle?! Goht jo gar ned oder? händ ihr au scho so erfahrige gmacht? Das isch ned de zoll oder was isch das? Händ jo no die papierfächer bstellt wo 350.- kostet händ jetzt nimmts mi also wonder wörd mi mega aschisse wenn das ganze jetzt no tüürer cho würd und ich nomol müesst drufzahle &#61516; und bi de kunstroseblätter woni no för dusse för d’laterne wöt bini grad au unsicher, obi glich richtigi söl näh (logisch isch vil schöner…) aber wägem florist bini halt onsicher will er gseit häd si hebet vilicht nedso… hmm :/

02.06.14 13:02
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@ me: han öises sitzproblem glöst ;) händ jetzt statt stüehl bänk wo gliferet werdet und hussene hani bstellt – die werdi dänn wider probiere z’verchaufe… han grad no 2 passendi stuehlhusse bstellt för d’trauig för de GG & mich &#61514; puh bin schön beruhigt klappet das jetzt glich no &#61514; dänn häd mi GG am SA jo d’laterne i de ikea gholt.. do bin eifach immer nonig sicher wienis wet mache.. wahrschindli scho glichmässig bi jedere 2. Reihe 2 laterne oder aber versetzt wär jenachdem au schön.. und wie gsehnd ihr das: de schöni part wo d’roseblätter so usequillet de söt scho vo vore her vom see her (altar) sichtbar si will vo det her duetmer jo au fötele wenni dänn inelaufe und d’bluememeitls und so oder? ned uf die ander site oder? han gester mit minere schwögerin no mega usprobiert und d’meinige gönd also usenand aber ich bin eigentli för gäge see ;) di woche söti mol no id ikea go schössle / schale poste för öisi bluemegsteck & cherzehalter & dänn hetti dänn öbe alles woni bruche dekomässig &#61514; puh mache dänn glaub 3 chrüz ad telli ächt :p
Gester isch mini TZ am obig no verbi cho und sind de ganzi tagesplan mol duregange – si isch voll de profi hey han jo ned döfe güxle aber voll die öbe 6 sitigi tabelle häd si debi gha hihi &#61514; <3 voll süess si leggets ich alli mega is zügs! Aber mer muess scho a mega vil dänke! Ich bringe jetzt au alles mol no uf papier wer wenn was macht.. wenn dänn öber au sones excel wet so als vorlag nume mälde ;) puh aber das ganze häd mi soooo nervös gmacht dassi wider bis am halbi 3 ned han chönne schlofe!!! Ned normal oder? man debi söti mi doch jetzt momentan ufs lere konzentriere aber das häd eifach grad sooooo ned Priorität :/ :p wie chunt das ächt no use wenni jetzt scho so gibelig bin? :p

So wönsche öich en schöne namitag gnüsset d’sonne chli ;)

02.06.14 13:37
tamarabisig 

Re: Bräute 2014

Hallo zäme

Hend ihr ächt na Platz für öper wieters?

02.06.14 13:44
malinchen 

Re: Bräute 2014

@tamarabisig: Es het no ganz viel Platz! Und gwundrig sind mir alli... Härzlech willkomme!!!

@jane: das isch ja würklech ä queri Gschicht bi dim GG! Die Personalfüehrig det isch würklech meh als chaotisch... Da mues er gloub würklech froh si, wenn er det wäg isch. Aber i verstah sis Argument scho mega guet. Isch immer mega unangnähm wemä ufs RAV mues und dä ganz Papiirkram erledige. Wenn er no ei Monet länger chönnt blibe findet er villicht sogar scho ä anderi Stell...

Cool heit dir öies Shooting gha mit dr Andrea... Bi scho gspannt ufd Bilder!

@Pfingsti: Jaaa, mir hei äbä üses Auto müessä is Kurhotel schicke und mitem Zug mahni nid uf Wädenswil fahre für die ga abzhole. Sie hei när abote sie üs z schicke und hei gseit sie düeges uf ihri choschte versichere. Aber ja, wenn sie jetz verlore göh würde mir nie mals meh rächtzytig nöii becho... Scho chli beunruhigend. Naja, gschider nid dr Tüüfel ad Wand male... D Gravur hei mir scho lah mache, sötte fix fertig glieferet wärde.

Ja gäll! I bi ou gad wieder mega am dranne umestudiere... Ir letschti ischs mega untergange näbem Hochzyt, aber jetz fröii mi scho druf wenn ds Hochzyt düre isch, dasi wieder viel Zyt für das Projekt ha.

@Lillian: Mir hei ä Reiseversicherig mit dr Husratversicherig zämä bir Mobiliar. Hei se no nie müessä i Aspruch näh, drum chani dir nid meh drzue sägä. Aber mir hei fasch alles bir Mobiliar versicheret und generell bini sehr zfriede mitne.
GG wott mir sini Schueh äbä nid zeige. Aber sis Mami isch Schuehverchöiferin, i gloub die wärde super usgseh.

@principessa: Ah cool het das klappet mit de Husse... ooh, das chunnt sicher alles guet bi öich! Das wird sicher ä richtigi Bilderbuech-Hochzyt was du alles scho organisiert und planet hesch!!!

@me: I bi gad wie uf Nadle... I mues hüt ä Arbeit abgäh und mis andere Gruppemitglied reagiert eifach nümme uf mini sms und mail. Er sött no 1.5 Site schribe, die räschtleche 13 Site ha ig allei gschribe wöu er die ganz zyt jammeret er heig ke zyt (als hätt ig nüt bessers z düe). I hasse das wemä sich nid uf anderi cha verlah... I warte jetz no bis am 3 und wenn er sich bis denn nid mäldet versuechi dr Dozentin azlüte. I wott doch nid, dass ig düregheie wenn mir dr Abgabetermin wägä ihm nid schaffe!!!

02.06.14 14:16
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Hello iihr liiebe Brütlis

I chönt wahrschinli dii leschte 100 Siite lese und kommentiere. I stiig aber eiifach hüt mal wiider iih und hoffe, dass ii damal chlii länger ufem noiiste Stand bii eu bliibe

Weddingbee: Vo Herze gratuliiärä iich eu zu euem Hochziit und wünschä alles Liiebi und Guäti für euä gmeinsame Weg! So schön, darfsch du diich jetzt Mrs GG nenne! Ich freue miich, mit diir! Wünschä eu wunderbar und erholsami Flitterwuche als frischvermählts Ehepaar!

Schagge: Willkomme bii uns im Forum!! Schön stossisch no dezue, dass froiit mii sehr. Schaad isch diin Vorstelligs-Bricht nöd online. I bii sehr gwunderig zum diich, dii GG und bisher plante kennezlerne!
Was für "Art" Schueh suächsch denn? Fürs Zivile han ii schöni & günstigi Schueh im Dosebach kauft und fürs Hochziit schöni & pinkigi Schueh uf Zalando Sehr empfehle tuän ii diir d'Rainbow Schueh. Diiä find iich sooooo dä HAMMER

Malinchen: Woow, das tönt echt nachere hammer Party bii eu! Und ii fiindä diis Outfiit suuper Z'erst han ii denkt "omg, wer leiit sowas aah?!" und erst denn han ii tschäggt, das Bad-Taste isch.
Ich fiinds no schwieriger zum iischätze ob 20 Gläsli langet. Es tönt jedefalls nach viiel Und ii denke, wenn's z'wenig Platz ufem Tisch iinebet, cha meh eiifach ä grössere Abstand zwische Gläsli machä und scho wiirkts nach meh, nöd?
I weiss genau was du meiinsch Isch das echt ä PH Krankheiit, dass meh dii andere machä lot und selber abwartet, bis dä ander fertig isch?! Find ii so schrecklich! Wünschä diir fest dass bald was vo dä andere ghörsch und iihr diiä Arbeiit abgschliesse chönt!

Broncos: Alli schriibet, wiiä gern sii au wiider mal go wandere müänd und ii ha mir nu denkt "Zum Glück han ii ned müässä" Bii ned so dä Hill-Climber
I cha diir gad meeega guät nafülle mit dä Musiker… I findä 1000.- au nöd viiel für ä 4 Köpfigi Band, aber da het iihne ja chönä vorher in Sinn cho und ned zweii Wuche vorher… Miir hends chlii ähnlich. Mir hend d'Nachbuurin vom GG für dä Abig agfragt und sii bringt en Gitarrist mit. Und mir hend öpä scho 3x gfragt, was mir iihne defür gä darfet. Aber en Priis hends gliich no niiä gnennt. d'Musiker machet uns s'Lebe nöd grad eiifach
I fiinds halt sehr schwierig, will sii hend ja s'Recht zum öpis verlange. Aber d'Art und Wiis war nöd grad feiin. Viellicht chönt iihr das ja irgendwenn aspreche à la "mir gebet eu sehr gern öpis, wer aber schön gsii zum de gnauer Betrag vorher z'wisse…"

Sue: Mighty to Save stot au uf unserer Liederliste für Trauiig. Aber obs gspiielt wiird, wisset mir nonig. Mir hend unserer Band 9 Liieder agäh und sii darfet ihri 4-5 Favorite uswähle Denn werdet mir no chlii überrascht
s'Liied Ocean isch au meega schön. I stell mir gad d'Stimmig während dem sii singt vor und tschuderet mii gad chlii!
Und eui Location macht mii fast scho iiversüchtig. Wunder-wunder-wunderschön!! Sowas hend miir dii längst Ziit in unserer Region gsuächt und ned gfunde. Hammer schön, froii mii gad chlii für eu, dass iihr amene tolle Ort mit tollem Name dörfet fiire

Pfingstrose: Wenn du vo 11 Tag schriibsch, denn denk ii nomeh dass unser Hochziit (47 Tag) no ewigslang weg isch. Wiiä halt iich's bis denn bloss us?
Eui To-Do-Liiste wird immer chürzer, so sötts doch sii! I froiie mii scho sehr für eu uf dä grossi Tag Eue Föteli-Ort isch wunderschön! Romantisch mit dem Wiiberg & em See! Da werdet siicher wahnsinns Foti

Janedoe: Ojeeh, diiä machets meega kompliziiert mit dä Kündigung. Sowas sött doch verboote sii… Druckä diim GG Duume, dass er en Ort dörf fiinde, wo er sich wohlfühlt.
Noch ein Shooting. Isch ja dä hammer. Bii scho gspannt uf d'Fotis! Diiä vom Hochziit selber sind ja atemberaubend schön! Wiiä hesch es denn du gmacht, mit Make-Up und Frisur? Hesch es selber gmacht fürs Shooting oder bisch eiifach zu irgend eme Coiffeur?

Lilian: Diiä ganz spitzigzuälaufende, find iich au schrecklich Mii GG hend sini usem "David's Mode" in Krüzlinge. Er säg suuper beraate worde und siig es jungs & inovativs Team, aber ii weiss gad gar nöd, ob da bii eu um dä Egge isch
Woow, da isch meega kuul dass siich all bii eu gmolde hend. Mir hend öpä no 2 Wuche dä leschte darfe norenne! Isch es schöns Zeiiche, dass (fast) alli siich eue Tag z'Herze nehmet!

Tamarabisig: Herzlich Willkomme in unserem Forum! Natürli sind mir immer froh über Zuewachs! Wotsch uns chlii über diich und dii GG verzelle? Uns (oder nu mich? ) nehmts wunder vo wo iihr chömet, wiiä iihr eu kenneglernt hend, wenn und was und wiiä eues Hochziit bis jetzt plant isch?

Laprincipessa: Suuper hend iihr eues Stuehl-Problem glöst und au sus hend iihr ja viiel chönä erledige! Meega herzig gebet eui beste so Gas für euch! Da isch natürli wahnsinns schön!

02.06.14 14:19
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Jetzt folgt ä Ego-Post:

I weiss gar nüm gnau, was ii scho brichtet han. I fang eiifach mal aah:

Kleiid apasse: I ha läscht Wuche dä Absteck-Termin vom Kleiid gha. Bii miim Kleiid isch da ja alles chlii speziell, will miis Kleiid nöd usseme Hochziitslade isch, sondern Second-Hand. Mini Sis het den ihri Schnider-Kollegin gfragt ob siis miir machä würd. Mir hend denn darfe zu iihre Haii und hend en schönä Namittag gha. I ha miis wunderschönä Kleiid darfe alegge und sii het gfunde, es sitzt ja perfekt. Meh cha gar nöd no was ändere Sii het miir denn miis pinke Accesoire agneiit und scho han iich's darfe wiider mit Haii näh Jetzt bin ii usgrüstet zum in 47 Tag mii GG z'hürote Aber vor luuter Ufregig han ii vergesse es Foti z'machä. Ihr chönt eu vorstelle, wiiä gnervt iich über diiä Tatsach im Nachhinein gsii bin

Band ii dä Kiirche: Mir hend üs mit dä Sängerin troffe und alles besprooche. Sii isch herrlich liieb. Miir hend öpä 9 Liieder usgsuäch tund chönt natürli chum alli siinge in dä Kiirche. Derum hend mir iihne gsaiit, sii darfet wähle, welli sii am beste spiiele chönt und welli Reiihefolg für sii am meiiste sind macht. So werdet miir selber no überrascht in dä Kiirche und legget das in d'Händ vo Profis.
s'Liied für nach em Trauakt isch aber klar. I bii so happy über das Liied. Es passt uuh guät zu unserem Trauvers: http://www.youtube.com/watch?v=SaybjDvDIEM

Apéro: Usserdem hend mir uns no mit dä Kollegin troffe, wo dä Apéro macht. Es giit:
- Schinkegipfeli
- Knabbergebäck
- Beleiiti Brötli
- Mini-Muffins
- Früchtespiessli / Früchteplatte
- O-Saft, Mineral mit/ohni, Biier und Wiiswy
Dezue möchtet mir no ä SoftIce-Maschine organisiere. Und dass alles für 150 Lüüt zumene unschlagbare Priis. Was haltet iihr vom Apéro, gnuäg?
Und wiiä machet iihr das, hend iihr Deko uf dä Apéro-Tisch. Also Blüämli oder ähnlichs?

Tanzkurs: Miir hend mit unsere TZ abgmacht, mitenand än intensiv Kurs z'machä. Uns d'Schwimu & Schwipa vo därä wo de Apéro macht, sind zuäfälligerwiis Tanzlehrer. Und mir darfet dert. Denn hend mir en Doodle gmacht, damit siich mir Daate findet. Und nu öper vo unserne dreii TZ hend sich innerhalb vo 1.5 Wuche iitreiit. Macht mii gad chlii fertig, diiä Tanzlehrer haltet dii àDate doch nöd ewigs freii. Söll ii eiifach zuäsägä. I mag miine TZ nöd uf dä Wecker go mit dem (Whatsapp-Smile wo Zäh zeiigt…)

Sus säget eiifach immer all um miich ume, dass ja jetzt nüm lang got und ii ha s'Gfühl got no ä Ewigkeiit. I chas chum erwarte dass endli JULI wird

Wünschä eu allnä än herrlich guätä Tag! <3

02.06.14 14:36
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Laprincipessa
Ah guet händer jeze die Sache mit de Bänk und de Hussene chöne löse. Super!!

Tamara
Joah sicher häts no Platz :) Verzell doch was vo dier..

Malinchen
Achso wege de Schueh, chunt sicher guet!
Oh mischt! Voll kake mit dere Arbet. Hoffe chasch en no erreiche :-/
Häsch de Sirup gmacht? Bin gester go Holunder pflücke, viel sind abr würkli scho dure gsi.. Muen en den hüt ichoche, han gester gmerkt, dass ich gar nonig all Zuetate diheime han, drum hani eifach mal de Holunder im Wasser igleit :).

Squishy
Isch ja au guet, wenn der s'Chleid ja scho voll passt. :) Perfekt!
Ich find de Apero dönt guet. Ich möcht eigendli au no es Väseli mit Blüemli für uf de Tisch tue bim Apero. Und dänn weti no e chlini Sirupbar mache und det es bitz dekoriere. Abr meh nöd.
Susch schrieb doch dine TZ nomol, wegem Doodle.. Vilicht isch es au vergesse gange. Isch bi mier au so, wennis nöd sofort mache, gönd so Sache mängisch no unter.. Schick doch nomol de Link und REMEMBER .

Schueh
Mier sind eigendli nur in Vögele Shoes go luege, abr mier hät eifach allgemein die Schueh-Mode nöd gfalle dete. Praktisch alli sind spitzig vorne. Und drum hämer den zimli schnell ufeh, will gross möge hämer au nöd.. Hihi abr ich gsehns, mier müend glaub mal no en grosse Shopping-Tag in Züri mache
Danke für eui Antworte :)

Zuletzt bearbeitet am 02.06.14 14:39

02.06.14 14:42
malinchen 

Re: Bräute 2014

@squishy: Gäll das isch so typisch Lehrer, wird scho idr PH so glehrt... I kennä so viel wo scho unterrichte wo säge dass es im Kollegium när genau glich geit. 2-3 si engagiert und gäbä mega Gas und die andere löh sich eifach mittribe und mache knapp ds Minimum.

Isch ja mega cool dass dis Chleid scho gad wie agosse passt het!!! Bi gspannt wies jetz usgseht mitem pinke Accessoire...

d Soft-Ice-Maschine wär ja sicher dr Renner!!! Findi ä mega cooli Idee! Süsch tönts ou mega lecker... Mir mache bim Apéro kei Deko ussert d Pompoms. Mir si ja dusse und i finde d Natur isch scho deko gnueg. Es het rundume Wiese und det stöh gnue Blume umenand. Villicht bini da chli minimalistisch...

Hmm, i finde du chasch dini TZ guet no mal druf aspräche. I würd eifach sägä dir müesset jetz dr Termin reserviere und wenn sie sich nid bis Datum x iträge düeget dir eifach entscheide. De chöi sie sich sälber lieb si... (BRAUTZILLA komm raus! ) Das isch öpis woni nid cha nahvollzieh würum dass deu Lüt Jahre bruche für es Doodle uszfülle.

Hihi wart du nume... d Zyt rast!!! Ömu bi mir...

02.06.14 15:02
tamarabisig 

Re: Bräute 2014

Boah! Schriebet ihr denn immer so viel!?
Da wird ich ja schnell nüm nache cho!
Schaffet ihr denn ned?!?

Also was chönt ich üch verzelle!
Ich bi fast 32i und min GG wird 30! Mir hend üs vor 10 1/2 Jahr kenne glernt und zwar i dr Bruefsschuel in Züri!
Er het mir damals nachepfiffe und gmeint gha zu sine Kollege: "Hey, isch ächt das üsi Lehrerin!?"
Ich han mir det denkt gha, was das denn für en Vollpfoschte isch wo mi so blöd amacht, aber da mir denn en Wuche mitenand Schuel gha hend, han ich ihn denn doch na andersch kenne glernt und nach knapp 2 Mönet sind mir denn zämecho!

Mir hüratet "erst" im September, aber hend das au erst afangs Mai beschlosse und sit dem bin ich halt am plane! Mir hürotet eifach Zivil und denn en Apero und anschliessend Nachtesse mit de gladene Gäscht!

Min Schatz und ich sind äbe ned so die Kirchegänger und drum wär das ghüchlet, wenn mir kirchlich würdet hürote!

So, was wettit ihr na wüsse?

squishy-fishy
Das isch super dass dis Kleid grad so passt! Mis mueni denn nach de vorzogne Fliterwuche na ga apasse!

Malinche
Und het sich de Typ entli gmeldet? Isch alles paletti? Het er brav wenigstens die 1 1/2 Site gschriebe?

 1 .. 472 .. 942 943 944 945 946 .. 972 .. 997
bstellt   Problem   würklech   Location   gspannt   Hochzyt   Pfingstrose   irgendwie   schaffe   Zuletzt   malinchen   Hochziit   Littlefoot   Taeboyana   squishy   würklich   bearbeitet   richtig   Janedoe   Iladige