| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 480 .. 958 959 960 961 962 .. 980 .. 997
10.06.14 14:04
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Sasileu
Ich wär evt. no intressiert bi euere Bstellig.. Wie tür wäred dänn d'Lieferchöste insgesamt? Und wie würded ihers ufteile? Will wenn, würdi eifach es paar Schleife mitbstelle.. Und wie lang gahts öbe bis es glieferd isch?

Nala05
Mier händ s'BBQ-Menü. Mier händ ebe das vo Afang a wölle und händ eigendli au nur Location's gsuecht, wos dönt grilliere. Es isch abr no schwierig zum so Location's zfinde..
Dänn hämer es Salatbuffet däzue und au no verschiedeni Biilage wie Ratatouille, Mais und Härdöpfel und natürli au no es paar Sossene.. Und nachher au no es Dessert-Buffet :)

B2be
Danke für de Tipp für d'M&M's, passt abr bi eus nöd..

Candybar
Vowege M&M's, wo bstellet iher eui Süessigkeite? Oder bzw. wo händ ihers bstellt?

10.06.14 14:12
littlefoot 

taeboyana: haha ja ebe gäll so ganz abdrucklos wirds wohl nid klappe :) huui, di nachber wetti
si
bi au froh hets guet klapped mit istanbul, endlich :)
jööö danke bisch so herzig ich glaub mi GG hets scho immer im chopf gha dä z chaufe
haha 8 gäng, häsch no möge ?
vöölig ok für de sänger !

lilian: jö danke, ihr sind so herzig dass ihr euch freued mit mir weg de ring :)
uh nei de saal tönt schrecklich aber ihr bruched de ja nid oder ?
mmmhh dis menu tönt fein. definitiv hochzit crashe
ich han mis züg zerst wele uf worldofsweets bstelle. lohnt sich def. mitem versand. zbsp so pfirsich, da 1kg 18.- und det 5.49 euro...aber mir hend denn schlussendli no i dem türkelade in regi gnau die marshmallos gfunde und denn bini mal per zuefall in aldi, de hets au no günstigi raffaellos usw. gha. und mini schwö holt halt jetzt no m&ms in dütschladn, sie gaht eh det go poschte am samstig :)

sasi: eui ring gfalled mer aber au ganz guet ! schöni sache hender da. demfall farbmotto rot/wiss ?
d schueh findi au ganz toll. was häsch du etz scho wieder für es chleid ?

nala: ja für england wäri denn au no bitz :) ha ja de pass wil mis mami det gebore isch. denn halt no ghana (vo det chunts mami) spanie und schwiz
s chleid hani in ivory bstellt damit ich no chli bruut bin und au weg de accessoires, de musi nüt wechsle :) uh ise infusion...ja da muss sich de körper glaub amig au chli dragwöhne

10.06.14 14:23
Taeboyana 

@Nala: Ja es het nid so viu Details gha wo mir üs hie inne aui dr Chopf drüber zerbräche Aber äbe, es leit o nid jedi Wärt dadruf und me mues ja de o no Zit ha zum so viu zbastle.
Ja weisch die Sösseli und Gwürzmischige wäre doch soooo härzig gsi... aber chostet ca. 160.- zuesätzlech für d Lieferig! Si haut Glasfläschli wo schwär si. Het mi aber soooo möge... Itz heimer üs überleit (bzw. GG) dassmer chönnte im Stil vore Candybar eifach en Art Gwürzbar mache mit drfür schön personalisierte Seckli wo de aui Gescht säuber chöi abfüue...? Wär das blöd? U när e Spruch drzue: "Love is the spice of life" oder so...
Und bi de Namensschiudli isches eifach so, dass mir das u nid schön finde zu de Chleider und ou uf de Fotos gsehts irgendwie när doof us... drum wette mir itz glich lieber eifach Tischchärtli mache. Aber wüu mir nur e Tisch- (und nid e fixi Platzzueordnig) mache, müesste mir üs irgend e Tischplan überlege, wo aui Nämeli druf si und d Lüt die de chöi säuber näh und a Platz setze. Idee?
Ah ja das cha je nachdäm vielech scho vor Iseinfusion cho? Wünsche dir schnäui und gueti Besserig!

@Sasileu: Was bsteusch de bi chaircoverfactory? Ha gseh dir heit ou rot bide Dekosache, i hätt de süsch nachem 16.8. roti Organzaschleifene (und natürlech ou wissi Hussene drzue) zum abgäh, faus das bi euch i Frag chäm...
Mega schöni Sache heiter gmacht. Vo wäge dir machet nüt!!
Ja genau das Chleidli. Has äxtra la bsteue und uf d Site tue . U de hani no gad e Chundecharte la mache (gratis) wome no 20% ufe näxt Ichouf bechunnt hihi

@littlefoot: Bisch sone Frächi ! Aber weisch, sogar dr Nachber müesst e Leitere näh, süsch gseht er nid über d Sitewand. Bi üs uf dr Dachterrasse gsehsch nur Bärge, Himu und am 1. Ougust Füürwärk . Und usserdäm sünnele ig nie ganz oben ohne, eifach so dassme d Abdrück äbe möglechst vermidet

@me: Ha gad e u cooli Vorlag für Freudentränen-Nastüechli entdeckt bi weddingstyle.de und wott de die usprobiere... hoffe das klappt. Wär scho gäbig e Vorlag zha (ja i bi sehr fuu i so Sache ).

Ig bi dr 1. Tag nach de Ferie im Büro und das as einzigi vo mim Team... scho chli gfährlech verlockend Aber ds Wätter isch o eifach nid zum im Büro si!!

11.06.14 07:59
malinchen 

Guetä morgä liebi Brütli!

@nala: oh nei! I hoffe es geit dir besser und d prüeffig gester isch guet gange!!! Isch scho chli fräch dass me bi däm Wätter überhoupt Prüeffige mues schribe... Hesch no viel? U was söll de das, bis am 12i Präsentatione?! Da würdi definitiv ou Unterhaltigsmedie mitnäh.
Jaaa, i choufe paar Flipflops für Gäst. Aber i gloub äbä ou es bruuchts eigetlech gar nid. Aber mir heis am Afang so ufd HP gschribe, drum muesi ja jetz glich fasch falls eini mit Highheels chunnt u drmit rächnet... Aber i ha mir jetz überleit i gange eifach paar Täg vorhär ga choufe idr Stadt woni när wieder cha ga zrug gäh wenn sie nid bruucht wärde...

@sasi: wooow, da sit dir ja würklech mega fliissig gsi! Gfallt mir mega guet mit de rot/wiise härzli immer abwächsligswiis! De ischs schön einheitlich aber glich nid immer ds gliche!

@taeboyana: Wow, beniide öich scho gad chli um öii Dachterrasse! cool hesch ds Chleidli becho im Nafnaf. Isch würklech es mega härzigs...

@lillian: mmmm, öies Menu findi ou mega lecker! Das wird bestimmt es super Fest bi öich i derä Location und när no Grillbuffet.....

@me: No hüt die letschti Prüeffig u när hani äääändlech Zyt für üsi To-do-Liste abzarbeite... Fröie mi scho so weni mi ändlech nur no uf üses Hochzyt cha fröie und nüt anders meh asteit vorana. Eigetlech müessti när nur no am Fritig und Di VM schaffe, aber jetz isch mini Kollegin chrank u i mues ev. no STV mache ab morn... Das würd mi gad sooooo aschisse! Bi langsam ächt am Aschlag nach denä Prüeffige und ha mi uf paar Freitäg gfröit.

11.06.14 08:30
littlefoot 

guete morge :)

taeboyana: hihi denn isch ja guet wenn so sichtschutz hesch :)

malinchen: nei das isch etz aber doof wenn de STV musch mache. häsch ja würkli no gnueg z tue
gueti idee mit de flipflops. ich han ebe allne gseit sie selled wedges alegge, wegem garte, und die wos de nid mached, tja selber schuld haha :)

me: gang etz d väsli go bringe zu de bluemefrau. liechti afäll vo bridezilla ha väseli pro tisch präpariert, wil sie ja nid all glich sind...hoffe aso echt dass sie das anebringt so id location z bringe (da machi mer weniger sorge) und das de verastalter die denn richtig uf d tisch tuet...aso wenn de eis zwei vertuscht werded, machts ja nüt aber so ungefähr setts scho stimme
de verastalter het uf mis mail gantwortet wo ich wegem wisswi gschribe han, und denn no weg tischplan (ich gäb em denn en grob zeichnete vo mir, nach sine erlüterige)..danke für den wein, werde ich so bestellen und alles weitere bei GELEGENHEIT haha luschtige cheib der. so vill glägeheit gits de nüm i 16 tag

ah und de isch chli blöd etz weg istanbul..bi devo usgange dass mini sis au chunt go hüete mitem mami, sie het semesterferie...drum hani de spötischt flug buecht am mittwuch und mir sind erst am 01:00 dehei. mis mami muss aber am do wieer schaffe, und sie muss ja no uf lausanne..mini sis het en job gnau ab dem tag.. etz mömmer no öper organisiere für die paar stund. d betreurin vo de kita wetti nid frage, die chunt ja scho am hochzit...hach wird etz chli doof, all mönd doch schaffe am tag danach und allzu viel wohned ja nid z luzern...hmmm.

Zuletzt bearbeitet am 11.06.14 08:32

11.06.14 08:54
malinchen 

@littlefoot: Ja es würd mi ächt gad chli närve wenn i jetz müesst zuesätzlech ga schaffe. V.a. hani mir gester no gad überleit gha die ganzi Wuche frei znäh wöu i so usbrönnt bi... I hoffe jetz eifach mal es geit ihre schnäll besser.
Hihi, i verstah di guet wägä de Väseli. I has mir ou überleit gha z mache... Aber has när lah si. I wot eifach de schnäll ä Kontrollgang mache im Resti bevor d Lüt ine chömä. Chöi ja Begründe, dass mir no wei Föteli mache oder so..
Ah mega doof wägäm hüete! Hesch kei Nachbarin oder Fründin wo füre Abä chönnt übere cho u när kei wite Wäg meh hät? Viel mache müesst sie ja äuä nümme, dr gröscht Teil vor Zyt si sie ja scho im Bett...

11.06.14 08:59
lil.lian 

Littlefoot
Ja genau han die Intenetsiite gmeint wo du gschriebe häsch :) Hmm susch gahni mal bi eus no in Aligro go luege, was die so für e Uswahl händ..
Hihi ja bi Glegeheit wierds no schwierig i 16 Täg zum das no zbespreche :) Hoffe es klapped mit de Tisch und de Blueme..
Oh voll doof wegem Flug und de Chind :( Ach.. Häsch kei Nachberin oder so wo chönti luege?

Taeboyana
Ou das isch würkli schad mit de Glasfläschli und Sösseli :-/ Han au mal no glueged zum anderi Sache z'bstelle vo Amerika, abr de Versand isch extrem tür. Fänd d'Idee no guet mit de Gwürzbar.. Oder susch zum Biispiel Gwürz i Weck-Gläsli zfülle, wär kei Möglichkeit? Will die sötisch ja eigendli no relativ günstig becho?
Han d'Vorlag no aglueged für d'Freudeträne-Nastüechli. Gseht no härzig us.. Tür-Ahänger (die wo mer bim Hotel an Türgriff chan anehänke) findi au no kuuuhl :)

Malinchen
Dämfall vill Glück mit de Prüefig hüt! Und dänn häsch es ändli hinter dier :)
Ohjee voll doof wegem schaffe.. :-/

11.06.14 09:00
Pfingstrose 

Gugus... Lahn glaub mis letschte Grüässli als unverhüratedi Frau da! Scho komisch! Haha! Ich bin momentan acht tüfeentspannt... Ich glaub bi mir chund das erst am Morge vo de Hochziit... Eusi To-Do-Liste isch geschrumpft uf ca. 3 Pünkt. Also keis Problem. Jetzt hani schön eusi Ehelich-Wohnig putzt und alles gwäsche inkl. Bettzüg dass mers eifach gnüsse chönd wenn mer hei chömed. Hüt fahret mer scho eimal zum Resti und bringet en sehr en grosse Teil... Den hani das Puff au gad chöne in Chiste verstaue und es geht picobello us.

Ich wünsche eu e super Ziit gnüsseds würklich! Das ischs A & O!

Bronccos & Claudilein... Wie gahts eu?????????

Sorry für de Ego Post! Ganz en schöne Tag!!!

11.06.14 09:55
malinchen 

@pfingsti: so cool dass no voll entspannt bisch und die letschtä Stund als unverhürateti Frou chasch gniesse! I wünsche dir scho jetz ä wunderschönä Tag!!! Das wird bestimmt super...

@me: GG hets ääääändlech gschafft d Getränkemänge bir Landi dürezgäh. Mir hei jetz für 95-100 Persone
- 20 Liter OSaft
- 135 Liter Wasser mit (i Getränkespänder fülle mir Hahnewasser)
- 102 Liter Bier
- 45 Liter Schuumwii

Das sött länge, oder was meinet dir?

11.06.14 09:58
Taeboyana 

Guete Morge

@Pfingsti: Wow das tönt ja würklech benidenswärt entspannt bi dir!! Du machsch das richtig. Gniess no die letschte Täg!

@malinchen: Ganz viu Glück für die letschti Prüefig, die packsch no!! Und de hoffi ganz fescht dass nid muesch Stv. mache. Die söu ganz schnäu wieder gsund wärde, damit du no chli chasch düreschnufe vorem HZ.

@lil.lian: Ja a so Weckglesli hani o no dänkt, aber d Seckli wäre äbe no cool wüu me se chönnt personalisiere, süsch müesst me de wieder no Etikette mache... und d Seckli chieme nid tüür. U so chönnt ou jede/i chli usläse was se gluschtet.

@littlefoot: Pff, gester isch nüt me gsi mit sünnele, pünktlech ufe Firabe isch d Sunne wäg gsi
Oh i hoffe dir finget e Lösig für euchi Kiddies, aber ja vielech e liebi Nachbarin oder so?

@me: Söui euch no üses Menu vorläse ? Mir hei vom Resti no dr Ablouf becho as Bestätigung und es tönt super.

Auso: Bir Akunft ir Location gits e Erbeerbowle (alkoholfrei), Moscato und Mineral (mir chöme ja bereits vom Apéro, drum nüt Grosses). När ds Menu:

Grillgemüseterrine mit Basilikumespuma
dazu Schangnauer Büffelmozzarella und Mesclunsalat
  
Gebratenes Redsnapperfilet
serviert auf einem Erbsenrisotto und Minzschaum
  
Am Stück gebratenes Rindsfilet an kräftigem Barolojus
begleitet von Orangenkartoffelpüree mit Salbei
auf Zucchetti-Dörrtomatengemüse
 
Dessertbuffet mit 8 Leckereien:

- Schokoladenküchlein mit flüssigem Kern
- Zweifarbiges Tobleronemousse mit Mangoragoût
- Joghurt-Mango-Terrine mit Papaysalat
- Erdbeer-Tiramisu
- Kalte Moscato d’Asti Sabayon mit Himbeeren
- Fruchtsalat in der Ananasschale
- Aprikosencrumble
- 3 Sorten Glacé:
Zwetschgensorbet, Pistache und Mocca
- Käseauswahl mit hausgemachtem Früchtebrot

Was meinet dir? Isch haut scho chli speziell, aber mir freue üs mega druf. Und für d Vegis und Nid-Fischässer organisiere mer e Alternative.

1 .. 480 .. 958 959 960 961 962 .. 980 .. 997
Location   malinchen   squishy   irgendwie   Pfingstrose   Janedoe   bstellt   Hochzyt   Iladige   Zuletzt   bearbeitet   würklich   Littlefoot   würklech   Hochziit   schaffe   richtig   gspannt   Taeboyana   Problem