| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 476 .. 949 950 951 952 953 .. 975 .. 997
04.06.14 13:37
nala05 

Re: Bräute 2014

@schagge: aso mit vintage /shabby chic bisch du bi uns genau richtig glande! das gfallt em grossteil vo uns au
mir gfallt de ersti läufer au viil besser as de zweit.
hmm lieder.. wen mir öbis ifallt mäldi mi :D
jä das sin pfingstrose i dim traumstruus, die blühe leider jetzt und nüm im august.

@tämi: nei im bezirk arlesheim

@countdown: ähhh ich bi jetzt au uf dr liste ha mir immer dänkt so langi nid uf em countdown do erschiin hani no gnue zyt

@littlefoot: probiered doch beides us, taler und diräkt ufs fläschli i glaub dasi au de taler würd favorisiere viil spass am samstig bim bastle!

@malichen: oh guet hesch das könne regle mit de bluemefrau, klar hesch nid no zyt zum bi ihre vrbi go wen du scho so vrplant bisch. aber jetzt kunnt jo glaub guet, nid?!

@lil.lian: jetzt weissi au nüm was mache wäg de banner! du vrwirrsch mi i ha jo vor de hz 2 wuche ferie, i glaub i mach se de sälber, söt scho go iiiirgendwie

@principessa: hey liebi! du machsch eim wirkli sorge! es kas wirkli nid si das du dich so stressisch das nüm mol schlofe kasch. du muesch wirkli biz abefahre. ihr händ doch scho soviil organisiert, mach di nid wäg chlinigkeite fertig. es wird super eure dag, do bini sicher. i mein du hesch e wunderschön kleid und alles wunderschöne accessoires und au susch wirsch bombe usseh. di gg wird vorne uf di warte und dich astrahle, ob du jetzt e latärne umhausch, die nur uf einere site stöhn oder wie au immer. es kunnt alles guet!!! du hesch e schöni deko für im montana mit de blueme plant und au im hermitage mit däne latärne, de wedding-fans und allem wirds mega schön. und wäms nit passt isch sälberschuld. es mues für euch stimme und nid für anderi. i weiss das isch eifach gseit, wil mir gohts jo genau glich, aber es isch halt wirkli eifach so. und d broncos het s jo au scho gseit, s wichtigste mues stoh, de räscht sin nur details wo niemerem uffallle. meh ka nid immer perfektionistisch si, vorallem nid wen meh sich sälber so belastet! lueg chli zu dir und mach mol pause! nid dases di no umkippt odr schlimmers! freu di uf din grosse dag, de räscht isch wirkli nur näbesach.

wägem trinkgäld: gescht hani mim gg das wägm trinkgäld gseit, är luegt mi nur ah und seid wotsch däne zu de übrtüürte priise au no trinkgäld gäh
dini schueh sin sehr schön! ich ha nur flachi für am obe weni nüm mag in de hoche, ka wäg de längi vom kleid nid z oft wächsle

@me: i ha e kleins problem.. mini kollegin het mi druf ufmerksam gmacht das die anderi kollegin wo nur zum apero eigetli iglade isch, dänkt si isch zu allem iglade. hanere jetzt mol unuffällig gschriebe und si seit si het gmeind si sigi zum ganze iglade, aber si luegt hüt zobe uf dr iladig. i weiss abr genau das si nur zum apero iglade isch, ha se nur dodezue iglade wil si mir sälber letscht joor gseit het dasi se nur zum apero ilade söll. i hät se susch nämli scho zum fest iglade. hmm… jetzt weissi nid was mache. sölli si eifach no zum fest ilade (plus ihre neue fründ wo i gseit ha är ka gärn mitko, wil i nur vom apero usgange bi) oder sölli sage es isch nur de apero?
ha ebe au e schlächts gwüsse wil si am polteri drbi gsi isch und die hän doch sooo viil für mi gmacht und au gäld usgäh.. hach!

04.06.14 14:48
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Malinchen
Guet chas jeze de GG abneh wege de Väsli!

Laprincipessa
Oh nei das dönt aber gar nöd guet bi dier!! Das ganze duet mer uu leid für dich! Abr wennis so lise, hani s'Gfühl sötisch scho es bitz chöne abefahre, susch endeds nöd guet :-/ Muesch dänn würkli no so vill Sache erledige? Gids glich nöd Sache wod öberem chasch abtrete? Oder vilicht au öbis weg lah, wo nöd so wichtig isch? Will wänn schlussendli dänn voll usbrännt bisch, isch au scheisse :( Und dänn chasch es gar nüme gnüsse .
Ich drucke dier ganz fest de Dumme, dass es besser wierd und au wieder chasch schlafe! Und ganz e festi Umarmig!!
No zu dine Schueh, die sind würkli uu schön! Gfallemer guet!!

Nala
Ja aso verwirre hani di nöd wölle!! Abr find die Priise zum Teil scho vill für so en Banner. Bzw. für eine wür de Priis no gah, abr für 5 Banner chostets dänn def. gnueg. Eigendli bruchts nur Farb, Schnuer, Jute und evt. e Schablone.. Wobi die Schablone woni gfunde han chostet au öbe CHF 40.- oder meh, je nach Grössi vo de Buechstabe.
Ich möcht demnäscht mal eine Probe bastle mit Papier, dassi gsehn wie gross de öpe müssti sii und wie gross d'Schrift dänn müsst si.
Wege dinere Kollegin, sie isch scho chli e lustigi, dassi jeze glich au an Abig cho. Oder meint sie, sie "müssi" au cho, wet abr nöd? Aso wenn sie gern wet, wenn das irgenwie useghörsch, würi sie glaub no für de Abig ilade (inkl. Fründ), wenns gaht vo de Plätz und de Location..
Mier händ bi de Männer au öber, wo an Polterabig chunt und nur zum Apero iglade isch. Defür hämer de ander Kolleg, wo für Alles abgseit hät (will er nur dänn Ferie chan neh), wo aber sich agmolde hät an Polterabig, scho chli schräg.. Mier händ den au diskutiert, öb mer de ander Kolleg (de nur Apero), sölled fürs Ganze ilade. Mier händ dänn abr glich entschiede mier möcheds nöd, will de GG hät so ab und zu mit Ihm Kontakt (vilicht gseht er en drü Mal im Jahr) und ich gahn sit neustem mit ihm all 4 bis 5 Wuche go z'Mittag esse.. Abr han irgendwie glich au chli es schlechts Gwüsse :-/

04.06.14 15:23
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Guäts Mitternacht zämä
(jedefalls fühl iich miich gad chlii soo schlöfrig…)

Principessa: I ha gad chlii Angst um diich, wenn ii vo diir lese und es macht miich au fest truurig! Du giisch so viiel Liideschaft und Power in eues Hochziit damits perfekt wird, doch dini Gsundheit söttsch wirkli nöd ufs Spiiel setze! Diie isch meh wert wiie jedi perfekt Deko, Zeremonie, Tanz, etc. Diiä Nacht isch en Alarmruäf gsii, nimm dä bitte wahr. Säg diim GG fest, dass siis "fahr doch eiifach mal abe" nöd hilft… Zeiig dä Lüüt en Weg zum diir helfe. I bii mir siicher, dass ned nur miir uns Sorge um diich machet, sondern au diis Umfeld. Au wenn d'Vase vom Florist überrisse tüür sind, dini Gsundheiit isch garantiiert meh wert, als das wo iihr isparret wenn selber so suächsch! I wiird diie nächst Ziit fest an diir denke und wünschä diir, dass en Weg fiindsch wiiä du diis Traumhochziit chasch planä, debii aber nöd diich und dini momentane Bedürfnis vergessisch. Denn das, was iich bis jetzt vo euem Hochziit weiss, gseh und ghört han. Isch dä wahnsinn. Ihr hend so guät und schöni Sachä plant. Ich hoff, du dörfsch diich fest über diiä erledigte Sachä froiie! Ich drucke diich fest <3
d'Schueh sind wunderschön! I chönt aber nöd dä ganz Abig dermit umelaufe Oder sinds gar nöd so hoch, wiiä's gad wirket?

Malinchen: d'Idee mitem Schriiber find iich suuper. In diiä richtig bin ii au tendiiert. I wiird versuächä sowas z'gstalte. I fiinds ebe au ned eiifach, will ii ja nur 30min mit miine Grosse han, bevor dii Chliine chömet. Nächst Jahr wiirds eiifacher, will ii ja scho vorher mit dä chliine-grosse schaffe…
Scho chlii hinterhältig vo dä Bluämäfrau. So kurzfristig alli Gläsli welle z'ha. Aber ii bii froh, hend iihr das greglet und cha diis Herzli wiider normal schlaah!

Nala: Girlande für dä Photoboth-Hintergrund find iich wunderschön. Sowas ähnlichs han ii mal bii miiner Hüätä-Family gseh und denkt: Sowas möcht ii aah miim Hochziit. Danke fürs in Erinnerig rüäfä. Jetzt bruchi nur en passende Platz in unserm Sääli
Bim Countdown han ii sehr ähnlich denkt wiiä du: "Endlich uf dä Countdown-Liste, denn gots viellicht gliich nüm so lang wiiä denkt?! "
Da isch denn kompliziert, iglade gsii und gliich ned und jetzt gliich? Ich glaubä, dass darfsch du und diin Buuch (und evt. GG's Buch) entscheiide. Wönd iihr sii gern debii ha? Wenn sii siich wiider meldet und Bscheiid giit was ufem Kärtli stot, denn tuä sii ufklärä. Gad zu dem wo iihr eu entschiide. Hend du chasch ja ihre au sägä, du hegsch gmeiint, sii wölli nu an Apéro, hetsch sii aber liebend gern debii. Oder halt s'umgekehrte.

Tämi: Schaffe als Kiga-LP isch scho fast übertriibe I ha läscht Wuche d'Usbildig abgschlosse und ha hüt miit enere Stellvertretig agfange

Littlefoot: Mersii für dä Countdown!!

Lilian: En tolle Gurt hesch krömmlät

Me: I bii müäd und ha hüt usnahmswiis no nixx hochziitstechnisches gmacht Defür het mii GG mini Stola uf Lightinthebox bstellt. Er isch aber chlii en Globi. Er het diie günstigst Lieferig gnoh und jetzt brucht das 10-20 Tag. Was iisch, wenn's Verspätig het und denn gliich nöd toll isch? Denn muäni in kürzester Ziit was fiinde… I bruch wohl alli Duume wo's giit, dass diiä Bstellig keiin totale Reiinfall wiird Tanzkurs het no nixx gänderet, het iich viellicht gschiider miin bissige Ton gnoh, wiä miin sanfte GG uuuuuuund denn gots no zum Fielmann. Denn chan ii uf dä Liste nomol was abhäkle Und denn morn got scho unser Terminmarathon los. Yeaaay, es tuät siich was

Hebet alli en guätä schönä chillige Namittag <3

04.06.14 15:32
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Squishy/LaPrincipessa: Du hesches super gschriebe für d Laprincipessa! Chan mich eigentlich nur aschlüsse! Isch u schad und tut mir au würklich weh wie das da staht! Glaubsch du, dass e Variante git, wo dir würdi helfe? Ich würd ächt möglichst klar kommuniziere!

Nala: Chasch mir nomal de Link vo dem Schal schicke wo du da mal posted häsch?

04.06.14 15:59
littlefoot 

Re: Bräute 2014

malinchen: uh de het sich das ja klärt mit de väsli
werbeverdacht ..? was sell denn da werbig si ? :)

lilian: uuh ja stimmt, danke vill villmal...sie mönd ja de zettel au no us dem fläschli bringe hmmm..wird no tricky :)

nala: ja da werdemer wohl müesse pröble :)
äh ja aber warum het sie dir denn gseit wegem apero ilade ? chume nid drus. aber ich würd au, falls ihr no platz hend, die beide no am abig ilade, wenn ihr das wetted. verstah dis schlechte gwüsse wegem polteri ich han ja au ken rappe müsse zahle de ganz abig mi GG het 400.- la ligge a sim...

principessa: aso broncos und squishy hends würkli richtig gseit, das isch scho grad chli too much, wenn so lang nid chasch pfuusä ! und nala hets au schön gseit, isch doch egal wenn etz eini umrüersch, wirsch es gar nid merke wil nur dim GG id auge wirsch luege. de stellt sie halt wieder öper uf, und jetzt ? .)
aber chasch säge wenn mir dir cha helfe, immer gern gäll
d schueh sind hammer

squishy: haha din GG isch doch super. aber ich glaub so züg würd ich nie us de hand ge haha, da chaner alles andere mache aber mis outfit isch mer heilig (bridezilla olé).

me: ha grad zwei std mit minere sis/TZ telefoniert...aso fast ha denkt ich sig entspannt aber mir sind nomal es paar sache duregange...omg ICH BIN NID ENTSPANNT iiischnuuufä, usschnuuufä :)
vor allem de fritig morge am hochit bereitet mer chli sorge. aber s wird scho ga. freu mi egetli scho druf, au wenns stressig wird, id location go alles vorbereite usw. aber muss det u vill abge, mit de kids a mim mami und minere andere schwöschter, denn hoffi dass ich nid allzu viel verlange, sie mönd sich ja au no parat mache a minere kollegin wo immer z spat chunt, oder sturzbetrunke (natürlich nid am morge ) isch, mim GG und am fründ vo minere TZ..huiuiui. würkli doof dass mer nid alles chönd vorher mache
und mini TO DO liste isch gar nid so chli wieni denkt ha.

04.06.14 16:00
littlefoot 

Re: Bräute 2014

hmm villicht sötti mi glich bi 4 Hochzeiten melde, die nehmed mer sicher alles ab

04.06.14 16:09
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Anschiinend siind all Brütlis im Vorbereiitigsstress. Es lauft so wenig da inne. Und ii waarte und waaarte, dass ii nomol was poste chan

Littlefoot: Also wenn gosch, denn plan ii en Forums-Abig damit miir all zämä d'Folg mit diim Hochziit chönt luägä, und das wärs scho fast wert?
Oder miir chöntet z'viierte ussem Forum go und üs gegesiitig immer dii voll Punktzahl gäh, was macht echt dä Sender denn mit uns?!
Ich has sehr ungern us dä Hand gäh. Aber ii ha keii Visa und keii Payball, derum bin ii chlii zwunge gsii

04.06.14 16:32
malinchen 

Re: Bräute 2014

hihi, cooli idee squishy!!! De müesse sie üs allne Ferie schänke...

04.06.14 18:32
Schagge 

Re: Bräute 2014

Hoi zäme!

I ha eigentlech ou nid so zit zum schribe, i mache gad ä pouse vorde hütige überstunde (auuui wei id ferie - das isch ja toll ubi wotmi nid beklage, aber WIESO chöme immer aui glichzitig?? )

La principessa: vo wo hesch du dini tanzschue? Wäg ital. Hochzit usw mäudimi no bi dir!!

Lil.lian: de jutelöifer mite spitze ade site fingi ou mega schön. Aber mä gseht doch di wissi spitze nid so guet ufem wiisse tischtuech? U dr brun fingi ou schöner! Aber we dr monsieur deheim seit äs gseht us wine härdöpfusack.... Brucht äuä no chli überzügigsarbeit...

05.06.14 01:41
Fara 
Re: Bräute 2014

Liebi Principessa

Ich han grad gläse, was du über letscht Nacht gschribe häsch... Ich ha dir äfach welle versichere, dass eues Hochsig au wunderschön wird sii, wänn nöd alles so isch, wie du dir das ursprünglich vorgstellt hettisch. Bi eus isches so gsi... Und bi eu wird das au sii.

Bitte heb dir Sorg! Dänn d Gsundheit isch sooo wichtig!

Ich würd au überlegge, eventuell nöd doch d Schale vom Florischt z neh, wänn ihrs eu irgendwie chönd leischte. Mir händ au meh Gäld müsse i d Hand neh als planet für gwüssi Sache, trotz chliinem Ikomme. Aber dini Gsundheit isch wertvoller als alles Gäld.

Oder suscht stell doch d Mass vo dene Schale mal is Forum, dänn cha di eint oder ander vo eus, wo Ziit hät, au mal chli umeluege.

Hey, und egal, wies gnau chunt, wirsch du ab dem Tag mit dem Maa verhüratet sii, wo dich so glücklich macht und wo du so glücklich machsch. Das isch es, was würklich zellt. Und das cha dir nüt und niemert neh!

Ganz es liebs Grüessli,

Fara

 1 .. 476 .. 949 950 951 952 953 .. 975 .. 997
Hochzyt   irgendwie   Problem   squishy   Location   Pfingstrose   richtig   Littlefoot   gspannt   Zuletzt   würklich   Hochziit   Taeboyana   Iladige   würklech   bearbeitet   schaffe   malinchen   bstellt   Janedoe