| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 476 .. 950 951 952 953 954 .. 976 .. 997
05.06.14 10:06
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Guete Morge
Wo steckeder dänn alli?

Squishy-fishy
Ja den hoffi doch, dass es no klappt mit em Stola. Susch wärs ja würkli schad, wenns dänn zspat chunt..

Littlefoot
Was muesch dänn no alles mache, dass glich nüm entspannt bisch?
Das mit em Friitig verstahni, das Problem hämer aber au, dass anderi Lüt no Sache müend ufstelle.. Abr so richtig planed hämers nonig.

Schagge
Ja da häsch natürli scho recht, wenn d’Spitze i de Mitti isch gseht mers au.. haha din GG wegem Härdöpfelsack.. :)

Me
Ich ha mi jeze chli ufgrafft und mier in Arsch ineklobe und han agfange Make-up-Artists azfräge. Han das bis jez verdrängt . Han mal vier Fraue agfrägt und zwei händ scho gantwortet. Es chönd zwar beid nöd (bin ja au gaaar nöd knapp drah) abr beid händ no Empfehlige wiitergeh, voll härzig.. Joah jez bini fliessig uf de Suechi..

05.06.14 10:07
Broncos 

Re: Bräute 2014

Guete morge liebi Brütlis, ich find es müsst a dere stell wieder mal erwähnt si, dass ihr die beste sind Ich wüsst also echt ned wien ich die ganz Vorbereitigszit ohni üch überstah wür...

Schagge: Danke für d Vorstellig und willkome uf fb... Haha, weg de Location hani grad müesse lache, min GG und ich hend üs dur s Volleyball kenne glernt, da hets ja grad no passt, wenns es Beachvolleyballfeld gä hetti (wobi, hetted mich üsi Volleykollege echt den mit em Chleid in Sand gschickt?)... Aber für üch isch so natürlich würklich e Hammer Lösig... Pricana da vom Forum het suscht glaub au Schmetterling als Thema, aber die arm mues so viel schaffe, dass sie ned so viel ume isch... Es hend ja scho paar gschriebe, dases Pfingstrose sind, zum Glück hends bi üs Saison, ich han sie nämlich i mim Brutstruss

Squishy: Also 540 fini echt ok für Softice, vor allem weners nochli chönted abehandle will er ja kei Kafi wend. Oder isch das eifach für de Service und d Maschine und ihr müessted den no pro Glace zahle?

Tämi: Ach USA, ich will au wieder ga *neid*, mir sind zimlichi USA freaks und wend so bald wie möglich det ane uswandere

Sue: Hesch din Krisetag überwunde? Ich han mal es Chileheftli welle mache, aber wil den de Pfarrer und GG gfunde hegi, es bringi recht unrueh und werdi ned so glese, hanis den sigla. Aber bi üs müend/dörfed d Lüt au kei Lieder singe, bi üch gsehni also scho dases das brucht.

Malinchen: d Churfirste sind echt uu schön, wasi unbedingt mal no mache wet isch vo Walestadt us uf de Chäserugg ufe laufe (sind uuu viel Höhemeter) und den uf de andere Site mit em Bähnli is Toggeburg fahre (ich hasse abelaufe) ... D Ring sind echt uu schön, dine isch recht ähnlich wie mine, han au gold mit eim Steinli ... Das mit de Väsli isch ne ja au no früeh i Sinn cho, aber zum Glück het di de GG chönne unterstütze

Janedoe: Hend zwar scho es paar gschriebe, aber wet glich no schnell zum Trinkgeld min Senf dezue gä. Also ich han ja währed em Studium im Service gschaffed und de Lohn isch echt miis, also ohni Trinkgeld wäri niened anecho. Vo dem her gib ich bi guetem Service immer es guets Trinkgeld, wenns defür Scheisse gsi isch kei Rappe, wili weiss, dases echt weh tuet, wenn vomene Gaste kei bechunsch. Aber Fotograf und so würi glaub au kei gä, ich meine bi dene chunt ja dis Geld direkt zu ihne...

littlefoot: Wie gahts dim Töchterli? Hender jetzt eigentlich s Hotel für d Flitterwuche bueched?... Das mit em abgä am Tag vode HZ kenni, bin jetzt grad am abkläre, öbi d Location scho am Fritig abig cha dekoriere, denn chöntis selber mache

lil.lian: Wow, de Gürtel gfallt mer mega und gseht bi dim Chleid sicher suuper us. Ich wür glaub mal d Wimpel selber probiere und wenns den gar nix wird (chani mir bi dir aber ned vorstelle) den chöntsch ja immer no bstelle... Und ja, ich bin da... Also falls kei Make-up Artist gfindsch chönti suscht au mal no ei Kollegin vo mir Frage, oder chan der suscht mal ihri FB Site gä

Nala: Also ich wür glaub eifach offe mit de Kollegin redem, bin bis jetzt so am beste gfahre. D Lüt hend amigs echt uu verständnis, bin also paaarmal erstunt gsi.

Me: Mir sind jetzt au im eistellige Bereich!!! Aber da im Gschäft im moment ned so viel lauft und ich no uu viel Ferietäg han, chani morn und am Zisitg frei nä und den muesi nur zwei Täg schaffe und am Fritig vor de HZ hani wieder frei und am Mäntig nachher au... Jaay, so hani jetzt au no gnueg Zit zum die chline Sächeli erledige... Hey ladiis, hender de Wetterbricht für s weekend gseh? über 30 Grad, also wenn das inere Wuche au eso isch den verschmachti i mim Chleid und han nach em Apero en Hitzeschlag... Also mini Wetterprognose isch, das Weekend volll heiss, den ab mitti nächst Wuche Gwitter/Rege und den uf de Samstig perfekts schöns Wetter, aber ned z heiss Haha, mal luege wie mini Wetterfrosch qualitäte sind

05.06.14 11:06
Broncos 

Re: Bräute 2014

Ladiiiiies, isch ernsthaft jetzt woni sit laangem wieder mal biz zit het zum mitschriebe niemer da?!... Nimi jetzt den also gli persönlich

05.06.14 11:09
Sue87 

Re: Bräute 2014

Malinchen
Ja genau det isch Fahrverbot…am Beschte geisch fasch bide UBS – Bank ir Oberstadt go parkiere oder is Parkhuus vor Oberstadt. Zahle muesch überall…

Laprincipessa
Ou nei lah di nid la stresse…..du hesch scho sooo viel super organisiert….!!! Dir werdet sowieso e Troumtag ha und i hoffe du heigsch die nacht chönne besser schlafe…..Hader no gad ufs Mail zrukgschribe voder offerte;O)

Nala
Haha genau so geits mir;O) solang i no nid ufem countdown erschine hani no nid so angscht, ob-wohl i nume e Wuche nach dir hürate – bi no gad nid druffe;O) es chunnt nöcher;O)auso wender no kapazität für Gescht heit würdi se ilade…

Lil.lian
Auso i ha alli Banner und Tischnummere ohni Schablone gmacht sonern eifach schöni Vintage-Buechstabe/Zahle usdruckt und ner mitem Japanmesser usgschnitte und das ner so als Schablone brucht;O) het super klappe!!

Squishy
Und weli stola hesch bstellt?? Hihi männer;O);O) hoffemer si isch super dini Stola und chunnt pünktlich a..ha aber ou scho bi lightinthebox bstellt und isch immer pünktlich cho;o)

Broncos
Ig bi da – ig bi da;O);O) jaaaaaaaaaaaaa i hilfe bueche für di gross Tag so 25 Grad, sunne okay??;O) was hesch no so z tue??

Me
Ig ha mi Kriesetag gad chli überwunde und wett hüt wider chli dehinder hinter d to-do Liste;O) mi nervt aber öpis gad meeeeeeeeega…….mi GG het üsem Fotograf scho vor 3 wuche es Mail gschribe und nüt ghört. Er het ner vor 2 wuche probiert azlüte und nüt ghört. Letscht wuche und die wuche nomau 2 mal probiert ufs Handy – nüt ghört. Ize gestern es Mail gschribe er söu sech doch bitte melde, nüt ghört. Was söu das?! Regt mi gad uf?! Auso glich wider e Krisetag…nenei aber finde das so unzueverlässig?!

05.06.14 11:13
Sue87 

Re: Bräute 2014

und defür no öpis positivs:
ha gestern üsi Tauben (guet es si eher eifach Vögel)
für ufe Taufstein kouft!!!! ha gad es Bildli i Ahang ta. ner hani uf Alibaba no e Vogelkäfig bstellt womer e Kerze werde dritue und de steit das zäme ufem Taufstein und vore Taufstein wotti üsi Buchs-Pflanze härestelle mitemne Herz oder Mäscheli dra. Was meineter??

Datei-Anhänge
vögel.jpg vögel.jpg (21x)

Mime-Type: image/jpeg, 100 kB

Vogelkäfig.JPG Vogelkäfig.JPG (17x)

Mime-Type: image/jpeg, 67 kB

05.06.14 11:29
Broncos 

Re: Bräute 2014

Sue: jjaaay, du bisch die best uund danke für s helfe bueche, das hilft sicher... Hey mir hend imfall e ähnlichi Story mit üsem Caterer gha, vor 3 Wuche mail gschriebe, nix ghört, den id Filiale aglüte, er sig grad ned ume, sie täged ihm usrichte, er söll zruglüte, nix ghört. Eigentlich hetted mir 14 Täg vorher (also am letschte Samstig) müesse die defninitivi Azahl lüt agä, nomal aglüte, nix ghört. Scho langsam Panik gschobe. Den het er am Mäntig aglüte und sich entschuldigt, er heg frei gha (lustig, dass die mir das am Telefon ned hed chönne säge) und mis Mail müesi wohl under gange si, aber er luegi mal nache, weg de Azahl lüt sig voll kei stress, chöngemer au problemlos no Endi vo dere Wuche mitteile. Phuu... Ich hoff doch ganz fest, dases bi üch au eifach so öppis isch, aber ich chamer fest vorstelle wie di fühlsch, ich wür ihm glaub eifach durlüte lah uf em Handy

Ich gfind d Tube und de Chäfig uuu schön, das gseht sicher super us. Was isch den en Buchs-Pflanze? Sorry ich han kei Ahnig vo Pflanze

05.06.14 11:51
nala05 

Re: Bräute 2014

huhu ich wär au kurz do!

@lil.lian: duesch de bscheid gäh nach dim probe-banner-bastle! i mues mi jetzt chli a dr nase näh und s bastle uf nach mini priefige vrlege es länkt mi z fest ab :-/
das mit dr kollegin het sich erledigt, i schrib unde no :D

@squishy: hihi gäld die countdown-liste isch so de weckruef- jetzt ischs nüm lang
ah cool dämfall machsch au no so e girlande? ich bi mir noni so sicher in was fürer farb.. i unserem saalwürd peach no passe und wils im hintrgrund vo föteli söll si dörfs jo nid zu uffallend si. isch jo ebe hintergründig
hm doof wäg de stola! abe rkum 10-20täg längt sicher, kasch nid no e mail odr so schriebe? das sis wirkli gli abschicke..

@littlefoot: jööö doch nid entspannt? ach wiso nid? es wird alles guuuet! ihr händ jo am morge "relativ" viil zyt wil jo d trauuig erst am 4i isch oder? das schaffed ihr scho! und dini familie hilft sicher bi allem mit genau so wie dim gg sini! mach dr kei sorge :-*

@lil.lian: hm i kenn gar kei visagstin, nur die wo vor e paar wuche ufem blog gsi isch vo dr pfingsti, aber die mag ich gaaar nid, würd se dorum au nid empfähle ;-) (bi mit ihre in d lehr und si isch eifach e arroganti schnäpfe *augevrtreih*)

@broncos: yeahhh nur no 9 dag! wie gohts dr? nervös? hey s gliche hani gescht au dänkt.. wen in 2 wuche wo mir s zivile hän au so heiss isch, ka ich mis outfir übere huffe wärfe ;-) aber ihr n de ächte kleider wärdet wirkli vrschmachte, aber gäl "wer schön sein will muss leiden" nei i hoff fescht dases paar wenigi grad kiehler wird :)

@sue: sooo e mischt mitem fotograf! dä söll sich mol mälde! macht gar kei guete idruck
d vögeli sin super, wo hesch si ez gfunde? und d käfige sin meeeeeega

@me: so s het sich greglet mit dr kollegin. si het gmerkt das si nur zum apero iglade isch.. i ha se de aber grad zu allem iglade, wil ich das jo wirkli au gmacht hätti wen si nid mol dä kommentar abgloh het. aber die lustigi, seit den widr aso ich dörfi si wirkli au nur zum apero ilade *haare-rauf* has jetzt aber gloh und si isch zu allem iglade.
susch muessi jetzt wiiiirkli ahfoh ganz fescht lerne und mi nüm vo hz-sache ablänke loh. ha jo nach de priefige 2 wuche zyt für das alles z regle/bastle/usw das wird de scho go. s einzig wo i das wucheänd wirkli no mues mache sin d limoncello. ich machs ez glaub wie d sue und die d zirtoneschale grad i d fläsche, ha aber immrnochli schiss es het nid alles platt we'll see

05.06.14 12:03
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Broncos
Ou ja, chöntisch mer nöd mal ihri FB-Siite geh?
Bin abr zueversichtlich das ich no öber finde :) Han jeze grad no zwei wiiteri agfrägt :)
Den isch doch gad guet, häsch momentan nöd so viel ztue churz vor em Hochziit Ja das mit 30 Grad wär scho krass!! Dänn hetisch dänn würkli en Hitzeschlag phuuu.. ich hoff au für dich (und druck de Dumme), dass es chli chüeler wierd, abr nöd regnet..

Sue
Ohhh dönt nöd guet mit em Fotograf! Da würi drah blibe
Aso d’Vögeli und s’Chäfig gfallt mer mega guet!! Wo häsch das gnau bstellt? Aso das mit de Pflanze chan der au nöd beantworte, hihi..

Nala
Haha wegem Probe-Banner. Bin gester vor em Fernseh ghocked und irgendwenn isch mer in Sinn cho, ich chönt ja de Banner bastle und han wölle Papier, Scher, etc. go hole und dänn hät mi de GG abglänkt und nachher hanis gaanz vergesse . Abr ja ich duens demnächst mache und gib der Bscheid .
Ah jöö scho guet wege de Visagistin :) Ah du kännsch die, es gid ja scho Zuefäll..

So en guete :)

05.06.14 13:42
Sue87 

Re: Bräute 2014

Broncos
Ja de versteisch mi würkli…i cha das eifach nid nachvollzieh?! I meine me zahlt dene lüt viel geld und das isch ner nid gad vertrouenswürdig?? Hader es bildi vomne buchs i ahang ta;O)

Nala
D Vögeli hani im Coop City gfunde;O) sind meh so chli Origami-Style aber i finde se mittlerwile no witzig;O);O) auso i ha füre Limoncello u günschtige Vodka kouft gha im Aldi;O) ner hani ds Rezept eifach gmacht mit 5dl und d Fläsche wäri 7.5dl gsi. Also hani 2.5dl weg gschüttet und de hei die Zitroneschale prima Platz gha,O)

Lil.lian
De Vogelkäfig hani uf Aliexpress.com bstellt i liiiiiiiiiiiiebe die Site;O) de grösser Kefig isch nume 20.- inkl porto;O)

Me
Ha ize am fotograf es mail gschribe ob er eigentlich d nummere gwechslet heig wüu mir ihn nie erreiche er söu so rasch wie müglich mim GG alüte und no d nummere vo mim GG…i meine mir zahle dem 2500 franke de söu mau der F…. usem A… neh??!!
(PS i möcht mi entschuldige ha d mens aber trotzdem….)

Datei-Anhänge
buchs.jpg buchs.jpg (7x)

Mime-Type: image/jpeg, 37 kB

05.06.14 13:49
littlefoot 

Re: Bräute 2014

lilian: aaalso :
Ballon prüfen Flippy Shop (Helium)
55 Pompons basteln
Sitzordnung erstellen
SD Karte kaufen
Candybar Sachen kaufen (TZ)
Vasen bringen Blumenladen (noch 5 kaufen)
Hotel & Flug buchen Istanbul
Gastgeschenke basteln
Whisky kaufen (GG)
Schuhe Kids kaufen
Lampions dekorieren/Fischerschnur
Playlist anschauen
Ringe ?
Organisation mit allen betroffenen
Cupcakes & Brigadeiros backen
Sitzordnung erstellen
Zigarrenschneider kaufen
Hosen Sohn kaufen
Makeup sagen wegen Spray/Augenbrauen
Geld paratlegen Taxi & Sabrina
Geld wechseln Istanbul
Fotografin Checkliste schicken

ja, weisch ich hürate ja am fritig. und mir chend erst am 7:45 det si bis am 10:00 wil denn chunt d Visagsitin
a propos .) super häsch mal agfragt, isch mal zit gsi .)

broncos: mir sind da :) de julia gahts nid schlecht, eifach no quengelig und so. bi aso nomal dihei blube. danke fürs frage :)
ich cha ebe leider erst am morge vom hochzit go vorbereite. wil am dunstig no WM isch det. aber mir hends agluegt, sett ga und d jungs mend denk au no cho helfe :) schaffemer scho.
hey ja du weg de hitz mach mer au scho gedanke..aso hoffes dasi heiss ha wird haha :)

sue: ou die vogelchäfige sind aso sowas vo herzig ! cooool hesch tube gfunde, freut mi ! oh doof wegem fotograf, mängisch fragsch di gell :)

nala: ebe nid hemmer vill zit. ha der doch de tagesablauf gschickt chend wie obe scho gseit erst am 7:45 det hi und hend nur bis am 10:00 zit wil d visagistin chunt. denn am 14:00 chleid alegge und am 14:30 abfahre wil mer no d fotografin und denn mi GG (voool kitschig uf de kappelbrugg ) treffed...mini zwei schwöschtere (die ander chunt spöter) helfed, denn e kollegin und mi GG und fründ vo minere TZ mönd etz halt au no id location go ballön ufem weg vo de bushaltestell bis zu de villa montiere. mis mami isch ebe mit de chind, luegt de uf s zmittag und s alegge. hoffe klapped so dass au sie gnueg zit het sich parat z mache GG het gester gseit er holt min struss und ich bechum ihn erst uf de brugg und abem 11:00 isch er weg, er gaht denn no go esse und is hotel go ichecke.
mim GG sini family chunt halt erst uf de rathus termin, vo üüüri weisch...
ah cool das freut mi weg de kollegin :) het mer chli leid ta für sie unbekannterwis haha

 1 .. 476 .. 950 951 952 953 954 .. 976 .. 997
Janedoe   richtig   malinchen   Hochzyt   Location   Taeboyana   bearbeitet   Hochziit   squishy   schaffe   gspannt   würklech   Littlefoot   Iladige   bstellt   Problem   Pfingstrose   würklich   Zuletzt   irgendwie