| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 475 .. 947 948 949 950 951 .. 974 .. 997
03.06.14 15:43
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Malinchen
Mit was fürme Rezept häsch de Minzsirup gmacht? Wür de au no gern mache..

Littlefoot
Das wär natürli au no e Idee mit eme Schrieber uf de Jute-Stoff zschriebe.. (Nur ebe wiis isch no schwierig zum finde.) Abr isch es den mit em Chalkboard-Stift nöd verschmiert?
D'Pompon-Chetti bim Chistli findi e super Idee. Wierd sicher voll härzig.

Gurt
Bidli isch une agfüegt. Er isch liecht brüündlich.

Datei-Anhänge
gurt.jpg gurt.jpg (41x)

Mime-Type: image/jpeg, 36 kB

03.06.14 15:55
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Nala
Ooh 20 Rappe, han din Biitrag nüm gseh.. Ja nimmt mi Wunder wies usgseht und wär aso intressiert am Etsy-Shop :) Han au scho überleit, d'Candy-Bags z'personalisiere lah.. Abr ich glaub das lömer jeze..
Ohh de Banner isch würkli sehr hübsch. Passd sicher super in Hintergrund!
Bin jeze ebe scho sehr am abwäge öb sichs lohnt zum sälber mache oder nöd. Aso Buechstabe-Schablone poste und sälber bastle oder alli bstelle.. Sind halt scho gad es paar wohni gern wür mache. Hmmm.. Und alli Buechstabe sälber usschniide, kakt mi scho chli a :-/

03.06.14 16:21
malinchen 

Re: Bräute 2014

@lillian: I due dir ds Rezept vor Broncos uf fb witerleite... Isch würklech meeeega fein!
Dr Gurt gfallt mir mega guet! Finde d Farb super.

03.06.14 16:22
nala05 

Re: Bräute 2014

@lil.lian: das wär de link zum shop:
https://www.etsy.com/de/shop/CherishedBl...hop-info-avatar
ha zesrt s candybar bags au welle personalisiere loh, aber ha de gfunde, unpersonalisiert duets au. susch isch vilicht de plötzli chli viil personalisiert hihi
de gürtel seht mega schön us! gefällt mir!
hesch den scho noimets gfunde wo meh schöni banner bstelle ka?

03.06.14 18:19
Schagge 

Re: Bräute 2014

Dir sit aui so fliessig am schribe, i weiss gar nüm was dir mi aues gfragt heit :-)

Tischdeko steue ig mir so chli im vintage dhabby chic vor, aber nid zu überlade. Farbe so wiss/rosa/beige/häubrun. Mir hei dr schmätterling wosech chli dür üses programm ziet, da hani scho öppis kouft. Si so wissi ästli wo zumene schmätterling flochte si. Leider chani z foto vom natel nid ufelade wöus z gross isch. evt chönntme die ja no mit rosa farb spraye as nid alles wiss isch?

När weti so jute spitze läufer ufem tisch, wele findet dir schöner?

U de äbe do teeliecht woni de wet mit spitzeband verschönere.

Namens chärtli Heimer keni. Mir mache so ä tafele (vorschleg wie wo bstelle, gstaute?) wo tischnummere stö mit aune näme, uf d tische weti när so barock bilderrahme steue miter tischnummere druf. So si aui gescht amene fixe tisch zuegwise, chöi dert aber säuber entscheide wär näb wäm hockt

Het mir no öpper tipps für lieder füre hochzitstanz? Entwäder öppis ganz nöis moderns oder de gad 60er/70er

Liebs grüessli

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (27x)

Mime-Type: image/jpeg, 152 kB

image.jpg image.jpg (21x)

Mime-Type: image/jpeg, 194 kB

03.06.14 18:25
Schagge 

Re: Bräute 2014

Ig ha gad äs foto vo mim Troum-Brutstruss gfunge!!!

Wi fingeterne? Gits di blueme im Ouguscht überhoupt??? Mir hürate ja am 23.8.

Mini schwo (TZ) het mir gad z Datum vo mim polterabe düregä, am weekend vom 2.8. juhuu
Bi mega gspannt wasmer mache :-))) i ha kei ahnig wasi planet, I ha eifach eifach gseit ig wöug nid ga seich verchoufe (kondom oder so) und ig msmi ou nid irgendwie verchleide odr so. Schüsch hetsi freii hang :-)

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (35x)

Mime-Type: image/jpeg, 168 kB

03.06.14 18:34
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Das sind glaub Pfingstrosen. Die blühen jetzt.... Das müsstest Du mit der Floristin absprechen, ob sie die irgendwo bestellen kann... Meine hat mir gesagt, dass man eigentlich alle Blumen zu jeder Jahreszeit bekommt (zum entsprechenden Preis und mit etwas Vorlaufzeit), theoretisch kann man auch im Dezember einen Brautstrauss aus Sonnenblumen haben...

03.06.14 20:03
tamarabisig 

Re: Bräute 2014

Trinkgeld
Ich weiss au ned, aber ich find ez au dass dr Service wenn er es guet gmacht het sich es Trinkgeld verdient hend. Aber schlussendlich muess es jede selber wüsse!
In Amerika zum Bispiel isch Trinkgeld au es muess! Det wird zwüsche 7-15% gäh!
Also amene Fotograf würdi ez au kei gäh, wirklich nur im Service!

Squishy-fishy
Schaffsch du als Kindergärtnerin?
Mir flieget am 23.juni und chömet am 11. Juli wieder zrug! Sind ja letscht Jahr scho im Weste vo Amerika gseh und ez chund halt na dr Oste dra!

Littlefoot
Da ich nanig so lang am plane bi, bin ich nanig so Hochzietsfuul, aber ich weiss ja au dass ich scho wieder in 3 Wuche Pause han vo de Vorbereitige! :-)
Ja, wenn de willsch, chunsch cho d’Hochziet crashe! :-)

Lil.lian
Din Gürtel gseht super us! Gfallt mir au guet!

Sue
Ez hesch denn din Kriese Tag zum Glück überstande! Morn gseht sicher alles wieder super us! :-)

Malinchen
Also ehrlich gseit hend ihr mich sogar scho mit ücherer Sucht agsteckt! Han mir hüt über de Mittag en To Do Liste gmacht!

Nala
So, du wohnsch in Arlesheim! :-)
Also wenn mir ufem Standesamt sind, denn chöntet mir gar ned ufem Dorfplatz de Apero mache, denn a dem Tag isch doch d’Usestuelete! Und denn isch dr Brunne ja en Bar und es het bestimmt en hufe Lüt!
Ja, die Herz sind selber gmacht! Und Blueme gits eigentli nur die Rosechöpf bi de Namens-Teeliechtli und d’Roseblätter über em Tisch verteilt! Mehr hani ned vorgha!


So, ich hoffe, ich han niemer vergässe!?

03.06.14 22:37
Schagge 

Re: Bräute 2014

Juhuu i bi itz ou uf FB, aber weiss gar nid, wär as itz wär isch :-))

04.06.14 08:42
littlefoot 

Re: Bräute 2014

guetee morgeee

etz übernimi mal de pfingsti ihri ufgab

COUNTDOWN !!
9 Pfingstrose
9 Claudilein
10 Broncos
10 samu
17 trixli
17 munggi87
17 malinchen
17 angyyy19
23 littlefoot
24 Pricana
31 laprincipessa
31 Talu
38 Dusty
45 squishy-fishy
58 nala05

lilian: uu schön de gurt !

schagge: lustig die jute tischlöufer hend no es paar wele vo eus aber sind eus denn allne z tür gsi isch vo etsy oder ? häsch denn vill tisch ? finde die reine jute besser.
häsch scho en barock bilderrahme ? ich han eine fürs photobooth gsuecht und ha recht lang gsuecht...wil mir sind die def. z tür gsi. teeliechtli mit spitzeband tönt super :) i was wetsch de d blueme inetue, häsch scho en idee ?

tämi: säg das nid zweimal, susch stahni de würkli uf de matte hahaha :)

me: hend mit GG abgmacht dass mer am fritig bespreched wege de gastgschänk, am samstig s züg zum bastle gönd go poschte und denn basteltime. omg. :) bi am überlege wie mache, es isch ja sones chlieses fläschli miteme korke druf...ha gester mal probiert en pompom draz hänke, chent no cool usgseh. de pompom muss aber ganz chli si. und da det de name drufchunt, wett ich gern e runde taler us papier dra änke. GG hets wele direkt ufs fläschli schribe...hmmm :)

 1 .. 475 .. 947 948 949 950 951 .. 974 .. 997
Littlefoot   Pfingstrose   bearbeitet   Iladige   Zuletzt   bstellt   würklech   schaffe   Location   würklich   richtig   Hochzyt   Hochziit   Problem   Janedoe   irgendwie   malinchen   squishy   Taeboyana   gspannt