| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 478 .. 953 954 955 956 957 .. 977 .. 997
05.06.14 17:00
Broncos 

Re: Bräute 2014

Pfingsti, da hani doch grad wieder es paar Sache enteckt, woni also au no mues mache
- Alles packe (han im Jumbo so super Chiste kauft, jetzt wird schön ufteilt i Chile und Location)
- Schueh ilaufe
- SÜNNELE (mini Schwöster het mer Spraytanning verbote, sie het z fest angst, das öppis schief lauft, zum Glück wirds das weekend so schön)
- Outfit für am morge vode HZ und am Tag danach (uii da hani no gar nix überleit)

Und ja chlises gschmöis chunt sicher au no dezue!

Defür bini jetzt grad am usdrucke vode "Tischnummere" und Menucharte, de chani scho wieder zwei Pünkt abhagge

littlefoot: mir hend en Tischplan und Tischchärtli, aber vor allem wil mir ja ned rundi, sondern langi Tisch hend und üs u viel überleit hend, wer ned wem sitzt, drum bruchemer au no Tischchärtli, finds aber voll ned zwingend. Hans bis jetzt eigentlich amigs recht gschätzt, weni ade HZ zwar gwüsst han a welle Tisch, aber den glich han chönne wähle wo genau sitze...

05.06.14 17:05
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Broncos! Ich finds super simmer fast glichziitig drah! Freu mich gad no chli meh... So e Cooli wo mit mir mitfiebere und schwitze chan! Wie schaffsch du nächst Wuche? Häsch no frei... Hesches vorher gschriebe aber hans nöd so verstande... MO UND FR frei? Und den MO nachem Hochziit?

05.06.14 17:08
Broncos 

Re: Bräute 2014

Findi au super ... Also ich han nächst Wuche DI und FR frei (und MO ja sowieso weg Pfingste) und den de MO nach em Hochzit. Du? Uiii, nächst Wuche spamemer s Forum zue (oder mir chömed gar nüm dezue, wil mer so im stress sind)... Und am Fritig chani den de gaanz Tag fest a dich denke

05.06.14 17:08
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Pfingsti&broncos: oje ich hoff mini liste isch de 7 täg devor nüm so gross
Aaah ha grad gester s erscht mal as outfit zum Vom hotel hei!

Pfingsti: wachse ui da hani angst

Broncos: aso tischchärtli hämmer sowieso ebe weg de gastgschänk. Jedes muss beschriftet si wil mer ja e persönlichi nachricht dritönd. Aso meinsch isch de nid z vill mit dem sitzplan... Bi 7 tisch
Wer scho cool aber has bis jetzt z vill gfunde aber jetzt isch es mir egal haha :)
Nur ebe wirds de komplizierter mit de verteilig.. Das macht ja de verastalter. Und sin tischplan gseht öpe so us:
3 Tische beim waldrand 6-8 pax sternenförmig... Oder.... Bei der plattform auf der wiese 8-10 personen usw... Aso wärs eifacher wenn ich nid au no tischnr würd mache glaub

05.06.14 17:11
Broncos 

Re: Bräute 2014

littlefoot: Was lang?! Du hesch nerve liebi Frau, ich red mer die ganz zit i, dass sie churz isch
Ahh jetzt hanis begriffe haha, das sind ja geili agabe vom Verastalter, da wirds würkli no schwirig mit em Tischplan und wen Tischchärtli ja scho hesch, isch es ja au nüm würkli nötig (und es git weniger Arbet)

05.06.14 17:18
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Broncos: haha hani chli extra gmacht
Zum nomal richtig iheizeimmer da mit watteboischeli umeschmeisse da i dem forum
Furchtbar
Nei..mache nur spass. Ich het ebe wele spät am sunntig vorem hz fertig si mitem meischte, usser natürli das wo me nid cha vorher mache. We will see

Jaaa ich weiss, unnötig arbet..komplikatione..aber isch cooool
Mal luege was mini TZ meint dezue

05.06.14 18:22
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Gell Broncos!!! Wasssss laaang?! Warts nur ab. ;)

05.06.14 18:25
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Han extra no paar Sache bsorgt!!! Cherze fürs Zivilstandesamt, Papier und Couvert für en Brief a mini Eltere... Fade für Girlande und Chride fürs Chalkboard!

06.06.14 08:22
malinchen 

Re: Bräute 2014

Guetä morgä und TGIF dir liebä! Wie geits öich a däm schöne Summertag?

Ds Musical isch supi gsi... nix amateur-kacke. Aber jetz bini sooooooo müed! wie söui äch dä Arbeitstag überläbä?

Bi gester no im Zara gsi und ha sones cools Umhängetuech kauft... (http://www.zara.com/ch/de/trf/blazer/umh...30p1960520.html) Es isch aber viel beiger als ufm Bild, drum weisi nid rächt obs de doof usgseht zum Chleid. Aber i gloub wöus rächt farbig isch störts nid. I mueses de mal zämä alegä weni ds Chleid gange go abhole. Aber das hätti soweiso unbedingt wöue, drum hanis sicher nid für nix kouft. Ds Mint grüenä Jäckli (http://www.zara.com/ch/de/trf/blazer/jac...30p1935042.html) hani ou agleit, aber i gloub i däm hätti när z warm - wes nid gad unter 15C wird. Und dr Chrage gfallt mir so nid mega, i ha lieber die klassische Chräge bi Blazer... Drum hanis jetz no nid kouft, wenis när nümme würklech würd alegä. Wenn de dr Wätterbricht mega übel isch, chani immer no mal ga.

Hüt abä steit no Turte-Böde bache ufm Programm... Morn morge gangi mit mire Bestä zum Coiffeur zum Probetermin. Fröie mi scho druf.

Üsi To-do-Liste isch immer no läng:
- Kleid abholen (am 16.)
- Eheversprechen
- Vasen in Blumengarten bringen (hüt)
- Zeitplan Catering mitteilen
- Lieder für Kirche auf CD brennen
- Mango-Sirup kochen
- Torte backen
- Banner candy-bar, sirupbar, karten
- Chalkboard menu
- Wegweiser
- Photobooth, Attrappen einkleiden
- Tanz üben
- Coiffeur (ig morn, GG nöchscht Wuche)
- Kirchenheft
- Ablauf mit andrea besprechen
- IKEA: Kerzen für blumen
- Playlist
- Pfarrer fragen ob stop-motion-Kamera in Kirche i.o. und Rückmeldung betr. Kollekte
- Flipflops kaufen
- Hochzytstäfeli + Korbli für Dominic
- Seerose bez. Getränke informieren
- Landi Getränkeservice: Bier und Wein bestellen

Ah und dr Best isch gester no passiert: Mini nöii KK geit scho wieder nümme! Ha ds Tuech wöuä zahle drmit wöu mir das när alles nachem Hochzyt wei abrächne... Nümme gange. Bini a Bankomat chunnt d Mäldig: Karte defekt. Das isch jetz sit mir uf Paris si scho die 2. nöii Charte gsi wo sie mir gschickt hei. I ha nix magnetischs im oder am Portemonnaie (isch eh ds gliche woni scho sit Jahre ha und vorhär no nie Problem ha gha) und ou süsch chani mir nid erkläre a was das chönnt liegä... Ächt müehsam. V.a. i chume mir immer so doof vor weni ar Kasse stah und d Charte funktioniert nid...

06.06.14 09:26
Sue87 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Jööh du bisch lieb!! Wenn mi GG nid e Fotografe-Fründ hätti wo äuä ize chunnt cho fötele wäri imfau vou uf di zruk cho!! Merci vielmal fürs agebot!! Juhui du hüratisch bald!!! Das isch de lieb sone 200.- überraschig! Hetme doch immer wider gern;O)

Malinchen
I gratuliere vo Herze zude bestandene Prüefige!!! Das isch de super…..!! ja säg nüt de het äuä würkli meh schischi-hüser im Kopf als üses Hochzit…geit gar nid findi…wow das Umhängetuech findi u schön!!!! hmmmm wett gad chli Mango-Sirup tönt superfein!!machsch eis Chalkboard mitem Menü oder für uf jede Tisch? Was hesch de du fürne KK? Isch ja müehsam…

Broncos
Für was bruchsch di chline Kakteen?? Uiuiui i bi scho gspannt uf öii Fotis!!!!

Me
I ha Gestern no gad mi eint brüetsch zu mir hei iglade und mir hei bi Bier e Krisesitzig gha (auso ig vorauem Krise und er sitzig zum mi beruhige) betreffend em Fotograf. Er het ou gfunde das göngi gaaaaaaaaaaaaar nid. Auso di ganz gschicht isch so. mi eltischt Brüetsch isch selbständige Grafi-ker. Er het voremne jahr gseit wemer de e Fotograf bruche söui de ihn frage. Ha ihm ner gseit üses Budget sigi so 1500-2000 und er het ner si Kolleg agfragt wo süsch Architektureföteler z Gstaad isch und de het gseit das sigi machbar vom Budget her. Mi GG het ihn ner X-Mau müesse probiere z erreiche und no ufd combox rede bis mir ihn erreicht hei. Mi GG het ner e Termin min ihm abg-macht gha und extra frei gno am Nami wüll der fotograf het gseit Nami wäri gäbiger für ihn und ner am Tag vorher heter abgseit er heig e wichtige Termin zum Fötele me müess verschiebe. (het ja scho guet agfange) endlich hets de ner im Januar klappt und mir hei ne troffe. Er isch 20 Minute z spät cho. Isch ner sehr e sympathische gsi und het ner gseit er heig no so Portfolio uns bischpilfotis ufem PC deheime woner üs no wöu schicke. Er het üs ner e Offerte gschickt vo 2500 Franke ohni Abig. Im Mail isch gstande er heig im Moment u viel z tüe er schicki üs die Fotis öppe i 2 Wuche per Mail. Das isch im Februar gsi und mir hei NIE es mail oder die Fotis becho. Ize heimer ne sit 3 Wuche probiert per Mail / Handy z erreiche. Gestern abig schribter es SMS er sig im Usland, sorry, er meldi sich hüt. Mis Vertroue isch weg. Mim GG sis ou. Wenn er hüt würkli alütet wird mi GG ihm säge dass mir nid mit ihm wette zämeschaffe. E Fründ vo mim GG isch Fotograf und het am 9.8 no zyt und hätt uuu fröid döfe cho z fötele u härzig. Mir werde so wies usgseht ihn neh. Ize muesi eifach no luege wieni das mim eltischte Brüetsch säge….sorry für de lang post aber het mi gad meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeega ufgregt gha….

 1 .. 478 .. 953 954 955 956 957 .. 977 .. 997
irgendwie   schaffe   malinchen   würklech   Littlefoot   Iladige   würklich   bearbeitet   squishy   Hochziit   Location   Hochzyt   Zuletzt   Taeboyana   richtig   Problem   Janedoe   Pfingstrose   bstellt   gspannt