| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 477 .. 952 953 954 955 956 .. 977 .. 997
05.06.14 14:50
littlefoot 

Re: Bräute 2014

pfingsti : jjaaaaaa

sue: aso ja du happige pris!

05.06.14 14:56
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Also Sue... Ich wer am 09.08. ume und würd also sofort ispringe! D Malinchen chämti sicher au!!!

05.06.14 15:45
Broncos 

Re: Bräute 2014

Nala: Es gaht mer erstunlich guet, han denkt ich sig jetzt scho viel meh am hypere, aber es haltet sich no voll in Grenze, chunt den vilicht scho no. D Vorfreud stigt eifach mit jedem Tag... Mir hend ebe letscht Jahr bim zivile bewölkt, aber kei Rege und eigentlich agnehmi Temperature gha und ich han mit mim churze Chleidli glich scho uu heiss gha und gschwitz, wie wür den das das Jahr werde darf gar ned dra denke...
Jöö, du und dini Kollegin sind ja herzig, wennd s beid de andere jaa recht mache und nix falsches säge

Sue: Also de Fotograf isch ja echt d Höchi!! Also für das Geld söll er sich gfälligst melde und zwar SOFORT!! Suscht chasch den würklich no d Pfingstrose und d Malinchen nä Bi mir isch immerhin no gsi, dasi d Bäckerei guet kenne, bin ja im Dorf ufgwachse und ich weiss, dass sie bi HZ amigs e super Job mached. Und bis jetzt het ebe amigs d Schwigertochter vo ihm s ganze Adminzüg gmacht, aber die isch jetzt ebe Schwanger und den mues ers selber mache und wiemer merkt isch es grad ned so sini stärchi.
Ahh also de Buchs passt ja würklich super, miteme Band rund ume gits sicher uu es schöns Gsamtbild

littlefoot: Hesch ja no biz zit, die ToDo liste wird im nu schmelze... Und das mit de Kappelbrugg isch echt uuu schön

principessa: Han der ja scho uf FB gschriebe, schön, dass der besser gaht.... Ahh ich liebe River flows in you, wemer öpper gha hetted wo chan Piano spiele heti sofort das gna zum inelaufe. Chum immer hüenerhut über wenis lose... Hmm ich wür glaub au eifach uf dis Buchgfühl lose weg de Begleitig, schliesslich mues es dir ja wohl si debi... Und das mit de Krawatte, aber Hallo!? Bi mir isch es defür grad fascht umgekehrt gsi. D Fründin vom TZ het mich doch ernsthaft gfragt, weli Farb sie für ihres Chleid söll nä Han den gfunde, sig mir eigentlich glich, aber will mir ja au Krawatte gschenkt hend, chönt sie ja vilicht luege, dases zu dere passt

Me: Also üsi ToDo liste für die letschte 9 Täg
einkaufen:
- Halter für "Tischnummern"
- kleine Kakteen
- Güfeli ohne Köpfe

basteln:
- Kartenherze ausstanzen
- Menukarten ausdrucken
- "Tischnummern" ausdrucken und ev. laminieren
- ev. Kartenherzgirlande
- farbige Güfeli bei Tischplan mit "kopflosen" ersetzen
- "Virginia is for lovers" Stickers

Sonsitges:
- bei Location nachfragen wegen Deko am Freitag (sonst Alexia, Maria informieren)
- Blumenkörbchen bei Location abliefern
- Fotoliste erstellen
- Sarah erinnerungs sms schreiben wegen Schirm (MI Abend)
- Telefon mit DJ

Das schaffi also no, vor allem mit dene viele Freitäg woni no ha

05.06.14 15:55
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

He Broncos! Bisch aber guet drah! Mir sind ja quasi zäme im Endspurt! Wetter bstelle mümmer imfall au no!!! :) Ich sött genau wie du no d Menucharte mache. Guet häsch das nomal ufgschriebe... :S Grr!!!

Gschänk: Jetzt isch eus no öpis meeega netts passiert... En NÖD Gast het eus eifach so 200 CHF gschänkt. Isch en Gschäftskolleg vo mim Papi wo mich au siit Baby kännt. En würklich cool und er hät d Siite so cool gfunde, dasser dänkt hät er schänkt eifach öpis! Sooo lieb! Bald sind eusi Flittis fertig bläched... Hihi!

05.06.14 16:00
Broncos 

Re: Bräute 2014

Voll Pfingsti, mir chönd den zäme hypere nächst wuche
Also ich mues d Menucharte zum Glück nüm "mache", ich han sie scho designt, muess sie eifach no drucke (und da üse superdrucker au grad falte chan, muesi gar nix meh dra mache )
Mega schön mit em Gschenk, mir hend gester u e herzigi Charte vom Cousin vom GG im Briefchaste gha und er het au e rechte baze überwiese. Er wohnt ebe in Kapstadt und het sich erst grad selbstständig gmacht, drum chan er (und sini Family) ned id Schwiz flüge für d HZ, aber das verstömmer natürlich. Mir hend eifach u freud gha, wil si hend sich uu müeh gä mit em Chärtli... Au suscht, die wo bis jetzt überwise hend sind echt uuuu grosszügig gsi (zB. e Kollegin woni weiss, dass sie knapp bi kasse isch, het recht viel gschenkt)
Was isch den no uf dinere ToDo liste? Vilicht gfindi au no öppis

05.06.14 16:01
malinchen 

Re: Bräute 2014

Hey zämä!

wow, dir heit mega Gas gäh! I ha hüt 2 vo mine 4 Prüeffige gha... supi bestange und jetz chani mi morn und am Samstig beruhig am Hochzyt widme bevori de am Sunnti u Mänti no mal hinter d Büecher mues für die andere 2 nöchscht Wuche.

@principessa: ooh, du tönsch scho viel besser als gester! Bini gad froh das z läsä, ha mir ächt chli sorge um di gmacht! Wäge derä Krawatte isch ja echt es Chindertheater... Dä söll die jetz eifach alegä, zmingscht fürd Trauig... Isch doch egal wenn er nid zu sire aute passt denn!

Und wäge dim Papi würdi dir ds Gliche rate wie die andere scho hei gschribe: Los uf dis Buuchgfüehl in erster Linie. Es wär natürlech schön wenn di Papi das chönnt mache, aber wenns für di nid stimmt isch halt Päch gsi. Du hesch dini Gründ und a däm Tag geits um öich und das mues er halt akzeptiere.

@Sue: I finde das vom Fotograf also ou völlig drnäbä!!! Würkt gad chli so als wer er nid so motiviert wie wenn er irgend ä schiggi-miggi-hütte in Gstaat darf ga abliechtä. Da wär ig also ou gnärvt... Leider chönnti d Pfingsti nid unterstütze, mir fahre denn nämlech los id Flittis und müessä am Sunnti ds Budapest si. Aber falls es würklech ä Notfall drus würd gäh, findet dir sicher (mit Unterstützig vor Forum-Notfall-Crew) ä gueti anderi Lösig...

@lillian: Ah mega doof wägä dr Visagistin. Aber villicht chöi ja die andere zwei?! Oder hei die ou scho abgseit? Da findsch sicher no öper...

@broncos: Cool hesch no chli chönne frei näh... Da chasch dini To-Do-Liste ja würklech entspannt abarbeite! I hoffe ou es isch de nid alllll zu heiss. Aber lieber heiss als Räge... I weis no gar nid obi scho söll afoh d Wätterprognose luegä.

@me: I bi gad mega ufdreit und euphorisch wäge de bestandene prüeffige und wöui so weni ha gschlafe und mi dr ganz Tag mit Kaffe und Energy-Drinks ha ufklepft. Jetz gangi no schnäll is Wankdorf-Center i Zara, ha det ja mal es cools Jäggli gseh woni übers Chleid chönnt alegä. Am 6i träffe mir üs när mit dr SchwiMu zum ga ds Grease-Musical luegä, hei das ihre zum Muetertag gschänkt. I hoffe es isch de für öpis u nid so Amateur-kacke...

05.06.14 16:05
Broncos 

Re: Bräute 2014

Malinchen: hahah, ich mag mich no guet ad afterprüefigseuphorie erinnere, isch mer amigs genau glich gange... Gratuliere zude bestandene Prüefige und die andere zwei schaffsch au no locker und den gahts den au bi dir nüm so lang.. Viel Spass bim pöstele und im Musical

05.06.14 16:12
nala05 

Re: Bräute 2014

Nur kurz.. I söt lerne
Malinchen du bisch die geilst! I ha mi grad kaputtglache ab dim post! "sire aute" "schiggi-miggi hüte" "amateur-kacke" hahaha trink gschieder no chli wasser statt energydrinks
Und gratuliere zu de bestandene priefige!!

So widr hintr d biecher, forums pause vrbi!

Zuletzt bearbeitet am 05.06.14 16:14

05.06.14 16:47
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Malinchen: ha au müsse lache
Gratulierä zu de bestandene!

All: die wo en sitzplan möched... Ihr händ kei zuesätzlichi namens/tischchärtli oder?
Ha denkt chent es chalk mache
Aber da mer gastgschänk hend mit name isch es de villicht z vill?
Hmmm vor allem de doof mitem plane. De verastalter het ja ke tischplan, nur so ungefähri
Lahs glaub

05.06.14 16:52
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Broncos... Wotsch mich jetzt zwinge mich schlächt fühle... Also guet! Ich mache mit!

To Do - INNERHALB VO 7 TAG WILL AM 8TE ISCH JA DEN EFFEKTIV D HOCHZIIT!

- DJ Träffe (Hüt Abig)
- Menucharte
- Tags für de Bluemestruus bi de Floristin abgeh
- Christal Gläser zu de Floristin bringe
- Chleid abhole
- Bei, Achsle, Intim waXe lah nöd WACHSE! :D Haha...
- Fingerprint Gästebuech Stempel chaufe...
- Hemder wäsche und schön glette vom Schatz
- Ziitplan verteile
- Fotografin telefoniere
- Schueh nomal ilaufe
- Nagellack chaufe...
- Schöne Badmantel für d Vorbereitig AM TAG chaufe das uf de Fotis guet usgseht
- ALLES PACKE
- Bizeli Sünnele i dene freie Tag

WAS NO... Sicher no chlises Gschmois!

 1 .. 477 .. 952 953 954 955 956 .. 977 .. 997
Pfingstrose   malinchen   gspannt   Hochzyt   Hochziit   Littlefoot   Taeboyana   Janedoe   squishy   Problem   richtig   bearbeitet   bstellt   schaffe   würklech   irgendwie   Location   würklich   Iladige   Zuletzt