Bräute 2014 |
|
1 .. 483 .. 964 965 966 967 968 .. 983 .. 997
|
|
|
|
|
|
16.06.14 07:20
Fanny87
|
Re: Bräute 2014
Danke liebi Pfingsti für dä schö Bricht! es tönt würkli eifach wundervoll und mit jedem Bricht wo ich do ine läse freu ich mich no meh uf üses Hochziit :-)
Ich wünsch eu vo herze alles Liebi und Gueti ufem gmeinsame Weg und hoffe, dass ihr no lang uf de Wolke 7 schwebe werdet ;-)!
Freue mi au scho uf nomeh Fötteli *hihi*
|
|
|
16.06.14 08:08
malinchen
|
@Pfingsti: Merci viiiiiiiel mal für dä wunderschön bricht!!! Dir heit ja würklech ä perfekte Tag gha. Jetz bisch Mrs. GG, wie füehlsch di so? I wirde fasch chli nervös weni das so lies...
@squishy: haha, das gseht super us!!!
@me: I gloub GG und ig si die wo no am wenigste nervös si. Um üs ume si alli scho mega am hypere... D TZ vo GG isch mega chratzbürstig ir letschti, mir wüsse nid rächt was los isch. Ob sie nur nervös isch oder ob mir ihre irgendwie si ufd Zähe gstange. Mir hei ihre drum jetz ou gad gseit, dass sie am Fritig nid bruuchi cho z häufe bim Ufstelle vom Zält und Apérolocation zwägmache, mir si eh gnue Lüt und wenn sie so gnärvt isch, söll sie sich lieber dehei erhole und am Samstig när wieder parat si. Am Weekend hei mir paar Pünkt uf üserä To-Do-Liste chönne abhägle, es blibt no:
- Kleid abholen (hüt Nami - fröie mi sooooo!!! ) - Mango-Sirup kochen (muesi ou hüt mal afah...) - Torte fertig dekoriere (mache ig mit mire Bestä am Fritig morge, de chöi mir se när gad id Location bringe) - Banner candybar, sirupbar, karten - Chalkboard Kircheneingang - Wegweiser - Tanz üben (wei mir jetz jede Abe no mal chlei... ) - Kirchenheft drucken und fertig basteln - Ablauf mit Andrea besprechen (mir telefoniere morn abä) - Ikea: Kerzen kaufen (morn, i hoffe es blibt bi de cherze! ) - Flipflops kaufen - Böxli für Trauversprechen - Floristin anrufen bzgl. Brautstrauss und Anstecker (mir sötte die eigetlech am Fritig ga abhole, aber da sie sowieso chöme d Chille cho dekoriere söue sie die doch ou gad liefere. GG's Eltere wohne ufm Wäg.)
Jep, das isch aues... Gar nümme so viel und ds meiste isch schnäll gmacht. I mues nur no morn morge schaffe und süsch hani die ganzi Wuche frei. Hoffe i cha de no chli ga bade und sünnele...
|
|
|
|
16.06.14 08:35
Fanny87
|
Guetä Morge alli :-)
@ Pfingsti: da isch doch s allerschönste wenn mer chan sägä das mer nix anderst wür mache im nochhinein. somit hend ihr jo alles guet gmacht! hesch etz ferie? oder scho wider am schaffe?
@malinchen: es nöööööcheret :-)! isch super wenn ihr nonig nervös sind unds ruhig chönd agoh. glaub da wird bi mir denn mol anderst sii... du dörfsch dis kleid hüt go abhole und ich miis am mittwoch go abstecke :D
@all: dörfi froge was ihr bi de Liederheftli alles drii gnoh hend? dä ganz Ablauf oder nur Lieder? ich wird üses diä Wuche mitere Kollegin gstalte und bi mir chli am überlegge wiä fescht ich id Details will goh..
Ich will mir Müeh geh dasi endli mol chli meh im Forum chan mitschriibe. dur das, dases bi üs au immer nöcher chunnt hani denki au meh zverzelle oder froge :-)!
liebi Grüess und en guetä Wuchestart allne!
|
|
|
|
|
|
1 .. 483 .. 964 965 966 967 968 .. 983 .. 997
|