| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 479 .. 956 957 958 959 960 .. 979 .. 997
10.06.14 08:22
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Nala05
Ah so kuuhl mit em GG! Gratuliere!! :) Und wie ischs gloffe mit de Fotografin?

Sue87
Ah super mit em Fotograf!! Findi guet händer gwächslet.. Und au super, wie din Brüeder reagiert hät :)

Malinchen
Ah yeah machsch no Mangosirup!! Kuuhl :) Ich han dänkt ich mach no en Aprikosesirup. Han abr no keis gschids Rezept gfunde.. Mal luege.. Wie machsch de Mangosirup?

Me
Ich han aso mini Visagistin gfunde :) Bin mega happy. Chan jeze am Friitig inere Wuche verbi gah fürs Probemakeup und dänn am Hochziit wierd sie zu mier hei cho..
Und ja am Samstig simer eusi Location go aluege, echt en Traum. Guet es isch natürli au en wunderschöne Tag gsi. :) Jez müemer no en Termin mit de TZ mache, dass sies au no chönd go aluege, mier händ nämli de Termin für d'Besprechig recht spontan becho..
Und wenns no langed, möchti de Samstig ändli mal no bi de Floristin verbi gah, dass hämer bis jeze au nonig gmacht..
Soo wünsche eu es schöns Tägli :)

10.06.14 08:48
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Lillian: öii Location isch ja würklech troumhaft!!! Da füehlt me sich ja fasch wie am Meer...

Füre Sirup hani o nid würklech es Rezept gfunge. Aber i ha dänkt i due d Mango eifach i Stückli schniide u när choche mit Wasser u Zucker, so ähnlech wie wemä Gelée macht. U när das ganze püriere und dürnes Tuech abgiesse. När mit däm Saft eigetlech wie bim Münzesirup witerfahre. Aber obs so funktioniert weisi nid ehrlechgseit... ha mi ou chli gfragt ob äch das es schlächts zeiche isch wemä keini Rezept fingt?! Aprikosesirup wär sicher ou mega fein...

10.06.14 09:03
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Malinchen
Das mit em Meer hät was :)
Ja das wär eigendli au so mini Taktik gsi wegem Sirup :) Eifach mal irgendwie usprobiere.. Nur öb mer echt au Zitronesüri brucht oder nöd, weissi nöd so recht.. Han gad nomol schnell googled, es würkli gschiids Rezept gids würkli nöd..
Das mit em dur es Tüechli abgüsse hani bim Holunder au gmacht, es hät abr leider glich chli en Satz geh..

10.06.14 09:16
sasileu 

Re: Bräute 2014

Guetä Tag mitenand

Soo, ich meld mi wieder zrug vode Ferie, hans gnosse paar Täg in Italie au wens schnell ume sind. Und farb hani au echi becho, zum Forum läse bini leider gar nid cho und jetzt werets über 20site zum nohläse
Ich han eifach echi überfloge und gseh dases paar neui geh het...Willkomme
Die meiste vo eui voll drane sind am bstellä, bastle und und und....
Und natürli hani im Facebook die eint oder andere Sache gseh

Ich und GG hend ide Ferie nid soviel gmacht wimer denkt hend, defür simer jetzt schön fliessig oder fanget ah
Mir hend entlich die definitivi Variante für eusi Tischkärtli/Namenskärtli und au scho 30Stk. bastlet, den warti nuna uf es Bändeli wo hüt oder morn söt acho damit mir am Wuchäend Bonbonieres chönd mache, will Mandle hemer natürli grad vo Italie heibracht
Und ansonsten simer jetzt am Chileheftli drane und ich bi fliessig am Züg bstellä/organisierä.
Ich zeig eui sust gern mal ide negste Täg es paar Fotis vo aktuelle Sache.

@Alli:
Ich bstell negst Wuche mitere andere Brut vo ChairCover paar Sache. Het irgendöberd vo eui au Bedarf? Da na de link dezue.
http://www.chaircoverfactory.com/Chair_Covers_s/6.htm

10.06.14 09:32
littlefoot 

Re: Bräute 2014

hey guete morge :)

malinchen: wow aso ich bewundere dich, häsch ja scho no recht z tue, und denn machsch no dini turte selber. chapeau :)

sue: gell ich mga au gar nid schaffe, zumal ich letscht wuche ja dihei gsi bin aber da ich au wieder sehr wenig schaffe bis im juli..setti ebe scho mal chli, mit mine zwei täg i de wuche negst wuche isch am dunstig firtig und denn isch ja scho s hochzit, de schaffi au nur am zistig. :)

sasi: cool weg de mandle und em baschtle :)

lilian: isch so schön dete dini hcohzit chumi doch au grad go crashe

all: wie mached ihr das mit abrduck ? ich bi etz ja vom sünnele obe brun, ha trägerlos gsünnelet...aber etz laufi ja mit t shirts ume, ha ja nid nur so bandeau tops

me: mir hend nüt gmacht fürs hochzit das weekend aso usser d ring kauft aber bi immer no entspannt, lustigerwis. freu mi etz au no uf d WM :) aber sett de schono es paar sache mache, vor allem poschte musi no

10.06.14 09:39
malinchen 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: wow, was heit dir für Ringe kouft??? Hee, i fröie mi scho fasch es Jahr ufd WM! Das wird supi... Jaa gäll, das mit dr Torte isch halt sone spontani Idee gsi woni mir i Chopf gsetzt ha. Aber mir hei es Dessertbuffet im Rest und sie si mega flexibel. I cha ihne 2 Täg vorher säge obs het klappet mit dr Torte oder nid, je nach däm tische sie chli meh oder weniger uf. So hani natürlech nid so ne Erfolgsdruck dases unbedingt mues klappe...

@sasi: cool heit dir öii Feriä i volle züüg gnosse... de sit dir jetz ja entspannt und wieder voller Elan fürs Hochzyt. Hesch es Föteli vo de

@lillian: Ja i gloub Zitrone bruchts dases haltbar blibt... Da dueni sicher ou wieder chli drzue. Und chli Satz hets bi mir ou gäh, abä so chlini "Fädeli" vo de Zitrone... Aber i findes nid schlimm, isch halt sälber gmacht.

10.06.14 10:07
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Guete Morge liebi Brütlis!

Ig bi o zrügg us de Ferie und sitze wieder im Büro Mir heis wunderschön gha und i ha immer mitgläse bi euch, aber bi eifach nid drzuecho zum schriebe... mues de mau weni meh Zit ha usgiebig brichte.

I ha o no chli afa bastle, aber mir hei dr eint oder ander Stouperstei i Sache Tischchärtli und Gastgschänk, isch aus nid so eifach wie mer üs das hätte vorgsteut, bzw. chunnt mit Lieferig viu ztür... Drfür heimer süsch chli Organisatorisches chönne erledige:

- Menu usgläse und Details mitem Parkhotel besproche (DJ, Deko, Menucharte, Husse testet...)
- Sigristin troffe und Details für ir Chile besproche (wie ineloufe, wie sitze, wie d Bluemegsteck ufsteue...)
- Ringravur i Uftrag gä
- fürne Tanzkurs agmäudet (3 Äbe mit Englischwalzer, Discofox und Chachacha, aber nid spez. für Hochzite)
- 11 Cherzeglesli für d Deko am Abe probebastlet (due de bi Glägeheit mau paar Fotos uf FB)
- no paar Sache für Bastuarbeite bsteut (Tafelfarb und Chridestift, Bluemestanzer für mini Dekochugle)

I gloub was ds Organisatorische betrifft, simer guet dinne, aber äbe die ganze Bastlereie wo de no sehr zitintensiv wärde, mache mir e chli Buchweh... Ig ha mir aber itz mau im Kalender no so chli Zite und Wuchenänd blockiert, dassi de sicher gnue Zit ha. Es si ja scho no guet 2 Monet, aber die flüge nur so vrbi!

De si mir ja no amne Hochzit in Italie gsi und es isch sehr schön gsi, aber es isch scho extrem, wieme uf aues luegt weme säuber ide Vorbereitige steckt. Mir wette bi üs Einiges angers mache bzw. lege haut vielech uf Angers meh Wärt, u glich hani müesse säge, für sie isches sicher dr wunderschönscht Tag gsi und so wie sie sichs hei ertröimt, obwous nid d Heufti a Deko oder DIY-Sache het gha, wo mir da inne aui am plane si Und das isch doch eigentlech ds Wichtigste, dasses für ds Brutpaar stimmt!

10.06.14 10:47
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Das chunnt sicher guet mit öierä Bastelei... Bi scho gspannt uf Bilder! Aah, i beniide di grad um dini Hochzytserfahrige... Was hättet dir de anders gmacht? Villecht chani no öpis vermiide.

@Littlefoot: hani vori ganz vergässe wägem Abdruck: Also i due mi eifach mega guet icreme mit emnä höche Lichtschutzfaktor... Und gester hani äbä dr Sunneschirm mitgschleppt und bi när mitem Oberkörper immer am Schatte gläge. Ade Bei machts ja nüt weni bruun wirde. Aber am Rügge müesst mi oben ohne chönne sünnele dases när nid doof usgseht mit mim Chleid. Und de müessti no zu mine Eutere i Garte, da hani äuä kei Zyt meh bis denn. Drum blibeni lieber bleich...

10.06.14 11:00
sasileu 

Re: Bräute 2014

@malinchen:
Ich lade grad mal e paar Bilder ufe, weiss nid gnau was gern gseh hetisch

@taeboyana:
Ich glaub au das du das beschtens machsch mit dinere Hochziits-bastläte.
Ich ha amigs s'gfühl dasi ich am wenigste vo eui allne mach Debi machis und würis u gern aber oft rennt ziit momentan devo.
Und im "büro" bini hüt au wieder, mini schicht fangt eifach erst a 2 ah und gaht den wieder bis am 11 und morn fangt schicht den am 7ni ah, juppi

BILDER:
Also unschwer zu erkennä sind schuhe, die hani gseh und schön gfunde und sind womöglichi brutschuhe, aber het gern nachli was spez. also weni na was anders gseh kaufi nomol, die da ufem bild sind nur 34.99Euro gsi...
Den hani no Bilder wo eusne Namens-tischkärtli prototype, mir machet abwechselnd wiis-rot bim Tisch genau so wie Kircheheftli so denkt sind, und joo die Kircheheftli sind uuu grusig gschriebe, isch nid so eifach ufem Liegestuhl schribe, aber isch nur so e Idee uf Papier
Den gsehnder no eusi tolli MandläMir haltets ganz eifach und klassisch ohni spez.Gschmack.
Und den zeigi eui na so e mega herzigi "schneekugle" wie wird bi eus uf de Tisch cho
Ich will no meh so herzigi Details, falls also öberd was gseht oder was weiss bini dankbar für tipps
Aja und e Haarblueme hani no bstellt vor de Ferie und jetzt becho, i find sie uuu schön, weiss aber nid obi sie benutze oder glich nur en glitzerkamm.

10.06.14 11:05
sasileu 

Re: Bräute 2014

Ohh man, all fotis sind z'gross
Wie chani Bilder chliner mache zum ufelade? Ich han en MAC woni am schaffe bin.

 1 .. 479 .. 956 957 958 959 960 .. 979 .. 997
bstellt   richtig   Pfingstrose   squishy   Littlefoot   Iladige   schaffe   würklech   Hochziit   Hochzyt   malinchen   bearbeitet   gspannt   Location   Problem   würklich   Janedoe   irgendwie   Zuletzt   Taeboyana