Bräute 2014 |
|
1 .. 478 .. 953 954 955 956 957 .. 977 .. 997
|
05.06.14 17:00
Broncos
|
Re: Bräute 2014
Pfingsti, da hani doch grad wieder es paar Sache enteckt, woni also au no mues mache - Alles packe (han im Jumbo so super Chiste kauft, jetzt wird schön ufteilt i Chile und Location) - Schueh ilaufe - SÜNNELE (mini Schwöster het mer Spraytanning verbote, sie het z fest angst, das öppis schief lauft, zum Glück wirds das weekend so schön) - Outfit für am morge vode HZ und am Tag danach (uii da hani no gar nix überleit)
Und ja chlises gschmöis chunt sicher au no dezue!
Defür bini jetzt grad am usdrucke vode "Tischnummere" und Menucharte, de chani scho wieder zwei Pünkt abhagge
littlefoot: mir hend en Tischplan und Tischchärtli, aber vor allem wil mir ja ned rundi, sondern langi Tisch hend und üs u viel überleit hend, wer ned wem sitzt, drum bruchemer au no Tischchärtli, finds aber voll ned zwingend. Hans bis jetzt eigentlich amigs recht gschätzt, weni ade HZ zwar gwüsst han a welle Tisch, aber den glich han chönne wähle wo genau sitze...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
06.06.14 08:22
malinchen
|
Re: Bräute 2014
Guetä morgä und TGIF dir liebä! Wie geits öich a däm schöne Summertag?
Ds Musical isch supi gsi... nix amateur-kacke. Aber jetz bini sooooooo müed! wie söui äch dä Arbeitstag überläbä?
Bi gester no im Zara gsi und ha sones cools Umhängetuech kauft... (http://www.zara.com/ch/de/trf/blazer/umh...30p1960520.html) Es isch aber viel beiger als ufm Bild, drum weisi nid rächt obs de doof usgseht zum Chleid. Aber i gloub wöus rächt farbig isch störts nid. I mueses de mal zämä alegä weni ds Chleid gange go abhole. Aber das hätti soweiso unbedingt wöue, drum hanis sicher nid für nix kouft. Ds Mint grüenä Jäckli (http://www.zara.com/ch/de/trf/blazer/jac...30p1935042.html) hani ou agleit, aber i gloub i däm hätti när z warm - wes nid gad unter 15C wird. Und dr Chrage gfallt mir so nid mega, i ha lieber die klassische Chräge bi Blazer... Drum hanis jetz no nid kouft, wenis när nümme würklech würd alegä. Wenn de dr Wätterbricht mega übel isch, chani immer no mal ga.
Hüt abä steit no Turte-Böde bache ufm Programm... Morn morge gangi mit mire Bestä zum Coiffeur zum Probetermin. Fröie mi scho druf.
Üsi To-do-Liste isch immer no läng: - Kleid abholen (am 16.) - Eheversprechen - Vasen in Blumengarten bringen (hüt) - Zeitplan Catering mitteilen - Lieder für Kirche auf CD brennen - Mango-Sirup kochen - Torte backen - Banner candy-bar, sirupbar, karten - Chalkboard menu - Wegweiser - Photobooth, Attrappen einkleiden - Tanz üben - Coiffeur (ig morn, GG nöchscht Wuche) - Kirchenheft - Ablauf mit andrea besprechen - IKEA: Kerzen für blumen - Playlist - Pfarrer fragen ob stop-motion-Kamera in Kirche i.o. und Rückmeldung betr. Kollekte - Flipflops kaufen - Hochzytstäfeli + Korbli für Dominic - Seerose bez. Getränke informieren - Landi Getränkeservice: Bier und Wein bestellen
Ah und dr Best isch gester no passiert: Mini nöii KK geit scho wieder nümme! Ha ds Tuech wöuä zahle drmit wöu mir das när alles nachem Hochzyt wei abrächne... Nümme gange. Bini a Bankomat chunnt d Mäldig: Karte defekt. Das isch jetz sit mir uf Paris si scho die 2. nöii Charte gsi wo sie mir gschickt hei. I ha nix magnetischs im oder am Portemonnaie (isch eh ds gliche woni scho sit Jahre ha und vorhär no nie Problem ha gha) und ou süsch chani mir nid erkläre a was das chönnt liegä... Ächt müehsam. V.a. i chume mir immer so doof vor weni ar Kasse stah und d Charte funktioniert nid...
|
|
|
|
|
1 .. 478 .. 953 954 955 956 957 .. 977 .. 997
|