| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 48 .. 93 94 95 96 97 .. 547 .. 997
12.02.13 09:24
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Bräute 2014

FringillaVigo:
Nachtrag nomau wäge Ring: Ha mau no Ringe gseh, wo dr Herrering bicolor isch gsi und dr Damering eifarbig, wilr dert wo dr Ma Wissgold het, si bir Frau eifach Diamante. Weisch wie ig meine? Vilich wär sowas jo oh ne Kompromiss, wo dim GG chönnt gfalle? Oder so Sache wie inne e anderi Farb als usse. Hani mau vo Niessing gseh, die gfalle mr eigentlich no, wes de eifach nid gälbgold wär:

Wir haben so ziemlich ähnliche Ringe. Mein GG wollte unbedingt Gelbgold...ich mag Gelbgold aber gar nicht (trage auch sonst kein Gelbgold-Schmuck). Er konnte sich aber mit Weissgold nicht anfreunden. Jetzt hat er Gelbgold und innen ist der Ring rhodiniert...ich hab Weissgold und innen ist meiner vergoldet. Wir haben noch eine Struktur...bei beiden ist es gleich. So sind wir nun beide happy

12.02.13 09:33
nisliker 

Re: Bräute 2014

@squishy-fishy haha ja klar hani das gseit mir redet sehr viel und sehr direkt über das... aber mir hend beidi en mega dicke chopf aber mir redet da scho recht offe drüber hihi

12.02.13 09:33
nisliker 

Re: Bräute 2014

ps: de mit em gelbgold drinn isch im viel znormal leider....

12.02.13 11:35
nisliker 

Re: Bräute 2014

macht jemand eine Hochzeitversicherung?

http://www.zurich.ch/site/de/priv/zurichtogo/hochzeit.html

12.02.13 11:50
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

lula: was hender für ärger mitem dj??

nisliker: gar nöd gwüsst das es so öpis gitt... :D find jetz aber 69.- no ok, chönnt mer sich überlegge...
mached ier eini?

12.02.13 13:25
Sue87 

Re: Bräute 2014

Ja wir werden so eine Versicherung machen...!!

12.02.13 13:27
nisliker 

Re: Bräute 2014

ja find grundsätzlich gueti idee. aber so viel isch nöd deckt. mer werdet aber scho einin mache...

12.02.13 13:31
Lula 

Re: Bräute 2014

@Sue: Finde dIdee no cool, mau ganz was anders!

@Nisliker: Ja i wetti so eini mache, di 69.- chasch blöder usgäh. Machet ihr eini? Wenn schliessisch di ab?

@Novia_Mayo: Mir hätte ja letscht Dienstag e Termin gha mit am Martin vo hochzeitsdjs.ch - er het üs denn abgseit, wüu sis Outo kaputt isch... U de hei mir dr Termin uf geschter verschobe... u de seit er mir ab, wüu er länger hetti zu üs, wäge de Strasseverhältnis!!! HALLO?!?! Da brchumi Vögu bi serigem Verhalte!! Wie gseht Dir das? Akzeptiere oder sech nüme ärgere u ne striche? I findes gad ächt zum Kotze!

12.02.13 13:43
nisliker 

Re: Bräute 2014

@lula mer schlüssed sie jetzt denn ab. isch ja es jahr gültig und eusi hochzit isch weniger we ime jahr bezüglich dim dj.... wenn er jetzt scho nöd zueverlässig isch, taucht er denn a de hochzit überhaupt uf?!

12.02.13 13:56
Lula 

Re: Bräute 2014

No schnäu so, was hautet ihr vo däm Apero?


2,5 Stund, 1 x Service, vielfältigs Buffet (Gemüse-Dip, Tête de moine, Hobelkäse, Sbrinz, Früchtespiessli ohne Melone, gefüllte Laugen-Brötli, Roastbeef mit Spargeln, Rohschinken mit Melonen, Mozzarellaspiessli mit Cherrytomaten, Fleisch- und Käseplatte, Zopf und Mischbrot
Mineralwasser mit und ohne Kohlensäure, Orangenjus, Cola, Citro (jedoch nume für Panache) Sirup für Kinder, Epesses weiss, Bier, Kaffee, Tee)

für Fr. 2'320.-

 1 .. 48 .. 93 94 95 96 97 .. 547 .. 997
Hochziit   Taeboyana   würklech   irgendwie   bstellt   gspannt   Problem   Janedoe   Zuletzt   Iladige   Hochzyt   Pfingstrose   würklich   richtig   squishy   Location   malinchen   schaffe   bearbeitet   Littlefoot