| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 48 .. 94 95 96 97 98 .. 548 .. 997
12.02.13 13:59
Lula 

Re: Bräute 2014

nisliker:
@lula mer schlüssed sie jetzt denn ab. isch ja es jahr gültig und eusi hochzit isch weniger we ime jahr bezüglich dim dj.... wenn er jetzt scho nöd zueverlässig isch, taucht er denn a de hochzit überhaupt uf?!


De isch si eifach es Jahr gültig? De isch für nes Hochzyt nächscht Jahr öbe ä Abschluss um Sommer vernünftig. De hani ja no chli Zyt GG drvo züberzüge

Genau das isch mini Überlegig!!! Aber GG isch no chli am zögere, wüu für mi isch es eigentli erledigt!

12.02.13 14:32
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

lula: das isch ja mega komisch mit dem DJ... aso entweder möcht er en uftrag oder ned?!
aso ich würd en striiche, find so öpis gaht nöd und es gitt anderi wos gern würdet mache!

wägem apéro: für wie vill persone isch das?

12.02.13 14:46
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Lula, ich wür mich also uf soeine au nöd wöle verloh am Hochzit... Nei echt, mengi lüüt wüssed eifach nöd, wie me sich benimmt und vor allem was mer nöd sött mache, wemer wöt buechd werde...

wäg dä ring. Ich bi eigentlich au ehnder e Silberfrau. Aber ebe voll e Schmuckprinzessli und cha nie gnueg becho. Drum findi mues dä ehering sehr schlicht si, damit er sich vo mim räschtliche Schmuck sehr abhebt und unterscheidet. Mir würded eso wisgoldring mit echli Rotgold voll gfalle und au ganz vill Steinli findi super. Aber i ha halt scho vil Ring woni öppe mol aha mit vil Bling und denn wüsst mer am Schluss gar nüme das i jetzt verhürotet bi und i find, das dörfmer also scho gseh...
Ha echli ä altmodischi Vorstellig vo Ehering. Für mich sind die eifach gälgold und beidi glich... GG und ich händ üs zuefällig am WE beidi mitenand i ein Ring verliebt. Weiss jetzt nonig, ob mer denn dä nämed oder ein mache lönd... Zerscht mol über d Grundsätz rede nöchscht Wuche...
GG findet au immer, ich sötti denn no es Diamäntli ha, aber ich weigere mich, au wenns ichs eigentlich schön finde, wili möcht, dass beidi ring glich usgsend... Er meint dänn amel, ich dägi mini meinig schono ändere (er weiss halt au, dass ich so bling voll schön find...)

Datei-Anhänge
ring.jpg ring.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 174 kB

12.02.13 14:51
monimoni82

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Lula:
Mir hätte ja letscht Dienstag e Termin gha mit am Martin vo hochzeitsdjs.ch - er het üs denn abgseit, wüu sis Outo kaputt isch... U de hei mir dr Termin uf geschter verschobe... u de seit er mir ab, wüu er länger hetti zu üs, wäge de Strasseverhältnis!!!

hallo lula,

Das finde ich ja den Hammer! Deshalb wollen wir auch einen Profi-DJ und keinen Hobby-DJ! Wir haben diese Homepage auch auf unserer Suche nach einem guten DJ gefunden. (nicht verwechseln mit "diehochzeitsdjs.ch wo der DJ Benz ist!!)

Ich würde an deiner Stelle noch eine Warnung auf dem Forum unter Unterhaltung platzieren!

Wir werden erst nächstes Jahr heiraten und werden uns die DJ's anschauen.

12.02.13 15:04
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@DJ: aso chunnt druf a, wie lang är de hätti gha für zu euch, findi. Wil zur Zit hani vollsts Verständnis für Problem mit Autos und Schnee (mis steckt im momänt grad imne Schneehuufe fescht und ig weiss nid wie ig das hinecht söu usebecho!) Und natürlich chunnts oh druf a wie früech är Bscheid het gä. Je nach däm würdi nonig grad umbueche, wil ebe dr Winter zur Zit isch nid soo Autofründlich. Hesch shco mau googlet, obs scho anderi schlächti erfahrige gä het mit däm DJ?

@Apero: für wie vil Lüt isches scho nume? meh als 100, odr? De sis so um die 20.-pP? Finges emu no ne guete Pris, vor allem wild Getränk drbi si. Würd mr eifach no überlege, ob euch 2.5 Stung gnueg si bzw obs e Ufpris git, wes länger gieng. Und ob si no öpis heusche fürs uf -nd abruume.

Zuletzt bearbeitet am 12.02.13 15:06

12.02.13 15:39
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Lula: hmmmm, i wär wahrschinlech ou rächt skeptisch wägem DJ. I legä ou immer mega Wärt ufä erscht Idruck, we dä nid stimmt und i när immer mues angscht ha, dasi mi nid cha uf öpis verlah ischs numä stressig. Aber was FringillaVigo seit, het scho ou öpis... Chunnt ou chli druf a, wie früeh das er öich informiert het und i welem Ton?

Dr Apéro Priis tönt würklech nid schlächt. I ha äbä ou gad nümme im Chopf wie viu Lüt dir sit am Apéro. Aber wes für meh aus 100 Personä isch, fingi dä Pris völlig ok!

@Versicherig: Merci fürä Tipp! Fingi ä gueti Sach, me weis ja nie und 70.- isch würklech nid so viu...

@Ringä: Mir isch äbä ono wichtig, dasmä würklech gseht, dases Eheringä si und das sie eher schlicht und alltagstouglech si. I finges aber ono schön wemä dr Ring nach paar Jahr ernöieret, ev. ou mitemnä nöiä Versprächä oder so. Cha ja när würklech ou numä ungeränang si...

12.02.13 16:15
Cristina89 

Re: Bräute 2014

Hallo Zusammen!
habe einmal ein biscchen gegoogelt übers heiraten, da ich nächstes Jahr auch heirate und zwar am 24.05.2014.
Das Datum haben wir, alles andere noch nicht. Seid ihr alle schon voll dra?!
Ich bekomme schon jetzt die Krise, wenn ich allein daran denke, was da alles auf mich zukommt..
Habt ihr mir einen Tipp, wo ihr begonnen habt?
Liebe Grüsse an alle zukünftigen Frauen

12.02.13 16:28
nisliker 

Re: Bräute 2014

hallo crisina89

willkommen :) wenn 89 dein jahrgang ist haben wir den selben hihi ja ich würde bei der location suche beginnen. also kirche und restaurant. je flexibler du mit dem datum bist desto eher bekommst du deine traumlocation.... wenn du das hast kanst du dir zeit lassen...

12.02.13 16:30
nisliker 

Re: Bräute 2014

ps: obwohl viele dj usw... auch schon sehr ausgebucht sind! aber es gibt andere sachen wie blumen und frisuren bei denen du dir noch lange zeit lassen kannst

12.02.13 16:33
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

PS: ich habe auch diesen Jahrgang :D

 1 .. 48 .. 94 95 96 97 98 .. 548 .. 997
irgendwie   Taeboyana   Location   Hochziit   Janedoe   malinchen   Problem   bstellt   Littlefoot   Iladige   Hochzyt   richtig   squishy   würklech   bearbeitet   Zuletzt   würklich   schaffe   gspannt   Pfingstrose