Bräute 2014 |
|
1 .. 477 .. 952 953 954 955 956 .. 977 .. 997
|
|
|
|
05.06.14 15:45
Broncos
|
Re: Bräute 2014
Nala: Es gaht mer erstunlich guet, han denkt ich sig jetzt scho viel meh am hypere, aber es haltet sich no voll in Grenze, chunt den vilicht scho no. D Vorfreud stigt eifach mit jedem Tag... Mir hend ebe letscht Jahr bim zivile bewölkt, aber kei Rege und eigentlich agnehmi Temperature gha und ich han mit mim churze Chleidli glich scho uu heiss gha und gschwitz, wie wür den das das Jahr werde darf gar ned dra denke... Jöö, du und dini Kollegin sind ja herzig, wennd s beid de andere jaa recht mache und nix falsches säge
Sue: Also de Fotograf isch ja echt d Höchi!! Also für das Geld söll er sich gfälligst melde und zwar SOFORT!! Suscht chasch den würklich no d Pfingstrose und d Malinchen nä Bi mir isch immerhin no gsi, dasi d Bäckerei guet kenne, bin ja im Dorf ufgwachse und ich weiss, dass sie bi HZ amigs e super Job mached. Und bis jetzt het ebe amigs d Schwigertochter vo ihm s ganze Adminzüg gmacht, aber die isch jetzt ebe Schwanger und den mues ers selber mache und wiemer merkt isch es grad ned so sini stärchi. Ahh also de Buchs passt ja würklich super, miteme Band rund ume gits sicher uu es schöns Gsamtbild
littlefoot: Hesch ja no biz zit, die ToDo liste wird im nu schmelze... Und das mit de Kappelbrugg isch echt uuu schön
principessa: Han der ja scho uf FB gschriebe, schön, dass der besser gaht.... Ahh ich liebe River flows in you, wemer öpper gha hetted wo chan Piano spiele heti sofort das gna zum inelaufe. Chum immer hüenerhut über wenis lose... Hmm ich wür glaub au eifach uf dis Buchgfühl lose weg de Begleitig, schliesslich mues es dir ja wohl si debi... Und das mit de Krawatte, aber Hallo!? Bi mir isch es defür grad fascht umgekehrt gsi. D Fründin vom TZ het mich doch ernsthaft gfragt, weli Farb sie für ihres Chleid söll nä Han den gfunde, sig mir eigentlich glich, aber will mir ja au Krawatte gschenkt hend, chönt sie ja vilicht luege, dases zu dere passt
Me: Also üsi ToDo liste für die letschte 9 Täg einkaufen: - Halter für "Tischnummern" - kleine Kakteen - Güfeli ohne Köpfe
basteln: - Kartenherze ausstanzen - Menukarten ausdrucken - "Tischnummern" ausdrucken und ev. laminieren - ev. Kartenherzgirlande - farbige Güfeli bei Tischplan mit "kopflosen" ersetzen - "Virginia is for lovers" Stickers
Sonsitges: - bei Location nachfragen wegen Deko am Freitag (sonst Alexia, Maria informieren) - Blumenkörbchen bei Location abliefern - Fotoliste erstellen - Sarah erinnerungs sms schreiben wegen Schirm (MI Abend) - Telefon mit DJ
Das schaffi also no, vor allem mit dene viele Freitäg woni no ha
|
|
|
|
05.06.14 16:00
Broncos
|
Re: Bräute 2014
Voll Pfingsti, mir chönd den zäme hypere nächst wuche Also ich mues d Menucharte zum Glück nüm "mache", ich han sie scho designt, muess sie eifach no drucke (und da üse superdrucker au grad falte chan, muesi gar nix meh dra mache ) Mega schön mit em Gschenk, mir hend gester u e herzigi Charte vom Cousin vom GG im Briefchaste gha und er het au e rechte baze überwiese. Er wohnt ebe in Kapstadt und het sich erst grad selbstständig gmacht, drum chan er (und sini Family) ned id Schwiz flüge für d HZ, aber das verstömmer natürlich. Mir hend eifach u freud gha, wil si hend sich uu müeh gä mit em Chärtli... Au suscht, die wo bis jetzt überwise hend sind echt uuuu grosszügig gsi (zB. e Kollegin woni weiss, dass sie knapp bi kasse isch, het recht viel gschenkt) Was isch den no uf dinere ToDo liste? Vilicht gfindi au no öppis
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 477 .. 952 953 954 955 956 .. 977 .. 997
|