| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 481 .. 959 960 961 962 963 .. 980 .. 997
11.06.14 10:08
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Mmmmmmmmmmmmhhhhhhhh... Hammer öies Menu!!! tönt würklech super und ou mega stimmig. U ds Desserbuffet isch ja ächt ä Troum. I bi mega heiku bim Dessert wöui eigetlech nid sooo gärn süesses ha, aber bi däm würd sogar ig 2-3 Sache finge woni nid chönnt widerstah.

11.06.14 10:28
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@malinchen: Ächt? Wow das freut mi itz gad Es isch drum nid so eifach weme so chli ghobni Asprüch het bimne Grossteil vor Familie, aber de glich für die angere ou nid es zu abghobnigs Menu wetti abiete. Jaaaa, ufs Dessertbuffet freui mi fasch am meiste Sie düe aus no so u schön arichte. I hoffe eifach, i mögi de bis denn no ässe und es heigi no Platz im Chleid

Wäg de Mängine bi eune Getränk bini leider sehr schlächt, aber weme überleit dass jedi Person e Liter Bier oder no chli meh cha trinke, sötts gloub guet grächnet si U was dir zviu heit, chöit dir ja när immer no bruche. Oder chöiters sogar umegäh?

@me: Ändlech, ändlech heisis hüt sogar vor IT härebracht, dass mi account itz ufe neu Name louft . Füut sech guet a.
Morn startet scho üse Tanzkurs! Hei itz afa mau 3x buechet e Afängerkurs, gad im Nachbardorf und chostet nur 60.-/Person. Mau luege ob das öpis bringt . Bi fasch echli närvös . Aber auzu unbegabt simer gloub nid. Was meinet dir, söui äch gad mini Hochzitsschueh alege? Das wär doch gad no chli e Glägeheit, zum se iloufe U we sie de abartig unbequem wäre, wüssti ämu de, dassi no es paar angeri mues bsorge

11.06.14 10:41
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Bir Landi chames när äbä ga umegäh was me nid het brucht. Fingi mega cool, drum hei mir gad det bsteut. We nid so viu übrig isch, chöi mirs ja guet ou säuber no bruuche. I finges o rächt schwierig wägem Wätter, das macht gloub scho no viu us... Wes mega heiss isch bruchts sicher viu meh Wasser aus wenns rägnet. Aber i dänke eigetlech ou dass mir so uf dr richtige Site si.

I finge öies Menu würklech super... Es spricht sicher ou Gäst a wo süsch eher eifachi Chuchi gwöhnt si, es si ja glich Sache wo me kennt.

Finges ä gueti Idee mit de Schueh! De weisch när würklech gad ob sie dr Härtetest bestöh wenn de guet chasch Tanze drmit...

@me: Vori si no gad üsi Pompoms acho. I bi zersch mega erchlüpft wöus sones chliises Päckli isch... Aber es fählt nix und sie gseh super us. Poste de später no es Foto uf fb...

11.06.14 11:44
nala05 

Re: Bräute 2014

morge mitenand! obwohl isch scho fast mittag

@lil.lian: mhh es bbq-menü! yummy! ich gsell mich glaub zur littlefoot bim hochzyt crashe ^^
candybar sache holi den glaub im dütsche, mini sis het gmeind im marktkauf grad bi de gränze hets e grossi uswahl. uf d farbe luege defür den nid so gnau, das isch mir z miehsam und mini lieblingsschläcksache sin alli rot

@littlefoot: ich bi hauptsächlig für d schwiiz und ängland, und no bizli für portugal (wäg de hübsche männer^^)
wen heschs kleid de bstellt? uf jj'shouse hani au no s eint odr ander kleid gseh wo mir würd gfalle
het alles klappt mit de väseli?
hm händ rkei notfall-babysitter? im schlimmste fall würdi trotzdäm die vo dr kita nomol froge, au wens chli doof wär.

@taeboyana: i mues ganz ehrlig sage *schäm* am afang hani au nid so richtig lust ka zum gross bastle, aber ihr do inne (wo halt eifach ächt die beste sin!!) hän mi mega agsteckt mit eurne idee usw.
oh jo klar 160.- für d lieferig isch scho rächt viil, so schad! aber das mit dr gwürzbar findi e super idee! so kas sichs jede chli sälber zäme stelle! es hets jo au nid jede gärn glich stark gwürzt ;) oder susch s einzig wo mir no i sinn würd ko wär sälber e gwürzmischig mache und i fläschli abfülle. aber i find gwürzbar e mega idee!
namensschildli finde mir au übrhaupt nid toll, mache au keini. aber wäg de tischordning, könntet ihrs so amerikanisch mache, mit so kleine papiertäfeli wo ufeme tisch am igang ufglegt sin und de jede zu sich an platz mitnäh könnt evtl? i suech nochr schnäll e foti, isch no schwer zum beschriebe!
yummy au eures menü tönt sooo toll! mega fein! bim dessert würdi uf jedefall au grad an tisch sitze

@malinchen: jo leider isch gescht efangs die ersti gsi, i ha de afang juli alli semester priefige, das sin de no 7 stück und mit däre block wuche nägst wuche fehlt no e wuche zum druf lerne, phu das wird mir no öbis. die gescht isch aber guet gange isch nur e freifach gsi, aber au die mien bestande wärde..
he super idee das de d flipflops widr zrugg bringe könntsch. hm i weiss immernoni so rächt.. i übrlegs mir no, ha jo doch no bizli meh zyt as du
ach herjee, i glaub i würd sage das du nid kasch stv mache, wils dir eifachzviil im momänt isch. besser as usbrennt ans eigene hochzyt!
viil erfolg a dr priefig!
ahno wäg de getränk, aso ihr wärdet jo euri gäst sälber sicher am beste kenne, aber bi uns könnti mir vorstelle wär s bier chli knapp, gg's family&friends sin bier sufer (jä nid trinker, sufer ) aber an für sich söt d liter-mängi sicher länge :)

@tanzkurs: stiiiiimmt! do könnti logischerwiis au grad mini schueh azieh drfür! aber goht das ächt mit wedges? oder sölli für e tanz e andere schueh no alegge? unsere kurs isch erst 2&1 wuche vorem hz, de ischs de scho fast zspot no e neue schueh zsueche.

@me: hüt gohts mir scho widr viil besser as gescht, danke für euri besserigs-wünsch. e kolleg het mir geschtr no gseit das är kolleginne het wo au scho zur iise infusion hän miesse go und däne isch drnoch au schlächt gsi paar dag lang i mues jo zum glück am fritig nid grad nomol go *grml* hoff de das sich mi körper bis den scho dra gwöhnt het.

11.06.14 11:51
nala05 

Re: Bräute 2014

ich bi jo e huehn! ha euch doch no öbis welle froge!
ha öbis uf pinterest entdeckt, und zwar hani nach originelle gästebiecher gsuecht für am obe und ha ez öbis gfunde as ersatz für e fingerprint am apero.
wie fändet ihr das?


d härzli dezueh hani au scho uf etsy gfunde:
https://www.etsy.com/de/listing/12453646...lz-herzformiges

und e rahme findet sich de sicher au schnäll.
was meined ihr wär das oder e fingerprint-bild besser?



@taeboyana:
ha paar bildli gfunde wo das wo i mein chli ilustriere:
http://www.pinterest.com/pin/264938390553172398/
http://www.pinterest.com/pin/440015826064233710/
http://www.pinterest.com/pin/166633254935272151/
http://www.pinterest.com/pin/322500023288910250/

Datei-Anhänge
woodenhearts_guestbook.jpg woodenhearts_guestbook.jpg (6x)

Mime-Type: image/jpeg, 41 kB

11.06.14 13:08
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Pfingsti
So schööön chasch dus jeze no richtig gnüsse!! Du machsch es richtig!!

Taeboyana
Ah so lässig mit em Hochziitstanz.. Chostets dänn für drü Mal CHF 60.- / Person? Dänn wärs sja würkli meega günstig.. Joah nimm doch d'Hochziitsschueh mit!! Dänn chasch gad mal luege wies mit dene gaht..
Ah no wege de Namenstäfeli, ich möcht eigendli eifach de Name uf es "Kraft Tag" druf schriebe und den das mitere Schnuer um d'Serviette umebinde.. Will susch die normale Namesschildli gfallemer weniger. http://www.pinterest.com/search/pins/?q=kraft%20tag

Malinchen
Wüsst jeze au nöd wege de Mengi vo de Getränk, abr guet chasch es retour geh!!
Gsehnd super us die Pompons :)

Nala05
Ha gad müese lache wege de Lieblingssüessigkeite wo alli rot sind. :) Ich möcht eigendli scho, dass alles farblich zämä passt . Hihi abr wenns nach mine Lieblingssüessigkeite wür gah, hetis nur SCHOGGI :))
Mier gfallt s'Bild vom "Gäschtebuech" sehr guet. Han au mal so öbis ähndlichs gseh gha: http://www.pinterest.com/pin/488992472013484013/

11.06.14 15:06
malinchen 

Re: Bräute 2014

@nala: i finde das Gäschte buech ou mega cool. Das chasch när ou guet irgendwo ufhänke und gseht sicher schön us wöu ou gstalterisch total unbegabti Lüt das schön härä bechöme. Mi Alptroum isch, dass me irgend es sälbergmalts hässlechs Bild bechunnt wo me när irgendwo ir Wohnig mues ufhänke.
Jaa, mir hei äbä ou viel fliissigi Biertrinker unter dä Gäst. Aber es chömä fasch alli mitem Outo, d.h. fasch jedi 2. Person mues no zur Abälocation fahre. U de gits glich fasch 1.5 Liter Bier für die wo übrig blibe. I möcht drum ou nid, dass die scho bim Apéro mega bächerä...
Oh nei, mega doof mit derä Blockwuche! I bi so froh dass mir scho afangs Juni prüeffige hei. Adr FH ischs immer so spät u scho haub im Summer inne und we WM/EM scho louft - gar nid ideal!!! Drücke dir d Düme dass alles guet louft!

@candybar: I möcht äbä ou dass d Süessigkeite farblech passe... Aber i gloub i wirdes nid schaffe. Rosa isch no rächt easy, aber grüen und blau gits nid so viel feini Sache. Wie viel verschiedeni Sache nähmet dir so?

@me: Jiiiiiihaaaaaa... i has gschafft mit denä doofe Prüeffige! Jetz gönni mir e ruhige Nami, liege chli ufe Balkon (i Schatte...) und am Abä gangi ändlech mal wieder is Training. Bi zwar scho all Wuche einisch gsi, aber das isch chli weni für mini Verhältnis. Jetz fröii mi richtig ufs spörtlä... Und mues ja de ou no i mis Chleid passe i 10 Täg.

11.06.14 15:37
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@nala: Findi ou e härzigi Idee mit däm Biud as "Gästebuech". Bi froh geits dir hüt wieder besser! Oh nei muesch gad no einisch e Iseinfusion mache am Friti?
Phu du Armi, no so viu Prüefige! Viu Glück und Durchhautevermöge!

@lil.lian: Ja die Craft tags findi ou u schön, aber wüu mir äbe ke gnaui Platzzuordnig (nur d Lüt ane Tisch, aber nid ane fixe Platz) mache, wird das schwierig... usserdäm überlegi mir de immer, dassme die ja zersch no mues häretue, was zuesätzlech Zit brucht, oder ds Retsi machts, aber ob die's de genauso mache wieme wett ? Brautzilla Alarm

@malinchen: Jeeeeh, itz chasches richtig gniesse, so cool! So cool wie die fröisch ufs Training. I ha hüt o, aber ehrlech gseit weissi no nid, wie mini Bei das söue schaffe Bi am Mänti mitere Kollegin 30 km vo Thun uf Bärn grennt und itz am liede bzw. mini Oberschänku... ja säuber tschuud, aber bi glich stouz heimer das Training dürezoge, bi no nie sone Strecki grennt.
Phu ja das Chleid, i hoffe eifach ou mega fescht, dasses mir de im Ougust no guet geit... i mache ja würklech mega viu Sport, u glich... weni so witer isse (u Wy trinke ) wie ide Ferie chunnt das nid guet!
Wäg de Süessigkeite, aso mir chäme gad paar grüeni i Sinn... Fröschli, suuri Zunge, Ringli, so Chätschgummichugle... eigentlech aus mit Öpfugschmack? Hihi mir hätte die perfekti Farbkombi fürne Candybar, aber mir mache keni

11.06.14 21:12
Sue87 

Re: Bräute 2014

Hallo dir Liebe

Taeboyana
Mmmmmmmm öies Menü tönt suuper!!!!

Nala
Mega härzig die Idee mitem herzl-Rahme
Gfalltmer mega und würdi gad mache!!

Malinchen
Öii Getränkuswahl tönt super! Mir hei ja o Getränk bir Landi dasmer ner chöi bruche wases
Brucht und de Rescht nehme si zrük;)

Me
Mir hei eeeeendlich d Sitzordnig definitiv:)
Und hüt sötti no ds letschte Hochzitsfoti becho vo üsne
Ghüratene Gescht de chani ner d Fotos usdruckt bstelle und no meh
Rähme sueche:)

I bi sooo am mitfiebere mit öich liebe Weekend-Hürate-Brütlis:)

11.06.14 22:40
sasileu 

Re: Bräute 2014

@lil-lian:
Joo das stimmt mitem Iphone gahts am beste zum Fotis verchlinäre,söts immer grad so mache
Wege de Herzli, jo jedi Person chunt so eis über, mir wechslet eifach ab, emal e grosses rots den e grosses wisses und uf Zetteli schriebema den in bronze de Name.Und denkt isches dasmers uf de Teller stellet.
Und bide Kircheheftli wüssema nonig so gnau was ineschriebe, wahrschinli eher so echi grob.
Wie gsehts bi eui so us?

@nala:
Danke für kompliment!

@littlefoot:
Euses Farbmotto isch nid rot-wiis....Eigentli isch alles sehr pink ghalte, also eifach die Blueme und so sticht die Farb use mit Rote Rose und Cremefarbige und drum bini den uf rot cho und willi denkt ha sust wers z’viel pink. Wasmer nachi zu eusem Motto gmacht hend sind Doppelherzli.

@malinchen:
Danke fürs feedback!
Hoff dini Prüefige sind no guet gange und hee glückwünsch jetzt hesches hinder dir.

@Taeboyana:
Hihihi, bi hüt au grad in nafnaf in Züri go luege. Und Kundekarte hani vo paar wuche au mal gmacht und grad momentan wieder es sms becho dasi rabatt ha.

@All Chairfactory:
Also, bi mir het sich jetzt ganz spontan ergeh, dass euses Resti für de Summer sich neui massagfertigi Stuhlhusse macht und so wies usgseht duet er sogar für eus au pinkigi Schleifene bsorge, also bruch ich eigentli nuna Tischläufer, willi glaub die sind deht au günstiger als wo anderst.
Bstelle würema negst Wuche, also abem Mäntig.Also chönders eui au na guet überlegä.
Wielang dases gaht weissi nid, bstelle würemas a mini Dütschi Lieferadresse zum Zoll und Lieferköste spare. Also wirds sicher nid e mengi koste.

 1 .. 481 .. 959 960 961 962 963 .. 980 .. 997
Iladige   squishy   bearbeitet   Littlefoot   würklich   Zuletzt   Janedoe   Pfingstrose   Taeboyana   irgendwie   würklech   malinchen   bstellt   gspannt   Hochzyt   richtig   Problem   Location   Hochziit   schaffe