| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 486 .. 969 970 971 972 973 .. 985 .. 997
18.06.14 15:36
Broncos 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose: Das sind doch mal schöni Überraschige. Da mini Eltere ja die ganz Hotelrechnig (also s ganze Esse und üsi Übernachtig) übernehmed, hend sie grad veralasst, dass sie zu ihne heigschickt wird. Glaub aber ned, dass sie sie scho übercho hend. Bi üs chunt eigentlich nur no d Rechnig vode Blueme, aber ich nimm mal schwer a, dass sie eifach so tür wie d Offerte wird sie und die vom Apero. Det simer au no gspannt, wie viel dases den schlussendlich wird, aber mir hend no nüt ghört.
Uund übrigens Janedoe het doch weg em Trinkgeld gschriebe. Ich han mir fest vorgnah, dene vom Service am Abig z gä, aber hans den doch promt vergesse. Mir hend üs jetzt aber entschiede, dass mer mit em Dankeschärtli womer sowieso de Hotelbsitzer schriebed, will sie ja Fründe vode Familie sind und ich früehner det gschaffed han, s Trinkgeld bileged mit de Bitt am Personal vo üsem Abig z verteile und enere chline Entschuldigung, dass mers vergesse hend. Wie hend ihrs mit em Trinkgeld gmacht Pfingstrose?

18.06.14 15:43
Broncos 

Re: Bräute 2014

Huch jetzt isch de rest eifach verlore gange...

Also d Churzfassig: Danke üch allne für die liebe Wort und Gratulatione, denk immer wieder zrugg, es isch eifach soo schön gsi...

lil.lian: mengisch isch d Welt scho chli. Bi üs am Apero hemer gmerkt, dass d Fründin vomene Arbetskolleg brueflich mit em Ma vo minere Tante (also au min Onkel, oder?) z tue het und ihm grad am Fritig vor üsere Hochzyt no es Mail gschriebe het

Fanny: Ich gfind d Ballön au schön, aber weiss ned, öbs würklich nötig isch. Es het ja irgendwie suscht scho gnueg Accessoires wo für d Föteli in Szene gsetzt werde chönd, wie de Schleier und de Brutstruss und den halt no Sache vode Location (Fenster, Stege, was au immer)

18.06.14 16:30
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Buah schön Bronccos! Mega grosszügig! Da händer ja en mega Poste wo ihr eu sparre chönd!!! Coool!!! Stimmt d Blueme chömed bi eus au no!!! Aber die händ sich X Fach glohnt da würdi no einiges defür zahle. Wie sind ihr jetzt am schluss mit em Budget so usecho? Öpe wie igschetzt? Wie viel isches gsi?

18.06.14 16:52
Broncos 

Re: Bräute 2014

Jaa, vor allem mis Mami het mir das dazumals so nebebi verchünded und mich hets fast hine usse ghaue. Üses Budget isch 15'000 ohni Chleid gsi, für das hani ja ebe dur min Nebejob es Budget gha. Bi üs isch halt aber au d Abgrenzig biz schwirig, wills zivile ja scho letscht Jahr gsi isch und mir es paar Sache det scho kauft hend und jetzt wieder brucht hend (zB. Chleider, Ring, Schueh...) und halt gwüssi Sache nüm hend müesse budgetiere (Koste ZSA etc.)
Womers Budget gmacht hend, hemer noni gwüsst, das mini Eltere s Esse übernehmed, das isch det also no drin. Wasi noni gnau weiss sind Apero und Dankeschärtli, aber ich denke mir werded so öppe uf 11'000 cho. Eigentlich s einzig wo über Budget isch, isch d Band für d Chile, will det hemer ja nix planed gha und Schlussendlich 1'000 zahlt. Aber es isch jede Rappe wert gsi.
Ah und was mer no i Sinn cho isch, vom DJ chömemer au no e Rechnig über, will mer ne mal vorerst nur bis am 1 bueched (und voruszahlt) gha hend mit de Option uf Verlängerig (mir hend ebe kei Ahnig gha, öb d Lüt tanzed und es het üs den biz agschisse, wemer de DJ ewigs lang bueched hetted und s Fest wär gar ned so lang gange). Schlussendlich hemer ne bis am halbi 3 gha, müend also no 1.5 Stund zahle, aber mir hend eh meh defür budgetiert gha, als mer bis jetzt zahlt hend.

Ah und Janedoe/Pfingsti sind bi üch d Gäst au so krass grosszügig gsi? Also min GG und mich hets fast hine usse ghaue, womer jetzt mal alles zämegrechnet hend mir hetted beid NIIIEEE denkt, das mer sooo viel bechömed. Au vo sine Eltere (womer ja letscht Jahr ufs zivile scho Geld becho hend) hend üs e riiise Betrag gschenkt (wet da ine ned sege wie viel, aber echt seeeehr viel)
Ah und ja vo mine Eltere hemer letscht Jahr au scho 3 Täg Venedig gschenkt becho und d Ferie im April, womer zäme gange sind hends au als Vorhochzitsgschenkt zahlt. Und au vo Lüt, woni genau weiss, dass sie knapp bi Kasse sind und sehr druf lueged wies Geld usgend sind uu grossi Beträg cho, han also teilwis scho fast biz es schlechts Gwüsse

Zuletzt bearbeitet am 18.06.14 17:01

18.06.14 17:50
_janedoe 

Re: Bräute 2014

HalliHallo iher Liebe.

Han leider gar nüt nahgläse und gah nur grad gschnell uf dFrage a mich i. Pfff Ego he!

Broncos, chas imfall nume zrugggeh, bisch en meega sympathischi! Würd mi freue wenns mal miteme Kafi klappet :) Din Bricht isch wuuuuuuuunderschön, gratuliere nomal herzlich. Es tönt echt nacheme perfekte Hochziitstag. Und au bi dier Pfingstrose. Soooo schön! Alles Liebi! Han richtig mit eu mitgfühlt bim läsä

Trinkgeld: Mier hend ez eifach am Resti ufgrundet und ca. 170.- Trinkgeld geh. Alli andere Beträg hemmer so izahlt wie sie cho sind. Da findi es Trinkgeld au nöd nötig.

Rechnige: Mier hend d Rechnig vom Resti becho und hey, s Esse isch Gourmet gsi!! Mier hend für alles ungefähr 8500.- budgetiert gha und sind öppe wie d Pfingstrose überrascht worde. 4730.-! FÜR ALLES! Hani mega freud gha. Jetzt wartemer no uf d Rechnig vom Huus mit de Übernachtige (1300.- ca) und d'Rechnig vom Apero, dett zahlemer aber nur s Drumume, Tisch, Personal usw. will de Apero selber isch es Gschänk vo mim Mami. Sie hett alles überno aber das hemmer de nöd welle.
Mier hend so zimli gnau 20'000.- ufe Putz ghaue vome ursprüngliche Budget vo 33'000.-. Hammer oder?

Zuletzt bearbeitet am 18.06.14 17:52

18.06.14 19:00
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Broncos: Genau wie du schriebsch isches eus au gange. Mir sind extrem grosszügig beschenkt worde. Es het KEI EINZIGI Person wo mir findet sie seg chli "sparsam" gsi. Ganz im Gegeteil! Min Papi het eis es riise Gschänk gmacht und no d Unterhaltig am Abig zahlt. Und au mis Mami... Und mini Oma het eus x Übernachtige ad Flittis zahlt. Meeega cool!!! Isch doch schön so e positivi Überraschig!

18.06.14 21:08
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Achso, ja, mier sind au unglaublich grosszügig beschenkt worde. Mier sind völlig überrumplet worde, vorallem, will mier ja bsunders vo GGs Siite echt nüt Grosses erwartet hätted - das wär so au voll okay gsi! Und was mich no bsunders überrascht hett und ich nie erwartet hett: Würkli jedi einzelni Person hed eus öpis gschänkt. Das hetti nie denkt. Aso eusi Flitterwuche sind zahlt, inkl dem Geld womer dette de no bruched. Ahhh apropos Flitterwuche - i 6 Täg gahts loooohoooos

19.06.14 08:05
Fanny87 
Re: Bräute 2014

Guetä Morge =)

zwor chani im Moment nonig so viel über d Grosszügigkeit vo üsnä Gäscht sägä, aber mir sind doch au scho Überrascht worde miteme recht grosse Betrag vonere Bekannte wo mir niä erwartet hettet das mir überhaupt was bechömet. und ich denk es wird nöd sletschtmol sii wo mir überrascht werdet sii ;-)

bi üs lauft im Moment soo viel fürs Hochziit, aber isch super etz gohts mol fürschii! am Zistig simer üsi Ring go hole, gescht Probefrisur und s'Kleid abstecke, hüt hani mit dä Kollegin abgmacht zum s'Liederheftli gstalte. Nögst Wuche sind min Schatz und ich 12 Johr zämä, denn gömer is Resti go esse wo mir au am Hochziit werdet s'Fescht ha und tüend denn grad mol no alles bespreche mit dä Inhaber.
und noher isch scho s'TURNFESCHT :-) :-)! drum wird denn en Moment lang nümä viel fürs Hochziit laufe, hihi..aber da isch jo gliich. d'Wuche druf hend mir no s'Treffe mit dä TZ zum mol no dä ganz Tagesablauf inkl. Vorbereitige am Morge z'bespreche, und i dä gliche Wuche gangi no go Probeschminke und denn am 4.7. hend mir no sVorbereitigsgspröch bim ZSA.

Huuui es lauft würkli viel.. aber isch so ä guets Gfühl mit jedem womer chan abhöggle und dass etz au eifach mol diä Termine stönd.

Excüsi, isch etz grad echli en Egopost worde aber tuet guet das alles mol ufschriibe :-)

wünsch eu allne en superschöne Tag!

19.06.14 08:49
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Guete Morge Brütlis

Hie inne isch würklech rächt ruhig! Aber i chume o chum drzue im Momänt...

@Brütlis wo ghürate hei: Wow so cool wes viu günstiger chunnt as budgetiert, isch ja Hammer! I befürchte, bi üs wird das nid so si aber chunnt scho guet! Überwiese hei mir afa vo mim Götti öpis becho, aber süsch vor Familie scho viu versproche und GGs Mami het ja praktisch am Zivile aus zaut (Apéro und Wy, Schifffahrt...) und no dr Azug. Gloub aso mir si rächt verwöhnt.

@Fanny: Bi üs louft ou gad Einiges. Mir hürate ja gloub e Wuche vor euch? Dini Frisur gfaut mer ächt mega, so schön! Was hesch du eigentlech fürnes Chleid, hesch das scho mau zeigt? I ha mini Probefrisur i 2 Wuche und ds Makeup o gad. Bi scho gspannt! Wie isch ds Chleid aprobiere gsi? Und turnsch de du mit am Turnfescht?

@malinchen: Wow no 2 Tag.... gniesses no! Dir wärdet ächt ds perfekte Wätter ha, nume Sunne und 24 Grad. Nid zheiss aber schön warm. Chasch di freue!!

@me: Ig ha e mega usfüehrlechi Antwort vo dere Fachstell für Lärm- und Schallschutz (oder so ähnlech ) becho. Grundsätzlech liegis natürlech scho ir Verantwortig vom Hotel, das festzlege. Er meint aber, bire normale Schallisolierig und gschlossne Fänster sige 75 dB absolut kes Problem. Und es bruchi ou nid 90 fürne Hochzitsgseuschaft (das isch gloub so wasme i Discos het u ab 93 muesme gsetzl. vorgschriebe Oropax verteile u so lut mueses de ja definitiv nid si). GG het mi när mega beschwichtiget u gmeint, es sigi sicher aues haub so dramatisch und bi üsem Träffe im Hotel hei sie üs gseit gha, dasses eigentlech nur denn eskaliert isch (wo d Nachbare d Polizei hei ghout) wüu die bis am 4i am Morge hei gfeschtet u so lang wärde mir nid mache. Sie hei o gmeint, wes nid so lang sigi, söttis eigentlech nid problematisch si. I ha das itz am DJ mau so gschriebe und hoffe, dasses für ihn so ou ok isch. U de versuechis, o mau chli locker znäh wie GG, er mach sech da gar ke Sorge (Männer !).

GG het itz definitiv dr Moscato bsteut u sie schänke üs no e Fläsche drzue zum Hochzit . Itz müesse mir no rot- u Wisswy usläse, de hätte mer das o. Süsch wird das Wuchenänd bastlet und hüt Abe heimer wieder Tanzkurs. I freue mi scho die ganzi Wuche druf, hätti ächt nid dänkt gha

Zuletzt bearbeitet am 19.06.14 08:51

19.06.14 09:11
Fanny87 
Re: Bräute 2014

@Teaboyana: üses Hochziit isch am 23.8. und eues demfall am 16.8.? :-) jöö danke, mir gfallt d Frisur au mega guet und es isch echt so worde wiä ichs mir vorgstellt han. Hihi nei, han mis Kleid no niä zeiget. Aber han äbä au gar keis Fotti vo mir im Kleid ufem Handy, us Sicherheitsgründe :P! mach denn susch eis wenn ichs gang go abhole, aber das wird erst ende Juli sii. was häsch du für eis? Neckholder häsch gescht gseit oder? :-) und weisch scho was für e Frisur willsch? für mi isch gescht scho bitz en spezielle tag gsi und bi sogar fascht echli nervös gsii. finde d Frisur macht sooo viel us..und ich has denn gescht grad mitem kleid zämä gseh und da isch super gsii :-)! s kleid abstecke isch au läss gsi..es macht scho no viel us wenns denn mol di richtig längi het usw. und d schniiderin isch eifach e mega liebi und herzigi. de schmuck hani etz no usgläse und jo, chunnt glaub guet ;-)!
jep ich turne mit am turnfescht :D! mache Team-Aerobic siit öppe 7 johr und es macht echt spass!
diä wo sich nünt chönd drunder vorstelle chönd do mol luege: https://www.youtube.com/watch?v=9aQ7F-2j...3hO5XgtLDBxlpjQ oder da wär no vom erste Wettkampf das johr: https://www.youtube.com/watch?v=PYUC8nNn...3hO5XgtLDBxlpjQ

tönt doch scho mol guet weg dä Lärm und i hoff für euen DJ stimmts etz so au.
betreffend GG und dass d Männer lockerer gsehnd, do devo chani dir es Liedli singe. ;-)

bi eu lauft demfall würkli au grad einiges..aber ich find da super, so gohts fürschiii und ufs mol machts zack und scho isch dä gross tag do :D

 1 .. 486 .. 969 970 971 972 973 .. 985 .. 997
bearbeitet   richtig   Iladige   squishy   Hochziit   schaffe   bstellt   Hochzyt   Taeboyana   würklich   würklech   malinchen   gspannt   Janedoe   Zuletzt   Location   irgendwie   Littlefoot   Problem   Pfingstrose