| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 485 .. 968 969 970 971 972 .. 985 .. 997
17.06.14 15:25
Broncos 

Re: Bräute 2014

Jaa und den isch au scho gli d Turte ufgfahre worde. Sie het echt super usgseh, aber woni uf de obersti Stock glueged han, isch de Caketopper eifach ned det gsi. Ich han den zimli verwirrt nachegfragt und die vom Hotel hend gfunde, es sig keine gliefered worde. Naja, ich han mer vo dem min Superlune ned verderbe lah und mir hend den d Turte doch agschnitte und grad i dem Moment chunt d Chefin, sie heg de Caketopper glich gfunde. So isch eigentlich fast no besser gsi, den de Caketopper het no viel meh beachtig übercho, weder wenn er nur eifach druf gsi wär. D Turte isch sehr fein gsi. Eigentlich wär währed em Dessert e Flamenco uftritt vode Fründin vom TZ plant gsi, aber sie het sich churz vorher en Zerrig gholt gha und drum ned chönne tanze. Isch aber ned so schlimm gsi, so hemer no chli meh mit de Lüt chönne rede. Nach em Dessert bini den nomal schnell mit mim GG uf s Zimmer und ich han s Chleid vom zivile und Ballerinas agleit. S andere isch zwar super bequem gsi, aber langsam hani gnueg gha vo dem viele Stoff und ständig müesse luege, das mer niemer druf staht. Zrugg im Saal sind den alli ledige Fraue füre gruefe worde und will mir so s erst Pärli im Fründeschreis sind wo hürated sind das einigi gsi. Ich han den de Bluemestruss gworfe, was gar ned so eifach gsi isch, will er en lange Schweif gha het und d Decki ned so höch gsi isch. Hans den aber glich gschaft und mini Kollegin, woni im August den Trauzügin bin, het ned gfange. Het also super passed. Anstatt das d Mädels abgsesse sind, het de TM all Lüt ufgforderet sich um d Tanzflächi z versamle. Mir hend den üse Tanz zu Happy gmacht und d Lüt sind voll mitgange und hend s ganze Lied dure mitklatscht. Mir hend den de DJ agwiese gha, nachher grad es fetzigs Stuck z spiele, will mer den hend welle das d Lüt tanzed. Mir hend aber überhaupt kei Ahnig gha, wie d Lüt druf reagiert. Aber es isch echt super gsi, mir hend den eifach all zu üs gwunke und es sind praktisch all sofort cho und hend agfange tanze. Vo den a isch bis am halbi 3duretanzed worde und es sind echt uu viel Lüt bis zum Schluss blibe. Ich bin den so froh gsi, hend mir es Hotelzimmer gha, so hemer nur no eimal müesse umtrole und sind im Bett gsi.
Es isch also echt de schönsti Tag i üsem Lebe gsi, mit so viel Idrück und Emotione, und es chömed mer immer wieder anderi Sache i Sinn, ich chönt no eewigs wiiterschriebe, aber ich glaub ihr hend scho gnueg zum lese :P

17.06.14 15:31
littlefoot 

Re: Bräute 2014

broncos: haha du bisch die geilscht. en meega super bricht. ich bring das nie so detailliert ane es tönt so wunderschön, eifach alles perfekt. ha müsse schmunzle wo du gseit häsch sigsch mitem GG is zimmer aber de hani gläse dass di umzoge häsch. chamer vorstelle dass es lästig isch mit dem chleid, wetsch ja schliesslich nid dass es komplett kaputt isch.
bisch en wunderschöni brut gsi und ich wünsch eu ganz vill glück.

17.06.14 16:07
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Broncos
So en super Bricht!! Es dönt würkli nachere suuuper perfekte Hochziit!!
Und au so schön hät alles mit de Bänd klappet und dass es für eu so perfekt gstumme hät!!
Gratuliere eu nomol ganz herzlich!! :) Bin gspanne uf wiiteri Fotene

17.06.14 16:13
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Broncos! Meine Worte!!! Es chund gad alles wieder ufe! Es tönt perfekt wie ihrs gha hend und du hesch so hübsch usgseh! Ich verstahn 100% was du meinsch mit lönd alles hinter eu! Mer chan sich das vorher nöd vorstelle. Es isch en TRAUM!!! Nomal alles gueti für eue WEG! Wahnsinnig! Just married... ;)

17.06.14 16:18
Fanny87 
Re: Bräute 2014

ohhhh danke vielmol für dä superschön bricht. hanen natürli grad sofort gläse :-)! es tönt würkli eifach perfekt und ich wünsche eu vo herze, dass das Gfühl no langlang anehebet!!

17.06.14 19:54
munggi87 

Re: Bräute 2014

@ littlefoot jaaa ha mini seckli gmacht ha ca . 2.5h gha u si u. Die 15 bläch gsi
Aber du bisch jo ou chli am bastle;)

@ bronco jööö dönt nachemene super tag gratuliere u wünsche ou öich aues gueti

Me aso ehh jaaa es got no knapp 3 täg hmm bi hüt no mau mini hoor go noche färbe u ougsbraue zupfe da i immer sooooooooo rot bi!!
U morn muesi turte mache mit de füüuig u das die cha düre grüre für am fr zum mit fonda überzie u usdecoriere... Us mami het am fritig ou no geburti u i ha nüt fürse:(

17.06.14 22:20
Fara 
Re: Bräute 2014

Yo!

Nur churz... Min Verkaufsthread isch also jetzt online.

http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...ead-10_663.html

Liebi Grüess
Fara

17.06.14 22:26
Fara 
Re: Bräute 2014

Ach... Und no e chlini Frag. Mir planet bald mal eusi Ferie im Summer.

Würded gern uf Südfrankrich oder Norditalie zum chli Meer gseh - und es anders Mal uf Irland/Schottland/det umenand.

Isch öper scho gsi und hät Tipps? Mir lueged natürlich au sälber umenand. Ha vorher chli googlet und dänkt, Provence mit Avignon und Camargue wär mal was. Kännt's wer?

Sorry, isch nöd sones Hochsigs-Thema diräkt und sind ja nöd mal d Flittis, die hämmer eigetli scho gha. Aber ha dänkt, fröge choschtet ja trotzdem nüt.

Nomal es Grüessli

18.06.14 09:45
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Hey Mädels :)
Momentan isch chli tote-Hose da bi eus im Forum..

Fanny87
Mier gfalled die Ballön no recht guet wo fürs Shooting wetisch benutze. Finds no kuuhl.. Ich möcht sicher no e Wimpel-Chetti mit Danke fürs Shooting, abr susch wüssti au nöd grad was..

Fara
Da chan der nöd wiiter hälfe mit eune Ferieplän. Mier sind scho zwei Mal am Gardasee gsi, was eus mega guet gfalle hät. Isch abr keis Meer.. Letzt Jahr hämer eus au no überleit as Meer zgah und mier händ au Südfrankrich / Norditalie in Betracht zoge. In Italie bisch halt eifach chli schneller als in Südfrankriich. Schlussendli häts abr nöd klappet..


Me (isch chli laaang worde..)
Mier händ gester voll s'geile ZSA-Gspräch gha.. Vo Hochziit und hürate hämer eigendli gar nöd gredet gha..
Muen abr vorne afange mit verzelle.. Ich han de GG dur sini Schwöster kenne glernt und sini Schwöster und ich, mier händ beid d'Lehr ufere Gmeind gmacht und händ amigs i de gliche Wuche ÜK zämä gha (überbetrieblichi Kürs) und susch no gmeinsami Aläss vom Bezirk her. Und bi ihre wo mer gester s'Gspräch gha händ, isch ebe i de gliche ÜK-Klass gsi wie sini Schwöster und ich han sie eifach vom Name her au kännt.
Dänn simer gester im Büro ine ghocket und dänn hät sie de GG gfrägt öb er de Brüeder vo ihre isch.. Und ich dänn so zu ihre, ja und mier sind zämä ÜK. Ja mier händ dänn nur susch chli gschwätzt und näbet bii no all die Dokument unterschriebe. De Gspass hät den CHF 240.- kostet (Trauig hämer den ime andere ZSA). Sie hät den au gfunde, ja für Schwiizer isch es scho mega vill zum zahle, will mer für das Gspräch öbe 15 Minute hät. Es gäb aber au Fäll wo bis zu zwei Jahr gönd, bis chönd hürate.. Es sind glaub zum Bispiel Iraner oder Iraker, bis die eifach all die nötige Papier händ mit allne Übersetzige, etc. gächis so lang. Scho krass..
Und s'Beste isch dänn no gsi, sie wohnt i däm Dorf wo min GG schafft. Und ihre Vater isch no en guete Kolleg vo sim Chef, und s'Gschäft hät ab und zue scho en Uftrag vo ihrem Vater gha. Und wo mier sind go wellnesse (das wo er mier gschänkt gha hät und er mier de Atrag gmacht hät) isch ihre Vater ebe au dete gsi und er isch dänn eine vo de erste gsi, wo vo de Verlobig erfahre hät..

18.06.14 15:27
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Gugus ihr Liebe!!!

Isch würklich ganz weeenig los da ine! Hald viel im Endspurt-Stress und au einigi scho dure! Ach ich dänke so gern retur!

Mir hend gester scho die definitivi Abrechnig vom Resti/Hotel und vom Londontaxi übercho! Mir hend scho gschetzt, was mir öpe fürs Esse usw. imene 4 Stern Hotel werdet usgeh inkl. eher türere wie für 50 Persone! Haha, mir hend eus im Positivesinn so verscherzt. Azahlt hämmer ja scho 2000 CHF mal die hämmer scho abzoge gha. Hend dänkt wird no ca. 10'000 CHF choste. Da mir gueti Wiitrinker gha hend und mir ja insgesamt 3 Nächt gha händ zum zahle. Und s Znacht im Gourmettempel vom Vorabig isch au no 400 CHF gsi wo no drin isch i de Rächnig... Tädäää - Es sind jetzt no 6'800 CHF! Mir sind extrem positiv Überrascht worde! Haha!!! Also gsamthaft günstiger cho wie dänkt defür s Chleid und d Ring chli türer...

Wie isch das bi eu andere so gsi? Janedoe, Broncos händ ihr scho irgend e Rächnig übercho?!

LG Pfingsti!

 1 .. 485 .. 968 969 970 971 972 .. 985 .. 997
Zuletzt   Littlefoot   Janedoe   Taeboyana   malinchen   richtig   würklich   Iladige   Hochziit   würklech   Pfingstrose   gspannt   schaffe   bearbeitet   irgendwie   Hochzyt   bstellt   Problem   squishy   Location