| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 484 .. 965 966 967 968 969 .. 983 .. 997
16.06.14 08:54
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Pfingsti
Ville liebe Dank für din wundervolle Bricht!! Es dönt würkli nach eme perfekte Hochziit :) Es dönt so schön, wenn du vo dim Maa schriebsch!
Und es gaht mer glich wie de Fanny, je meh Bricht ich läse, desto meh froi ich mich uf euses Hochziit..
Ja dini Blueme sind würkli de hammer!! Mega schön!
Dönt scho gad nach nüt bi de andere Hochziit :-/ Und das mit de Bemerkige vom Farbkonzept vo eune Gäsch isch würkli lustig :)
Bisch jeze wieder am schaffe? Oder häsch no chli frei?

Malinchen
Dänn isch ja jeze guet, wies usecho isch mit de Arbet.. Finds nett vo de Dozentin wie sie das jeze reglet.. :)

Squishy-fishy
Woww da häsch ja würkli zuegschlage mit de Möbel :)

Fanny
Ich glaub mier werded eifach d'Lieder inetue is Liederheftli..

Me
Am Friitig bini no anere Bastel-Party vo Gonis gsi. Han so Stempel-Buechstabe kauft zum mini Wimpel z'mache.. D'Buechstabe sälber sind zwar nöd so gross, abr ich lueg mal wie das klappt und zur Geltig chunt.. De Jute-Stoff hani nämli au no bstellt und de hani diheime :) Dänn machi mal en Basteltag mit minere Schwöster..
Dänn simer am Samstig no anere Hochziit gsi. Aaach es isch so schön gsi und s'Brutpaar isch so härzig gsi :). Sie händ au voll die härzig Tischdeko gha. Sie händ mit Konservebüchse Chrone gmacht gha und dänn d'Blueme iegstellt. Und als Namenstäfeli händs so chlini Schachteli gha mit sälbergmachte Praline.. Und de glich DJ wie d'Janedoe händs gha .

16.06.14 08:56
Fanny87 
Re: Bräute 2014

@malinchen: ich fänd dä gedanke zum di englische lieder in düütsch übersetze äbe au no läss. und was sicher drin wird sii sind diä 3 lieder wo mir denn alli zämä singe werdet. det müends jo de text chöne abläse ;-)! und was au fix isch isch s nastüechli woni möcht uf de erste siite. wiä hesch du da gmacht? ich han denkt mir nehmet wohrschindli als "umschlag" chli es festers papier woni denn miteme Cutter chan zwei schlitz drii mache und döt drii denn s nastüechli ineschoppe ;-)!


bin grad bitz trurig. ufgrund vo mim Job hani grad erfahre dass vonere bekannte (kenn sie nöd uhh guet, isch ä kollegin vonere kollegin..und die hend glaub kei kontakt meh) dä maa gstorbe isch. 83er johrgang und sie hend zwei chlini chind :-(. will mir gar nöd vorstelle wie schlimm sowas isch :-( :-(.

16.06.14 08:59
littlefoot 

Re: Bräute 2014

guete moorge :)

pfingsti: wow so schön din bricht !! häsch wunderschön usgseh .) tönt würkli emotional, und isch nid mal chile deby. das freut mi natürli grad
ha lustig wegem farbkonzept. das andere hochzit tönt ganz schlimm, all farbe gmischt aso ich han ja au nur ca 5 väseli pro tisch mit schleierchrut und de rose guet ei hortensie isch no deby

malinchen: uuu nüm lang :)) d liste chürzt sich. :) echt de hit das zelt, so lieb mitdenkt

me: hend am weekend all playlists fertig gstellt ! mir hend eifach so mega cooli musig :) ich ha ja gar ke zit öpis anders z mache als musig lose und tanze haha :) fürs apero hemmer so chli reggae, dennchli soul und danach rnb (au u alti songs, freu mi). bim esse denn so temptations, *** WERBEVERDACHT*** gaye usw, und au es paar schnulzene :) und denn bi de party hemmer alles chli aber scho eher hiphop laschtig. tja das isch halt eusi musig
denn het mi GG am sa no es gilet, es hemdli, e flüge und schueh gfunde. mega sexy het er usgseh i dem lade chli james bond like, alles schwarz und s wisse hemdli. mega.
mir hend eus jetzt entschiede dass mer die persönliche text doch nid mached. mir hend denn plötzli denkt, was isch wenn gwüssi lüt das det lesed und vergliched, bi paarne isch es denn nid so emotional..mi GG wett gern doch vielle prune ifülle. isch au ok. denn schribemer halt nur es danke ufs fläschli ohni näme und so isch es für eus und all eifacher ohni sitzordnig (hemmer ja eigetli welle), nur tischordnig. jetzt gits de halt nomal es chalkboard und tisch musi luege wie ich die mit de nummere aschribe. het no so chlini holzrondelle
ich luege jetzt überall s wetter nache und leider isch überall räge agseit. därf ja nid wahr si

16.06.14 09:07
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Fanny: Oh das isch ja truurig... Min Papi het au so öpis schlimms gad letschti verzellt. En Kolleg vo ihm 35 jährig isch eifach d Stäge abegheit und het irgendwie en Schädelhurriiss gha und isch jetzt gstorbe. D Frau im 8te Monet schwanger. So tragisch... Isch mer gad mulmig worde.

Littlefoot: Wegem Wetter musch dir doch no kei Gedanke mache... 11 Tag Vorschau isch doch nöd präzis! Übrigens hets bi eus Gwitter für de FR azeiged. Ich han KEIN Tropfe wasser gshe bis am 3 am Morge. Mach der kei Sorge! Suscht hender s meiste greglet? Fotograf, Musig... Tutti quanti...

Claudilein, Broncos, Samu und Pfingsti... Ufatme mir sind nüme im Countdown... Hihi! Fast e bizeli wehmüättig wenn mer weiss wie schöns gsi isch.

Aber die andere sölled ruhig wüsse wenn sie drah sind.

5 trixli
5 munggi87
5 angyyy19
5 malinchen
11 littlefoot
12 Pricana
19 laprincipessa
19 Talu
26 Dusty
33 squishy-fishy
46 nala05
47 mystera
47 FrauNussbaum

16.06.14 09:19
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Fanny: Mir hei d Lieder wo mir mit allne singe äbä us em Chillegsangbuech. Drum hei mir die Texte ou nid brucht... Mir hei när eifach gschribe, dass sie gärn dörfe mitsinge, es si eh lieder wo me kennt. I ha zersch ou wöue eifach mitem Cutter zwei Schlitze schniide woni ds Nastüechli när düresteckä. Aber ha gfunde dass das när inne doof usgseht wenn no so ne Teil Nastüechli det isch. Drum hani jetz eifach e Streife farbigs Papier gnoh woni umds Nastüechli ha gfaltet und när so drufkläbt.

Oh nei, die Armi!!! I gloub das chame sich nid vorstelle wie das isch... Vor churzem isch ou gad dr Maa vonere Bekannte ganz plötzlech gstorbe, dä het dr gliich Jahrgang gha wie mi Papi (also nid mega alt) und ihri Tochter hüratet im August. I gloub da möcht me würklech am liebste alles abblase...

@Littlefoot: Ah cool... Da sit dir ja scho mega vorwärts cho! I verstah was du meinsch wägä de persönleche Texte fürd Gäst. Mir hätte so öpis zersch ou wöue mache, aber bi deunä hätte mir när glich gar nid so gwüsst was schribe... Ooooh, ds Wätter veränderet sich garantiert no bis denn! (Eifach nid vor nächscht Samstig!!!! ) Positiv dänke... Und wenns rägnet wirds sicher trotzdäm ä wunderschönä Tag!

16.06.14 09:34
dandi78 

Re: Bräute 2014

*reinschleich*

liebi pfingstrose

danke vöu mou für dä tolli bricht. tönt nachere traumhochzit!
gratuliere euch ganz härzlich zu ma und frau und wünsche euch alles gueti für euchi gmeinsami zuekunft.

mir hei am samschtig e schifffahrt gmacht ufem hallwilersee. de hei mer e hochzitsgsellschaft gse bi der seerose. ha zerscht gmeint, dass dir das chönntet si. woni de aber d'brut gse ha hani gwüsst, dass dir das nid sid. Du hesch VIEL s'schönere Chleid als die Brut woni gse ha. ;-) Esch no witzig, dass du das wäge der Deko gschriebe hesch. Mir hei der Hochzitsgsellschaft ihri Namenschärtli gse. Das si au so Filzhärzli gse. Und was du beschriebsch, passt irgendwie zur Gsellschaft und zum Brutpaar wo mer gse hei. Hi hi. So sind d'Gschmäcker verschiede. :-)

*rausschleich*

16.06.14 09:43
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Dandi: Danke dir viel mal für d Glückwünsch! Isch so schön!

Hihi! Ja so isches da stecked hald Mensche und Kulture dehinter. Isch ja au guet. Den chans jede mache wie er wott! Mir hend ja am FR ghürated! Freitag der 13. :) De Hallwillersee isch würklich en Traum... Mir würdet gern mal i de Richtig zügle. Wer weiss!

16.06.14 09:54
Fanny87 
Re: Bräute 2014

@malinchen: ah das isch natürli au ä gueti Idee zums mit ämä farbige papier mache und den ufliime. mues denn mol mit dä kollegin aluege..sie isch viiiiel kreativer als ich denn chunnt da sicher guet ;-)

jo so sache sind würkli uuh trurig und ich denk denn amig immer hoffentli passiert mir niä sowas schlimms. und zum glück weiss mer jo nöd im voruus was eim s lebe no alles bringe wird..


@pfingsti: bide Schagge und bi mir sinds etz no 68 täg..falls dä countdown nochli möchtsch ergänze ;-)

16.06.14 09:55
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Guuätä Moorge iihr Tolle

Pfingstrose: Wow, danke für dä unglaublich schön & romantisch Briicht! Solang han iich darfe an diiner Planig teiilha und jetzt isch es sowiit! Du biisch Mrs GG!! Gratuliiere diir und diim Maa! Es isch so schön, z'lese, wiiä iihr euen Tag hend chönä gnüsse! Giits nüd bessers, wiiä dass ä Bruut eu kopiiert
Witzig, dass d'Lüüt denket es isch "Zuefall" dass alles gliich isch. Isch aber au es schöns Kompliment, wenn's iihne uffalt, denn lohnt siich d'Müäh so richtig!

Fanny: Das isch wirkli ganz ä truurigi Gschicht. Cha guät verstoh, bringt diich das zum Nadenke.

Littlefoot: Tapfer wiiä du diin GG in "leschter Sekunde" s'Hemli und Gilet losch poste Ich ha miim GG scho im Januar Druck gmacht! --> Totally Brautzilla!!
Kopf hoch! s'Wetter isch kaii gnaui Wisseschaft. Da chan no ändere! Und wenn's regnet, du und diin GG machet das wiider weg, iihr strahlet denn vor Froiid stärker wiiä jedi Sunne!

Malinchen: Hihi Jetzt gots Schlag uf Schlag. Chum het ein Bruut ihres Fest gha. Chunt dii nöchst dra. Und dii nächst bisch du! (also vo dene wo regelmässig schriibet ) Und iisch so schön zum lese, dass siich alli froiiet und nervös siind und mit eu fiieberet! I wünschä diir ä suuper leschti Wuche vorem Fest!

Me:
Ich bin am Friitig miin neue Pass go bstelle. Denn het ii sölle unterschriibe mit miim neue Name. Und ii ha nu so denkt: "Miischt, ii ha ned güäbt!!" Und denn han ii dä noii Name eiifach normal hiigschriibe Diiä Unterschrift chan also jede fälsche Aber scho in 5 Tag wiird mii neue Pass in Rorschach bereiit sii und uf unseri Trauuig warte
Denn sind mir am Samstig zum Bluämälade. Ihr glaubets nöd, diiä het wölle 2500.- Miir hend nu so guggt und gmeiint und hend gschwiige. Irgendwenn han ii alle Muät zeme gnoh und gsaiit, dass sägi viiiiel viiiiel z'tüür. Sii het gmeiint, sii chönt versuächä d'offerte günstiger machä und mir hend gfunde ok. Sobald mir dehaii gsii sind, hend mir aber binere andere Floristin dä Termin abgmacht und d'Offerte abstellt.
Am Abig hend mir uns mit dä Organistin troffe. Zu Innelaufe wott iich klassisch dä Hochziitsmarsch (also ned dä Dütsch sondern dä ander... ) und zum usselaufe spiielt sii jetzt Klänge der Freude von Elgar. Sii hets und einmal vorgspiielt mir hend gsaiit, ok. Und guät iisch gsii
Und am Sunntig han ii graui Haar bechoh. Tanzlehrerin het welle, dass mir ihre sägät, zu wellem Liied mir tanze möchtet. Und ii ha gsuächt und gsuächt und ii bii eiifach nöd fündig worde. Bii richtig hässig gsii, dass nixx giit, wo miim Gschmack entspricht... Ha mii GG doof alooh und denn, zagg het er gnau gwisst welles mir nehmet
https://www.youtube.com/watch?v=xwsYvBYZcx4
Und obwohl so viiel lauft, wiird To-Do-Liste grösser statt chliiner So wiirds eiim nöd langwillig, oder?

Jetzt gang ii an Schnuppernamittag in Kindsgi. Hoffentli sind d'Eltere nett. Aber im Moment bin ii nonig so nervös. Da isch doch schomol öpis

Hebet all en guätä Tag <3

16.06.14 10:53
munggi87 

Re: Bräute 2014

huhu zäme bi immer chli am mitläse do inne :)

@pfingsti uii di bricht das dönt würkli nachemene super tag ----- > überigens härzlichi gratulation

uiii danke für de Countdown ui läck 5 täg hilfe machtmr grad chli angst ou weni weis dasmer eigentli noche si usert turte woni no mues fertig mache deko isch aues parat so dasise am fr cha dekoriere u is resti bringe... itze weti de grad a fo bache für üsi schnousi seckli sprich es git
kokos makrone
zürinüss ;)
schoggiringli
natürli aues i chli format u de chömesi es seckli über mit dene dinne u use mit bängeli umene schmätterling u es dankes schiudli dranne..

aso i bi am bache...

 1 .. 484 .. 965 966 967 968 969 .. 983 .. 997
Location   irgendwie   Littlefoot   Janedoe   bstellt   richtig   Problem   gspannt   Zuletzt   schaffe   Pfingstrose   würklich   würklech   bearbeitet   Hochzyt   Taeboyana   malinchen   squishy   Iladige   Hochziit