| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 49 .. 95 96 97 98 99 .. 548 .. 997
12.02.13 16:34
malinchen 

Re: Bräute 2014

Hallo Cristina! Härzlech willkomme bi üs! =) Mir hei ou aus erschts ds Datum gha... När hei mir besprochä weli Location das mir cool fändä u si es paari ga aluegä. D Chill und ds Apéro hei mir, aber für am Abä hei mir bis jetz no nüt passends gfungä... (ömu nüt wo beidnä gfallt) I würd mau chli mit dim GG besprächä was dir öich vorstellet u när es paari ga aluegä. Isch sicher guet wemä d Locations früehzytig reserviert, de chasch när alles anderä chli glassä näh...

12.02.13 16:36
Cristina89 

Re: Bräute 2014

Hallo
Super, dann bin ich nicht die einzige, die so früh heiratet..
Im 2014 sind wir im 10 Jahr;) Also das 7. schon überstanden..
Also die Location habe ich schon, Kirche (auf dem Berg, auf dem die steht, sind wir zusammen gekommen)auch, und Auto auch... wir heiraten im Park meines Arbeitgebers. Der ist sehr alt und wunderschön.. habe mir so gedacht mit Festbänken unter den alten Bäumen und im Pool die Schwimmkerzen:-) Hat jemand damit Erfahrung?
Ich will eine Band wie QL, kennt jemand eine gute?
habt ihr schon alles gebucht?
Grüsschen!

12.02.13 16:42
nisliker 

Re: Bräute 2014

hallo cristina89 da habt ihr ja schon einiges bezüglich der band. wollte auch eine. uns ist es aber zu teuer. hier meine Favoriten:

www.chautauqua.ch
www.yourliveband.ch

12.02.13 16:43
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

hey cristina, herzlich willkomme!
mier hürated au am 24.5.14
de ort wo du wottsch hürate tönt wie de arbetgeber vo minere schwöschter...

Zuletzt bearbeitet am 12.02.13 16:45

12.02.13 16:44
nisliker 

Re: Bräute 2014

@kleinefeder juhuuuuu toller jahrgang

12.02.13 16:57
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Cristina... und was ist wenn es regnet...? Sorry, bin nicht gern der Spielverderber, aber daran sollte man doch frühzeitig denken... Und im Mai könnte es immer noch recht kalt werden. Natürlich auch recht warm, aber trotzdem...

12.02.13 17:11
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Willkomme@Cristina! Tönt cool mim Park! Würd eifach luege as dr e Option heit für wes rägnet oder wes spöter am Obe chalt wird.

No zur Versicherig: has oh scho in Erwägig zoge, aber het no Zit, wil si eifach es Johr gültig isch und mir si jo no meh als es Johr vom HZ entfärnt. Bi aber nonig sicher. Einersits sis "nur" 70 franke vergliche mit allem andere wo mr usgä fürs HZ, anderersits isches scho chli dr Tüfu ad Wang gmolet, wenn me sich für die paar Fäll absicheret, wo de oh würklich abdeckt si. aber mau luege, was mir im Auguscht de drüber dänke.

@Band: Das hätt ig ja oh mega gärn gha! Isch üs aber ztür gsi. Ha uf artisten.info gluegt, dert hets aube so Richtprise gha, 2000.- muess me sicher rächne und de choschtets Ässe und Trinke für ne Band natürlich oh nomau 5 (oder wie vil si de si) mau meh als für ne DJ Drum investiere liebr chli meh ine DJ und chöme glich billiger wäg.

12.02.13 17:33
malinchen 

Re: Bräute 2014

Ja sonä Gartähochzyt wär scho mega cool... Aber mir isch ds Risiko ds gross wägem Wätter, obwohl mir ei Monet später am 21.6. hürate. Mir hei bim Apéro d Option dasmes dussä chönnti machä wenns schön isch. Aber wär weis, wenn mir no lang kei Location fingä wird de ds Zält glich no wieder ä Option... ;-)

Am Weekend het mi Brüetsch so zum gspass gseit, mir chönntä ja es Openair-Hochzyt machä. Mi GG und ig si sitem Teenie-Alter fliissigi Openairgänger... Mal luegä, d Idee wär scho no luschtig. Aber äbä, wenns när rägnet weisi scho gad es paar Gescht wo nid "amused" wärä wenn sie när no müesstä dussä si und imnä Zält schlafä...

@Band: Mir wettä ä Band wo währendem Apéro spielt. I ha zum Glück es paar Kollegä wo Musig studierä, drum bechömä mir sicher es paar fähigi Lüt zämä wo nid allzu viel wöi drfür. Am Abä hei mir när ou ä DJ, aber das si alles Sachä wo mir de ersch chöi definitiv organisierä wenn mal ds "Grobkonzept" steit...

12.02.13 17:34
Cristina89 

Re: Bräute 2014

hey!
Danke för eui Antworte!
Ja ebe Bend esch secher düür.. sust nehmi so egend e Schüelerband haha.. i wott ned sone perfekti Hochset.. dHauptsach esch alli hends guet und es werd lustig..
för wens regnet hani au scho e Option: de Kolegin eri Eltere hend gad e neue Burehof bouet am Waldrand ganz elei stohter.. de wöremers dete ede Schüür mache.. het au neui Sanitäralage und secher na ke Spennhoppele;) haha...
haha jo chunt drufaa wo de Arbetgeber fo dinere Schwö esch?=)
und i wott so lustigi Partyspeli.. keneder welchi? und wa machi em Park wege WC? me hend det ke WC?! und festbänk wo bellig? I mache glaub e Sou ade stange und Huen för die andere..haha..
oder we hend er das gmacht? machet eui Männer vell? mine schrekts ebe au chli ab, we mech selber au.. das alles organisiere..
und er wott silbrigi reng und i gold.. i fende gold ghört eifach dezue sust gsehtmer jo gar ned das en ehereng esch..ned?!
haha egendwie fröimi uf mis hochset aber es werd secher es huere chaos..

küssli!

12.02.13 17:36
Cristina89 

Re: Bräute 2014

Ajo scheiss dband wot jo au ässe.. i ha mou chli grechnet weg de lüt.. i wott eiegndli ned so vell aber me send ez scho be 67 förs fest und 120 för e apero.. esch da vell? und wa hend er för es budget? i ghöre do irrsinnigi zahle.. 30-50'000 för 60 lüt fendi egendwie scho heftig! för da schaffemer mol es johr..!! määh

 1 .. 49 .. 95 96 97 98 99 .. 548 .. 997
Hochzyt   gspannt   Taeboyana   würklech   irgendwie   Zuletzt   malinchen   squishy   Location   Iladige   Hochziit   bearbeitet   richtig   Littlefoot   schaffe   Problem   Pfingstrose   bstellt   würklich   Janedoe