Bräute 2014 |
|
1 .. 49 .. 95 96 97 98 99 .. 548 .. 997
|
|
|
12.02.13 16:36
Cristina89
|
Re: Bräute 2014
Hallo Super, dann bin ich nicht die einzige, die so früh heiratet.. Im 2014 sind wir im 10 Jahr;) Also das 7. schon überstanden.. Also die Location habe ich schon, Kirche (auf dem Berg, auf dem die steht, sind wir zusammen gekommen)auch, und Auto auch... wir heiraten im Park meines Arbeitgebers. Der ist sehr alt und wunderschön.. habe mir so gedacht mit Festbänken unter den alten Bäumen und im Pool die Schwimmkerzen:-) Hat jemand damit Erfahrung? Ich will eine Band wie QL, kennt jemand eine gute? habt ihr schon alles gebucht? Grüsschen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12.02.13 17:34
Cristina89
|
hey! Danke för eui Antworte! Ja ebe Bend esch secher düür.. sust nehmi so egend e Schüelerband haha.. i wott ned sone perfekti Hochset.. dHauptsach esch alli hends guet und es werd lustig.. för wens regnet hani au scho e Option: de Kolegin eri Eltere hend gad e neue Burehof bouet am Waldrand ganz elei stohter.. de wöremers dete ede Schüür mache.. het au neui Sanitäralage und secher na ke Spennhoppele;) haha... haha jo chunt drufaa wo de Arbetgeber fo dinere Schwö esch?=) und i wott so lustigi Partyspeli.. keneder welchi? und wa machi em Park wege WC? me hend det ke WC?! und festbänk wo bellig? I mache glaub e Sou ade stange und Huen för die andere..haha.. oder we hend er das gmacht? machet eui Männer vell? mine schrekts ebe au chli ab, we mech selber au.. das alles organisiere.. und er wott silbrigi reng und i gold.. i fende gold ghört eifach dezue sust gsehtmer jo gar ned das en ehereng esch..ned?! haha egendwie fröimi uf mis hochset aber es werd secher es huere chaos..
küssli!
|
|
|
12.02.13 17:36
Cristina89
|
Ajo scheiss dband wot jo au ässe.. i ha mou chli grechnet weg de lüt.. i wott eiegndli ned so vell aber me send ez scho be 67 förs fest und 120 för e apero.. esch da vell? und wa hend er för es budget? i ghöre do irrsinnigi zahle.. 30-50'000 för 60 lüt fendi egendwie scho heftig! för da schaffemer mol es johr..!! määh
|
|
|
|
1 .. 49 .. 95 96 97 98 99 .. 548 .. 997
|